O lekker dan.quote:
Ben je er dan zo gewend geraakt aan die tril functie of die het trillen is minder sterk gewordenquote:Op maandag 2 juni 2025 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb het idee dat die trilfunctie nog maar weinig doet
als ik 10 jaar geleden een telefoon op trillen ahd in mijn zak voelde ik m
nu niet meer
dus dan maar stil en een smart watch waarmee ik m kan laten gillen als ik m kwijt ben
Ik was ook te laat gaan slapenquote:
Nu vinnik het gewoon takkeherrie zonder de hysteriequote:
drempelwaarde voor trillen is verhoogt jaquote:Op maandag 2 juni 2025 12:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben je er dan zo gewend geraakt aan die tril functie of die het trillen is minder sterk geworden
Ik ben gister in een spannend boek begonnen en lag daardoor veel te laatquote:
Oh dat is niet slimquote:Op maandag 2 juni 2025 12:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben gister in een spannend boek begonnen en lag daardoor veel te laat
Nachtje doorgehaald ?quote:
Ik dacht zelfs rond 12 uur een biertje open te maken maar het was dus een flink stuk laterquote:
is wel handig want dan kunnen ze je ook niet wakker bellen om 3 in de nachtquote:Op maandag 2 juni 2025 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
Heb geen smartwatch en heb hem standaard op tril dus mis 9 vd 10 telefoontjes
Dan lekker alleen lunchenquote:Op maandag 2 juni 2025 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik schrok ook wakker. Tijd voor lunch![]()
Maar geen zin om gezellig met de collega's te lunchen
welk boek?quote:Op maandag 2 juni 2025 12:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben gister in een spannend boek begonnen en lag daardoor veel te laat
Oepsiequote:Op maandag 2 juni 2025 12:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs rond 12 uur een biertje open te maken maar het was dus een flink stuk later
Nachtelijke telefoontjes heb ik dan weer bijna nooitquote:Op maandag 2 juni 2025 12:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is wel handig want dan kunnen ze je ook niet wakker bellen om 3 in de nacht
handjes boven de dekens.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
OepsieNja dan vanavond maar op tijd slapen en niet zo lang lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |