Die musical staat nu op videoland!quote:Op maandag 2 juni 2025 11:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar hadden wij gelukkig het geld niet voor maar ik herken het wel vanuit die periode met mijn dochter![]()
Ze deden ook musicals , die had mijn dochter via via op DVD, ik kan me een musical herinneren met een heks , dat was wel heel erg leuk gedaan
Die van mij waren hier fan van...quote:Op maandag 2 juni 2025 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn dochter vond het ook geweldig. Vreselijk
Noddy, noddy!quote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die van mij waren hier fan van...
[ afbeelding ]
Oh echt????quote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die musical staat nu op videoland!
Super leuk.
Love is allquote:
Teveel indrukken gisteren en daardoor moeilijk in slaap.quote:
Opzij...quote:
Wat is dit??quote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die van mij waren hier fan van...
[ afbeelding ]
Ai...quote:
https://v2.videoland.com/(...)stel-kathleen-p_4112quote:Op maandag 2 juni 2025 11:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh echt????![]()
Weet jij hoe die heet? Dan kan ik die een keer aan kleindochter laten zien
Ja maar heb je een titel voor mij?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
https://v2.videoland.com/(...)stel-kathleen-p_4112
Koest jijquote:Op maandag 2 juni 2025 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
ben ook geen bonk hormonen meer nu dus de komende 3 weken ben ik braaf
Ik had een videoband van samson en gert waar k3 langskwam in hun huisje. Die heb ik echt honderd keer gekeken.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:04 schreef RedShoe het volgende:
En dan ook gewoon 20 keer dezelfde aflevering kijken
Man3quote:Op maandag 2 juni 2025 11:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik had een videoband van samson en gert waar k3 langskwam in hun huisje. Die heb ik echt honderd keer gekeken.
[ afbeelding ]
In die aflevering gingen de meiden van k3 opeens aan de diarree maar ze hadden een optreden . Dus de personages van Samson en Gert moesten doen alsof zij k3 waren en de kinderen in het publiek "hadden niks door"
ben nu heel braafquote:
ik ben die rooiequote:
De Lidl's waar ik kom hebben geen zelfscan.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je moet beslist alles in een vak neerleggen. Heel irritant.
Wat is er dan?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben nu heel braaf![]()
zet je wekker voor 22 juni zou ik zeggen
Is net een nieuwe gebouwd hier en die hebben nu een zelfscan.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Lidl's waar ik kom hebben geen zelfscan.
Mijn kinderen gelukkig niet, was ik even blijquote:Op maandag 2 juni 2025 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn dochter vond het ook geweldig. Vreselijk
Jij blijquote:Op maandag 2 juni 2025 11:00 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter had een K3 dansmat en een cd van K3. Daar is het bij gebleven.
Ik heb meer minderen dan alleen mijn dochterquote:Op maandag 2 juni 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kinderen gelukkig niet, was ik even blij
Wat voor pillen?quote:
Hier ook niet, maar ik doe nooit de zelfscan meer. Heb het twee keer gedaan en twee keer controle gehad. Mij voorgenomen nooit meer naar de zelfscan te gaan.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Lidl's waar ik kom hebben geen zelfscan.
anticonceptiequote:Op maandag 2 juni 2025 11:15 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat voor pillen?![]()
Ik slik ook nieuwe medicatie...komt niet allemaal binnen
Die zin snap ik niet zo goedquote:Op maandag 2 juni 2025 11:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb meer minderen dan alleen mijn dochter
Oja. Ik heb dat niet nodigquote:Op maandag 2 juni 2025 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
anticonceptie
kreeg eerst ook premolut maar die willen ze niet systematisch geven
dat was topspul, vooral in de sportschool
Primolut is toch om menstruatie uit te stellen?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
anticonceptie
kreeg eerst ook premolut maar die willen ze niet systematisch geven
dat was topspul, vooral in de sportschool
Verstandige zoonquote:Op maandag 2 juni 2025 11:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn zoon vond al dat soort shit vreselijk
ja dat helpt dus tegen het random bloeden ookquote:Op maandag 2 juni 2025 11:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Primolut is toch om menstruatie uit te stellen?
Had ik ooit eens gedaan voorafgaand aan vakantie naar spanje
Och, ik heb er geen moeite mee. Ze mogen zelf in die tassen checken wat ze willen, dat is vaak na een minuut al bekeken.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar ik doe nooit de zelfscan meer. Heb het twee keer gedaan en twee keer controle gehad. Mij voorgenomen nooit meer naar de zelfscan te gaan.
Wij ergerden ons kapot aan die nietszeggende commerciële troep van K3 maar ja dochter was er helemaal gek vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |