SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
Ja kan je ook bij de kasse doen hequote:Op maandag 2 juni 2025 10:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd bij de zelfscan kassa
Ik spaarde ze altijd tot ik iets nodig had, iets duurs en leverde dan de boekjes inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja maar daar kom ik nooit, dus dan lever ik hem liever bij de zelfscan kassa in.. of ik het inlever als ik boodschappen heb gedaan of bij de kassa zelf contant krijg je het toch niet meer ( toen legde ik het geld vaak wel apart )quote:Op maandag 2 juni 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan je ook bij de kasse doen he
Ik spaarde ze altijd tot ik iets nodig had, iets duurs en leverde dan de boekjes inLet's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Welkom welkom...Don't follow me. I am lost too
Die selfscan bij de lidl is echt k*tDon't follow me. I am lost too
Was ooit he nu kan je ze niet meer inleveren voor contant geldquote:Op maandag 2 juni 2025 10:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar daar kom ik nooit, dus dan lever ik hem liever bij de zelfscan kassa in.. of ik het inleveren als ik boodschappen heb gedaan of bij de kassa zelf contant krijg je het toch niet meer ( toen legde ik het geld vaak wel apart )Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey KWquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje jammer wel maar goed niks aan te doenquote:Op maandag 2 juni 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ooit he nu kan je ze niet meer inleveren voor contant geldLet's take the long way home, love is burning slowly
Nou wie nietquote:![]()
Let's take the long way home, love is burning slowly
Stiekem wel hé jajaquote:![]()
Hallo Greeesie![]()
Je moet beslist alles in een vak neerleggen. Heel irritant.quote:Don't follow me. I am lost too
Weet je hoe vaak ik dat vroeger gehoord hebquote:
Don't follow me. I am lost too
Stiekem welquote:
Nah ik ook nietLet's take the long way home, love is burning slowly
Ik weet er helaas alles vanquote:Op maandag 2 juni 2025 10:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak ik dat vroeger gehoord heb
Eerst mijn dochter fan van die ellende en nu mijn kleindochter
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nog een uur en dan is de ochtend weer voorbijLet's take the long way home, love is burning slowly
Piet piraat Piet piraat,quote:Op maandag 2 juni 2025 10:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet er helaas alles van
Eerst mijn dochter fan van die ellende en nu mijn kleindochter
Ship ahoy hoi hoi...Don't follow me. I am lost too
Dat heb ik nooit gezienquote:Op maandag 2 juni 2025 10:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Piet piraat Piet piraat,
Ship ahoy hoi hoi...
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja zeg het gaat al snel genoegquote:Op maandag 2 juni 2025 10:54 schreef Lovely het volgende:
Nog een uur en dan is de ochtend weer voorbijVolgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Heel snel idd..quote:
Ik heb het allemaal gezienquote:
Te vaak
Met de kidsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik was de grootste fan van 1999 tot circa 2006 [?]quote:
Echt de grootste fan.sta zelfs met ze op de foto als klein kind
![]()
Dat heb ik gelukkig allemaal weer gemistquote:Op maandag 2 juni 2025 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal gezien
Te vaak
Met de kids
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mijn dochter vond het ook geweldig. Vreselijkquote:Op maandag 2 juni 2025 10:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik was de grootste fan van 1999 tot circa 2006 [?]
Echt de grootste fan.sta zelfs met ze op de foto als klein kind
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nu dacht ik echt dat ze hun middelvinger opstaken. Oops.quote:
Opstartprobleempje.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Broodtrommels, hagelslag, posters, school schriftjes, dekbed, kussenslopen, rugtassen, sokken, T-shirts, badpak, verjaardagstaart.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn dochter vond het ook geweldig. Vreselijk
Alles moest k3 zijn![]()
Snap ik...quote:Op maandag 2 juni 2025 10:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nu dacht ik echt dat ze hun middelvinger opstaken. Oops.
Opstartprobleempje.Don't follow me. I am lost too
En Samsonquote:Don't follow me. I am lost too
Mijn dochter had een K3 dansmat en een cd van K3. Daar is het bij gebleven.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daar hadden wij gelukkig het geld niet voor maar ik herken het wel vanuit die periode met mijn dochterquote:Op maandag 2 juni 2025 10:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Broodtrommels, hagelslag, posters, school schriftjes, dekbed, kussenslopen, rugtassen, sokken, T-shirts, badpak, verjaardagstaart.
Alles moest k3 zijn![]()
Ze deden ook musicals , die had mijn dochter via via op DVD, ik kan me een musical herinneren met een heks , dat was wel heel erg leuk gedaan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die musical staat nu op videoland!quote:Op maandag 2 juni 2025 11:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar hadden wij gelukkig het geld niet voor maar ik herken het wel vanuit die periode met mijn dochter![]()
Ze deden ook musicals , die had mijn dochter via via op DVD, ik kan me een musical herinneren met een heks , dat was wel heel erg leuk gedaan
Super leuk.![]()
Die van mij waren hier fan van...quote:Op maandag 2 juni 2025 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn dochter vond het ook geweldig. Vreselijk
Noddy, noddy!quote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die van mij waren hier fan van...
[ afbeelding ]![]()
Oh echt????quote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die musical staat nu op videoland!
Super leuk.![]()
Weet jij hoe die heet? Dan kan ik die een keer aan kleindochter laten zien
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Love is allquote:
Was je weg?Don't follow me. I am lost too
Teveel indrukken gisteren en daardoor moeilijk in slaap.quote:Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Opzij...quote:Don't follow me. I am lost too
Wat is dit??quote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die van mij waren hier fan van...
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ai...quote:
Ik ken het gevoel.Don't follow me. I am lost too
https://v2.videoland.com/(...)stel-kathleen-p_4112quote:Op maandag 2 juni 2025 11:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh echt????![]()
Weet jij hoe die heet? Dan kan ik die een keer aan kleindochter laten zien![]()
En dan ook gewoon 20 keer dezelfde aflevering kijken
ben ook geen bonk hormonen meer nu dus de komende 3 weken ben ik braafHey there sunshine lift my heart![]()
Ja maar heb je een titel voor mij?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
https://v2.videoland.com/(...)stel-kathleen-p_4112
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Koest jijquote:Op maandag 2 juni 2025 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
ben ook geen bonk hormonen meer nu dus de komende 3 weken ben ik braaf
Ik had een videoband van samson en gert waar k3 langskwam in hun huisje. Die heb ik echt honderd keer gekeken.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:04 schreef RedShoe het volgende:
En dan ook gewoon 20 keer dezelfde aflevering kijken
In die aflevering gingen de meiden van k3 opeens aan de diarree maar ze hadden een optreden . Dus de personages van Samson en Gert moesten doen alsof zij k3 waren en de kinderen in het publiek "hadden niks door"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: