SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Zit Spongebob er nog in??quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Die ananassen uit het verspilmenietnetje zijn volgens mij wel goed rijp, ruik al de hele middag niks anders dan ananas
Hoop het niet, zo'n gele spons in mijn fruitquote:
Lekker kauwenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop het niet, zo'n gele spons in mijn fruit
En Fles die een hoogtepunt hadquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dit wel een beetje vreemde combinatie, een sportmasseur op een beurs voor briefgeld
Ik ben visueel ingesteld, deze post had niet gehoevenquote:
Hmmquote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben visueel ingesteld, deze post had niet gehoeven
Ik kan het niet dus ziet er prima uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze afgemaakt van allemaal resthout. Is het recht of perfect? Neuh.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Die ananassen uit het verspilmenietnetje zijn volgens mij wel goed rijp, ruik al de hele middag niks anders dan ananas
Ik kan bijna alles. Het is een vloek.quote:
Ik weet wie ik bel dm als ik ooit iets gedaan moet hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan bijna alles. Het is een vloek.
Hoop dat ze dan nog een beetje te ananassen zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
oeh ananasquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoop dat ze dan nog een beetje te ananassen zijn.
Gisteravond misselijk en moeilijk in slaap komenquote:
Hmm dat misselijk is wel irritant. Zijn dat bekende bijwerkingen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gisteravond misselijk en moeilijk in slaap komen
Daarna wel goed geslapen. Maar werd wakker met spierkrampen in mijn benen. En later ook een beetje in mijn armen.
En als ik moet bewegen ook weer misselijk.
En ben slaaaaperig
Hopelijk normaliseert het morgen allemaal weer
Ja is allemaal normaalquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm dat misselijk is wel irritant. Zijn dat bekende bijwerkingen?
ben je al je bed uit?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is allemaal normaal
En het schijnt heel gebruikelijk te zijn dat je die steeds hebt na ophoging van de dosis
Ik ben niet eens meer thuis!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat ziet er uit als zo'n persistance-of-vision led propellor in een perspex doosje.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
kijk deze lamp![]()
[ afbeelding ]
Vind de site en de prijs wat dubieus maar ze hebben ook een insta met veel volgers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |