Hmm dat misselijk is wel irritant. Zijn dat bekende bijwerkingen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gisteravond misselijk en moeilijk in slaap komen
Daarna wel goed geslapen. Maar werd wakker met spierkrampen in mijn benen. En later ook een beetje in mijn armen.
En als ik moet bewegen ook weer misselijk.
En ben slaaaaperig
Hopelijk normaliseert het morgen allemaal weer
Ja is allemaal normaalquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm dat misselijk is wel irritant. Zijn dat bekende bijwerkingen?
ben je al je bed uit?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is allemaal normaal
En het schijnt heel gebruikelijk te zijn dat je die steeds hebt na ophoging van de dosis
Ik ben niet eens meer thuis!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat ziet er uit als zo'n persistance-of-vision led propellor in een perspex doosje.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
kijk deze lamp![]()
[ afbeelding ]
Vind de site en de prijs wat dubieus maar ze hebben ook een insta met veel volgers
Dus even shit en daarna voel je wel een positief effect?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is allemaal normaal
En het schijnt heel gebruikelijk te zijn dat je die steeds hebt na ophoging van de dosis
wat?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als zo'n persistance-of-vision led propellor in een perspex doosje.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet eens meer thuis!ik had het woordje bed verwacht onder die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Heb jij nog last gehad van die aanvallen na het eten?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had het woordje bed verwacht onder die spoiler
Ik lig half onderuit, en heb een dekentjequote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had het woordje bed verwacht onder die spoiler
Als het goed is welquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus even shit en daarna voel je wel een positief effect?
nog steeds geen aanvallen meer, ook niet zonder te etenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij nog last gehad van die aanvallen na het eten?
Precies wat jk wilde zeggen!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als zo'n persistance-of-vision led propellor in een perspex doosje.
ik duimquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het goed is wel
Zo ging het de vorige keer, maar dit is de eerste dosisverhoging, dus ff duimen dat dat ook goed gaat dan
Gelukkigquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog steeds geen aanvallen meer, ook niet zonder te eten
Vind je het niet wat goedkoop voor zo'n lamp?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van die "hologram" propellors met ledjes op de wieken, die als ze draaien een plaatje in het niets lijken te vormen.
[ afbeelding ]
Ik zit op de website te kijken en dat is het iig niet. Lijkt gewoon diffuse rgb leds. Ben wel benieuwd hoe ze de fuzzy donut gedaan hebben.
In jouw plaatje?quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
stom dacht ik de site had geplakt maar blijkbaar niet?
https://shop.moonside.des(...)d=120226228935810166
Oh dat zie ik niet als fuzzy.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In jouw plaatje?
Maar puur de naam van het bedrijf intikkende op google zie ik gemixte berichten over of je daadwerkelijk wat ontvangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |