SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
Ja kan je ook bij de kasse doen hequote:Op maandag 2 juni 2025 10:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd bij de zelfscan kassa
Ik spaarde ze altijd tot ik iets nodig had, iets duurs en leverde dan de boekjes inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja maar daar kom ik nooit, dus dan lever ik hem liever bij de zelfscan kassa in.. of ik het inlever als ik boodschappen heb gedaan of bij de kassa zelf contant krijg je het toch niet meer ( toen legde ik het geld vaak wel apart )quote:Op maandag 2 juni 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan je ook bij de kasse doen he
Ik spaarde ze altijd tot ik iets nodig had, iets duurs en leverde dan de boekjes inLet's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Welkom welkom...Don't follow me. I am lost too
Die selfscan bij de lidl is echt k*tDon't follow me. I am lost too
Was ooit he nu kan je ze niet meer inleveren voor contant geldquote:Op maandag 2 juni 2025 10:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar daar kom ik nooit, dus dan lever ik hem liever bij de zelfscan kassa in.. of ik het inleveren als ik boodschappen heb gedaan of bij de kassa zelf contant krijg je het toch niet meer ( toen legde ik het geld vaak wel apart )Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey KWquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje jammer wel maar goed niks aan te doenquote:Op maandag 2 juni 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ooit he nu kan je ze niet meer inleveren voor contant geldLet's take the long way home, love is burning slowly
Nou wie nietquote:![]()
Let's take the long way home, love is burning slowly
Stiekem wel hé jajaquote:![]()
Hallo Greeesie![]()
Je moet beslist alles in een vak neerleggen. Heel irritant.quote:Don't follow me. I am lost too
Weet je hoe vaak ik dat vroeger gehoord hebquote:
Don't follow me. I am lost too
Stiekem welquote:
Nah ik ook nietLet's take the long way home, love is burning slowly
Ik weet er helaas alles vanquote:Op maandag 2 juni 2025 10:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak ik dat vroeger gehoord heb
Eerst mijn dochter fan van die ellende en nu mijn kleindochter
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nog een uur en dan is de ochtend weer voorbijLet's take the long way home, love is burning slowly
Piet piraat Piet piraat,quote:Op maandag 2 juni 2025 10:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet er helaas alles van
Eerst mijn dochter fan van die ellende en nu mijn kleindochter
Ship ahoy hoi hoi...Don't follow me. I am lost too
Dat heb ik nooit gezienquote:Op maandag 2 juni 2025 10:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Piet piraat Piet piraat,
Ship ahoy hoi hoi...
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja zeg het gaat al snel genoegquote:Op maandag 2 juni 2025 10:54 schreef Lovely het volgende:
Nog een uur en dan is de ochtend weer voorbijVolgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Heel snel idd..quote:
Ik heb het allemaal gezienquote:
Te vaak
Met de kidsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik was de grootste fan van 1999 tot circa 2006 [?]quote:
Echt de grootste fan.sta zelfs met ze op de foto als klein kind
![]()
Dat heb ik gelukkig allemaal weer gemistquote:Op maandag 2 juni 2025 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal gezien
Te vaak
Met de kids
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mijn dochter vond het ook geweldig. Vreselijkquote:Op maandag 2 juni 2025 10:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik was de grootste fan van 1999 tot circa 2006 [?]
Echt de grootste fan.sta zelfs met ze op de foto als klein kind
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nu dacht ik echt dat ze hun middelvinger opstaken. Oops.quote:
Opstartprobleempje.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Broodtrommels, hagelslag, posters, school schriftjes, dekbed, kussenslopen, rugtassen, sokken, T-shirts, badpak, verjaardagstaart.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn dochter vond het ook geweldig. Vreselijk
Alles moest k3 zijn![]()
Snap ik...quote:Op maandag 2 juni 2025 10:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nu dacht ik echt dat ze hun middelvinger opstaken. Oops.
Opstartprobleempje.Don't follow me. I am lost too
En Samsonquote:Don't follow me. I am lost too
Mijn dochter had een K3 dansmat en een cd van K3. Daar is het bij gebleven.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daar hadden wij gelukkig het geld niet voor maar ik herken het wel vanuit die periode met mijn dochterquote:Op maandag 2 juni 2025 10:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Broodtrommels, hagelslag, posters, school schriftjes, dekbed, kussenslopen, rugtassen, sokken, T-shirts, badpak, verjaardagstaart.
Alles moest k3 zijn![]()
Ze deden ook musicals , die had mijn dochter via via op DVD, ik kan me een musical herinneren met een heks , dat was wel heel erg leuk gedaan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die musical staat nu op videoland!quote:Op maandag 2 juni 2025 11:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar hadden wij gelukkig het geld niet voor maar ik herken het wel vanuit die periode met mijn dochter![]()
Ze deden ook musicals , die had mijn dochter via via op DVD, ik kan me een musical herinneren met een heks , dat was wel heel erg leuk gedaan
Super leuk.![]()
Die van mij waren hier fan van...quote:Op maandag 2 juni 2025 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Noddy, noddy!quote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die van mij waren hier fan van...
[ afbeelding ]![]()
Oh echt????quote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die musical staat nu op videoland!
Super leuk.![]()
Weet jij hoe die heet? Dan kan ik die een keer aan kleindochter laten zien
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Love is allquote:
Was je weg?Don't follow me. I am lost too
Teveel indrukken gisteren en daardoor moeilijk in slaap.quote:Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Opzij...quote:Don't follow me. I am lost too
Wat is dit??quote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die van mij waren hier fan van...
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ai...quote:
Ik ken het gevoel.Don't follow me. I am lost too
https://v2.videoland.com/(...)stel-kathleen-p_4112quote:Op maandag 2 juni 2025 11:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh echt????![]()
Weet jij hoe die heet? Dan kan ik die een keer aan kleindochter laten zien![]()
En dan ook gewoon 20 keer dezelfde aflevering kijken
ben ook geen bonk hormonen meer nu dus de komende 3 weken ben ik braafHey there sunshine lift my heart![]()
Ja maar heb je een titel voor mij?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
https://v2.videoland.com/(...)stel-kathleen-p_4112
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Koest jijquote:Op maandag 2 juni 2025 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
ben ook geen bonk hormonen meer nu dus de komende 3 weken ben ik braaf
Ik had een videoband van samson en gert waar k3 langskwam in hun huisje. Die heb ik echt honderd keer gekeken.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:04 schreef RedShoe het volgende:
En dan ook gewoon 20 keer dezelfde aflevering kijken
In die aflevering gingen de meiden van k3 opeens aan de diarree maar ze hadden een optreden . Dus de personages van Samson en Gert moesten doen alsof zij k3 waren en de kinderen in het publiek "hadden niks door"![]()
Man3quote:Op maandag 2 juni 2025 11:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik had een videoband van samson en gert waar k3 langskwam in hun huisje. Die heb ik echt honderd keer gekeken.
[ afbeelding ]
In die aflevering gingen de meiden van k3 opeens aan de diarree maar ze hadden een optreden . Dus de personages van Samson en Gert moesten doen alsof zij k3 waren en de kinderen in het publiek "hadden niks door"Don't follow me. I am lost too
mijn kleindochter zit op 'ballet/dans les en daar dansen de meisjes uiteraard veelal op K3 , en ik heb toch altijd wel wat moeite als ik ze Pina colada zie zingen![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik ben die rooiequote:
iedereen braaf in de camera kijken
en zij denkt OH PUPPYHey there sunshine lift my heart![]()
De Lidl's waar ik kom hebben geen zelfscan.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je moet beslist alles in een vak neerleggen. Heel irritant.Content creator![]()
Wat is er dan?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben nu heel braaf![]()
zet je wekker voor 22 juni zou ik zeggenDon't follow me. I am lost too
Is net een nieuwe gebouwd hier en die hebben nu een zelfscan.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Lidl's waar ik kom hebben geen zelfscan.Don't follow me. I am lost too
Mijn kinderen gelukkig niet, was ik even blijquote:Op maandag 2 juni 2025 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij blijquote:Op maandag 2 juni 2025 11:00 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter had een K3 dansmat en een cd van K3. Daar is het bij gebleven.
Ik heb meer minderen dan alleen mijn dochterquote:Op maandag 2 juni 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kinderen gelukkig niet, was ik even blij
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat voor pillen?quote:![]()
Ik slik ook nieuwe medicatie...komt niet allemaal binnen
Hier ook niet, maar ik doe nooit de zelfscan meer. Heb het twee keer gedaan en twee keer controle gehad. Mij voorgenomen nooit meer naar de zelfscan te gaan.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Lidl's waar ik kom hebben geen zelfscan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
anticonceptiequote:Op maandag 2 juni 2025 11:15 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat voor pillen?![]()
Ik slik ook nieuwe medicatie...komt niet allemaal binnen
kreeg eerst ook premolut maar die willen ze niet systematisch geven
dat was topspul, vooral in de sportschoolHey there sunshine lift my heart![]()
Die zin snap ik niet zo goedquote:Op maandag 2 juni 2025 11:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb meer minderen dan alleen mijn dochter
Oja. Ik heb dat niet nodigquote:Op maandag 2 juni 2025 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
anticonceptie
dat was topspul, vooral in de sportschool
Primolut is toch om menstruatie uit te stellen?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
anticonceptie
dat was topspul, vooral in de sportschool
Had ik ooit eens gedaan voorafgaand aan vakantie naar spanje![]()
Verstandige zoonquote:Op maandag 2 juni 2025 11:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn zoon vond al dat soort shit vreselijk
ja dat helpt dus tegen het random bloeden ookquote:Op maandag 2 juni 2025 11:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Primolut is toch om menstruatie uit te stellen?
Had ik ooit eens gedaan voorafgaand aan vakantie naar spanjeHey there sunshine lift my heart![]()
Och, ik heb er geen moeite mee. Ze mogen zelf in die tassen checken wat ze willen, dat is vaak na een minuut al bekeken.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar ik doe nooit de zelfscan meer. Heb het twee keer gedaan en twee keer controle gehad. Mij voorgenomen nooit meer naar de zelfscan te gaan.Content creator![]()
Bloed is goed..Don't follow me. I am lost too
Wij ergerden ons kapot aan die nietszeggende commerciële troep van K3 maar ja dochter was er helemaal gek vanquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die controle is gewoon random.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, ik heb er geen moeite mee. Ze mogen zelf in die tassen checken wat ze willen, dat is vaak na een minuut al bekeken.
Heleboel mensen snappen dat niet.Don't follow me. I am lost too
Pijn is fijn.quote:Don't follow me. I am lost too
Heb je wel onderzocht waarom je random bloedt?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja dat helpt dus tegen het random bloeden ook![]()
Ik vind het naar, net of ze je niet vertrouwenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, ik heb er geen moeite mee. Ze mogen zelf in die tassen checken wat ze willen, dat is vaak na een minuut al bekeken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dan moet je wat he. Ik ben zo blij dat alle 4 mijn kids er niets aan vonden en gelukkig de kleinkids ook nietquote:Op maandag 2 juni 2025 11:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wij ergerden ons kapot aan die nietszeggende commerciële troep van K3 maar ja dochter was er helemaal gek vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je eens in de cijfers duikt hoeveel er gejat wordt is het best logisch dat ze niemand vertrouwenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het naar, net of ze je niet vertrouwen![]()
nee johquote:Op maandag 2 juni 2025 11:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb je wel onderzocht waarom je random bloedt?
er is gekeken naar wat standaard dingen, dat was normaal
dus dan is het zo van oke, hier is pillen om het probleem op te lossen
oorzaak oplossen is niet het doel
nu heb ik geen interesse in een functionerende werking van mijn voortplantingsstelsel maar toch
en ik heb al genoeg andere zaken waar ik voor moet lopen, de mental load van achter de gynecoloog aanjagen is gewoon wat veelHey there sunshine lift my heart![]()
Dit ja..quote:Op maandag 2 juni 2025 11:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als je eens in de cijfers duikt hoeveel er gejat wordt is het best logisch dat ze niemand vertrouwenDon't follow me. I am lost too
Dan hadden ze die zelfscans nooit moeten invoeren. In een tijd als dit hadden ze dat kunnen verwachtenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als je eens in de cijfers duikt hoeveel er gejat wordt is het best logisch dat ze niemand vertrouwenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aan de andere kant kan ik enorm genieten als ze staat te zingen en dansen vanuit haar tenenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan moet je wat he. Ik ben zo blij dat alle 4 mijn kids er niets aan vonden en gelukkig de kleinkids ook niet![]()
Over 16 dagen wordt ze vijf
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat doen ze ook niet, er wordt gigantisch veel gejat.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het naar, net of ze je niet vertrouwen
Maar al dat zelfscannen inclusief verlies door diefstal is blijkbaar nog altijd voordeliger dan de standaard kassa's blijven gebruiken. Een AH hier heeft nog maar 1 reguliere kassa, de rest is allemaal zelfscan.Content creator![]()
Ik vind het geweldig. Heb al jaren geen normale kassa gebruikt in winkels waar dat niet hoeft.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet, er wordt gigantisch veel gejat.
Maar al dat zelfscannen inclusief verlies door diefstal is blijkbaar nog altijd voordeliger dan de standaard kassa's blijven gebruiken. Een AH hier heeft nog maar 1 reguliere kassa, de rest is allemaal zelfscan.![]()
De controle is wel beter met de zelfscan.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar al dat zelfscannen inclusief verlies door diefstal is blijkbaar nog altijd voordeliger dan de standaard kassa's blijven gebruiken. Een AH hier heeft nog maar 1 reguliere kassa, de rest is allemaal zelfscan.
Zonder gebeurde dat niet, dan moest je iemand op heterdaad betrappen zeg maar.Don't follow me. I am lost too
Ligt eraan hoe druk het is.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig. Heb al jaren geen normale kassa gebruikt in winkels waar dat niet hoeft.Don't follow me. I am lost too
Ze hebben hier bij de ALDI de zelfscankassa's weer weggehaald.Geen idee waarom maar ik vind het ruk, ik kom daar vaak juist voor 1 of 2 dingen en daar waren die zelfscanners superhandig voor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
we hebben hier nog maar 2 gewone kassa's en ik denk wel 30 om zelfscan te doen
loop de winkel in en begin met de tasinpakken, is echt top
soms controle maar eh
vaak wel met bepaalde producten (zalm, energydrink)Hey there sunshine lift my heart![]()
Hier bij de AH ook nog maar 1 kassa.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar al dat zelfscannen inclusief verlies door diefstal is blijkbaar nog altijd voordeliger dan de standaard kassa's blijven gebruiken. Een AH hier heeft nog maar 1 reguliere kassa, de rest is allemaal zelfscan.Don't follow me. I am lost too
maar we moeten wel cash in huis hebben
word lache als het een keer fout gaat en je dus van dat geld boodschappen gaat halen
lekker in de rij tot achter in de winkelHey there sunshine lift my heart![]()
En zelf goed opletten, want dan wordt er gerekend met het koppie.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
word lache als het een keer fout gaat en je dus van dat geld boodschappen gaat halen
lekker in de rij tot achter in de winkelDon't follow me. I am lost too
K9They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Is toch ook een berg?Don't follow me. I am lost too
O, dat is K2Don't follow me. I am lost too
Konijn!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb het in principe altijd bij. Behalve laatst dan toen er een pinstoring was bij de Rabo en ik bij de Jumbo stond met een volle tas.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
lekker in de rij tot achter in de winkel
Dan voel je je toch een pauper hoor, als je je boodschappen niet kan betalen en 'even geld moet gaan halen'
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja dat is schitterend, deed Max ook altijd, de raarste pasjes deed hij somsquote:Op maandag 2 juni 2025 11:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan ik enorm genieten als ze staat te zingen en dansen vanuit haar tenen![]()
Over 16 dagen wordt ze vijf
Vreselijk vind ik zequote:Op maandag 2 juni 2025 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar al dat zelfscannen inclusief verlies door diefstal is blijkbaar nog altijd voordeliger dan de standaard kassa's blijven gebruiken. Een AH hier heeft nog maar 1 reguliere kassa, de rest is allemaal zelfscan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doet een pinautomaat het als de stroom uitvalt.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het in principe altijd bij. Behalve laatst dan toen er een pinstoring was bij de Rabo en ik bij de Jumbo stond met een volle tas.
Dan voel je je toch een pauper hoor, als je je boodschappen niet kan betalen en 'even geld moet gaan halen'Don't follow me. I am lost too
ik had het zaterdag niet bijquote:Op maandag 2 juni 2025 11:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het in principe altijd bij. Behalve laatst dan toen er een pinstoring was bij de Rabo en ik bij de Jumbo stond met een volle tas.
Dan voel je je toch een pauper hoor, als je je boodschappen niet kan betalen en 'even geld moet gaan halen'
Hey there sunshine lift my heart![]()
Hey Grrrrrrrrquote:Op maandag 2 juni 2025 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze hebben hier bij de ALDI de zelfscankassa's weer weggehaald.Geen idee waarom maar ik vind het ruk, ik kom daar vaak juist voor 1 of 2 dingen en daar waren die zelfscanners superhandig voor.
neequote:Op maandag 2 juni 2025 11:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Doet en pinautomaat het als de stroom uitvalt.Hey there sunshine lift my heart![]()
Lullig dan..quote:Don't follow me. I am lost too
Ik had expres voor in de Nacht zelfs gezorgd dat ik kleine biljetten bij hadquote:
O ja dat is ook een scenario. De laatste tijd veel stroomstoringen geweest. Ben benieuwd hoe de winkels het dan oplossen want de kassa is ook electricschquote:Op maandag 2 juni 2025 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
lekker in de rij tot achter in de winkelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hola Dottert!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Koeneloen!quote:
Mooi he?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is schitterend, deed Max ook altijd, de raarste pasjes deed hij soms
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had expres voor in de Nacht zelfs gezorgd dat ik kleine biljetten bij had![]()
![]()
ach weer wat geleerd, ga nog wel mensen zo gek krijgen om nog een keer te gaanquote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had expres voor in de Nacht zelfs gezorgd dat ik kleine biljetten bij hadHey there sunshine lift my heart![]()
Hey Amyquote:
Vast niet om je drankjes te betalenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had expres voor in de Nacht zelfs gezorgd dat ik kleine biljetten bij had
Heb er wel slagroom van besteld. Maar die zat niet op een drankjequote:
Ja schitterend, heb nog een leuke video dat hij aan het meezingen is met een nummer. Hij kon amper praten. Maar wist precies wanneer hij hard of zacht moest zingenquote:
Lekker likker zei t Kleine dingquote:Op maandag 2 juni 2025 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb er wel slagroom van besteld. Maar die zat niet op een drankje
Het goede nieuws van de dag: mijn auto is klaar. Sinds vrijdag al blijkbaar maar ze waren vergeten te bellen
lol
mij belde ze op hemelvaart voor de bandenwissel naar zomerbanden
heb die auto niet meer sinds novemberHey there sunshine lift my heart![]()
![]()
![]()
Goed nieuws![]()
Hier is het een echte maandag
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Ik mocht een aantal weken geleden kijken na de dansles (speciaal 1 x in de zoveel tijd voor familie) en dat was ook geweldig om te zienquote:Op maandag 2 juni 2025 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja schitterend, heb nog een leuke video dat hij aan het meezingen is met een nummer. Hij kon amper praten. Maar wist precies wanneer hij hard of zacht moest zingenAllemaal van die kleinen dametjes die hun eigen showtje gaven
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Daar doe ik niet aan, winterbanden.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
lol
heb die auto niet meer sinds november
Mooi is dat he, en dan die trotse koppies allemaalquote:Op maandag 2 juni 2025 11:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik mocht een aantal weken geleden kijken na de dansles (speciaal 1 x in de zoveel tijd voor familie) en dat was ook geweldig om te zienAllemaal van die kleinen dametjes die hun eigen showtje gaven
quote:Op maandag 2 juni 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi is dat he, en dan die trotse koppies allemaal
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kak, regen!![]()
Auto straks pas ophalen dus.
Je bent toch niet van suikerquote:Op maandag 2 juni 2025 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kak, regen!![]()
Auto straks pas ophalen dus.
Het komt er echt behoorlijk uit vallen dus ik wacht lekker, tis goedquote:
Ik werd ook wel eens gebeld wanneer ze een auto konden wisselen waar ik al een half jaar niet meer in reedquote:Op maandag 2 juni 2025 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
lol
heb die auto niet meer sinds november
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Groot gelijk hoor, de auto wacht welquote:Op maandag 2 juni 2025 11:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het komt er echt behoorlijk uit vallen dus ik wacht lekker, tis goed
quote:
Amyquote:Op maandag 2 juni 2025 11:48 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Goed nieuws![]()
Hier is het een echte maandag![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 2 juni 2025 11:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
hallo maandag
hallo mij
hallo uitzicht
hallo tijd
Je mag weer posten hier
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O ja de eerste van de maandquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat scheelt wel wat boetes dan ja.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn oudere zus woont in duitsland dus het is wel handig"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ook op de telefoonquote:
Dat is altijd leuk als je dan in de winkel looptquote:
Ging een keertje af tijdens examen, gelukkig verder geen gevolgenUw ADH vitamine Worst
Gaan er bij tig mensen hun telefoon afquote:Op maandag 2 juni 2025 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk als je dan in de winkel loopt
Paar weken terug hadden we brandalarmtest op het werk, waren ze alleen vergeten te zeggen tegen de eerste verdieping, dus die stonden allemaal geschrokken buiten.![]()
Gelukkig maarquote:Op maandag 2 juni 2025 11:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ging een keertje af tijdens examen, gelukkig verder geen gevolgen
Ja ineens een pokken herrie ... en daar gaat het al afquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wist dat ie ging komen en schrik me nog de taffus van die kuttelefoon"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja dan schrik je je rotquote:Op maandag 2 juni 2025 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Paar weken terug hadden we brandalarmtest op het werk, waren ze alleen vergeten te zeggen tegen de eerste verdieping, dus die stonden allemaal geschrokken buiten.![]()
Mwa maar mensen die doof zijn horen het niet..quote:Op maandag 2 juni 2025 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ineens een pokken herrie ... en daar gaat het al af
Blijkbaar is die alarm niet op stil, als je je telefoon op stil zetquote:Uw ADH vitamine Worst
ik was vergeten dat het ding geluid kon makenquote:Op maandag 2 juni 2025 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wist dat ie ging komen en schrik me nog de taffus van die kuttelefoonHey there sunshine lift my heart![]()
Ja die kan je niet missen he ik zat er op te wachten dus schrok nietquote:Op maandag 2 juni 2025 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wist dat ie ging komen en schrik me nog de taffus van die kuttelefoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel als je tril functie aan hebtquote:Op maandag 2 juni 2025 12:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Blijkbaar is die alarm niet op stil, als je je telefoon op stil zet
O geen idee eigenlijkquote:Op maandag 2 juni 2025 12:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Blijkbaar is die alarm niet op stil, als je je telefoon op stil zetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk dan maarI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik heb het idee dat die trilfunctie nog maar weinig doetquote:
als ik 10 jaar geleden een telefoon op trillen ahd in mijn zak voelde ik m
nu niet meer
dus dan maar stil en een smart watch waarmee ik m kan laten gillen als ik m kwijt benHey there sunshine lift my heart![]()
Ik werd wakker
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Als (heel) klein kind werd ik blijkbaar he-le-maal hysterisch als die sirene afging. Dat was zo erg dat mijn moeder en zus dan de tv/radio zo hard moesten zetten dat het de sirene overstemde
* loveislikeakiss noteert dit voor toekomstige inzetquote:Op maandag 2 juni 2025 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als (heel) klein kind werd ik blijkbaar he-le-maal hysterisch als die sirene afging. Dat was zo erg dat mijn moeder en zus dan de tv/radio zo hard moesten zetten dat het de sirene overstemdeHey there sunshine lift my heart![]()
quote:Morguh men. en mevr.quote:
En nu?quote:Op maandag 2 juni 2025 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als (heel) klein kind werd ik blijkbaar he-le-maal hysterisch als die sirene afging. Dat was zo erg dat mijn moeder en zus dan de tv/radio zo hard moesten zetten dat het de sirene overstemdeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
O lekker dan.quote:dus
Ben je er dan zo gewend geraakt aan die tril functie of die het trillen is minder sterk gewordenquote:Op maandag 2 juni 2025 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb het idee dat die trilfunctie nog maar weinig doet
als ik 10 jaar geleden een telefoon op trillen ahd in mijn zak voelde ik m
nu niet meer
dus dan maar stil en een smart watch waarmee ik m kan laten gillen als ik m kwijt ben
Ik was ook te laat gaan slapenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nu vinnik het gewoon takkeherrie zonder de hysteriequote:
drempelwaarde voor trillen is verhoogt jaquote:Op maandag 2 juni 2025 12:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben je er dan zo gewend geraakt aan die tril functie of die het trillen is minder sterk gewordenHey there sunshine lift my heart![]()
Waar lag je nog te slapen?quote:
Heb geen smartwatch en heb hem standaard op tril dus mis 9 vd 10 telefoontjesUw ADH vitamine Worst
Ik ben gister in een spannend boek begonnen en lag daardoor veel te laatquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik wel, maar ik wil graag weer een gewone mooie horloge
Oh dat is niet slimquote:Op maandag 2 juni 2025 12:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben gister in een spannend boek begonnen en lag daardoor veel te laat
Ze bellen nooit als ik aan bureau zit en de telefoon voor me heb, maar altijd als ik telefoon ergens weglegUw ADH vitamine Worst
Nachtje doorgehaald ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of als je op de wc zit
Ik schrok ook wakker. Tijd voor lunch![]()
Maar geen zin om gezellig met de collega's te lunchen
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Ik dacht zelfs rond 12 uur een biertje open te maken maar het was dus een flink stuk laterquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Olk olkI'm surrounded by morons!
TjaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
is wel handig want dan kunnen ze je ook niet wakker bellen om 3 in de nachtquote:Op maandag 2 juni 2025 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
Heb geen smartwatch en heb hem standaard op tril dus mis 9 vd 10 telefoontjesHey there sunshine lift my heart![]()
Dan lekker alleen lunchenquote:Op maandag 2 juni 2025 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik schrok ook wakker. Tijd voor lunch![]()
Maar geen zin om gezellig met de collega's te lunchen
welk boek?quote:Op maandag 2 juni 2025 12:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben gister in een spannend boek begonnen en lag daardoor veel te laatHey there sunshine lift my heart![]()
Oepsiequote:Op maandag 2 juni 2025 12:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs rond 12 uur een biertje open te maken maar het was dus een flink stuk laterNja dan vanavond maar op tijd slapen en niet zo lang lezen
Nachtelijke telefoontjes heb ik dan weer bijna nooitquote:Op maandag 2 juni 2025 12:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is wel handig want dan kunnen ze je ook niet wakker bellen om 3 in de nachtUw ADH vitamine Worst
handjes boven de dekens.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
OepsieNja dan vanavond maar op tijd slapen en niet zo lang lezen
Do what you love, love what you do!![]()
Clive Barker Weefwereldquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Horror toch?quote:Don't follow me. I am lost too
Ja nee dat gaat niet. Dat boek moet gelezenquote:Op maandag 2 juni 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
OepsieNja dan vanavond maar op tijd slapen en niet zo lang lezen
Ja hij is bekend van de helraiser seriequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Niks moetquote:Op maandag 2 juni 2025 12:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja nee dat gaat niet. Dat boek moet gelezen
Maar dan een tijd instellen tot hoe laat je gaat lezenLet's take the long way home, love is burning slowly
Bolk die draakDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ga ik zo doen ivm werkquote:Op maandag 2 juni 2025 12:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niks moet
Maar dan een tijd instellen tot hoe laat je gaat lezenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik was altijd wel fan van ww2 boeken. maar lees niet zoveel meer laatste tijd.Do what you love, love what you do!![]()
Draak gebolkt
Mijn favoriete horrorfilmquote:Op maandag 2 juni 2025 12:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja hij is bekend van de helraiser serie
hmm deze jullie eens gekeken?
Bekijk deze YouTube-video
ik snapte hem niet gelijk helemaal, later wel trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
best wel wazige film, maargioed de soundtrack is iig goed.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 2 juni 2025 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
best wel wazige film, maargioed de soundtrack is iig goed.Don't follow me. I am lost too
moest het serieus gewoon ff nazoeken en daarna nog een keer kijken en toen snapte ik hem pas.Do what you love, love what you do!![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Deze vond ik wel bizar..quote:Op maandag 2 juni 2025 12:24 schreef kree het volgende:
hebben Julie dat wel eens. zo een soort van WTF film?
Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
In wat voor opzicht?quote:Op maandag 2 juni 2025 12:24 schreef kree het volgende:
hebben Julie dat wel eens. zo een soort van WTF film?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmm die heb ik nooit gezien? :Squote:Op maandag 2 juni 2025 12:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Deze vond ik wel bizar..
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
dat je geen reet van de hele film snapt als je kijkt en dan later moet gaan zoeken hoe het nou in elkaar zat.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik had dat met de laatste matrix filmOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
toch hou ik van dat sort films. ff wat je aan het denken zet. nu was die cure for wellness wel aardig ver gezocht enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Deze is van dezelfde maker als Trainspotting.quote:
Bizarre film wel
haha ja andere waarvan ik ook dacht wtf dusquote:Op maandag 2 juni 2025 12:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Deze is van dezelfde maker als Trainspotting.
Bizarre film wel
Do what you love, love what you do!![]()
Dit is trainspotting maar dan nog een stap verder..quote:Op maandag 2 juni 2025 12:32 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja andere waarvan ik ook dacht wtf dusDon't follow me. I am lost too
eigenlijk gaan die voor mij stap te ver. gehehequote:Op maandag 2 juni 2025 12:33 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dit is trainspotting maar dan nog een stap verder..Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook meer deze ging nergens overquote:Op maandag 2 juni 2025 12:30 schreef kree het volgende:
[..]
toch hou ik van dat sort films. ff wat je aan het denken zet. nu was die cure for wellness wel aardig ver gezocht enzo.
Beelden uit de eerdere films ertussen gemixt, dacht echt wtf is hier nu eigenlijk aan de hand man
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Een brug te ver..Don't follow me. I am lost too
ik hou wel van die mysterie films
dit is klassieker trouwens als je ervan van houd
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Ik vond deze ook wel vreemd.
In een bos lopen kreeg een hele andere vibe ineens![]()
Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
Filmsquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Drie delen denk ik. Of vier?quote:Don't follow me. I am lost too
ik vond er een paar nog wel aardig die eigenlijk als B film werden gemaakt.Do what you love, love what you do!![]()
Goeie film wel.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is ook een deel van opgenomen in Deventer.
Echt een klassieker..Don't follow me. I am lost too
hoe heet die ook alweer met die zendmast en die twee meiden? redelijk recente.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb er ooit een vraag over gesteld in het movie trivia topic.quote:
Was veel te moeilijkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hallo lieverdquote:Op maandag 2 juni 2025 11:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hallo mijn gespleten persoonlijkheidOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat voor vraag?quote:Op maandag 2 juni 2025 12:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een vraag over gesteld in het movie trivia topic.
Was veel te moeilijk
Die films zijn uit de jaren 90 denk ik.
Lang geleden dat ik ze gezien heb..Don't follow me. I am lost too
Welke filmserie de meeste films heeft.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat voor vraag?
Die films zijn uit de jaren 90 denk ik.
Lang geleden dat ik ze gezien heb..
Dat was toen HellraiserDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Waar gaat Leaving las Vegas over?Don't follow me. I am lost too
RegenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Die kijk ik dan meestal niet eens afquote:Op maandag 2 juni 2025 12:28 schreef kree het volgende:
[..]
dat je geen reet van de hele film snapt als je kijkt en dan later moet gaan zoeken hoe het nou in elkaar zat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er staat nog een vraag open, en dit is het topic nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op maandag 2 juni 2025 12:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag open, en dit is het topic niet
Tosti is op
Mick heeft nog steeds hongerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ThatDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Take the long way homeDon't follow me. I am lost too
Klopt idd, het deel vd film bij de brug toch? Lijkt idd ook enorm veel op de brug in Arnhem.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is ook een deel van opgenomen in Deventer.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ga naar de fietsenmaker.
Fiets is stuk..Don't follow me. I am lost too
O nee, ik moet er gelijk in zitten en mooi vinden anders kijk ik niet verderquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hardknock life..Don't follow me. I am lost too
NO MUNNIEEE???quote:Op maandag 2 juni 2025 12:51 schreef RedShoe het volgende:
Fiets is stuk..Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mijn fiets komt woensdag binnenquote:Op maandag 2 juni 2025 12:51 schreef RedShoe het volgende:
Fiets is stuk..
Hey there sunshine lift my heart![]()
Ik heb net op een fiets gezeten (en ben zeiknat geregend). Komt wel dichtbij zoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ff eten
Eet smakelijkquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: