Ik weet niet of het echt super radiovriendelijk is. Maar op Spotify gaat het dacht ik wel redelijk?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wordt het winnende nummer eigenlijk wel gedraaid?
Hmm nee hoor nog een maandjequote:Op zondag 1 juni 2025 11:48 schreef NailQueen het volgende:
En toen zaten we op de helft van het jaar.
Eind van de maand toch pas?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:48 schreef NailQueen het volgende:
En toen zaten we op de helft van het jaar.
Dat zou me niet eens verbazen, het blijft toch apart volk daarboven.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja of wellicht gebruiken ze in Groningen nog een andere kalender?
Liggen de knieperties al weer in de winkels?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja of wellicht gebruiken ze in Groningen nog een andere kalender?
Oh nee, liever geen glitters hoor. Die vind je over tien jaar dan nog overal.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:37 schreef BillDauterive het volgende:
Gelukkige pride month allemaal.
Dat het maar een maand wordt vol kleur en glitters
Strani die om mijn grapje lacht, mijn dag kan niet meer stukquote:
Ja dan heb je heel wat bereikt hoor!quote:Op zondag 1 juni 2025 13:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Strani die om mijn grapje lacht, mijn dag kan niet meer stuk
Voor Max. Ik wist niet dat er ook getennist wordt op dit moment.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dit nog voor Griekspoor of alvast voor Max?
Jawel Roland Garros. Maar Griekspoor was gisteren al, en morgen weer (laatste 16). @Arizona weet er vast alles van.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor Max. Ik wist niet dat er ook getennist wordt op dit moment.
Wil er iemand wat pepernoten?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Liggen de knieperties al weer in de winkels?
Alcatraz moet vandaag weer.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel Roland Garros. Maar Griekspoor was gisteren al, en morgen weer (laatste 16). @:Arizona weet er vast alles van.
Een beetje ja. Ik pak de meeste dagen wel een stuk van partij of meerdere partijen mee. Maar hele partijen kijk ik zelden nog.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Volg jij het ook een beetje? Ik ben deze RG weer begonnen met het allemaal wat te volgen.
Eigenlijk niet. Espresso Machiato kunnen we noteren als de grootste hit van dit esf jaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wordt het winnende nummer eigenlijk wel gedraaid?
Arizona is dit jaar maar matig betrokken bij Roland Garrosquote:Op zondag 1 juni 2025 15:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel Roland Garros. Maar Griekspoor was gisteren al, en morgen weer (laatste 16). @:Arizona weet er vast alles van.
Ik heb zelfs Maman hier nog maar 1 keer op de radio gehoordquote:Op zondag 1 juni 2025 16:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Espresso Machiato kunnen we noteren als de grootste hit van dit esf jaar.
Ja men Cannes er wat van hoor, daar!quote:Op zondag 1 juni 2025 16:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Arizona is dit jaar maar matig betrokken bij Roland Garros(het wordt niet op tv uitgezonden hier, ik moet via mobiel kijken en dan is de bal wel heel klein
)
Vandaag via een mooie kustroute naar Cannes gereden. Cannes was leuker dan ik had gedacht, heel gezellig, en wát een boten![]()
Zometeen even weer bijkomen in de jacuzzi
Dit was weer een beetje de Verstappen van een jaar of zes geleden. toen hij nog jong en wild was.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:32 schreef Strani het volgende:
Jeetje Verstappen beleeft niet de leukste tien rondjes van z'n loopbaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |