Ja schitterend, heb nog een leuke video dat hij aan het meezingen is met een nummer. Hij kon amper praten. Maar wist precies wanneer hij hard of zacht moest zingenquote:
Lekker likker zei t Kleine dingquote:Op maandag 2 juni 2025 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb er wel slagroom van besteld. Maar die zat niet op een drankje
Ik mocht een aantal weken geleden kijken na de dansles (speciaal 1 x in de zoveel tijd voor familie) en dat was ook geweldig om te zienquote:Op maandag 2 juni 2025 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja schitterend, heb nog een leuke video dat hij aan het meezingen is met een nummer. Hij kon amper praten. Maar wist precies wanneer hij hard of zacht moest zingen
Daar doe ik niet aan, winterbanden.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
lol
mij belde ze op hemelvaart voor de bandenwissel naar zomerbanden
heb die auto niet meer sinds november
Mooi is dat he, en dan die trotse koppies allemaalquote:Op maandag 2 juni 2025 11:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik mocht een aantal weken geleden kijken na de dansles (speciaal 1 x in de zoveel tijd voor familie) en dat was ook geweldig om te zienAllemaal van die kleinen dametjes die hun eigen showtje gaven
quote:Op maandag 2 juni 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi is dat he, en dan die trotse koppies allemaal
Je bent toch niet van suikerquote:Op maandag 2 juni 2025 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kak, regen!![]()
Auto straks pas ophalen dus.
Het komt er echt behoorlijk uit vallen dus ik wacht lekker, tis goedquote:
Ik werd ook wel eens gebeld wanneer ze een auto konden wisselen waar ik al een half jaar niet meer in reedquote:Op maandag 2 juni 2025 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
lol
mij belde ze op hemelvaart voor de bandenwissel naar zomerbanden
heb die auto niet meer sinds november
Groot gelijk hoor, de auto wacht welquote:Op maandag 2 juni 2025 11:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het komt er echt behoorlijk uit vallen dus ik wacht lekker, tis goed
quote:
Amyquote:Op maandag 2 juni 2025 11:48 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Goed nieuws![]()
Hier is het een echte maandag
quote:Op maandag 2 juni 2025 11:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
hallo maandag
hallo mij
hallo uitzicht
hallo tijd
O ja de eerste van de maandquote:
Dat scheelt wel wat boetes dan ja.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn oudere zus woont in duitsland dus het is wel handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |