SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
En even voor de duidelijkheid:
Geniet iedereen!De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:55 schreef Fred_B het volgende:
Klein eerbetoon in de TT aan twee gebruikers in deze SC die we wel missen![]()
Ik durf het niet te vragen dus even in een spoilerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:55 schreef Fred_B het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik durf het niet te vragen dus even in een spoilerStimmtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zijn de nodige huwelijken door gestrand. Maar je krijgt er ook wat voor terugquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:02 schreef Strani het volgende:
Mooie TT @:fred_b en gefeliciteerd allemaal met onze prestatie! Hier hebben we heel veel voor moeten opgeven.
Vertel mij watquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zijn de nodige huwelijken door gestrand. Maar je krijgt er ook wat voor terug
Jij bent vergeten dat Fred inmiddels aan zijn vierde vrouw bezig isquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:08 schreef Strani het volgende:
@:fred_b hoe heb jij jouw relatie eigenlijk in stand kunnen houden met al die verleidingen in deze SC?
Oh ja en dat ze ook allemaal niet meer hier mogen posten zodra het huwelijk voltrokken isquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent vergeten dat Fred inmiddels aan zijn vierde vrouw bezig is
Ik ben door al die toewijding zelfs niet getrouwdquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zijn de nodige huwelijken door gestrand. Maar je krijgt er ook wat voor terug
Staat in de huwelijks voorwaarden he. Deze SC gaat altijd naar Fred bij de afwikkeling.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja en dat ze ook allemaal niet meer hier mogen posten zodra het huwelijk voltrokken is
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik durf het niet te vragen dus even in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
We zijn er al heel wat goeien door verlorenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Staat in de huwelijks voorwaarden he. Deze SC gaat altijd naar Fred bij de afwikkeling.
En al die SC relaties die naar de knoppen zijn gegaan hequote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn er al heel wat goeien door verloren
Ook wel logisch. We zijn ook een onmogelijk stel mensen hier Redefinequote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
En al die SC relaties die naar de knoppen zijn gegaan he
Zoals Theo Reitsma ooit al zei: 'Dit is geen goed stel hoor.'quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook wel logisch. We zijn ook een onmogelijk stel mensen hier Redefine
Ik weet niet wat listiger is, groeiend onkruid of groeiende tuinkabouters.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:14 schreef NailQueen het volgende:
Mijn tuin is weer onkruidvrij. En er zijn tuinkabouters voor in de plaats gekomen
Het is bij mij thuis gelukkig totaal niet bekend dat er Nagelkoninginnen uit Arizona bezig zijn met het ESF.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:08 schreef Strani het volgende:
@:fred_b hoe heb jij jouw relatie eigenlijk in stand kunnen houden met al die verleidingen in deze SC?
Ahh bij jou thuis denken ze dat we hier allemaal stoere bierdrinkende kerels zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is bij mij thuis gelukkig totaal niet bekend dat er Nagelkoninginnen uit Arizona bezig zijn met het ESF.
Maar dat ben jij toch ook?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh bij jou thuis denken ze dat we hier allemaal stoere bierdrinkende kerels zijn?
Maar daar kunnen we verandering in brengen!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is bij mij thuis gelukkig totaal niet bekend dat er Nagelkoninginnen uit Arizona bezig zijn met het ESF.
Waarom zou je dat in vredesnaam doen!?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar daar kunnen we verandering in brengen!
Ga je zo weer verdwijnen?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja ok, 2500 moet ik nog wel even meepikken natuurlijk.
Jammer. Ik had wel zin om weer met bitterballen voor de buis te zittenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De EK-koorts blijft voorlopig nog even onder het vriespunt ja.
Niemand houd je tegen om dat alsnog te doen hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jammer. Ik had wel zin om weer met bitterballen voor de buis te zitten
Ik was helemaal verdwenen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga je zo weer verdwijnen?Had je wel meegekregen dat we (naja, ik niet hoor
) ons een paar keer afvroegen waar je was en of het wel goed met je ging, of was je helemaal verdwenen?
Nee, dat is natuurlijk vanwege dit topic.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
vuurwerk hier. Dat zal vast niet vanwege het voetbal zijn.
Nou ja je hoeft niet elke dag briljant materiaal aan te leveren maar ik denk dat de hele SC het er wel over eens is dat je één van de fijnste en leukste users bent om er bij te hebben hier.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was helemaal verdwenen.
Vorig jaar heeft mijn enthousiasme voor het festival wel een flinke deuk gegeven (genoeg dat ik dit jaar de finale niet eens gezien heb (ik was wel in een bar waar het aanstond, maar ik zat buiten en het scherm was binnen en daar was het druk en ik vond het niet genoeg waard om tussen al die mensen te gaan staan. Zegt genoeg.))
Mijn werk werd gedurende het jaar ook steeds drukker en nadat je voor de zoveelste keer (voor je gevoel) alleen 's ochtends een kopje koffie post en 's avonds post dat je naar bed gaat ga je je op een gegeven moment toch afvragen wat je nou precies bijdraagt.
Dan besluit je even een korte pauze te nemen en die duurt dan ineens zeven maanden.
Ja, dat verwacht ik ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, dat is natuurlijk vanwege dit topic.
Je haalt immers niet elke dag de 2500.
Bitterballen werken ook prima als troostvoerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jammer. Ik had wel zin om weer met bitterballen voor de buis te zitten
Ik steun dit berichtquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja je hoeft niet elke dag briljant materiaal aan te leveren maar ik denk dat de hele SC het er wel over eens is dat je één van de fijnste en leukste users bent om er bij te hebben hier.
Dat is wel heel fijn om te horen natuurlijk, maar neemt niet weg dat het gevoel er van mijn kant gewoon niet meer in zat.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja je hoeft niet elke dag briljant materiaal aan te leveren maar ik denk dat de hele SC het er wel over eens is dat je één van de fijnste en leukste users bent om er bij te hebben hier.
Hm, om nou helemaal naar het donkere achterland af te reizen voor een paar biertjes vind ik toch wel ver gaan hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben een weekendje in Hasselt. Best leuk hier. Pintjes enzo.
We gaan ook uit eten bij een sterrenrestaurant en een rondje met een luchtballon.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, om nou helemaal naar het donkere achterland af te reizen voor een paar biertjes vind ik toch wel ver gaan hoor.
Nee dat snap ik hoor, maar vast even voor de toekomstquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is wel heel fijn om te horen natuurlijk, maar neemt niet weg dat het gevoel er van mijn kant gewoon niet meer in zat.
Sterrenrestaurants hebben we hier in de randstad ook. Is het niet een beter idee om daar te gaan eten en een biertje te doen en dan met die luchtballon gewoon even over het achterland heen te vliegen? Dan kan je de natives daar gewoon veilig vanuit de lucht bekijken in plaats van je ertussen te moeten wagen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
We gaan ook uit eten bij een sterrenrestaurant en een rondje met een luchtballon.
Ik ben niet van plan om nu direct weer te verdwijnen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat snap ik hoor, maar vast even voor de toekomst
Ik heb vanmiddag nog de GP van Spanje van 2016 teruggekeken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb zin om de editie van 2023 terug te kijken. De laatste normale editie. We stonden niet in de finale (ook terecht) maar het niveau was heerlijk gevarieerd
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
We hebben je stiekem ook gemist bij Sanremo. Gelukkig heb je 9 maanden bedenktijd of de volgende mee wilt kijkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om nu direct weer te verdwijnen.![]()
Al was ik dat de vorige keer ook niet, maar dat zeg ik er maar even niet bij.![]()
Ik denk niet dat ik daar tijd voor ga hebben, volgens mij moet ik dan werken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We hebben je stiekem ook gemist bij Sanremo. Gelukkig heb je 9 maanden bedenktijd of de volgende mee wilt kijken
Liverpool vond ik sowieso heel leuke shows hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb zin om het ESF van 2023 terug te kijken. De laatste normale editie. We stonden niet in de finale (ook terecht) maar het niveau was heerlijk gevarieerd
Ja eigenlijk wel, maar die luchtballon hadden we cadeau gekregen en kan alleen in België. Dus zo hebben ze ons hierheen gelokt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sterrenrestaurants hebben we hier in de randstad ook. Is het niet een beter idee om daar te gaan eten en een biertje te doen en dan met die luchtballon gewoon even over het achterland heen te vliegen? Dan kan je de natives daar gewoon veilig vanuit de lucht bekijken in plaats van je ertussen te moeten wagen.
België!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar die luchtballon hadden we cadeau gekregen en kan alleen in België. Dus zo hebben ze ons hierheen gelokt.
Leuk, naar een sterrenrestaurant! Ben benieuwd wat jullie voorgeschoteld krijgenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
We gaan ook uit eten bij een sterrenrestaurant en een rondje met een luchtballon.
Oow! Die ken ik niet eensquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
België!![]()
Ok, ik had die andere Hasselt in m'n hoofd.
Nee, eerste keer! Ik heb geen hoogtevrees maar vind t toch wel spannend. Maar ze kunnen t vast goed.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk, naar een sterrenrestaurant! Ben benieuwd wat jullie voorgeschoteld krijgen![]()
Heb je al eerder een ballonvaart gemaakt? Dat lijkt me zo eng(nu heb ik hoogtevrees dus op zich niet gek dat het me eng lijkt
)
EENSquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hasselt, leuke omgeving! Overijssel is sowieso mooi.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben een weekendje in Hasselt. Best leuk hier. Pintjes enzo.
Dat mag, neem lekker pauzes, maar de volgende keer liever niet meer zo langquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is wel heel fijn om te horen natuurlijk, maar neemt niet weg dat het gevoel er van mijn kant gewoon niet meer in zat.
Ja zeg, nog even en we gaan daar ook een keer heen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 02:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hasselt, leuke omgeving! Overijssel is sowieso mooi.
Ja ik dus ook.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken alleen maar een Hasselt in België. Dus toen egeltje het over Hasselt had en daarnaast had ze het ook over pintjes, kon dat alleen maar België zijn.
Blij dat ik niet de enige ben die gewoon binnen de landsgrenzen denkt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 02:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zoals het prachtige stadje Leiden, met z'n rijke Spaanse geschiedenis!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de enige ben die gewoon binnen de landsgrenzen denkt.
Da's op een steenworp afstand. 't Komt nu wel heel dichtbij!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 02:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pff, die paar spreekwoordelijke minuutjes dat Spanje hier geprobeerd heeft voet aan de grond te krijgen kan je natuurlijk amper geschiedenis noemen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoals het prachtige stadje Leiden, met z'n rijke Spaanse geschiedenis!
Sainz nietquote:
Misschien toch maar zijn auto inruilen voor een fiets.quote:
Er zijn best veel plaatsnamen die Nederland en België (en sommige andere landen) gemeen hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken alleen maar een Hasselt in België. Dus toen egeltje het over Hasselt had en daarnaast had ze het ook over pintjes, kon dat alleen maar België zijn.
Dat vind ik gewoon dom van mensen als ze een vlucht boeken naar een verkeerde plaats.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er zijn best veel plaatsnamen die Nederland en België (en sommige andere landen) gemeen hebben.
Nederlands-Belgische dubbelplaatsnamen
Maar zolang mensen die naar Sydney Australië willen een vlucht boeken naar Sydney Canada begrijp ik de verwarring wel.
[ tiktok ]
Wel avontuurlijk als dat je een keer overkomtquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon dom van mensen als ze een vlucht boeken naar een verkeerde plaats.![]()
Dat check je toch voordat je op bevestigen klikt.
Ja, dat wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wel avontuurlijk als dat je een keer overkomt
Je zou maar ineens in Middelburg België uitkomen als je de navigatie verkeerd hebt ingesteldquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wel avontuurlijk als dat je een keer overkomt
Op zich zit je dan nog niet heel veel uit de richting. Beter dan dat je in Zuid-Afrika uitkomt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je zou maar ineens in Middelburg België uitkomen als je de navigatie verkeerd hebt ingesteld
Lijkt mij een leuk duel. Ben lichtjes voor Inter. Al vind ik het ook wel prima als PSG wint.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:03 schreef Strani het volgende:
Beetje zin in de wedstrijd vanavond mensen? PSG - Inter, nou niet de meest interessante ploegen wat mij betreft. Maar ik hoop sowieso op een mooi duel
Ja ik eigenlijk ook welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij een leuk duel. Ben lichtjes voor Inter. Al vind ik het ook wel prima als PSG wint.
In dit topic leer je elke dag!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wist niet eens dat de CL finale vanavond is.
CLquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, dat lijkt me een stuk leuker om te kijken dan voetbal.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
CLDit is de finale van het NK jeux de boules voor teams tussen Purmerend Sport Gezelschap en Inter Vianen.
Ha dat lijkt me serieus best grappig, jeu de boules op tv.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me een stuk leuker om te kijken dan voetbal.
Je kijkt dus niet naar "we zijn er bijna"quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha dat lijkt me serieus best grappig, jeu de boules op tv.allemaal van die bejaarden met een meetlint.
De vorige CL wedstrijden van Inter waren om te smullen. Ik ben voor Inter, want Dumfries en de Vrijquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:03 schreef Strani het volgende:
Beetje zin in de wedstrijd vanavond mensen? PSG - Inter, nou niet de meest interessante ploegen wat mij betreft. Maar ik hoop sowieso op een mooi duel
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij zo'n beladen wedstrijd is er uiteraard onafhankelijke arbitrage en een VAR.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha dat lijkt me serieus best grappig, jeu de boules op tv.allemaal van die bejaarden met een meetlint.
Ik wist dat jij dezelfde ‘issues’ hebt als ikquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ik mezelf hier lees
Nou ja, zonder de hond dan.![]()
Paar weken terug gingen we uit eten voor trouwdag van mijn schoonouders, we waren met 17 man(Moet je maar willen betalen ook....). En na het voorgerecht was het plan om allemaal gezellig te wisselen van plek zodat je ook nog eens iemand anders kon spreken
Kreeg ik echt social anxiety van.
Hier was het vandaag ook 28 graden en nogal broeierig.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:15 schreef Strani het volgende:
De hitte heeft hier inmiddels toegeslagen, deze week. Vandaag is het voor het eerst dit jaar 30 graden geworden.
Ouwetjes die niets te doen hebben, kunnen om de meest onbenullige zaken woest worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn schoonvader zit bij een jeu de boules-vereniging, gaat er soms pittig aan toe. Hele discussies over wel/niet gebruik van een app
Zwaar weer in Limburg: veel regen en hagelstenen zo groot als walnotenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier was het vandaag ook 28 graden en nogal broeierig.
Momenteel is er Code Geel vanwege de hevige onweersbuien met wateroverlast. Waar dat precies is, weet ik niet, want hier schijnt de zon nog altijd enthousiast.
Ik weet niet? Spelen die tijdens de wedstrijd of zo?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:03 schreef BillDauterive het volgende:
Voetballiefhebbers. Hoe laat speelt Linkin Park en wordt dat ook uitgezonden?
In principe is het altijd af te raden om naar plekken te gaan waar mensen zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben vandaag de fout in gegaan door even in de Primark te kijken. Ik was even vergeten dat ik overprikkeld raak van de chaos en de drukte daarUiteraard koop ik daar geen kleren maar soms hebben ze leuke dingetjes voor in huis. Helaas heb ik niets gevonden.
Dat zou de half-time show worden, maar het is toch verplaatst naar voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet? Spelen die tijdens de wedstrijd of zo?
Ja ik moest zo nodig met dit mooie weer de stad inquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe is het altijd af te raden om naar plekken te gaan waar mensen zijn
Ahh op basis van die informatie denk ik dat het voor de wedstrijd is, Billy!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zou de half-time show worden, maar het is toch verplaatst naar voor de wedstrijd.
Muchos Gracias!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh op basis van die informatie denk ik dat het voor de wedstrijd is, Billy!
En de wedstrijd begint om 21 uur.
Ja, Ziggo heeft de exclusieve rechten voor Nederland. Al hebben ze nu de finale wel open gezet waardoor die voor iedereen te zien is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:26 schreef Strani het volgende:
Ik ga op de Spaanse TV kijken maar kan je in Nederland alleen maar op Ziggo of zo kijken?
Ah, wel zo netjes. Het zou eigenlijk wettelijk bepaald moeten zijn dat zulke grote finales altijd ergens op een open kanaal te zien zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, Ziggo heeft de exclusieve rechten voor Nederland. Al hebben ze nu de finale wel open gezet waardoor die voor iedereen te zien is.
Dat is ook zo, de mediawet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, wel zo netjes. Het zou eigenlijk wettelijk bepaald moeten zijn dat zulke grote finales altijd ergens op een open kanaal te zien zijn.
quote:De volgende evenementen moeten volledig en rechtstreeks worden uitgezonden op een openbaar kanaal:
Sport
1. Voetbal (heren):
a. Wereldkampioenschap en Europees kampioenschap: het gehele eindtoernooi;
b. Alle interlands van het Nederlands elftal;
c. Champions League en Europa League: de wedstrijden van Nederlandse clubs en de finales ongeacht Nederlandse deelname;
d. Super Cup en World Cup: indien een Nederlandse club deelneemt;
e. Nationale bekerwedstrijden: de halve finales en de finale.
2. Voetbal (dames):
Wereldkampioenschap en Europees kampioenschap: de wedstrijden van het Nederlands elftal van het eindtoernooi en de halve finales en finale ongeacht Nederlandse deelname.
3. Schaatsen (dames en heren):
a. Wereldkampioenschap en Europees kampioenschap: allround, sprint en afstanden;
b. Elfstedentocht.
4. Tennis (dames en heren):
Wimbledon en Roland Garros: de finales enkelspel.
Cultuur
5. Prinsengrachtconcert.
6. Eurovisiesongfestival.
Oh, mooi zoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is ook zo, de mediawet.
https://nl.wikipedia.org/(...)reekse_verslaggeving
[..]
Even het gras lekker kort verschroeien.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:48 schreef GeorgeM het volgende:
Ze hebben niet bezuinigd op de pyro’s in ieder geval.
Altijd goed voor de televotequote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:48 schreef GeorgeM het volgende:
Ze hebben niet bezuinigd op de pyro’s in ieder geval.
Inb4 een kledingwissel.quote:
Nee, ik vind zulke shows ook nooit echt nodig. Maar goed, het is wel allemaal heel kort.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:50 schreef Redefine het volgende:
Nou ben ik liefhebber van Linkin' Park en ja ook van de huidige nummers, maar voor de CL finale zit ik er net zoals alle andere muzikale acts vooraf niet op te wachten.
Ik kijk op de Belg, en daar is reclame tijdens de openingsact.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:50 schreef Redefine het volgende:
Nou ben ik liefhebber van Linkin' Park en ook van de huidige nummers, maar voor de CL finale zit ik er net zoals alle andere muzikale acts vooraf niet op te wachten.
Klopt het is kort, dus zit ook weer niet echt in de weg. Meestal skip ik het ook wel, dat is dan nu niet nodig. Maar je merkt wel dat door de opzet van een artiest op zo'n leeg veld zorgt dat er totaal geen energie van het publiek is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik vind zulke shows ook nooit echt nodig. Maar goed, het is wel allemaal heel kort.
nummer 6quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is ook zo, de mediawet.
https://nl.wikipedia.org/(...)reekse_verslaggeving
[..]
Jeetje. Dat iemand zoiets zomaar kan zeggenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:54 schreef Redefine het volgende:
Van der Vaart vond de Toppers gisteren beter dan Linkin' Park.
Nederland is een smakeloos land.
In de voetbalversie wel ja.Maar dat komt omdat het een stuk suffer is gemaakt door alleen maar het ritme een beetje mee te galmen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:54 schreef Strani het volgende:
Seven Nations Army vind ik echt het tamste voetballiedje ooit.
Ja klopt, die versie bedoel ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de voetbalversie wel ja.Maar dat komt omdat het een stuk suffer is gemaakt door alleen maar het ritme een beetje mee te galmen.
5-0 voor PSG.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:58 schreef Strani het volgende:
Zullen we weer eens voorspellingen doen, mensen? Ik zeg 3-1 voor Inter.
Inter heeft nog maar weinig kunnen brengen ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:14 schreef Strani het volgende:
Perfect uitgespeeld hoorEn terecht ook op basis van de openingsfase.
In de categorie gespeeld scoort dit wel heel hoog ja.quote:
Nou ja Barca kwam twee keer zo terug tegen Inter, dus wie weet. Maar vooral door hoe matig Inter vanavond is, zie ik het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:21 schreef Strani het volgende:
Pffff Inter gaat al bijna een Liverpool-comeback nodig hebben...
Nee maar jaaaa de bal is rond Redefine!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja Barca kwam twee keer zo terug tegen Inter, dus wie weet. Maar vooral door hoe matig Inter vanavond is, zie ik het niet gebeuren.
Ja, Inter bakt er opeens helemaal niets van vandaag. Ze komen totaal niet onder de druk vandaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja Barca kwam twee keer zo terug tegen Inter, dus wie weet. Maar vooral door hoe matig Inter vanavond is, zie ik het niet gebeuren.
11 tegen 11, er kan niemand vrij staanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar jaaaa de bal is rond Redefine!
Ja maar ja Inter heeft een Amerikaans bedrijf als eigenaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:24 schreef sportfreak het volgende:
Lukt het PSG jarenlang niet met spelers als Messi, Neymar en Mbappe, dan is het ergens wel mooi als het nu wel zou lukken.
Al blijft het natuurlijk een poenerige club van een sjeik.
Het is Zweden op het ESF natuurlijk. Maar goed, ze proberen in elk geval aantrekkelijk voetbal te spelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:24 schreef sportfreak het volgende:
Lukt het PSG jarenlang niet met spelers als Messi, Neymar en Mbappe, dan is het ergens wel mooi als het nu wel zou lukken.
Al blijft het natuurlijk een poenerige club van een sjeik.
Altijd nog beter dan MoroccanOil.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ja Inter heeft een Amerikaans bedrijf als eigenaar.
Het is (nog) elf tegen elf.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar jaaaa de bal is rond Redefine!
Nee, al komen ze er nu iets beter uit. Maar zou wel wat zijn dat na een geweldige CL seizoen de finale nergens spannend wordt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Inter bakt er opeens helemaal niets van vandaag. Ze komen totaal niet onder de druk vandaan.
Ja. Heel even leek Inter zich wat op te richten met die twee kansjes, maar dat was het dan ook wel. De zin om ook de tweede helft te gaan kijken is bij mij nu niet heel erg hoog.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:49 schreef Strani het volgende:
Man man man het is al een wonder dat het nog maar 2-0 is.
Mwa er kunnen nog steeds gekke dingen gebeuren, vaak genoeg een ommekeer gezien in de tweede helft. Maar dat moet dan wel heel snel beginnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Heel even leek Inter zich wat op te richten met die twee kansjes, maar dat was het dan ook wel. De zin om ook de tweede helft te gaan kijken is bij mij nu niet heel erg hoog.
Lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:51 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
Hoe was jullie dag? De mijne was goed![]()
Het is goed toeven aan de Cote d’Azur
Aan de Costa Blanca ook, prima!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:51 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
Hoe was jullie dag? De mijne was goed![]()
Het is goed toeven aan de Cote d’Azur
Nog een minuut of 10, even geduld.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa er kunnen nog steeds gekke dingen gebeuren, vaak genoeg een ommekeer gezien in de tweede helft. Maar dat moet dan wel heel snel beginnen.
De Tour win je juist in bed.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee wedstrijden winnen doe je in de kleedkamer Fred!
Vandaag niet zoveel, het was de eerste volle dag hier. Lekker gezwommen in het zwembad van de camping, onze privé jacuzziquote:
Ja zo'n beetje niveautje Hiroshima als de bom al gedropt is, zeg maar.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:23 schreef Redefine het volgende:
We zitten nu in de categorie erg hoog als het om 'het is gedaan' gaat.
Klopt. Ook dat was destijds een opmerkelijke finale. Beide ploegen vooraf aan elkaar gewaagd, maar Milan won toen opvallend makkelijk. Met Daniele Massaro off all people als grote held.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:33 schreef Strani het volgende:
Als het zo blijft, grootste overwinning in een finale sinds AC Milan tegen Barcelona in 1994, ook 4-0.
Bijna.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:34 schreef Strani het volgende:
Mocht er nog een doelpunt bijkomen, dan is het zelfs de grootste overwinning ooit in een finale.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:47 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat het nu trouwens wel gespeeld is hoor.
Verder qua enthousiasme wel verreweg de saaiste commentatorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:49 schreef Fred_B het volgende:
Hier mis je dan het Eddy Poelmann-commentaar: “en we kunnen het telraam er weer bij pakken. Het is de invaller Mayulu, koud binnen de lijnen, die hier de trekker overhaalt. En als Inter nog enige intenties had, dan kunnen die nu definitief in de koelkast worden opgeborgen.”
Trek de stekker er maar uit, doe uit dat licht.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:50 schreef Fred_B het volgende:
Oh, we houden er mee op hier in Waalwijk München.
Ik hoor ze hier al toeterend door de straten rijden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:50 schreef Strani het volgende:
Gefeliciteerd aan alle hardcore PSG-fans hier!
Ik vond Theo Reitsma erger eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Verder qua enthousiasme wel verreweg de saaiste commentator
Ja, Frankrijk is altijd een matig voetballand geweest. Nog steeds eigenlijk, buiten PSG.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:52 schreef Strani het volgende:
Ook schokkend: Nog maar de tweede Franse eindoverwinning. In schril contrast natuurlijk met de zes van Nederland.
De Fransen kunnen er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:52 schreef Strani het volgende:
Ook schokkend: Nog maar de tweede Franse eindoverwinning. In schril contrast natuurlijk met de zes van Nederland.
Met een fitte ploeg was het twee keer 6 - 0 geworden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:53 schreef Fred_B het volgende:
Schandalig trouwens dat Feyenoord niet eens van dit Inter won.
Ja! Dat was leukquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:54 schreef Redefine het volgende:
Van der Vaart vond de Toppers gisteren beter dan Linkin' Park.
Nederland is een smakeloos land.
Het waren echt zijn woordenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Dit klinkt haast ongeloofwaardig, maar zou ook nog wel echt zo zijn ook.
Is de nachtploeg geautomatiseerd tegenwoordig?quote:Op zondag 1 juni 2025 01:55 schreef NailQueen het volgende:
* automatisch bericht om de nachtelijke onderbreking te bevestigen
Overgenomen door AIquote:Op zondag 1 juni 2025 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is de nachtploeg geautomatiseerd tegenwoordig?
Ikquote:Op zondag 1 juni 2025 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Wie had de uitslag goed voorspeld trouwens?
quote:
Kennerquote:
Telstar - Willem2?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kenner![]()
En wat wordt het vanavond. Want gisteren was natuurlijk nog maar een voorproefje op de echte wedstrijd dit weekend.
Willem II wint waarschijnlijk ook met 5-0.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kenner![]()
En wat wordt het vanavond. Want gisteren was natuurlijk nog maar een voorproefje op de echte wedstrijd dit weekend.
Het is een eerbetoon!quote:Op zondag 1 juni 2025 10:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik probeer deze TT te ontcijferen zonder context te kennen, lukt niet.
Ik weet niet of het echt super radiovriendelijk is. Maar op Spotify gaat het dacht ik wel redelijk?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wordt het winnende nummer eigenlijk wel gedraaid?
Hmm nee hoor nog een maandjequote:Op zondag 1 juni 2025 11:48 schreef NailQueen het volgende:
En toen zaten we op de helft van het jaar.
Eind van de maand toch pas?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:48 schreef NailQueen het volgende:
En toen zaten we op de helft van het jaar.
Dat zou me niet eens verbazen, het blijft toch apart volk daarboven.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja of wellicht gebruiken ze in Groningen nog een andere kalender?
Liggen de knieperties al weer in de winkels?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja of wellicht gebruiken ze in Groningen nog een andere kalender?
Oh nee, liever geen glitters hoor. Die vind je over tien jaar dan nog overal.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:37 schreef BillDauterive het volgende:
Gelukkige pride month allemaal.
Dat het maar een maand wordt vol kleur en glitters
Strani die om mijn grapje lacht, mijn dag kan niet meer stukquote:
Ja dan heb je heel wat bereikt hoor!quote:Op zondag 1 juni 2025 13:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Strani die om mijn grapje lacht, mijn dag kan niet meer stuk
Voor Max. Ik wist niet dat er ook getennist wordt op dit moment.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dit nog voor Griekspoor of alvast voor Max?
Jawel Roland Garros. Maar Griekspoor was gisteren al, en morgen weer (laatste 16). @Arizona weet er vast alles van.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor Max. Ik wist niet dat er ook getennist wordt op dit moment.
Wil er iemand wat pepernoten?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Liggen de knieperties al weer in de winkels?
Alcatraz moet vandaag weer.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel Roland Garros. Maar Griekspoor was gisteren al, en morgen weer (laatste 16). @:Arizona weet er vast alles van.
Een beetje ja. Ik pak de meeste dagen wel een stuk van partij of meerdere partijen mee. Maar hele partijen kijk ik zelden nog.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Volg jij het ook een beetje? Ik ben deze RG weer begonnen met het allemaal wat te volgen.
Eigenlijk niet. Espresso Machiato kunnen we noteren als de grootste hit van dit esf jaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wordt het winnende nummer eigenlijk wel gedraaid?
Arizona is dit jaar maar matig betrokken bij Roland Garrosquote:Op zondag 1 juni 2025 15:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel Roland Garros. Maar Griekspoor was gisteren al, en morgen weer (laatste 16). @:Arizona weet er vast alles van.
Ik heb zelfs Maman hier nog maar 1 keer op de radio gehoordquote:Op zondag 1 juni 2025 16:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Espresso Machiato kunnen we noteren als de grootste hit van dit esf jaar.
Ja men Cannes er wat van hoor, daar!quote:Op zondag 1 juni 2025 16:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Arizona is dit jaar maar matig betrokken bij Roland Garros(het wordt niet op tv uitgezonden hier, ik moet via mobiel kijken en dan is de bal wel heel klein
)
Vandaag via een mooie kustroute naar Cannes gereden. Cannes was leuker dan ik had gedacht, heel gezellig, en wát een boten![]()
Zometeen even weer bijkomen in de jacuzzi
Dit was weer een beetje de Verstappen van een jaar of zes geleden. toen hij nog jong en wild was.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:32 schreef Strani het volgende:
Jeetje Verstappen beleeft niet de leukste tien rondjes van z'n loopbaan.
Zo echt ja. Zal weer een hoop kritiek opleveren, en wel terecht deze keer. Maar ja, in de volgende race doet 'ie vast weer iets briljants en dan is iedereen het vergeten.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dit was weer een beetje de Verstappen van een jaar of zes geleden. toen hij nog jong en wild was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |