Word jij zo moordlustig van Telstar?quote:Op zondag 1 juni 2025 23:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik krijg al moordneigingen van deze titel.
Kan ik ook gewoon topics uitsluiten van zichtbaarheid, net als dat je mensen kan blokkeren?
quote:
Pleur eens een eind op uit deze SC.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik krijg al moordneigingen van deze titel.
Kan ik ook gewoon topics uitsluiten van zichtbaarheid, net als dat je mensen kan blokkeren?
IJskoud badquote:Op zondag 1 juni 2025 23:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[..]
Pleur eens een eind op uit deze SC.
Of een extreme atheïst?quote:Op zondag 1 juni 2025 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Word jij zo moordlustig van Telstar?
Willem II was het hele seizoen onderliggend al waanzinnig slecht. Niets van de pot kunnen zien, vandaag, maar deze degradatie komt ze toe. Behalve Meerveld zit er niets in dat team.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:24 schreef Marcoss het volgende:
Zouden ze bij Willem II in de 2e helft wel hebben geweten dat ze bij een nederlaag zouden degraderen?
Niet te geloven hoe futloos ze over het veld liepen
Ja weet je wat het is,quote:Op zondag 1 juni 2025 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Word jij zo moordlustig van Telstar?
Is dit iemand van Sport of is dit gewoon een random nieuwslezeres? Al mag je dan nog door hebben dat dit een of andere presidentsverkiezing is en niet voetjebal.quote:Op maandag 2 juni 2025 02:56 schreef wimderon het volgende:
https://streamable.com/529svg
Sean Yates heeft de Chiero gewonnen en Telstar is gepromoveerd naar Polen.
Dat van Polen had ze wel door, maar daar kan je niks aan doen. Je kan verder gaan met je verhaal of wachten op de goede beelden. Ze koos voor het eerste.quote:Op maandag 2 juni 2025 07:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit iemand van Sport of is dit gewoon een random nieuwslezeres? Al mag je dan nog door hebben dat dit een of andere presidentsverkiezing is en niet voetjebal.
Sean Yates zal wel een redactionele blunder zijn.
Ja, je mag wel even zeggen dat dit niet de juiste beelden zijn nochtans.quote:Op maandag 2 juni 2025 07:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat van Polen had ze wel door, maar daar kan je niks aan doen. Je kan verder gaan met je verhaal of wachten op de goede beelden. Ze koos voor het eerste.
Immerdebestebewustonbeschonkenbuschauffer?quote:Op maandag 2 juni 2025 10:35 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Iemand die nog een zakcentje wil bijverdienen? Ik vind het wel wat voor @:Immerdebestebob
quote:Op maandag 2 juni 2025 10:35 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Iemand die nog een zakcentje wil bijverdienen? Ik vind het wel wat voor @:Immerdebestebob
Ik ga er voorquote:Op maandag 2 juni 2025 10:35 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou nouquote:Op zondag 1 juni 2025 23:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[..]
Pleur eens een eind op uit deze SC.
Helaas geen directe promotie voor Mirandes, maar we staan er nog steeds volledig achter.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Rellende_Rotscholier
Eerst hopen dat Almería eruit vliegt, dan zien we wel verder.
https://pbs.twimg.com/media/GscEM54WUAA7zWH?format=jpg&name=small
"Hitler verspreidde het bericht dat Hess gek geworden was. De Britse psychiaters Dicks en Rees onderzochten Hess en bevonden hem niet gek, maar wel psychisch labiel met een neiging tot hypochondrie en paranoia. Ook John Simon, die op 9 juni 1941 met Hess sprak, vond Hess in slechte geestelijke gezondheid."quote:Op maandag 2 juni 2025 15:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Naar D66![]()
Een Rudolf Hess-eske manoeuvre.
Weet je wie ook nooit bereikbaar was voor commentaar?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
"Hitler verspreidde het bericht dat Hess gek geworden was. De Britse psychiaters Dicks en Rees onderzochten Hess en bevonden hem niet gek, maar wel psychisch labiel met een neiging tot hypochondrie en paranoia. Ook John Simon, die op 9 juni 1941 met Hess sprak, vond Hess in slechte geestelijke gezondheid."
Nog meer benieuwd naar de reactie van Caroline.
Oh.
"BBB-leider Van der Plas laat weten teleurgesteld te zijn. "Dat D66, een partij die boeren het leven moeilijk maakt en inzet op halvering van de veestapel, nu met onze zetel wordt versterkt, vinden wij onbegrijpelijk en onwenselijk." D66 en Croll zijn niet bereikbaar voor commentaar."
Danny?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:17 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook nooit bereikbaar was voor commentaar?
Achter elk geintje...quote:
Weet je wie pas écht mensen het leven moeilijk maakte?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:17 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ted?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:17 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
De VAR?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weet je wie pas écht mensen het leven moeilijk maakte?
Dat is wel een bijzondere move, wat zou er in zo'n iemand omgaan?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Naar D66![]()
Een Rudolf Hess-eske manoeuvre.
CDA-er he, dus waarschijnlijk enkel opportunistische huichelarij voor eigen gewin.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel een bijzondere move, wat zou er in zo'n iemand omgaan?
Dit is zo opportunistisch dat lasbril er jaloers op wordt.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
CDA-er he, dus waarschijnlijk enkel opportunistische huichelarij voor eigen gewin.
Gekkenwerruhkquote:Op maandag 2 juni 2025 17:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb er dag over moeten denken waar El Kachati me aan doet doen. Maar het is de boevenspotter
Onze eigen Medvedev.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wilders is ook echt alleen maar blaffen maar niet bijten
Die ´journalisten´ die als een stel horzels meteen met 10 man door elkaar staan te schreeuwen bij elke vraag.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wilders is ook echt alleen maar blaffen maar niet bijten
Dat was vroeger toch nooit zo? Ook altijd zo chanant bij Trump.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die ´journalisten´ die als een stel horzels meteen met 10 man door elkaar staan te schreeuwen bij elke vraag.
Dat of liever een om elk vraag zenuwachtig lachende Van Vroonhoven?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die ´journalisten´ die als een stel horzels meteen met 10 man door elkaar staan te schreeuwen bij elke vraag.
Kloontje voor POL?quote:Op maandag 2 juni 2025 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt een razende randdebiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |