abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juni 2025 @ 10:12:41 #201
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217873884
We komen lekker dichtbij elkaar hier zie ik. Mooi O+
pi_217873890
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 10:03 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Autocrarische? Is dat een dictatuur van de agrariërs?
Een samenleving waar FDF op de trekker van deur tot deur rijdt om te kijken of de Donald Duck versie van de Koran in de boekenkast staat, en of er nergens NRC of Volkskrant pamfletten op de keukentafel liggen.

Idd ja.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 10:19:42 #203
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217873945
Het zou Nederland goed doen als links tot rechts beseft dat Nederland nog altijd een polderland is en we met elkaar samen door een deur moeten. Half VVD sluit PVV uit en andere helft sluit GL en daarmee PvdA uit. Als dat is wat je wil tsja.

Uiteindelijk willen we allemaal zelfde. Een beter land en een beter leven. Met minimale morele grens dat je niet werkt met mensen die genocide toejuichen, of racisten, of mensen die rechtsstaat willen slopen.

Althans me dunkt dan...
  zaterdag 7 juni 2025 @ 10:23:45 #204
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217873970
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 10:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou Nederland goed doen als links tot rechts beseft dat Nederland nog altijd een polderland is en we met elkaar samen door een deur moeten. Half VVD sluit PVV uit en andere helft sluit GL en daarmee PvdA uit. Als dat is wat je wil tsja.

Uiteindelijk willen we allemaal zelfde. Een beter land en een beter leven. Met minimale morele grens dat je niet werkt met mensen die genocide toejuichen, of racisten, of mensen die rechtsstaat willen slopen.

Althans me dunkt dan...
Het klinkt vast heel redelijk in je hoofd. Echter welke genocide heb je het over?

Als je het over racisme hebt, bedoel je dan ook het antiblanke racisme wat hoogtij viert binnen bepaalde progressieve kringen?
  zaterdag 7 juni 2025 @ 10:26:00 #205
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_217873994
Gezellig alweer hier zo op de vroege ochtend B-)
  zaterdag 7 juni 2025 @ 10:26:07 #206
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217873997
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 10:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het klinkt vast heel redelijk in je hoofd. Echter welke genocide heb je het over?

Als je het over racisme hebt, bedoel je dan ook het antiblanke racisme wat hoogtij viert binnen bepaalde progressieve kringen?
Je weet dondersgoed over welke genocide ik het heb. We hoeven er niet omheen te draaien.

Als het racisme is dan is het racisme, dan hoef ik daar niets mee te maken hebben.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 10:30:00 #207
396550 Richestorags
pi_217874034
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Je weet dondersgoed over welke genocide ik het heb. We hoeven er niet omheen te draaien.

Als het racisme is dan is het racisme, dan hoef ik daar niets mee te maken hebben.
Nee ik heb echt geen idee over welke genocide je het hebt. Ik denk wel te weten dat jij voorbarig meent te moeten bestempelen dat er ergens een genocide plaatsvindt en dat maakt je hele oproep ongeloofwaardig.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 10:31:51 #208
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217874044
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 10:30 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Nee ik heb echt geen idee over welke genocide je het hebt. Ik denk wel te weten dat jij voorbarig meent te moeten bestempelen dat er ergens een genocide plaatsvindt en dat maakt je hele oproep ongeloofwaardig.
Tsja, of het wel of niet vastgesteld is. Het komt in elk geval zeer dichtbij in buurt, en dan sta ik liever aan de goede kant dan aan de foute kant. Liever nu te veel doen om te voorkomen dan dat we over 5 jaar vastgesteld krijgen dat het inderdaad genocide was. Tijd kun je niet meer terugdraaien.
pi_217874049
Als je de houding van Wilders loopt weg nu wil effectueren, dan moet je eigenlijk met BBB, NSC en VVD nu zonder al teveel tramalant resultaten boeken lijkt mij. Tegelijk zie ik dit niet meteen gebeuren.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 10:35:48 #210
396550 Richestorags
pi_217874075
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Tsja, of het wel of niet vastgesteld is. Het komt in elk geval zeer dichtbij in buurt, en dan sta ik liever aan de goede kant dan aan de foute kant. Liever nu te veel doen om te voorkomen dan dat we over 5 jaar vastgesteld krijgen dat het inderdaad genocide was. Tijd kun je niet meer terugdraaien.
Het komt er ook niet zeer dichtbij in de buurt.

Wat we wel kunnen doen is toezien op dat individuele oorlogsmisdadigers worden vervolgd en sancties handhaven tegen kolonisten bijvoorbeeld.
pi_217874110
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 10:19 schreef Frozen-assassin het volgende:

Althans me dunkt dan...
Daarom vond ik ook steeds dat er een soort schaduwcoalitie moest komen met bijvoorbeeld 20 plannen over hoe Nederland verder komt. Dan mag je best bij elk punt aangeven in een soort infographic dat de ene partij strenger is op dit punt dan de andere partij. Dit oplossende lijkt mij nog steeds meer opleveren dan elke keer je verontwaardiging over Wilders ventileren.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 10:40:58 #212
396550 Richestorags
pi_217874157
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 10:37 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Daarom vond ik ook steeds dat er een soort schaduwcoalitie moest komen met bijvoorbeeld 20 plannen over hoe Nederland verder komt. Dan mag je best bij elk punt aangeven in een soort infographic dat de ene partij strenger is op dit punt dan de andere partij. Dit oplossende lijkt mij nog steeds meer opleveren dan elke keer je verontwaardiging over Wilders ventileren.
Dat lijkt me een goede.
  Moderator zaterdag 7 juni 2025 @ 11:01:54 #213
375570 crew  Cyan9
pi_217874533
Ik weet niet wat er in de lucht zit vandaag, maar zo kan 'ie wel weer.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_217875161
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 11:01 schreef Cyan9 het volgende:
Het is juni en het regent, dan worden mensen blijkbaar wat gedeprimeerd.
  Moderator zaterdag 7 juni 2025 @ 12:12:26 #216
375570 crew  Cyan9
pi_217875282
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 12:05 schreef nostra het volgende:
[poll=8963]
Gestemd op Q2, maar ik hoop dat ik eens een keer positief verrast word.
pi_217875790
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 12:05 schreef nostra het volgende:
[poll=8963]
Als VVD de PVV uit sluit, verwacht ik dat Q1 echt goed haalbaar is.
pi_217876028
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 11:01 schreef Cyan9 het volgende:
Moest zelf ook even controleren in welk draadje ik zat.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217876171
De JOVD heeft, zoals wel vaker, nog commom sense.

https://www.linkedin.com/(...)LzOhsQyag2HnS8Br-RGo
  zaterdag 7 juni 2025 @ 14:07:24 #220
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217876240
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:58 schreef nostra het volgende:

Dit is een stuk realistischer verhaal waar ik voor zou tekenen zeg ik als een linkse :P
pi_217876378
De jongerenpartijen hebben bijna altijd de betere ideeen. Wat dat betreft zou ik zeggen dat De Hoop zeker een goed idee is voor lijsttrekker van PvdA wat een nonsense om hem te diskwalificeren op zijn leeftijd.

PvdA zal er in ieder geval goed aan doen om geen halfbakken standpunt over Israel in te nemen, Israel is genocidaal en dat moet benoemd worden dan hoeft er verder weinig discussie daarover te zijn. Als ze gaan schipperen kost ze dat veel stemmen denk ik.
pi_217876489
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 14:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
De jongerenpartijen hebben bijna altijd de betere ideeen. Wat dat betreft zou ik zeggen dat De Hoop zeker een goed idee is voor lijsttrekker van PvdA, wat een nonsense om hem te diskwalificeren op zijn leeftijd.
Als 27 jarige, met zeer weinig levenservaring, het land leiden. En dan aankomen bij Merz, Macron of Trump. Nee, ik zie dat gewoon echt niet voor me. En dan op je 27e een crisis het hoofd kunnen bieden en het land er door heen leiden.
pi_217876540
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 14:29 schreef Hanca het volgende:

[..]
Als 27 jarige, met zeer weinig levenservaring, het land leiden. En dan aankomen bij Merz, Macron of Trump. Nee, ik zie dat gewoon echt niet voor me. En dan op je 27e een crisis het hoofd kunnen bieden en het land er door heen leiden.
Alsof Merz ervaring heeft. Ja hij is oud dat klopt maar hij heeft ook geen enkele belangrijke post gehad. Trump is ook oud maar ik durf wel mijn hand in het vuur te steken dat vrijwel elke 27 jarige het beter doet dan Trump. Wat een raar idee dat oude mensen beter zijn in crises. Macron ja dat is een ander verhaal dan kom je weer bij Timmermans maar die vinden mensen niks om voor mij onduidelijke redenen, ja hij is te elitair ofzo alsof die andere partijleiders dat niet vrijwel allemaal zijn. Schoof met zijn 68 liet toch vooral zien hoe het niet moet. Daarbij al de Hoop het goed doet en ala Rutte een tijdje kan leiden is hij toch op een gegeven moment dan de perfecte leeftijd mét veel ervaring. Er is veel vraag naar verandering, dat kan je beter laten leiden door een frisse 27iger dan weer een of andere 60iger waar niemand echt warm voor loopt maar hij heeft ervaring. Met zeg een Aboutaleb gaat het heel moeilijk worden om te doen alsof je flink gaat veranderen.
pi_217876672
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 14:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Alsof Merz ervaring heeft. Ja hij is oud dat klopt maar hij heeft ook geen enkele belangrijke post gehad. Trump is ook oud maar ik durf wel mijn hand in het vuur te steken dat vrijwel elke 27 jarige het beter doet dan Trump. Wat een raar idee dat oude mensen beter zijn in crises. Macron ja dat is een ander verhaal dan kom je weer bij Timmermans maar die vinden mensen niks om voor mij onduidelijke redenen, ja hij is te elitair ofzo alsof die andere partijleiders dat niet vrijwel allemaal zijn. Schoof met zijn 68 liet toch vooral zien hoe het niet moet. Daarbij al de Hoop het goed doet en ala Rutte een tijdje kan leiden is hij toch op een gegeven moment dan de perfecte leeftijd mét veel ervaring. Er is veel vraag naar verandering, dat kan je beter laten leiden door een frisse 27iger dan weer een of andere 60iger waar niemand echt warm voor loopt maar hij heeft ervaring. Met zeg een Aboutaleb gaat het heel moeilijk worden om te doen alsof je flink gaat veranderen.
Ik noemde Moorman dan ook.

En een 40 jarige heeft gewoon veel meer levenservaring dan een 27 jarige, een 27 jarige woont nog maar net op zichzelf. Die is net begonnen. Dat snap jij toch ook wel?

Als PvdA-GL een twintiger naar voren schuift, geven ze het premierschap op.
pi_217876747
quote:
De jongerenpartijen hebben bijna altijd de betere ideeen. Wat dat betreft zou ik zeggen dat De Hoop zeker een goed idee is voor lijsttrekker van PvdA wat een nonsense om hem te diskwalificeren op zijn leeftijd.

PvdA zal er in ieder geval goed aan doen om geen halfbakken standpunt over Israel in te nemen, Israel is genocidaal en dat moet benoemd worden dan hoeft er verder weinig discussie daarover te zijn. Als ze gaan schipperen kost ze dat veel stemmen denk ik.
Prima om lijsttrekker te zijn van Volt of ergens voor de raad, maar je gaat een 27-jarige natuurlijk niet premier laten zijn, come on. Daar heb je gewoon draaiuren voor nodig.
pi_217876803
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 15:04 schreef nostra het volgende:

[..]
Prima om lijsttrekker te zijn van Volt of ergens voor de raad, maar je gaat een 27-jarige natuurlijk niet premier laten zijn, come on. Daar heb je gewoon draaiuren voor nodig.
Trump werd al genoemd. Die had zeker in zijn eerste termijn nog veel minder draaiuren in de politiek. Yesilgoz is ook volledig ongeschikt een pathologische leugenaar. Zolang Wilders op 30 zetels peilt is geschikt zijn voor de functie vrij onbelangrijk blijkbaar. Verder is het denk ik geen probleem als Bontebal eerst de leiding neemt. Lijkt me voor zowel PvdA en CDA geen slecht idee om te voorsorteren op die combinatie in de regering.
pi_217876818
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 15:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Trump werd al genoemd. Die had zeker in zijn eerste termijn nog veel minder draaiuren in de politiek. Yesilgoz is ook volledig ongeschikt een pathologische leugenaar. Zolang Wilders op 30 zetels peilt is geschikt zijn voor de functie vrij onbelangrijk blijkbaar. Verder is het denk ik geen probleem als Bontebal eerst de leiding neemt.
Trump zou, als hij 27 zou zijn, ook geen president kunnen worden. Die ondergrens staat niet voor nietw in de grondwet.
pi_217876857
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 14:51 schreef Hanca het volgende:

[..]

Als PvdA-GL een twintiger naar voren schuift, geven ze het premierschap op.
Gewoon gaan voor de TikTok stemmers *O*
pi_217876887
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 15:18 schreef nostra het volgende:

[..]
Trump zou, als hij 27 zou zijn, ook geen president kunnen worden. Die ondergrens staat niet voor nietw in de grondwet.
In Amerika moet je 40 zijn, ik neem aan dat wij niet de Amerikaanse grondwet hebben.
pi_217876899
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 15:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
In Amerika moet je 40 zijn, ik neem aan dat wij niet de Amerikaanse grondwet hebben.
Dat eerste klopt, met Trump kom je zelf aan als voorbeeld.
pi_217876907
Denk dat er een paar mensen nog even die minimale leeftijd moeten googlen (voor Amerika) :P
pi_217876948
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 15:29 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat eerste klopt, met Trump kom je zelf aan als voorbeeld.
Hanca noemde Trump als voorbeeld van iemand met ervaring. En Merz. Merz heeft weinig meer ervaring. Sowieso zien we in onze politiek vaak dat ervaring nogal overgewaardeerd wordt. Wilders heeft de meeste ervaring van lui in onze kamer maar dat is toch niet zaligmakend zou ik zeggen. Goed idee om deze leeftijdsdiscriminatie te doorbreken als je het mij vraagt.

Mocht het slecht uitpakken geef ik mijn fout graag toe, niet dat ik verwacht dat het gaat gebeuren verder. Juist door zo vast te houden aan dit type oude wijsheid wat voor zover ik kan nagaan weinig basis heeft blijft het moeilijk om door te pakken. Ik denk eerder dat die ervaring ervoor zorgt dat men slechte keuzes maakt, soms kan een frisse blik juist een oplossing bieden.
pi_217876954
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 15:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Trump werd al genoemd. Die had zeker in zijn eerste termijn nog veel minder draaiuren in de politiek. Yesilgoz is ook volledig ongeschikt een pathologische leugenaar. Zolang Wilders op 30 zetels peilt is geschikt zijn voor de functie vrij onbelangrijk blijkbaar. Verder is het denk ik geen probleem als Bontebal eerst de leiding neemt. Lijkt me voor zowel PvdA en CDA geen slecht idee om te voorsorteren op die combinatie in de regering.
Levenservaring is wat anders dan draaiuren in de politiek.

En PvdA-GL gaat de verkiezingen niet in met de hoop dat Bontenbal premier wordt. Die moeten zelf een premierwaardige lijsttrekker hebben. Ik hoop op Moorman, die echt geen ruchtbaarheid heeft gegeven aan het feit dat ze stopt met de lokale politiek.

Deze Moorman:
https://www.marjoleinmoor(...)t-rood-vooruit-myaee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2025 15:45:14 ]
  zaterdag 7 juni 2025 @ 15:45:34 #234
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217876993
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 15:38 schreef Hanca het volgende:

[..]

En PvdA-GL gaat de verkiezingen niet in met de hoop dat Bontenbal premier wordt. Die moeten zelf een premierwaardige lijsttrekker hebben. Ik hoop op Moorman, die echt geen ruchtbaarheid heeft gegeven aan het feit dat ze stopt met de lokale politiek.

Deze Moorman:
[..]

Volgens mij was het wat betreft Moorman wel bekend dat ze de volgende verkiezingen landelijk mee zou doen, en zo is ze de afgelopen tijd ook langzaam gebracht.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 15:47:08 #235
64488 Bluesdude
pi_217877002
30 dec 2021 , tweet over Yesilgoz
quote:
"Een VVD-er van Turkse afkomst op Justitie. En nu maar hopen dat ze mijn beveiliging niet opheft want het liefste zien ze me natuurlijk onder het gras verdwijnen", schreef Wilders op Twitter.
https://www.nd.nl/varia/v(...)uwe-justitieminister

Yesilgoz zal niet vergeten zijn hoe die buitenlanderhater haar beschuldigt van een moord op hem te faciliteren.
Hij discrimineert haar op haar etnische afkomst.
Toch zegt ze deze week herhaaldelijk niet met Frans Timmermans te willen samenwerken en een nieuwe coalitie met Wilders niet uit te sluiten.
Zoals velen denken, dat ze dit zo doet om wilderskiezers te paaien, de eigen VVD-kiezers/leden voor te houden hoe zeer zij terecht Frans Timmermans haten..... maar ze weet ook wel dat er geen stabiel kabinet te maken valt met met Wilders. Ook geen minderheidskabinet. Althans zoals de peilingen nu zijn.
Zo dom is zij en de VVD-top niet, opnieuw door de partijdictator verneukt te worden

Ook dit op 30 december 2021:

zaterdag 7 juni 2025 @ 15:50:59 #236
330914 Sherlock_Holmes
#freenarnia
pi_217877032
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 15:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]

Yesilgoz zal niet vergeten zijn hoe die buitenlanderhater haar beschuldigt van een moord op hem te faciliteren.
Toch zegt ze deze week herhaaldelijk niet met Frans Timmermans te willen samenwerken en een nieuwe coalitie met Wilders niet uit te sluiten.
Zoals velen denken, dat ze dit zo doet om wilderskiezers te paaien, de eigen VVD-kiezers/leden voor te houden hoe zeer zij terecht Frans Timmermans haten..... maar ze weet ook wel dat er geen stabiel kabinet te maken valt met met Wilders. Ook geen minderheidskabinet. Althans zoals de peilingen nu zijn.
Zo dom is zij en de VVD-top niet, opnieuw door de partijdictator verneukt te worden

Ook dit op 30 december 2021:

[ afbeelding ]
Die Geert met zijn grote mond. Een paar jaar later en hij had haar gewoon vrijblijvend een heks kunnen noemen.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 15:51:39 #237
99238 Tomatenboer
pi_217877037
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 15:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]

30 december 2021
[ afbeelding ]
Ja ja, dit zeiden we in 2023 ook.

Ik schat Yesilgoz niet bijster intelligent in, dus ik sluit serieus niet uit dat als de verkiezingsuitslag daarvoor uitnodigt opnieuw met Wilders om de tafel te gaan.

Terwijl inzetten op een breed middenkabinet veruit het verstandigste is momenteel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:02:50 #238
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_217877130
quote:

[..]

Deze Moorman:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn optiek heeft zij hetzelfde manco als Timmermans: Moorman straalt in alles uit een carrièrepoliticus te zijn. En waar ligt dan je primaire belang, bij het land of bij jezelf?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator zaterdag 7 juni 2025 @ 16:03:38 #239
5428 crew  miss_sly
pi_217877138
-bij mij is de layout van dit topic niet in orde. Meer mensen last van?-
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:17:41 #240
-1 #ANONIEM
pi_217877265
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:02 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
In mijn optiek heeft zij hetzelfde manco als Timmermans: Moorman straalt in alles uit een carrièrepoliticus te zijn. En waar ligt dan je primaire belang, bij het land of bij jezelf?
Dat gevoel heb ik totaal niet. Ze heeft ook tot 2018 gewoon gewerkt buiten de politiek, vanaf 1997 bij de UvA.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2025 16:19:19 ]
  Moderator zaterdag 7 juni 2025 @ 16:28:13 #241
375570 crew  Cyan9
pi_217877342
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:03 schreef miss_sly het volgende:
Ja hier ook. Is wel interessant. :D
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:29:35 #242
-1 #ANONIEM
pi_217877354
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit altijd op een tablet, nergens last van.
  Moderator zaterdag 7 juni 2025 @ 16:31:43 #243
5428 crew  miss_sly
pi_217877370
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:28 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ja hier ook. Is wel interessant. :D
Interessant en lastig leesbaar. En reageren :D
En ook alleen dit topic, deze pagina.

En zowel op mobiel als op laptop.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:34:13 #244
330914 Sherlock_Holmes
#freenarnia
pi_217877382
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:17 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat gevoel heb ik totaal niet. Ze heeft ook tot 2018 gewoon gewerkt buiten de politiek, vanaf 1997 bij de UvA.
In dat geval is er niks aan de hand.
  Moderator zaterdag 7 juni 2025 @ 16:37:10 #245
375570 crew  Cyan9
pi_217877405
quote:

[..]

Deze Moorman:

SPOILER
Ik zou Moorman wel een prima keuze vinden.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:48:06 #246
438579 klaasweetalles
pi_217877494
quote:
Ruzie om vervanging PVV'ers in kabinet: VVD wil niet meer verder praten met NSC en BBB

De VVD wil niet verder praten met NSC en BBB over de vervanging van de vertrokken PVV-kabinetsleden. Als het aan de liberalen ligt, zullen drie van hun bewindspersonen voorlopig de baas blijven op niet één maar twee ministeries. ,,Twee ministerschappen tegelijk? Dat is niet te doen."

Hanneke Keultjes 07-06-25, 15:04 Laatste update: 16:21
65 reacties
De discussie over de braakliggende PVV-minstersposten loopt hoog op. Drie keer kwamen de partijleiders en vicepremiers van VVD, NSC en BBB plus premier Dick Schoof samen, drie keer leverden die gesprekken niets op.
Schoof concludeerde vrijdagavond dat zolang de drie partijleiders blijven doorruziën over wie welk ministerschap krijgt, de huidige vervangingsregeling voorlopig blijft gelden. Die afspraken werden gemaakt toen zijn kabinet afgelopen zomer aantrad en regelen welke minister het werk van een ander waarneemt bij afwezigheid.

Dankzij die (oude) afspraken is de VVD nu spekkoper. De partij heeft daardoor de leiding over het zeer gewilde ministerie van Asiel en Migratie in de schoot geworpen gekregen. Dat is zeer tegen de zin van NSC en vooral BBB. Al in juli 2024 werd namelijk afgesproken dat VVD-justitieminister David van Weel de vaste invaller is als minister van Asiel.

KNETTERGEK DEZE GASTEN

geilen natuurlijk alleen maar op die baantjes om posities zeker te stellen

en dat voor die paar maanden die nog resten
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:59:20 #247
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217877581
Bekijk deze YouTube-video

Zou de gemiddelde VVD'er echt zo dom zijn om in dit soort kleuterpraatjes te trappen?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:00:07 #248
231213 Halcon
pi_217877588
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

KNETTERGEK DEZE GASTEN

geilen natuurlijk alleen maar op die baantjes om posities zeker te stellen

en dat voor die paar maanden die nog resten
Ze willen natuurlijk even doorpakken met de asielwetten die er nu doorheen kunnen. Wie weet hoe de verhoudingen na de verkiezingen liggen. En voor NSC en BBB is dit de allerlaatste kans om nog wat te laten zien, want die gaan allebei weggevaagd worden.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:12:23 #249
480553 Kickinalfa
pi_217877665
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 15:04 schreef nostra het volgende:

[..]
Wel grappig een 27 jarige premier, met de huidige woningnood woont hij/zij nog gewoon thuis bij de ouders.

S avonds diner met macron en merz om daarna te ruziën over de wat er op tv mag met je vader/zusje.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:16:54 #250
492539 MoreDakka
pi_217877695
Het wordt tijd voor een verbod op Koningsdag. Medisch personeel kan het niet langer aan en naar hen moet je altijd luisteren.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:24:36 #251
13309 nostra
ask why
pi_217877756
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:12 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Wel grappig een 27 jarige premier, met de huidige woningnood woont hij/zij nog gewoon thuis bij de ouders.

S avonds diner met macron en merz om daarna te ruziën over de wat er op tv mag met je vader/zusje.
Met Macron z'n vrouw erbij wordt het plaatje wel compleet.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:42:18 #252
109683 TheVulture
pi_217877861
quote:
84s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:37 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ik zou Moorman wel een prima keuze vinden.
Ik durf te zeggen dat als Yesilgoz en Timmermans lijsttrekker worden, ze Bontenbal of misschien zelfs Jetten premier maken :Y

De grote antipathie bij een groot deel van het electoraat voor Timmermans zal PvdA-GL geen goed doen. Maar die zal zich nooit vrijwillig terugtrekken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:42:29 #253
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_217877864
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:16 schreef MoreDakka het volgende:
Het wordt tijd voor een verbod op Koningsdag. Medisch personeel kan het niet langer aan en naar hen moet je altijd luisteren.
Als we nou eens gewoon afspreken dat zowel tijdens Koningsdag als tijdens carnaval iedereen aan zijn eigen kant van de A10 blijft, dan is volgens mij iedereen blij.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:44:21 #254
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217877881
Wie wil wat nu weer verbieden?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:47:27 #255
13309 nostra
ask why
pi_217877906
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:44 schreef -XOR- het volgende:
Snackbars moeten wel dicht om 02.00 in Amsterdam.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:55:55 #256
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217877967
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:47 schreef nostra het volgende:

[..]
Snackbars moeten wel dicht om 02.00 in Amsterdam.
Ah, lijkt me wel terecht want sinds ik mijn wekelijkse kapsalon op zaterdag niet om 2:30 maar om 1:45 verorber voelen mijn bloedvaten bij wijze van spreken met de week ruimer aan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zaterdag 7 juni 2025 @ 18:29:43 #257
-1 #ANONIEM
pi_217878168
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:44 schreef -XOR- het volgende:
Niemand, er loopt een overleg in Amsterdam over het feit dat op koningsdag de wachttijd bij noodoproepen voor ambulances oplopen. Eigenlijk is het te vol met koningsdag. Dus wellicht moeten er wat activiteiten verdwijnen, maar daar is nog niks over besloten.

https://www.at5.nl/artike(...)-volksfeest-te-maken

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2025 18:30:27 ]
  zaterdag 7 juni 2025 @ 19:19:57 #258
64488 Bluesdude
pi_217878561
Jesilgoz was echt boos op bully Geert.
Ik heb het idee dat ze zich inhield en niet wilde zeggen: geen nieuwe coalite met hem
https://www.nu.nl/317262/(...)and-dit-aandoen.html
Misschien ook dat ze in november 2023 kritiek kreeg van haar fractie over haar eerste afkeurende reactie richting Wilders.
De VVD-top weet ook wel: Hoe dan ook-- met deze peilingen- valt er geen meerderheidskabinet rond PVV te maken, ook geen stabiel minderheidskabinet .
Dus Frans Timmermans bashen om kiezers van rechts binnen te halen.
Hoewel.... er misschien meer te winnen valt bij de kiezers in het midden ?

De campagneframe is gelanceerd dat Timmermans arrogant en elitair is.
Nou... dat valt wel mee.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 19:27:09 #259
330914 Sherlock_Holmes
#freenarnia
pi_217878599
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 19:19 schreef Bluesdude het volgende:
De campagneframe is gelanceerd dat Timmermans arrogant en elitair is.
Nou... dat valt wel mee.
De PvdA gaat de DeLorean even afstoffen.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 21:32:25 #260
396550 Richestorags
pi_217880000
quote:

Als ze stemmen willen kwijtraken zou ik dat vooral doen ja.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 22:14:54 #261
11675 Beathoven
pi_217880638
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 19:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
De PvdA gaat de DeLorean even afstoffen.
In zn gedaante als boekhouder

In z'n gedaante als Kees van Amstel

Huidig

Moet wel zeggen dat ik 'm na z'n maagverkleining er gezonder uit vind zien.

zaterdag 7 juni 2025 @ 22:33:21 #262
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217880914
quote:
Nieuwe wending in strijd om verdeling PVV-posten:
NSC schaart zich achter BBB in gevecht om asielportefeuille
Den Haag- De ruzie om de verdeling van de PVV-posten houdt aan. Vrijdag kwam er na een derde overleg nog geen doorbraak, tot groeiende frustratie van NSC en BBB.

Het gaat daarbij vooral om de opengevallen asielpost van Marjolein Faber.
NSC schaart zich inmiddels openlijk achter BBB dat de asielportefeuille opeist ten koste van de VVD
Premier Schoof slaagt er ondanks ’een biechtstoelprocedure’ niet in de patstelling te doorbreken.
Ze maken zich volstrekt belachelijk zo
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 7 juni 2025 @ 22:59:00 #263
174756 Rnie
& Bert
pi_217881192
twitter
De enige echte.
  zondag 8 juni 2025 @ 00:07:48 #264
109683 TheVulture
pi_217881809
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 22:59 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Mijn god, wat zal ik blij zijn als deze paljas eindelijk uit het politieke spectrum verdwijnt
  zondag 8 juni 2025 @ 00:13:13 #265
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217881892
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 00:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Mijn god, wat zal ik blij zijn als deze paljas eindelijk uit het politieke spectrum verdwijnt
hij deed erg fout door zich met Orban en Poetin te conformeren ,
Dat moet ie niet nog een keer doen, want dan is het echt over voor hem, als ie geluk heeft dan is iedereen het alweer vergeten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 8 juni 2025 @ 00:22:40 #266
11675 Beathoven
pi_217881987
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 22:59 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Wet and Wilders
  zondag 8 juni 2025 @ 00:42:52 #267
503324 Evangelion
pi_217882173
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 00:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dan komen er ineens 15-20 "vaste" zetels beschikbaar :o
  zondag 8 juni 2025 @ 10:07:42 #268
64488 Bluesdude
pi_217883286
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 00:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
hij deed erg fout door zich met Orban en Poetin te conformeren ,
Dat moet ie niet nog een keer doen, want dan is het echt over voor hem, als ie geluk heeft dan is iedereen het alweer vergeten
Hij is nog steeds openlijk een Orban-fan. Dat schaadt hem niet voor zijn kiezers twv 30zetels
  zondag 8 juni 2025 @ 10:11:35 #269
495039 Cupfighter
pi_217883305
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 10:07 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Hij is nog steeds openlijk een Orban-fan. Dat schaadt hem niet voor zijn kiezers twv 30zetels
Voor een flink deel van zijn kiezers maakt het weinig uit wat hij doet als hij de grenzen maar dicht gooit dat hem dat niet lukt komt door linkse wetten, Brussel en tegenwerking aldus de meeste van zijn kiezers
  zondag 8 juni 2025 @ 10:21:15 #270
109683 TheVulture
pi_217883464
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 17:05 schreef Perrin het volgende:
Ook interessant, een deel van 'fatsoenlijk rechts' binnen de VVD vindt het CDA van Bontenbal aantrekkelijk vergeleken met de huidige VVD.

[ afbeelding ]
Ik herhaal: Bontenbal wordt de volgende premier :Y
  zondag 8 juni 2025 @ 10:22:39 #271
495039 Cupfighter
pi_217883494
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 10:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik herhaal: Bontenbal wordt de volgende premier :Y
De beste keus aan de rechterkant van de politiek
  zondag 8 juni 2025 @ 10:31:28 #272
109683 TheVulture
pi_217883584
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 20:24 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Powerplay, dat is de VVD ten voeten uit.
Die gaan waarschijnlijk zo hard op hun muil deze aankomende campagne, het CDA (en D66 zullen er garen bij spinnen.
  zondag 8 juni 2025 @ 10:33:32 #273
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217883595
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 10:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die gaan waarschijnlijk zo hard op hun muil deze aankomende campagne, het CDA (en D66 zullen er garen bij spinnen.
Waarom is dat waarschijnlijk?
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 8 juni 2025 @ 10:34:10 #274
330914 Sherlock_Holmes
#freenarnia
pi_217883602
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 10:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]
D66 is in elk geval al 1 stem kwijt.
  zondag 8 juni 2025 @ 10:34:39 #275
109683 TheVulture
pi_217883608
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Bizar dat de VVD daalt.
Ik dacht toch dat een flink deel van de PVV stemmen daar naartoe gingen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:03 schreef nostra het volgende:

[..]
Verbaast mij ook.
De VVD wordt door veel Wilders-stemmers als onbetrouwbaar gezien, zeker met Yesilgoz aan het roer.
  zondag 8 juni 2025 @ 10:36:08 #276
109683 TheVulture
pi_217883613
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
De achterban is behoorlijk verdeeld. En Dylan heeft echt een tyfushekel aan Timmermans, evenals de achterban trouwens.

Dus ik denk dat het zo'n halfbakken uitsluiting wordt, waarbij je nog lekker alle kanten op kan. Iedereen in de achterban blij :P
Waarbij de VVD ondertussen wordt leeggegeten door CDA en D66
  zondag 8 juni 2025 @ 10:44:45 #277
109683 TheVulture
pi_217883645
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 08:41 schreef Hanca het volgende:
Maar kan iemand vinden waarom Marjolein Moorman de gemeentepolitiek gaat verlaten?

Ik had het als bijzin in dit artikel gelezen: https://www.parool.nl/ams(...)hem-gelijk~bcd274fb/
Maar een motivatie kan ik nergens vinden. Wellicht gaat zij de landelijke politiek in? En dat kan dan prima als lijsttrekker.
Die komt straks als nummer 2 of 3 op de lijst achter Frans en Jesse
  zondag 8 juni 2025 @ 10:49:06 #278
109683 TheVulture
pi_217883676
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 10:33 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Waarom is dat waarschijnlijk?
Omdat Yesilgoz niet de persoonlijkheid heeft om als lijsttrekker die twee vleugels van de VVD te paaien
  zondag 8 juni 2025 @ 10:49:17 #279
109683 TheVulture
pi_217883677
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2025 10:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
D66 is in elk geval al 1 stem kwijt.
Van jou? :P
  zondag 8 juni 2025 @ 10:58:30 #280
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217883717
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 10:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]
1 Timmermans
2 Lahlah
3 Moorman
4 Klaver
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 8 juni 2025 @ 11:05:47 #281
360923 tizitl2
pi_217883744
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:58 schreef nostra het volgende:

Ja, het is ook een onzinnige discussie: of de VVD sluit zelf de PVV uit, of Bontenbal doet het voor ze waardoor hij vervolgens met de flank die nog een keer met de PVV niet pruimt gaat lopen. Dat kabinet met Wilders komt er nu toch niet, dus ze kunnen beter het initiatief daartoe bij zichzelf houden.

Maar goed, dat Yesilgöz wat mij betreft bepaald geen politiek genie is heb ik al vaker geuit, toch bijzonder dat iemand zo'n tijd bij een politiek talent als Rutte in de buurt zit en daar zo weinig van opsteekt.
  zondag 8 juni 2025 @ 11:08:02 #282
330914 Sherlock_Holmes
#freenarnia
pi_217883759
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 10:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Van jou? :P
Dat klopt. Goed gewerkt, Rob!
  zondag 8 juni 2025 @ 11:13:43 #283
396550 Richestorags
pi_217883808
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 11:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dat klopt. Goed gewerkt, Rob!
Wat trok je ooit aan aan D66 en wat stoot je nu af?
  zondag 8 juni 2025 @ 12:02:46 #284
438579 klaasweetalles
pi_217884215
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  zondag 8 juni 2025 @ 12:03:30 #285
-1 #ANONIEM
pi_217884222
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 10:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik hoop dus eigenlijk op 1, dat zou volgens mij veel meer stemmen opleveren.
  zondag 8 juni 2025 @ 12:11:26 #286
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217884271
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 12:03 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik hoop dus eigenlijk op 1, dat zou volgens mij veel meer stemmen opleveren.
Zij is toch totaal onbekend bij het volk.
  zondag 8 juni 2025 @ 12:16:54 #287
400021 Faraday01
Inducing
pi_217884330
Haha Hermans doet net alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat ze de vervangingsregeling toepassing. Ja natuurlijk als je daarmee 3 ministeries binnen haalt.

Ik zou als ik de VVD was snel water bij de wijn doen, anders zit je straks alleen in het kabinet.

Overigens heeft Hermans er ook helemaal niets van gebakken het afgelopen jaar :N
  zondag 8 juni 2025 @ 12:20:57 #288
-1 #ANONIEM
pi_217884368
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2025 12:11 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Daarom juist, een fris geluid tussen al die mensen die we 2 jaar geleden al hebben gehoord werkt prima. Daarom gaat Bontenbal het ook goed doen, die is toen vrij weinig in het nieuws geweest omdat hij werd overschaduwd door met name Omtzigt.
  zondag 8 juni 2025 @ 12:23:06 #289
231213 Halcon
pi_217884385
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 12:16 schreef Faraday01 het volgende:
Haha Hermans doet net alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat ze de vervangingsregeling toepassing. Ja natuurlijk als je daarmee 3 ministeries binnen haalt.

Ik zou als ik de VVD was snel water bij de wijn doen, anders zit je straks alleen in het kabinet.

Overigens heeft Hermans er ook helemaal niets van gebakken het afgelopen jaar :N
Hermans kan er ook helemaal niks van. Ze zit daar alleen maar omdat ze de 'dochter van' is. Zou ze dat niet zijn, dan zou ze nu gemeenteraadslid ergens in Friesland zijn.
  zondag 8 juni 2025 @ 12:45:24 #290
19953 DrMarten
hhhmmmm
pi_217884507
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 12:23 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hermans kan er ook helemaal niks van. Ze zit daar alleen maar omdat ze de 'dochter van' is. Zou ze dat niet zijn, dan zou ze nu gemeenteraadslid ergens in Friesland zijn.
Dat de VVD haar naar voren heeft geschoven om daar te gaan zitten vanochtend snap ik helemaal niks van.
Het ene ingestudeerde zinnetje na het andere, maar zonder enige overtuiging.
A mind with a heart of it's own
  zondag 8 juni 2025 @ 12:48:43 #291
504895 Bofjijff
pi_217884524
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 12:45 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Dat de VVD haar naar voren heeft geschoven om daar te gaan zitten vanochtend snap ik helemaal niks van.
Het ene ingestudeerde zinnetje na het andere, maar zonder enige overtuiging.
hermans en dilan zijn wel echt redenen om verder te kijken. Zal vast niet de enige zijn.
  zondag 8 juni 2025 @ 12:51:02 #292
495039 Cupfighter
pi_217884536
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 12:16 schreef Faraday01 het volgende:

Hermans is echt een lichtgewicht in de politiek
  Moderator zondag 8 juni 2025 @ 12:53:57 #293
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_217884562
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 12:51 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Typisch zo iemand die zonder paps deze positie nooit had weten te bereiken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 8 juni 2025 @ 12:54:09 #294
19953 DrMarten
hhhmmmm
pi_217884566
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2025 12:48 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
hermans en dilan zijn wel echt redenen om verder te kijken. Zal vast niet de enige zijn.
Voor mij is de VVD überhaupt nooit een serieuze optie geweest, dat scheelt.
A mind with a heart of it's own
  zondag 8 juni 2025 @ 12:54:48 #295
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217884571
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2025 12:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Typisch zo iemand die zonder paps deze positie nooit had weten te bereiken.
En paps was al niet veel.
  zondag 8 juni 2025 @ 12:59:02 #296
231213 Halcon
pi_217884612
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2025 12:48 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Dat zijn wel twee hele zwakke schakels inderdaad.
  zondag 8 juni 2025 @ 12:59:45 #297
231213 Halcon
pi_217884621
quote:

[..]
Vrouw en pot, dus lekker iNCLusIeF.
  zondag 8 juni 2025 @ 13:14:57 #298
438579 klaasweetalles
pi_217884794
quote:

[..]
Dat zijn er een hoop
  zondag 8 juni 2025 @ 13:15:15 #299
438579 klaasweetalles
pi_217884798
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 12:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]
En paps was al niet veel.
Het is gewoon een clown
  zondag 8 juni 2025 @ 13:15:33 #300
438579 klaasweetalles
pi_217884804
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2025 12:11 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Welk volk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')