haha ja andere waarvan ik ook dacht wtf dusquote:Op maandag 2 juni 2025 12:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Deze is van dezelfde maker als Trainspotting.
Bizarre film wel
Dit is trainspotting maar dan nog een stap verder..quote:Op maandag 2 juni 2025 12:32 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja andere waarvan ik ook dacht wtf dus
eigenlijk gaan die voor mij stap te ver. gehehequote:Op maandag 2 juni 2025 12:33 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dit is trainspotting maar dan nog een stap verder..
Ik ook meer deze ging nergens overquote:Op maandag 2 juni 2025 12:30 schreef kree het volgende:
[..]
toch hou ik van dat sort films. ff wat je aan het denken zet. nu was die cure for wellness wel aardig ver gezocht enzo.
Filmsquote:
Drie delen denk ik. Of vier?quote:
Goeie film wel.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is ook een deel van opgenomen in Deventer.
Ik heb er ooit een vraag over gesteld in het movie trivia topic.quote:
Hallo lieverdquote:Op maandag 2 juni 2025 11:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hallo mijn gespleten persoonlijkheid
Wat voor vraag?quote:Op maandag 2 juni 2025 12:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een vraag over gesteld in het movie trivia topic.
Was veel te moeilijk
Welke filmserie de meeste films heeft.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat voor vraag?
Die films zijn uit de jaren 90 denk ik.
Lang geleden dat ik ze gezien heb..
Die kijk ik dan meestal niet eens afquote:Op maandag 2 juni 2025 12:28 schreef kree het volgende:
[..]
dat je geen reet van de hele film snapt als je kijkt en dan later moet gaan zoeken hoe het nou in elkaar zat.
Er staat nog een vraag open, en dit is het topic nietquote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 12:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag open, en dit is het topic niet
Klopt idd, het deel vd film bij de brug toch? Lijkt idd ook enorm veel op de brug in Arnhem.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is ook een deel van opgenomen in Deventer.
O nee, ik moet er gelijk in zitten en mooi vinden anders kijk ik niet verderquote:
NO MUNNIEEE???quote:Op maandag 2 juni 2025 12:51 schreef RedShoe het volgende:
Ik ga naar de fietsenmaker.
Fiets is stuk..
Mijn fiets komt woensdag binnenquote:Op maandag 2 juni 2025 12:51 schreef RedShoe het volgende:
Ik ga naar de fietsenmaker.
Fiets is stuk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |