Ha ha nee natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:47 schreef AllesKaputt het volgende:
Ach jongens, gaan we binnenkort dan definitief afscheid nemen van SaruMona the White?
Gewoon een rijke vriend zoeken Gr.gr Hugoquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:22 schreef Mykonos het volgende:
Moet vanwege werk terugverhuizen naar Nederland, maar het is echt om te janken. Hoe kan het dat het 100x makkelijker is om woonruimte te vinden in Parijs dan in een willekeurig gat in Nederland? Gaaf land
Ik hoop dat NSC een negatief aantal zetels haalt en degradeert.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In het debat bevestigt zij dat zij geen bezwaren heeft tegen de plannen, maar eerder moeite had met de toon waarop Wilders zijn punten presenteerde in de persconferentie. ‘Daarom vroeg ik om het over te hevelen naar het kabinet’, aldus Van Vroonhoven, die de voorstellen van Wilders liever in ‘nettere woorden’ had gezien. ‘Ik ben niet van de ruige taal.’
Je mag mensenrechten schenden, als je het maar op een vriendelijke manier vertelt.
Je bent zelf een sloper als je het vervelend vindt dat iemand aan de rechter vraagt of het recht gehandhaafd mag worden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:47 schreef Dutch_view het volgende:
Vollenbroek Nederlandse Sloopwerken B.V is ook weer eens flink actief en succesvol
Ze gaan ongetwijfeld eerst weer in beroep bij de raad van State en vervolgens vliegen ze zonder milieuvergunning gewoon door. Dan laten ze het er op aan komen dat er een handhavingsverzoek gedaan moet worden. En voordat dat door alle molens heen is en bij de rechter ligt zijn we jaren verder. Het is gewoon bewuste obstructiequote:Op woensdag 4 juni 2025 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent zelf een sloper als je het vervelend vindt dat iemand aan de rechter vraagt of het recht gehandhaafd mag worden.
Correct.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze gaan ongetwijfeld eerst weer in beroep bij de raad van State en vervolgens vliegen ze zonder milieuvergunning gewoon door. Dan laten ze het er op aan komen dat er een handhavingsverzoek gedaan moet worden. En voordat dat door alle molens heen is en bij de rechter ligt zijn we jaren verder. Het is gewoon bewuste obstructiein plaats van binnen de wet te opereren.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze gaan ongetwijfeld eerst weer in beroep bij de raad van State en vervolgens vliegen ze zonder milieuvergunning gewoon door. Dan laten ze het er op aan komen dat er een handhavingsverzoek gedaan moet worden. En voordat dat door alle molens heen is en bij de rechter ligt zijn we jaren verder. Het is gewoon bewuste obstructiein plaats van binnen de wet te opereren.
Ik kan echt zo slecht tegen Dilan, snap niet hoe VVD'ers haar pruimen. Eng eng eng.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:49 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DKeujPeNOta/?igsh=cmZxbGs4Z3RuYXkz
Esthergodin is weer terug
Ieniemienie met haar verongelijkte blik meteen weerFeeks
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:07 schreef Szura het volgende:
Ik had al een hekel aan Dilan toen ze wekelijks met PVV-corvee bij PowNed werd gestationeerd aan de zijde van ik zeg een Sjon van Zwedah, Richard de M. en Weird Duck
Denk dat niemand had verwacht dat het ooit zou gaan botsen met die 2!quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Trump heeft ondertussen een meltdown over Elon Musk op zijn TruthSocial.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |