Hij zal er ook snel achterkomen dat de meeste van zijn "fans" eigenlijk gewoon MAGA debielen waren die hem net zo makkelijk weer laten vallen. En aan de andere kant van het politieke spectrum hadden mensen al langer een hekel aan hem.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:33 schreef Marcoss het volgende:
Geloof niet dat hier voor Musk echt iets positiefs uit kan komen, eerder dat Trump uit rancune nog meer maatregelen gaat nemen die Tesla raken..
Al duurt het nog even voordat het Musk financieel echt gaat raken waarschijnlijk
Eerder SpaceX denk ik, hij heeft al veel moeite de vergunningen rond te krijgen rond Starship.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:33 schreef Marcoss het volgende:
Geloof niet dat hier voor Musk echt iets positiefs uit kan komen, eerder dat Trump uit rancune nog meer maatregelen gaat nemen die Tesla raken..
Ja, dat klinkt ook wel logischquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Eerder SpaceX denk ik, hij heeft al veel moeite de vergunningen rond te krijgen rond Starship.
Lijkt me dat ze hem er niet voor het WK uit gaan zetten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Binnenkort eindelijk einde tijdperk voetbalterrorist Didier D. ?
Zinedine Z. staat in ieder geval al klaar om het over te nemenquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Spanje is gewoon met afstand het beste (Europese) landenteam op dit moment. Maakt de prestatie van Oranje en Koeman in maart nóg knapper!quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als het over Deschamps gaat ben jij net een Trumpist.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spanje is gewoon met afstand het beste (Europese) landenteam op dit moment. Maakt de prestatie van Oranje en Koeman in maart nóg knapper!
Ik heb hem teveel verdedigd, hij bakt er niet veel meer van inderdaad. Maar ik denk ook niet dat ie voor het WK weggaat. En van dit Spanje verliezen is geen schande.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als het over Deschamps gaat ben jij net een Trumpist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Stephen K. Bannon, who has been one of the most vocal critics of Musk for months, said he is advising the president to cancel all of Musk’s contracts and launch several investigations into the world’s richest man.
“They should initiate a formal investigation of his immigration status because I am of the strong belief that he is an illegal alien, and he should be deported from the country immediately,” he said in a phone interview.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |