SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Zit Spongebob er nog in??quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Die ananassen uit het verspilmenietnetje zijn volgens mij wel goed rijp, ruik al de hele middag niks anders dan ananas
Hoop het niet, zo'n gele spons in mijn fruitquote:
Lekker kauwenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop het niet, zo'n gele spons in mijn fruit
En Fles die een hoogtepunt hadquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dit wel een beetje vreemde combinatie, een sportmasseur op een beurs voor briefgeld
Ik ben visueel ingesteld, deze post had niet gehoevenquote:
Hmmquote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben visueel ingesteld, deze post had niet gehoeven
Ik kan het niet dus ziet er prima uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze afgemaakt van allemaal resthout. Is het recht of perfect? Neuh.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Die ananassen uit het verspilmenietnetje zijn volgens mij wel goed rijp, ruik al de hele middag niks anders dan ananas
Ik kan bijna alles. Het is een vloek.quote:
Ik weet wie ik bel dm als ik ooit iets gedaan moet hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan bijna alles. Het is een vloek.
Hoop dat ze dan nog een beetje te ananassen zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
oeh ananasquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoop dat ze dan nog een beetje te ananassen zijn.
Gisteravond misselijk en moeilijk in slaap komenquote:
Hmm dat misselijk is wel irritant. Zijn dat bekende bijwerkingen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gisteravond misselijk en moeilijk in slaap komen
Daarna wel goed geslapen. Maar werd wakker met spierkrampen in mijn benen. En later ook een beetje in mijn armen.
En als ik moet bewegen ook weer misselijk.
En ben slaaaaperig
Hopelijk normaliseert het morgen allemaal weer
Ja is allemaal normaalquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm dat misselijk is wel irritant. Zijn dat bekende bijwerkingen?
ben je al je bed uit?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is allemaal normaal
En het schijnt heel gebruikelijk te zijn dat je die steeds hebt na ophoging van de dosis
Ik ben niet eens meer thuis!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat ziet er uit als zo'n persistance-of-vision led propellor in een perspex doosje.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
kijk deze lamp![]()
[ afbeelding ]
Vind de site en de prijs wat dubieus maar ze hebben ook een insta met veel volgers
Dus even shit en daarna voel je wel een positief effect?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is allemaal normaal
En het schijnt heel gebruikelijk te zijn dat je die steeds hebt na ophoging van de dosis
wat?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als zo'n persistance-of-vision led propellor in een perspex doosje.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet eens meer thuis!ik had het woordje bed verwacht onder die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Heb jij nog last gehad van die aanvallen na het eten?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had het woordje bed verwacht onder die spoiler
Ik lig half onderuit, en heb een dekentjequote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had het woordje bed verwacht onder die spoiler
Als het goed is welquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus even shit en daarna voel je wel een positief effect?
nog steeds geen aanvallen meer, ook niet zonder te etenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij nog last gehad van die aanvallen na het eten?
Precies wat jk wilde zeggen!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als zo'n persistance-of-vision led propellor in een perspex doosje.
ik duimquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het goed is wel
Zo ging het de vorige keer, maar dit is de eerste dosisverhoging, dus ff duimen dat dat ook goed gaat dan
Gelukkigquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog steeds geen aanvallen meer, ook niet zonder te eten
Vind je het niet wat goedkoop voor zo'n lamp?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van die "hologram" propellors met ledjes op de wieken, die als ze draaien een plaatje in het niets lijken te vormen.
[ afbeelding ]
Ik zit op de website te kijken en dat is het iig niet. Lijkt gewoon diffuse rgb leds. Ben wel benieuwd hoe ze de fuzzy donut gedaan hebben.
In jouw plaatje?quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
stom dacht ik de site had geplakt maar blijkbaar niet?
https://shop.moonside.des(...)d=120226228935810166
Oh dat zie ik niet als fuzzy.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In jouw plaatje?
Maar puur de naam van het bedrijf intikkende op google zie ik gemixte berichten over of je daadwerkelijk wat ontvangt.
Maar de week is na morgen ook voorbij.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:33 schreef mschol het volgende:
zo boodschappen in huis, in iedergeval avondeten voor de rest van de week
Blurry donut klinkt wat minder leuk.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat zie ik niet als fuzzy.
Ik zal het even google
gistern ben ik al meegenomen uit eten bij de chineesquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:34 schreef Ama het volgende:
Ik kan morgen misschien wel Chinees gaan eten want die mensen hebben toch schijt aan het feit dat het Pinksteren is.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:34 schreef mschol het volgende:
[..]
gistern ben ik al meegenomen uit eten bij de chinees
morgen word ik meegenomen naar het zusje
Dan was dit ook niet een hele grote missie.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:33 schreef mschol het volgende:
zo boodschappen in huis, in iedergeval avondeten voor de rest van de week
kijk een review op ytquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blurry donut klinkt wat minder leuk.
jawel want ik kan er nu weer een week (7 dagen) tegenaanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:35 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Dan was dit ook niet een hele grote missie.
Oooooh zoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel want ik kan er nu weer een week (7 dagen) tegenaan
Dat zou kunnenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet wie ik bel dm als ik ooit iets gedaan moet hebben.
Voor een week eten? dat vind ik wel netjes.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:36 schreef mschol het volgende:
en koelkast moest bijgevuld worden, ik was bijna 40 euro kwijt, das echt veel voor mijn doen
Die man heeft een beetje te lang naar die lamp gekeken lijkt het.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk een review op yt
Bekijk deze YouTube-video
Ja zoiets zou het wel zijn, het ziet er toch nog vet uit zo in die youtubequote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die man heeft een beetje te lang naar die lamp gekeken lijkt het.
Ik zal zo even kijken, maar als ik dat filmpje snel scrollend zie, lijkt het alsof er gewoon een ring leds op de achterkant zit, en het donuteffect komt omdat het plexiglas mat is. Als het alleen een lege doos met een ringetje rgb leds is, lijkt me dat in China best voor die prijs te produceren.
ik denk dat ik een eind kom ja.. genoeg brood voor lunch, elke avondmaaltijd is erquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor een week eten? dat vind ik wel netjes.
Netjes netjesquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik een eind kom ja.. genoeg brood voor lunch, elke avondmaaltijd is er
hooguit nog extra melk nodig.. ontbijt heb ik wel wat voor staan nog (mits er melk of yoghurt is)
maar ben hele slechte ontbijter
Als je niet ontbijt ben je ook geen slechte ontbijterquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik een eind kom ja.. genoeg brood voor lunch, elke avondmaaltijd is er
hooguit nog extra melk nodig.. ontbijt heb ik wel wat voor staan nog (mits er melk of yoghurt is)
maar ben hele slechte ontbijter
dan ben ik geen ontbijter.. maar ik ontbijt wel af en toequote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je niet ontbijt ben je ook geen slechte ontbijter
en dan zou het ook nog kunnen zijn dat ik stiekem nog wel te snaaien haalquote:
Zin in chips nu.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan zou het ook nog kunnen zijn dat ik stiekem nog wel te snaaien haal
heb nu wel huismerk chips meegenomen maar dat kan ook escaleren in de loop van de week
Nu krijg ik ook de reclame op Instagramquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
Hier ook een review maar hier ben ik afgeleid door de nagels van de youtuber
Bekijk deze YouTube-video
Met die hitte volgende week genoeg ijsjes halen. 🤭quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan zou het ook nog kunnen zijn dat ik stiekem nog wel te snaaien haal
heb nu wel huismerk chips meegenomen maar dat kan ook escaleren in de loop van de week
daar heb ik zowaar ruimte voor in de vriezerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Met die hitte volgende week genoeg ijsjes halen. 🤭
Let ledlampjes rule the worldquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu krijg ik ook de reclame op Instagram
Een gelegenheidsontbijterquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ben ik geen ontbijter.. maar ik ontbijt wel af en toe
Ik heb al een hele lading banaan in de vriezerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Met die hitte volgende week genoeg ijsjes halen. 🤭
Elke doordeweekse ochtend een kiwi.quote:
dan ben je @kwiwi ook te snel zatquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke doordeweekse ochtend een kiwi.
@kwiwiquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan je benen scheren?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:51 schreef mschol het volgende:
vaatwasser staat aan
zo even mn bed verschonen
gewoon meestofzuigen, gelijk alle losse haren eruitquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
Kan die luie kat van mij ook weer even naar buiten want ik wil stofzuigen.
Nee ik denk als ik nu de stofzuiger aanzet dat ze zelf wel naar buiten rent maar dat vind ik een beetje zielig.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon meestofzuigen, gelijk alle losse haren eruit
Nou... als ze wil.quote:
ik heb er bijna iedere middag 2quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt meequote:
Ik denk eerder dat @kwiwi jou opvreetquote:
Hah, mag ze proberen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat @:kwiwi jou opvreet
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Billetjes op de voordeurmat fappiefappie spankie spankie![]()
![]()
[ afbeelding ]
Okee alleen die 50, de rest had ik al. Maar hey. KWARTEThihi tet
Ik voelde me geinspireerd toen ik me probeerde voor te stellen hoe jouw woning er uit ziet over vijf jaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zoiets zou het wel zijn, het ziet er toch nog vet uit zo in die youtube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |