Word jij zo moordlustig van Telstar?quote:Op zondag 1 juni 2025 23:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik krijg al moordneigingen van deze titel.
Kan ik ook gewoon topics uitsluiten van zichtbaarheid, net als dat je mensen kan blokkeren?
quote:
Pleur eens een eind op uit deze SC.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik krijg al moordneigingen van deze titel.
Kan ik ook gewoon topics uitsluiten van zichtbaarheid, net als dat je mensen kan blokkeren?
IJskoud badquote:Op zondag 1 juni 2025 23:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[..]
Pleur eens een eind op uit deze SC.
Of een extreme atheïst?quote:Op zondag 1 juni 2025 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Word jij zo moordlustig van Telstar?
Willem II was het hele seizoen onderliggend al waanzinnig slecht. Niets van de pot kunnen zien, vandaag, maar deze degradatie komt ze toe. Behalve Meerveld zit er niets in dat team.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:24 schreef Marcoss het volgende:
Zouden ze bij Willem II in de 2e helft wel hebben geweten dat ze bij een nederlaag zouden degraderen?
Niet te geloven hoe futloos ze over het veld liepen
Ja weet je wat het is,quote:Op zondag 1 juni 2025 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Word jij zo moordlustig van Telstar?
Is dit iemand van Sport of is dit gewoon een random nieuwslezeres? Al mag je dan nog door hebben dat dit een of andere presidentsverkiezing is en niet voetjebal.quote:Op maandag 2 juni 2025 02:56 schreef wimderon het volgende:
https://streamable.com/529svg
Sean Yates heeft de Chiero gewonnen en Telstar is gepromoveerd naar Polen.
Dat van Polen had ze wel door, maar daar kan je niks aan doen. Je kan verder gaan met je verhaal of wachten op de goede beelden. Ze koos voor het eerste.quote:Op maandag 2 juni 2025 07:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit iemand van Sport of is dit gewoon een random nieuwslezeres? Al mag je dan nog door hebben dat dit een of andere presidentsverkiezing is en niet voetjebal.
Sean Yates zal wel een redactionele blunder zijn.
Ja, je mag wel even zeggen dat dit niet de juiste beelden zijn nochtans.quote:Op maandag 2 juni 2025 07:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat van Polen had ze wel door, maar daar kan je niks aan doen. Je kan verder gaan met je verhaal of wachten op de goede beelden. Ze koos voor het eerste.
Immerdebestebewustonbeschonkenbuschauffer?quote:Op maandag 2 juni 2025 10:35 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Iemand die nog een zakcentje wil bijverdienen? Ik vind het wel wat voor @:Immerdebestebob
quote:Op maandag 2 juni 2025 10:35 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Iemand die nog een zakcentje wil bijverdienen? Ik vind het wel wat voor @:Immerdebestebob
Ik ga er voorquote:Op maandag 2 juni 2025 10:35 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou nouquote:Op zondag 1 juni 2025 23:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[..]
Pleur eens een eind op uit deze SC.
Helaas geen directe promotie voor Mirandes, maar we staan er nog steeds volledig achter.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Rellende_Rotscholier
Eerst hopen dat Almería eruit vliegt, dan zien we wel verder.
https://pbs.twimg.com/media/GscEM54WUAA7zWH?format=jpg&name=small
"Hitler verspreidde het bericht dat Hess gek geworden was. De Britse psychiaters Dicks en Rees onderzochten Hess en bevonden hem niet gek, maar wel psychisch labiel met een neiging tot hypochondrie en paranoia. Ook John Simon, die op 9 juni 1941 met Hess sprak, vond Hess in slechte geestelijke gezondheid."quote:Op maandag 2 juni 2025 15:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Naar D66![]()
Een Rudolf Hess-eske manoeuvre.
Weet je wie ook nooit bereikbaar was voor commentaar?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
"Hitler verspreidde het bericht dat Hess gek geworden was. De Britse psychiaters Dicks en Rees onderzochten Hess en bevonden hem niet gek, maar wel psychisch labiel met een neiging tot hypochondrie en paranoia. Ook John Simon, die op 9 juni 1941 met Hess sprak, vond Hess in slechte geestelijke gezondheid."
Nog meer benieuwd naar de reactie van Caroline.
Oh.
"BBB-leider Van der Plas laat weten teleurgesteld te zijn. "Dat D66, een partij die boeren het leven moeilijk maakt en inzet op halvering van de veestapel, nu met onze zetel wordt versterkt, vinden wij onbegrijpelijk en onwenselijk." D66 en Croll zijn niet bereikbaar voor commentaar."
Danny?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:17 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook nooit bereikbaar was voor commentaar?
Achter elk geintje...quote:
Weet je wie pas écht mensen het leven moeilijk maakte?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:17 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ted?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:17 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
De VAR?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weet je wie pas écht mensen het leven moeilijk maakte?
Dat is wel een bijzondere move, wat zou er in zo'n iemand omgaan?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Naar D66![]()
Een Rudolf Hess-eske manoeuvre.
CDA-er he, dus waarschijnlijk enkel opportunistische huichelarij voor eigen gewin.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel een bijzondere move, wat zou er in zo'n iemand omgaan?
Dit is zo opportunistisch dat lasbril er jaloers op wordt.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
CDA-er he, dus waarschijnlijk enkel opportunistische huichelarij voor eigen gewin.
Gekkenwerruhkquote:Op maandag 2 juni 2025 17:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb er dag over moeten denken waar El Kachati me aan doet doen. Maar het is de boevenspotter
Onze eigen Medvedev.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wilders is ook echt alleen maar blaffen maar niet bijten
Die ´journalisten´ die als een stel horzels meteen met 10 man door elkaar staan te schreeuwen bij elke vraag.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wilders is ook echt alleen maar blaffen maar niet bijten
Dat was vroeger toch nooit zo? Ook altijd zo chanant bij Trump.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die ´journalisten´ die als een stel horzels meteen met 10 man door elkaar staan te schreeuwen bij elke vraag.
Dat of liever een om elk vraag zenuwachtig lachende Van Vroonhoven?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die ´journalisten´ die als een stel horzels meteen met 10 man door elkaar staan te schreeuwen bij elke vraag.
Kloontje voor POL?quote:Op maandag 2 juni 2025 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt een razende randdebiel.
Mart de Kruif wil rust terugbrengen bij De Graafschap: ‘Mensen zeggen dat je er schoon ingaat en vuil uitkomt’quote:Op maandag 2 juni 2025 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mart de Kruif. @:rellende_rotscholier
Ik dacht dat het een naamgenoot was, maar dit is dus echt militair duider Mart de Kruif. Doet denken aan die keer dat Diederik Gommers zich met voetbal ging bemoeien.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mart de Kruif wil rust terugbrengen bij De Graafschap: ‘Mensen zeggen dat je er schoon ingaat en vuil uitkomt’
Voor de kerst weer weg, meer onrust dan ooit achterlatend.
Hij komt toevallig uit de Achterhoek. En hij heeft misschien enig gezag. Ik weet niet of er meer overwegingen zijn geweest.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een naamgenoot was, maar dit is dus echt militair duider Mart de Kruif. Doet denken aan die keer dat Diederik Gommers zich met voetbal ging bemoeien.
De Kruif, tegenwoordig vakkundig duider van de oorlogen in Oekraïne en Gaza in televisieprogramma’s als Vandaag Inside en WNL Op Zondag, werd eerder dit jaar benaderd voor de functie van preses door adviseur Guus Hiddink en oud-voorzitter Derk Haank van De Graafschap.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mart de Kruif wil rust terugbrengen bij De Graafschap: ‘Mensen zeggen dat je er schoon ingaat en vuil uitkomt’
Voor de kerst weer weg, meer onrust dan ooit achterlatend.
Die ontzettende lul van een Guus Hiddink vond het ook een goed idee om die dode Marinus Dijkhuizen voor de groep te zetten. Ik HAAT die man.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:56 schreef Szura het volgende:
[..]
De Kruif, tegenwoordig vakkundig duider van de oorlogen in Oekraïne en Gaza in televisieprogramma’s als Vandaag Inside en WNL Op Zondag, werd eerder dit jaar benaderd voor de functie van preses door adviseur Guus Hiddink en oud-voorzitter Derk Haank van De Graafschap.
Wel een meevaller dat op zijn minst duidelijk is wie verantwoordelijk zijn voor zo'n gruwelaanstelling.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die ontzettende lul van een Guus Hiddink vond het ook een goed idee om die dode Marinus Dijkhuizen voor de groep te zetten. Ik HAAT die man.
Leuke onzinpost weer van je.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:00 schreef Szura het volgende:
Verder is DGS al jarenlang een dood paard joh, gewoon een keer stoppen met trekken
Ik kan niet de enige zijn die het opvalt dat Alex Kroes doodenge ogen heeft.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wel een meevaller dat op zijn minst duidelijk is wie verantwoordelijk zijn voor zo'n gruwelaanstelling.
Bij Ajax wacht ik nog op namen en rugnummers. Dat holle gelul over breedgedragen interesseert me niet. Ik wil patient zero.
Buitengewoon opmerkelijk nieuws uit Sevilla: Antonio Cordon wordt daar TD, lijkt het.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan niet de enige zijn die het opvalt dat Alex Kroes doodenge ogen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie niks aparts eerlijk gezegd.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zie vooral een Napoleoncomplexquote:Op maandag 2 juni 2025 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2025 23:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Buitengewoon opmerkelijk nieuws uit Sevilla: Antonio Cordon wordt daar TD, lijkt het.
Die werkte bij Villarreal en nota bene Betis samen met Pellegrini.
En..Die gaat dat toch niet doen joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Kun je momenteel alleen maar verliezen, ja. Begreep dat er financieel niet zoveel mogelijk is. Hoewel er een aanbod bij Imanol op tafel ligt.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die gaat dat toch niet doen joh.
Ik kan niet bevestigen noch ontkennen dat ik gevraagd ben.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij komt toevallig uit de Achterhoek. En hij heeft misschien enig gezag. Ik weet niet of er meer overwegingen zijn geweest.
https://www.volkskrant.nl(...)s-te-noemen~b817563dquote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:04 schreef Szura het volgende:
Olcay Gulsen heeft Wierd ooit terecht een racist genoemd (fascist was nog beter geweest) en nu moet ze van zijn rechtse reetlikkers excuses maken want wat een schande is dat! Iemand woke en irritant links noemen mag dan natuurlijk wel weer.
https://www.mediacourant.(...)oet-nu-sorry-zeggen/
Talkshowaids
Al besproken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)s-te-noemen~b817563d
Sander heeft ook een pittige mening over talkshowaids.
(Dat hij zelf Op1 heeft gepresenteerd laat dan hij wel even weg, maar goed)
Heeft uiteindelijk wel zn domme bek gehouden, morgen na 6 Gladiator weer een kansquote:
Start welcome to the jungle maar in. Voor mensen die van buiten de sport een bestuurs of leidende functie in het profvoetbal gaan doen geldt doorgaans het adagium Je hoeft niet gek te zijn om hier te werken, maar het helpt wel behoorlijk hard. Ongetwijfeld eerbare bedoelingen, maar binnen het voetbal moet je doorgaans nog sneller opbokken dan je binnen Defensie overgeplaatst wordt..quote:Op maandag 2 juni 2025 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij komt toevallig uit de Achterhoek. En hij heeft misschien enig gezag. Ik weet niet of er meer overwegingen zijn geweest.
Denk het niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:20 schreef franklop het volgende:
Volgende verkiezingen 40+ zetels voor PVV
Ik moet het nog zien hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:36 schreef mitt het volgende:
Die Yesilgoz doet zogenaaamd heel boos en straks lachend de nieuwe premier worden
Met al die WNL talkshows zal dat wel lukken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:36 schreef mitt het volgende:
Die Yesilgoz doet zogenaaamd heel boos en straks lachend de nieuwe premier worden
Goedemorgen EN Goedenavond Avondlandquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met al die WNL talkshows zal dat wel lukken.
Hitler of Stalin, zeg het maar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog liever Wilders dan Yesilgoz, dat is een wolf in schaapskleren.
Watson?quote:
Helft van de tijd het geluid ook niet aanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Een camera voor een dichte deur. Een camera gericht op de baard van een beveiliger. Dit is echt goeie televisie.
Past precies bij dit kabinet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Een camera voor een dichte deur. Een camera gericht op de baard van een beveiliger. Dit is echt goeie televisie.
Oosterwegelquote:
Miskew!quote:
Wortelboer?quote:
Denk je niet dat die gewoon intern gewipt wordt?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ieniemienie als grote leider van dit land, het angstzweet breekt me aan alle kanten uit.
Voor Brekelmans?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je niet dat die gewoon intern gewipt wordt?
Dan ga ik toeterend door de straten. Wel jammer dat we dan de onvolprezen imitatie van Vera van Zelm nooit meer gaan zien.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je niet dat die gewoon intern gewipt wordt?
Wie is .?quote:
Het was een flauw grapje.quote:
Misschien kunnen ze op zoek gaan naar iemand die met Arne Slot heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Nou, doei dan maar hè.
Altijd als er een kabinet valt denk ik 'misschien dat er volgende keer iemand komt te zitten die wél capabel is', maar in de praktijk is dat tot nu toe altijd ijdele hoop gebleken. Maar goed, wie weet hè.
Ik volg het voetbal niet echt, dus deze meme gaat meestal een beetje langs me heenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze op zoek gaan naar iemand die met Arne Slot heeft gewerkt.
Had het nog niet gezien, maar dit is wel een top fragment ja:quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dan ga ik toeterend door de straten. Wel jammer dat we dan de onvolprezen imitatie van Vera van Zelm nooit meer gaan zien.
Ik mag toch hopen dat niemand in bedplasser Brekelmans trapt.quote:
Hier overschat je stemmend Nederland, die trappen overal in.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat niemand in bedplasser Brekelmans trapt.
JOVD-Gideon, natuurlijk een prototype-politicus in Nederland. Maar te grijs om een Neerlands lijsttrekker te worden van een volkspartij.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat niemand in bedplasser Brekelmans trapt.
Die Rotterdammer met die Coulthard-kaak? Karremans?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
JOVD-Gideon, natuurlijk een prototype-politicus in Nederland. Maar te grijs om een Neerlands lijsttrekker te worden van een volkspartij.
Ik heb geen idee of er iemand qua schijnheiligheid en zelfverzekerdheid in de buurt komt bij Ieniemienie, aldaar.
Mooi hé.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:16 schreef hhh38 het volgende:
Alle seinen op groen voor de VVD om weer de grootste te worden inderdaad
Announce Daniel Koerhuis.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De dag dat Yesilgöz ooit oprot uit de politiek, zie ik wel als een feestdag. Niet dat de politieke ziekte daarmee is uitgeroeid, maar het is echt een grof schandaal hoe die liegende, hypocriete, schijnheilige trien nog in het zadel zit bij de VVD.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De dag dat Yesilgöz ooit oprot uit de politiek, zie ik wel als een feestdag. Niet dat de politieke ziekte daarmee is uitgeroeid, maar het is echt een grof schandaal hoe die liegende, hypocriete, schijnheilige trien nog in het zadel zit bij de VVD.
Ze is ook echt doodsbang dat ze nu met linksere partijen moet samenwerken hè. Ik gun haar een eindeloze eenzame opsluiting met Josef Stalin in het hiernamaals.quote:VVD-leider Yesilgöz is woedend de kamer van Wilders uitgestapt. "Hij kiest voor zijn eigen ego en zijn eigen belang", zegt ze. "Ik ben verbijsterd. Hij gooit de kans op een rechts beleid weg. Dit is superonverantwoord."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Ik was al helemaal vergeten dat die bestaat.quote:
Ho ho, dat is hier het ding niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Ze is ook echt doodsbang dat ze nu met linksere partijen moet samenwerken hè. Ik gun haar een eindeloze eenzame opsluiting met Josef Stalin in het hiernamaals.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik was al helemaal vergeten dat die bestaat.
Mooi om de meest walgelijke VVD'ers in één beeld te hebben. Het zijn ook allemaal treurige figuren.quote:
Geen rode broek te zijn, dit lijkt me AIquote:
Mehhhquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Schrijver Griet Op de Beeck gaat het interviewprogramma van de VPRO presenteren. Ze treedt in de voetsporen van onder meer Adriaan van Dis en Janine Abbring. „Het is niet de bedoeling dat Zomergasten alleen over donkere zielenroerselen gaat.”
@:Slobeend
Pikken we dit???quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel mensen in die SC zijn niet goed snik
Dit moet je dus bijvoorbeeld absoluut niet serieus nemen @Slobeendquote:
En pursenelitiesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier zitten wel echte kerrekters.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ho ho, dat is hier het ding niet.
Twee jaar geleden stapte de VVD om migratie uit het kabinet, en nu hier een drama-act opvoeren. Dit is Ieniemienie in een notendop.
Die zijn gewoon jaloers op dit warme bad.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:01 schreef franklop het volgende:
Ik wist niet eens dat de immer vriendelijke en coulante WLR SC chat onder de vergootglas lag bij andere subfora
'Vrijwel altijd warme bad'quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zijn gewoon jaloers op dit warme bad.
Soms idd een te warm bad.quote:
Oftewel: PVV +15 zetels, want demensequote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:30 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kabinet laten vallen omdat je partners niet meteen een handtekening zetten bij je 10-puntenplan, terwijl je zelf de sleutel in de hand hebt om iets te doen aan de vermeende problemen die volgens jou spelen.
Drie weken voor de NAVO top, met oorlog in Europa. Tevens wetende dat je hierna geen kans meer krijgt en dan weer gaat mekkeren over monddood gemaakt worden, cordon sanitaire.
Als je na deze debiele actie nog PVV stemt, moet je wel erg gefrustreerd of dom zijn, of een combinatie hiervan.
En dan "ik sluit geen stemmer uit - behalve GL-PvdA stemmers" Dilan, ga je nou toch maar echt eens schamen.
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat een kabinet gevallen is op een onderwerp waar iedereen op een lijn zatquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:30 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kabinet laten vallen omdat je partners niet meteen een handtekening zetten bij je 10-puntenplan, terwijl je zelf de sleutel in de hand hebt om iets te doen aan de vermeende problemen die volgens jou spelen.
Drie weken voor de NAVO top, met oorlog in Europa. Tevens wetende dat je hierna geen kans meer krijgt en dan weer gaat mekkeren over monddood gemaakt worden, cordon sanitaire.
Als je na deze debiele actie nog PVV stemt, moet je wel erg gefrustreerd of dom zijn, of een combinatie hiervan.
En dan "ik sluit geen stemmer uit - behalve GL-PvdA stemmers" Dilan, ga je nou toch maar echt eens schamen.
Je first born moet je altijd in de gaten houdenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zijn gewoon jaloers op dit warme bad.
Ben benieuwd wat de peilingen zeggen over een aantal dagen. Lees ook wel wat PVV stemmers die dan zeggen "Dat is niks is gebeurd ligt aan de andere partijen en linkse rechters" Dat een PVV only kabinet wel capabel zou zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:30 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:39 schreef DeeBee het volgende:
"We moeten er alles aan doen om de besluiten te nemen die nodig zijn!"
~ Fascistenloopjongen Dick S., die twee jaar lang geen enkel besluit heeft genomen, tijdens de persconferentie
Dat zal de vraag zijn, de lakmoesproef van de doordachtheid van ons electoraat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de peilingen zeggen over een aantal dagen. Lees ook wel wat PVV stemmers die dan zeggen "Dat is niks is gebeurd ligt aan de andere partijen en linkse rechters" Dat een PVV only kabinet wel capabel zou zijn.
Ik vrees 50+ zetels voor PVVquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de peilingen zeggen over een aantal dagen. Lees ook wel wat PVV stemmers die dan zeggen "Dat is niks is gebeurd ligt aan de andere partijen en linkse rechters" Dat een PVV only kabinet wel capabel zou zijn.
Demense in dit land zijn voor het overgrote deel kwaadaardige facistische collaborateurs. Voor het tribunaal ermee, met miljoenen tegelijk.quote:
De aanstaande wegvaging van NSC en BBB tijdens TK25 zal dan ook slechts bewijzen dat Nederland een compleet messiascomplex heeft. Het overgrote deel van Nederland heeft gewoon de onderbuik als principe. Zoek de juiste woorden erbij, en je hebt als politicus goud in handen. Het ravijn komt niet zo zeer in zicht door openlijk extreemrechts.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Demense in dit land zijn voor het overgrote deel kwaadaardige facistische collaborateurs. Voor het tribunaal ermee, met miljoenen tegelijk.
En schaf dat stemrecht en die democratie nou toch een keer af. Leuk idee op papier, maar het werkt niet, heeft nooit gewerkt en zal ook nooit werken.
Dan moet je vooral PVV stemmen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Demense in dit land zijn voor het overgrote deel kwaadaardige facistische collaborateurs. Voor het tribunaal ermee, met miljoenen tegelijk.
En schaf dat stemrecht en die democratie nou toch een keer af. Leuk idee op papier, maar het werkt niet, heeft nooit gewerkt en zal ook nooit werken.
Hear hear.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De aanstaande wegvaging van NSC en BBB tijdens TK25 zal dan ook slechts bewijzen dat Nederland een compleet messiascomplex heeft. Het overgrote deel van Nederland heeft gewoon de onderbuik als principe. Zoek de juiste woorden erbij, en je hebt als politicus goud in handen. Het ravijn komt niet zo zeer in zicht door openlijk extreemrechts.
Het ravijn komt in zicht doordat de stuwdam tegen extreemrechts aan complete erosie lijdt. En door onze verslaving aan social media, doelgroepjournalistiek en de gevoeligheid voor wat 'demense' of 'andere mensen' zeggen, zal die stuwdam alleen meer verder afbrokkelen. De digitalisering speelt feilloos in op de primitieve gedachten van de mens. En primitief Nederland wint alleen maar meer terrein. Het ravijn komt in zicht, nadat we al meerdere rode stoplichten en -seinen hebben genegeerd.
Wanneer de brokstukken smeulen en herdenkingstaptoe wordt gespeeld, zullen de tranen vloeien, maar zal het absoluut niet aan de onderbuik van Nederland hebben gelegen.
Onze morele superioriteit zelfs t.o.v. landen als China moeten we helaas inslikken inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We worden min of meer gedwongen om strategisch op Timmermans te stemmen, maar ik blijf volledig pacifistisch achter de PvdD staan.quote:
21=5quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:47 schreef Pistolero het volgende:
Heeft WLR er meer verstand van dan de peilingaids van crimineel Maurice de H. ?
[poll=8944]
De VVD en de altijd met de VVD meewaaiende media hebben de kaarten in handenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk komt er een meer wezenlijk thema aan bod dan migratie in de komende campagne.
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk komt er een meer wezenlijk thema aan bod dan migratie in de komende campagne.
Lasbril en Baudet zullen hun kans wel ruiken. Al lijkt mij niet dat die heel veel stemmen gaan trekken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Met alle plezier neem ik mijn ongelijk betreffende de val van het kabinet.
Ben benieuwd of Nederland nog rechtser kan stemmen.
Je zou toch zeggen dat campagne voeren over het ondewerp waar jouw minister totaal gefaald heeft niet het be-quote:
JA21quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Welke rechtste partij gaat in het gat springen na achtereenvolgens de successen van FVD, BBB en NSC?
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Welke rechtste partij gaat in het gat springen na achtereenvolgens de successen van FVD, BBB en NSC?
Zoiets, Chris Stoffer van de SGP, ziet er uit dat je hem liever niet bij je kinderen laat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:22 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Is dit een AI mashup van Jonas Vingegaard en WOUT?
Weet je wie eerst een website voor kinderen had?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zoiets, Chris Stoffer van de SGP, ziet er uit dat je hem liever niet bij je kinderen laat.
https://hitlerjugend.de?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weet je wie eerst een website voor kinderen had?
Jozef Fritzl?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weet je wie eerst een website voor kinderen had?
Baudet in pole-position na de zomertop van de NAVO.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lasbril en Baudet zullen hun kans wel ruiken. Al lijkt mij niet dat die heel veel stemmen gaan trekken.
Geen context, maar vermoed dat ze niet met hun halve eerste mochten spelen?quote:
Die hele wedstrijd had je principieel al moeten boycotten. KNVB-aids met hun achterlijke voetbalpyramides.quote:
Ik vat m even niet? Wat is het probleem met een voetbalpiramidequote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die hele wedstrijd had je principieel al moeten boycotten. KNVB-aids met hun achterlijke voetbalpyramides.
Met voetbalpiramides an sich natuurlijk niks. Met het gedrocht dat de KNVB er heeft gemaakt met hun gesloten piramide en jong-elftallen alles.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vat m even niet? Wat is het probleem met een voetbalpiramide
Gerucht gaat toch dat die naar JA21 gaat?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:15 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Minstens 30 zetels als die een eigen partijtje begint.
Kabinet Lasbril-I? Waarom ook niet, leven is lijden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gerucht gaat toch dat die naar JA21 gaat?
Ik vind Bontenbal best sympathiek, maar om nu CDA te gaan stemmen gaat me wel erg ver. Uiteindelijk stem je dan toch op een lightversie van die BBB- en NSC-ellende. En ze hebben ook al eens geprobeerd met Wilders te regeren natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weinig CDAers, kom er wel redelijk wat tegen in andere kringen die twijfelen over Bontenbal.
Coenradie was lekker scherp. Timmermans ja niet. Hij heeft die sterke oneliners niet en sneeuwt onder in zo'n programma.quote:
Weet je wie ook een verbinder was?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Yesilgoz is een verbinder aldus Eelco Heinen
Ik ga stuk
Florence Nightingale!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook een verbinder was?
Ik had gehoopt op een 'Dr. Bernhard?', dan had ik nog een ander lollig linkje kunnen leggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Florence Nightingale!
Oké dat was wel heel flauw
Alles wat ik stom vind is woke!quote:Op woensdag 4 juni 2025 00:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik weet gewoonweg nog steeds niet wat woke precies is. Zelfs NSC/BBB/VVD zijn inmiddels woke.
https://pbs.twimg.com/media/GsivHaPW8AA2V7u?format=jpg&name=small
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 juni 2025 00:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik weet gewoonweg nog steeds niet wat woke precies is. Zelfs NSC/BBB/VVD zijn inmiddels woke.
Waarom bestaat deze terroristische organisatie nog?quote:Op woensdag 4 juni 2025 00:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk wordt die criminele boerensector straks eindelijk eens opgedoekt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 00:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eens ja. Hij gaat zich opnieuw opstellen als verbinder, laat de kritiek op zijn persoon over zijn kant gaan, en heeft inderdaad net niet de benodigde scherpte.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Coenradie was lekker scherp. Timmermans ja niet. Hij heeft die sterke oneliners niet en sneeuwt onder in zo'n programma.
Hij had best kunnen roepen dat asielmigratie omlaag moet maar wel op een humane manier of dat er met VVD samengewerkt kan worden op gebied van stikstof. Nu is het allemaal net niet.
"Kabinet heeft geen plannen op tafel gelegd waar wij het mee over eens waren" Loze kreet. Zeg wat jij dan wil...
Blijkbaar heeft Derksen gisteren z'n steun uitgesproken voor de VVD, de enige hoop tegen "het linkse gevaar". Mensen zijn doodsbang voor links, iets wat je onmogelijk oplost met een campagne.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens ja. Hij gaat zich opnieuw opstellen als verbinder, laat de kritiek op zijn persoon over zijn kant gaan, en heeft inderdaad net niet de benodigde scherpte.
Overweeg wel op hem te stemmen dit keer omdat hij belachelijk hard wordt aangepakt door rechts
Jammer dat zo iemand er dan niet bij zegt wat er precies zo erg is aan links. De fundamenten van linkse (socialistische/sociaaldemocratische) politiek zijn niet zo erg, als je het mij vraagt. Integendeel, het lijkt me een frisse wind na pakweg een halve eeuw afbraakkapitalisme.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Derksen gisteren z'n steun uitgesproken voor de VVD, de enige hoop tegen "het linkse gevaar". Mensen zijn doodsbang voor links, iets wat je onmogelijk oplost met een campagne.
VVD +20
Wat is 'woke' dan precies volgens jou?quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jammer dat zo iemand er dan niet bij zegt wat er precies zo erg is aan links. De fundamenten van linkse (socialistische/sociaaldemocratische) politiek zijn niet zo erg, als je het mij vraagt. Integendeel, het lijkt me een frisse wind na pakweg een halve eeuw afbraakkapitalisme.
Met dat hele woke-gedoe heb ik ook niet zoveel, maar na de teringzooi van al die jaren Rutte en nu Schoof/Wilders zou ik het voor lief nemen.
Naja het is een beetje slecht gedefinieerd natuurlijk, iedereen verstaat er net weer wat anders onder. Maar in algemene zin bedoel ik ermee dat er vaak een heel sterke focus ligt op vermeend onrecht tegenover bepaalde minderheidsgroepen, dat soms wat wordt overdreven terwijl er voor andere groepen totaal geen aandacht is. Plus de hele schreeuwerige cultuur er omheen waarbij je meteen met de grond gelijk wordt gemaakt als je het ergens niet helemaal mee eens bent. Dat zie ik wel meer op links.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat is 'woke' dan precies volgens jou?
Dit is echt niet zo. Er wordt net zo goed gecanceled door rechts.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Naja het is een beetje slecht gedefinieerd natuurlijk, iedereen verstaat er net weer wat anders onder. Maar in algemene zin bedoel ik ermee dat er vaak een heel sterke focus ligt op vermeend onrecht tegenover bepaalde minderheidsgroepen, dat soms wat wordt overdreven terwijl er voor andere groepen totaal geen aandacht is. Plus de hele schreeuwerige cultuur er omheen waarbij je meteen met de grond gelijk wordt gemaakt als je het ergens niet helemaal mee eens bent. Dat zie ik wel meer op links.
Er mag alleen aandacht voor vermeend onrecht zijn als je álle vormen van vermeend onrecht benoemt?quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar in algemene zin bedoel ik ermee dat er vaak een heel sterke focus ligt op vermeend onrecht tegenover bepaalde minderheidsgroepen, dat soms wat wordt overdreven terwijl er voor andere groepen totaal geen aandacht is.
Veel meer zelfs.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is echt niet zo. Er wordt net zo goed gecanceled door rechts.
Daar ben ik het mee eens, alle analyses over wat links verkeerd doet zijn overtrokken, er zijn globale trends tegen linkse politiek die niet door een PvdA GL opeens gekeerd kunnen worden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Derksen gisteren z'n steun uitgesproken voor de VVD, de enige hoop tegen "het linkse gevaar". Mensen zijn doodsbang voor links, iets wat je onmogelijk oplost met een campagne.
VVD +20
Announce Haptamu?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Coenradie was lekker scherp. Timmermans ja niet. Hij heeft die sterke oneliners niet en sneeuwt onder in zo'n programma.
Hij had best kunnen roepen dat asielmigratie omlaag moet maar wel op een humane manier of dat er met VVD samengewerkt kan worden op gebied van stikstof. Nu is het allemaal net niet.
"Kabinet heeft geen plannen op tafel gelegd waar wij het mee over eens waren" Loze kreet. Zeg wat jij dan wil...
Een zwarte man uit Friesland als grote leider van links.quote:
Spreek je wel eens over politiek daar?quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn Facebook-feed, of wel het geweten van de lokale dartsscene, is uiteraard domrechts.
Waag ik me zo min mogelijk aan. Er is wel iemand die mijn tweets graag leest, vanwege voetbal. Maar goed nieuws: hij is ook groot wieler- en blubber-liefhebber tevens Mathieu-adorant. Hij gaat komend seizoen minder darten en zich focussen op de lowkeyversie Luik-Bastenaken-Luik 2026quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Spreek je wel eens over politiek daar?
Laatst zag ik ook deze van Zwaantje in een ander topic![]()
https://x.com/BlackCobra1(...)J805AGYWlbUL96g&s=19
DiT WAs HeT EnIGe KabInEt Om DinGen VoOr ElKaAr Te KriJGeNquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die alledaagse zelfverzekerdheid van Yesilgöz gaat zo door merg en been. Maar wie doet je wat als lastbare feiten je niet aan het wankelen kunnen brengen.
Zelfs na dat debiele voorstel met 10 punten nog geen enkel signaal dat ze het er principieel mee oneens waren hè? Alleen maar gehuil dat het niet gelukt is door incompetentie van de PVVquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
DiT WAs HeT EnIGe KabInEt Om DinGen VoOr ElKaAr Te KriJGeN
En dan ook nog eens letterlijk niks voor elkaar hebben gekregen.
VVD +20 zetels
Met geld kan je wel wat vinden. Gewoon 2k/maand in de private huursector neerleggen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:22 schreef Mykonos het volgende:
Moet vanwege werk terugverhuizen naar Nederland, maar het is echt om te janken. Hoe kan het dat het 100x makkelijker is om woonruimte te vinden in Parijs dan in een willekeurig gat in Nederland? Gaaf land
Ja, de maskers zijn volledig af en Dil0n gaat een PVVD partijprogramma schrijvenquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs na dat debiele voorstel met 10 punten nog geen enkel signaal dat ze het er principieel mee oneens waren hè? Alleen maar gehuil dat het niet gelukt is door incompetentie van de PVV
Partij voor vervelende dieren?quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, de maskers zijn volledig af en Dil0n gaat een PVVD partijprogramma schrijven
"Volgens de rechtbank is de vergunning inderdaad niet "zorgvuldig voorbereid en voldoende gemotiveerd". Daarom kan de natuurvergunning niet in stand blijven en wordt die vernietigd, stelt de rechtbank. De luchthaven moet nu een nieuwe vergunning aanvragen."quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:47 schreef Dutch_view het volgende:
Vollenbroek Nederlandse Sloopwerken B.V is ook weer eens flink actief en succesvol
Ha ha nee natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:47 schreef AllesKaputt het volgende:
Ach jongens, gaan we binnenkort dan definitief afscheid nemen van SaruMona the White?
Gewoon een rijke vriend zoeken Gr.gr Hugoquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:22 schreef Mykonos het volgende:
Moet vanwege werk terugverhuizen naar Nederland, maar het is echt om te janken. Hoe kan het dat het 100x makkelijker is om woonruimte te vinden in Parijs dan in een willekeurig gat in Nederland? Gaaf land
Ik hoop dat NSC een negatief aantal zetels haalt en degradeert.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In het debat bevestigt zij dat zij geen bezwaren heeft tegen de plannen, maar eerder moeite had met de toon waarop Wilders zijn punten presenteerde in de persconferentie. ‘Daarom vroeg ik om het over te hevelen naar het kabinet’, aldus Van Vroonhoven, die de voorstellen van Wilders liever in ‘nettere woorden’ had gezien. ‘Ik ben niet van de ruige taal.’
Je mag mensenrechten schenden, als je het maar op een vriendelijke manier vertelt.
Je bent zelf een sloper als je het vervelend vindt dat iemand aan de rechter vraagt of het recht gehandhaafd mag worden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:47 schreef Dutch_view het volgende:
Vollenbroek Nederlandse Sloopwerken B.V is ook weer eens flink actief en succesvol
Ze gaan ongetwijfeld eerst weer in beroep bij de raad van State en vervolgens vliegen ze zonder milieuvergunning gewoon door. Dan laten ze het er op aan komen dat er een handhavingsverzoek gedaan moet worden. En voordat dat door alle molens heen is en bij de rechter ligt zijn we jaren verder. Het is gewoon bewuste obstructiequote:Op woensdag 4 juni 2025 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent zelf een sloper als je het vervelend vindt dat iemand aan de rechter vraagt of het recht gehandhaafd mag worden.
Correct.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze gaan ongetwijfeld eerst weer in beroep bij de raad van State en vervolgens vliegen ze zonder milieuvergunning gewoon door. Dan laten ze het er op aan komen dat er een handhavingsverzoek gedaan moet worden. En voordat dat door alle molens heen is en bij de rechter ligt zijn we jaren verder. Het is gewoon bewuste obstructiein plaats van binnen de wet te opereren.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze gaan ongetwijfeld eerst weer in beroep bij de raad van State en vervolgens vliegen ze zonder milieuvergunning gewoon door. Dan laten ze het er op aan komen dat er een handhavingsverzoek gedaan moet worden. En voordat dat door alle molens heen is en bij de rechter ligt zijn we jaren verder. Het is gewoon bewuste obstructiein plaats van binnen de wet te opereren.
Ik kan echt zo slecht tegen Dilan, snap niet hoe VVD'ers haar pruimen. Eng eng eng.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:49 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DKeujPeNOta/?igsh=cmZxbGs4Z3RuYXkz
Esthergodin is weer terug
Ieniemienie met haar verongelijkte blik meteen weerFeeks
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:07 schreef Szura het volgende:
Ik had al een hekel aan Dilan toen ze wekelijks met PVV-corvee bij PowNed werd gestationeerd aan de zijde van ik zeg een Sjon van Zwedah, Richard de M. en Weird Duck
Denk dat niemand had verwacht dat het ooit zou gaan botsen met die 2!quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Trump heeft ondertussen een meltdown over Elon Musk op zijn TruthSocial.
Hij zal er ook snel achterkomen dat de meeste van zijn "fans" eigenlijk gewoon MAGA debielen waren die hem net zo makkelijk weer laten vallen. En aan de andere kant van het politieke spectrum hadden mensen al langer een hekel aan hem.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:33 schreef Marcoss het volgende:
Geloof niet dat hier voor Musk echt iets positiefs uit kan komen, eerder dat Trump uit rancune nog meer maatregelen gaat nemen die Tesla raken..
Al duurt het nog even voordat het Musk financieel echt gaat raken waarschijnlijk
Eerder SpaceX denk ik, hij heeft al veel moeite de vergunningen rond te krijgen rond Starship.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:33 schreef Marcoss het volgende:
Geloof niet dat hier voor Musk echt iets positiefs uit kan komen, eerder dat Trump uit rancune nog meer maatregelen gaat nemen die Tesla raken..
Ja, dat klinkt ook wel logischquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Eerder SpaceX denk ik, hij heeft al veel moeite de vergunningen rond te krijgen rond Starship.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |