Start welcome to the jungle maar in. Voor mensen die van buiten de sport een bestuurs of leidende functie in het profvoetbal gaan doen geldt doorgaans het adagium Je hoeft niet gek te zijn om hier te werken, maar het helpt wel behoorlijk hard. Ongetwijfeld eerbare bedoelingen, maar binnen het voetbal moet je doorgaans nog sneller opbokken dan je binnen Defensie overgeplaatst wordt..quote:Op maandag 2 juni 2025 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij komt toevallig uit de Achterhoek. En hij heeft misschien enig gezag. Ik weet niet of er meer overwegingen zijn geweest.
Denk het niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:20 schreef franklop het volgende:
Volgende verkiezingen 40+ zetels voor PVV
Ik moet het nog zien hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:36 schreef mitt het volgende:
Die Yesilgoz doet zogenaaamd heel boos en straks lachend de nieuwe premier worden
Met al die WNL talkshows zal dat wel lukken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:36 schreef mitt het volgende:
Die Yesilgoz doet zogenaaamd heel boos en straks lachend de nieuwe premier worden
Goedemorgen EN Goedenavond Avondlandquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met al die WNL talkshows zal dat wel lukken.
Hitler of Stalin, zeg het maar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog liever Wilders dan Yesilgoz, dat is een wolf in schaapskleren.
Watson?quote:
Helft van de tijd het geluid ook niet aanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Een camera voor een dichte deur. Een camera gericht op de baard van een beveiliger. Dit is echt goeie televisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |