Met Macron z'n vrouw erbij wordt het plaatje wel compleet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wel grappig een 27 jarige premier, met de huidige woningnood woont hij/zij nog gewoon thuis bij de ouders.
S avonds diner met macron en merz om daarna te ruziën over de wat er op tv mag met je vader/zusje.
Ik durf te zeggen dat als Yesilgoz en Timmermans lijsttrekker worden, ze Bontenbal of misschien zelfs Jetten premier makenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zou Moorman wel een prima keuze vinden.
Als we nou eens gewoon afspreken dat zowel tijdens Koningsdag als tijdens carnaval iedereen aan zijn eigen kant van de A10 blijft, dan is volgens mij iedereen blij.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:16 schreef MoreDakka het volgende:
Het wordt tijd voor een verbod op Koningsdag. Medisch personeel kan het niet langer aan en naar hen moet je altijd luisteren.
Snackbars moeten wel dicht om 02.00 in Amsterdam.quote:
Ah, lijkt me wel terecht want sinds ik mijn wekelijkse kapsalon op zaterdag niet om 2:30 maar om 1:45 verorber voelen mijn bloedvaten bij wijze van spreken met de week ruimer aan.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Snackbars moeten wel dicht om 02.00 in Amsterdam.
Niemand, er loopt een overleg in Amsterdam over het feit dat op koningsdag de wachttijd bij noodoproepen voor ambulances oplopen. Eigenlijk is het te vol met koningsdag. Dus wellicht moeten er wat activiteiten verdwijnen, maar daar is nog niks over besloten.quote:
De PvdA gaat de DeLorean even afstoffen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:19 schreef Bluesdude het volgende:
De campagneframe is gelanceerd dat Timmermans arrogant en elitair is.
Nou... dat valt wel mee.
Als ze stemmen willen kwijtraken zou ik dat vooral doen ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
De jongerenpartijen hebben bijna altijd de betere ideeen. Wat dat betreft zou ik zeggen dat De Hoop zeker een goed idee is voor lijsttrekker van PvdA wat een nonsense om hem te diskwalificeren op zijn leeftijd.
PvdA zal er in ieder geval goed aan doen om geen halfbakken standpunt over Israel in te nemen, Israel is genocidaal en dat moet benoemd worden dan hoeft er verder weinig discussie daarover te zijn. Als ze gaan schipperen kost ze dat veel stemmen denk ik.
In zn gedaante als boekhouderquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De PvdA gaat de DeLorean even afstoffen.
Ze maken zich volstrekt belachelijk zoquote:Nieuwe wending in strijd om verdeling PVV-posten:
NSC schaart zich achter BBB in gevecht om asielportefeuille
Den Haag- De ruzie om de verdeling van de PVV-posten houdt aan. Vrijdag kwam er na een derde overleg nog geen doorbraak, tot groeiende frustratie van NSC en BBB.
Het gaat daarbij vooral om de opengevallen asielpost van Marjolein Faber.
NSC schaart zich inmiddels openlijk achter BBB dat de asielportefeuille opeist ten koste van de VVD
Premier Schoof slaagt er ondanks ’een biechtstoelprocedure’ niet in de patstelling te doorbreken.
Mijn god, wat zal ik blij zijn als deze paljas eindelijk uit het politieke spectrum verdwijntquote:
hij deed erg fout door zich met Orban en Poetin te conformeren ,quote:Op zondag 8 juni 2025 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn god, wat zal ik blij zijn als deze paljas eindelijk uit het politieke spectrum verdwijnt
Dan komen er ineens 15-20 "vaste" zetels beschikbaarquote:Op zondag 8 juni 2025 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn god, wat zal ik blij zijn als deze paljas eindelijk uit het politieke spectrum verdwijnt
Hij is nog steeds openlijk een Orban-fan. Dat schaadt hem niet voor zijn kiezers twv 30zetelsquote:Op zondag 8 juni 2025 00:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hij deed erg fout door zich met Orban en Poetin te conformeren ,
Dat moet ie niet nog een keer doen, want dan is het echt over voor hem, als ie geluk heeft dan is iedereen het alweer vergeten
Voor een flink deel van zijn kiezers maakt het weinig uit wat hij doet als hij de grenzen maar dicht gooit dat hem dat niet lukt komt door linkse wetten, Brussel en tegenwerking aldus de meeste van zijn kiezersquote:Op zondag 8 juni 2025 10:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij is nog steeds openlijk een Orban-fan. Dat schaadt hem niet voor zijn kiezers twv 30zetels
Ik herhaal: Bontenbal wordt de volgende premierquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:05 schreef Perrin het volgende:
Ook interessant, een deel van 'fatsoenlijk rechts' binnen de VVD vindt het CDA van Bontenbal aantrekkelijk vergeleken met de huidige VVD.
[ afbeelding ]
De beste keus aan de rechterkant van de politiekquote:Op zondag 8 juni 2025 10:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik herhaal: Bontenbal wordt de volgende premier
Die gaan waarschijnlijk zo hard op hun muil deze aankomende campagne, het CDA (en D66 zullen er garen bij spinnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Powerplay, dat is de VVD ten voeten uit.
Waarom is dat waarschijnlijk?quote:Op zondag 8 juni 2025 10:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaan waarschijnlijk zo hard op hun muil deze aankomende campagne, het CDA (en D66 zullen er garen bij spinnen.
D66 is in elk geval al 1 stem kwijt.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaan waarschijnlijk zo hard op hun muil deze aankomende campagne, het CDA (en D66 zullen er garen bij spinnen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bizar dat de VVD daalt.
Ik dacht toch dat een flink deel van de PVV stemmen daar naartoe gingen.
De VVD wordt door veel Wilders-stemmers als onbetrouwbaar gezien, zeker met Yesilgoz aan het roer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |