Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Er wordt enorm geblunderd met knippen en plakken door de FEBOquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:14 schreef Dotteke het volgende:
Is het iemand opgevallen dat Floris na de uitdagen een overhemd aan het vastknopen was en de volgende moment dat hij in beeld was zat hij in een roze shirt zonder knopen?
Iemand heeft een Floris fixatiequote:Op woensdag 28 mei 2025 20:14 schreef Dotteke het volgende:
Is het iemand opgevallen dat Floris na de uitdagen een overhemd aan het vastknopen was en de volgende moment dat hij in beeld was zat hij in een roze shirt zonder knopen?
Ik zie af en toe tiktoks voorbij komen met Samquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:15 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik vond Sam verschrikkelijk in het begin met haar geschreeuw. En Roma kan ik goed hebben, gewoon een lieve meid.
Ik vind haar ook wel ok, ze is best eerlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:15 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik vond Sam verschrikkelijk in het begin met haar geschreeuw. En Roma kan ik goed hebben, gewoon een lieve meid.
Niet dat ik me kan herinnerenquote:
Juistquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren
Ik hoop binnenkort
Ik heb geen idee... mijn attentiespanne is niet lang genoeg om een statement van Roma af te luisteren.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel ok, ze is best eerlijk.
ow, had die een vriendin thuis zittenquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
Nou vriendin van Peter
Letten we even op
Ik heb zelfs even terug gespoeldquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er wordt enorm geblunderd met knippen en plakken door de FEBO
Als je dat in een parenclub doet moet je dikke entree betalen... hier krijg je aan het eind een ton mee. Goeie dealquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Niets leukers dan neuke op de bank als er mensen meekijken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze komen wel wat overeen, ze zullen beiden kaal worden.
Het lijkt er soms wel op dat ze denken met neuken sneller de finale halenquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als je dat in een parenclub doet moet je dikke entree betalen... hier krijg je aan het eind een ton mee. Goeie deal
Moet ie niet doenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:01 schreef spapaars het volgende:
Brijan verdedigt Desmond in De Bondgenoten.
https://lovereality.nl/br(...)genoten-onthoud-dat/
Desmond is zelf Gen-Z!quote:
Appie maakt zijn eigen fakenewsje wel, dattie met Senna in bed ligt?quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:36 schreef Gia het volgende:
https://www.tiktok.com/@:(...)OjR1H1LEa9ywfzcuNtbw
Dit gaat Floris zien, ooit.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Appie maakt zijn eigen fakenewsje wel, dattie met Senna in bed ligt?
En gebruikt dan ook de naam van Senna als poster?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ach misschien is dat giebelkutje wel het kamermeiske.. Appie de Grappie op tiktak
We gaan het allemaal wel horen, als Floortje weer een naarhuisbelletje koopt, en dan zal blijlken dat AppiePappie speelt en op Senna mocht passenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
En gebruikt dan ook de naam van Senna als poster?
Ik ben net bij die anderen geweest en die zeije dat jullie zeije dat hunnie via die anderehh over mijjjj gepraat zouwe hebbehhh.. en dat vin ik niet leuheuhhkquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:01 schreef Cirilico het volgende:
Floris kan het weer niet hebben dat hij een spel eerlijk verliest.De rest mag niet 'stoer doen', iets wat hij zelf wel altijd doet. Niks nieuws. Dat gezicht van hem en Joey ook tijdens dat spel.
![]()
Roma veroorzaakt zelf steeds alle gedoe rondom haarzelf door alles door te spelen, en dan durft zij te klagen dat er zoveel gezeik is. Haha. Grapjas.
Zoals ik al eerder zei: zij is totaal niet loyaal. Die vrijheid wil ze hebben en dat mag ook. Ze mag alles doorlullen, ze mag over iedereen roddelen, ze mag van twee walletjes eten. Maar daar hoeft ze niet voor beloond te worden.![]()
De rest heeft het recht om haar gedrag/karakter af te keuren.
Opvallend bij Floor, hij bijt vaak op z'n nagels tijdens het toekijken naar een spel, of uitslag.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:01 schreef Cirilico het volgende:
Floris kan het weer niet hebben dat hij een spel eerlijk verliest.De rest mag niet 'stoer doen', iets wat hij zelf wel altijd doet. Niks nieuws. Dat gezicht van hem en Joey ook tijdens dat spel.
![]()
Roma veroorzaakt zelf steeds alle gedoe rondom haarzelf door alles door te spelen, en dan durft zij te klagen dat er zoveel gezeik is. Haha. Grapjas.
Zoals ik al eerder zei: zij is totaal niet loyaal. Die vrijheid wil ze hebben en dat mag ook. Ze mag alles doorlullen, ze mag over iedereen roddelen, ze mag van twee walletjes eten. Maar daar hoeft ze niet voor beloond te worden.![]()
De rest heeft het recht om haar gedrag/karakter af te keuren.
nouuuuquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Appie maakt zijn eigen fakenewsje wel, dattie met Senna in bed ligt?
Precies.. het nut was ook ver te zoekenquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:53 schreef greysbones het volgende:
Het
[..]
nouuuu
Appie ligt op bed en leest het artikel voor , Senna hoor je lachend op de achtergrond
Daarmee is ook daadwerkelijk alles gezegd
En wie er laatste zijn geworden.... Prutsers.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:51 schreef greysbones het volgende:
De FEBO leert het nooit
In de spoiler van vandaag is alweer eens te zien wie de volgende game/ uitdaging heeft gewonnen
Ze heeft nog een lul in de Loods zitten die vergeefs ¤100.000 opeist omdat 'ie daar recht op denkt te hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:00 schreef Hagenesie het volgende:
Senna smijt met geld. Dat is zo op. Weet niet of ze rijke ouders heeft.
Een ton is zo op toch? Is niet belastingvrij gok ik, dus dan blijft er maar 60% van over.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft nog een lul in de Loods zitten die vergeefs ¤100.000 opeist omdat 'ie daar recht op denkt te hebben![]()
Maar resultaten uit het verleden blijken nog steeds geen zak op te leveren.. en Appie heeft óók nog een berg Loodsgeld
Als Appie de ½ betaald..quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Een ton is zo op toch? Is niet belastingvrij gok ik, dus dan blijft er maar 60% van over.
60k... nou, poe.
Dan is het de helft minder snel op... maar als je een beetje op vakantie gaat en wat leuks koop is die 60k in een jaar weg. Als je niet ook nog werkt, dan is die 60k na een jaar weg zelfs als je níet op vakantie gaat.quote:
Jepquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Een ton is zo op toch? Is niet belastingvrij gok ik, dus dan blijft er maar 60% van over.
60k... nou, poe.
Behalve als ze thuis wonen, dan zijn de de ½ minder kwijt aan kostenquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan is het de helft minder snel op... maar als je een beetje op vakantie gaat en wat leuks koop is die 60k in een jaar weg. Als je niet ook nog werkt, dan is die 60k na een jaar weg zelfs als je níet op vakantie gaat.
De meesten haal je er echt niet uitquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het niveau van Floris met dit spel.
Ach ja... standaard AI werk. Ik gok dat Desmond zijn werk ook met AI doetquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meesten haal je er echt niet uit
Ik vind het bijzonder
Op zijn zachts gezegd
Of Desmond heeft wat AI gekregenquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach ja... standaard AI werk. Ik gok dat Desmond zijn werk ook met AI doet
Zelfvoldane smoelquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Desmond kan ook wel goed arrogant kijken..
Ehhquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
Enige mooie hieraan is dat de kans groter is dat er een slang oprot.
We wachten op de secret missionquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:47 schreef spapaars het volgende:
Hopeloos onderaan, we hebben nog een week, getekend Robert.
En Desmond. En Roma. En El Che. En Floris... en de fucking rest van die hele loodsquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
Julia en Manon zijn echt enorm achter de ellebogen
Mwahhquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En Desmond. En Roma. En El Che. En Floris... en de fucking rest van die hele loods
Er zit er niet 1 in het slangen team die ik het gunquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:54 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik vond het knap van Desmond, van mij mogen ze ook de finale halen en spelen.
Herkende er geen 1, maar zou wel 50 punten hebben gemaakt met geen enkele keer drukken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:53 schreef Soury het volgende:
Flauw om Justin zo af te vallen, hij deed zijn best maar Desmond was niet te overtreffen hierin. Ik zag allen Carlo Boshart en dan met de oude foto erbij.
Ik gun het alleen Roma van die 4quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zit er niet 1 in het slangen team die ik het gun
Precies, als ze boos is dan gaat de kleuter-mode ineens uit.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Ah, de rest heeft de Sloomaa-act door... dat ze ook normaal kan praten
Spelen ze voor de finalequote:
En dat wegstemmen? Wie mag er stemmen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Spelen ze voor de finale
Wie mag uiteindelijk de finale spelen
Wegstemmen doen alleen de laatste 4, dan moet er één oprottenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dat wegstemmen? Wie mag er stemmen?
Degene die de knock-outs verliezenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dat wegstemmen? Wie mag er stemmen?
Vergis cast, die moet in Temptation NeukLoods zitten , dat programma moet nog verzonnen wordenquote:
Misschien door de groep, ze ligt beter dan de rest in de groep denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat denk ik niet gekozen worden
Nummer 4 tegen nummer 3quote:
Sloomaa speelt met succes de debielige gluipkut door alles wat ze hoort over zichzelf overal tegen iedereen uit te stoken.. dat doet ze erg goed mede door zelf overal buitenschot te blijvenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:10 schreef DilanoNirvana het volgende:
Roma dropt een bommetje, dit doet ze zo vaak hahahaha Desmond weer boos.😡
Zegquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:09 schreef Whuzz het volgende:
El Che heeft het ruimtelijk inzicht van een vrouw in een SUV.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die heb ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al 20 jaar schadevrij
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Oh, jullie rijden Saudi-Arabisch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Al 20 jaar schadevrij
Hier al 31 jaar schadevrijquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Al 20 jaar schadevrij
Ze denkt elke minuut een keer aan sex he, dus jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Toch maar weer neuke...echt een dom kind die Sloomaa![]()
[ afbeelding ]
Ohhja,, dat zei ze inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze denkt elke minuut een keer aan sex he, dus ja
Moa, zal wel loslopen allemaal. Kijkcijferklifhangert.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
Dafuqsels![]()
Roma sleept demi mee in bed![]()
Jaaa lekkerr tongen wil Roma met Demi😁😁😁🤪quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
Dafuqsels![]()
Volgens mij heeft die Roma een script zo dik als een telefoonboek.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
Dafuqsels![]()
Dat is geilquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
Dafuqsels![]()
Die vrouw heet Roma, blijkbaar erg lastig te typen voor jequote:Op woensdag 28 mei 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Sloomaa zit in haar Act die ze maar niet laten kan.. de godganse dag paranoia mensen uitspelen
[ afbeelding ]
Maar ... El Chipolata bakt zo goed in Cromaquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die vrouw heet Roma, blijkbaar erg lastig te typen voor je
Zolang deelneemsters zich niet normaal gedagen kunnen in een fatsoenlijke familieshow geef ik ze de bijpasselijke naam..quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die vrouw heet Roma, blijkbaar erg lastig te typen voor je
Erg flauw en kinderachtigquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zolang deelneemsters zich niet normaal gedagen kunnen in een fatsoenlijke familieshow geef ik ze de bijpasselijke naam..
Ohw, ik dacht dat je die flauwe kinderachtige act van Sloomaa bedoelde, ik zit er verder niet meequote:
Deem zag er gretig uit.. dat gaat helemaal goed komen, Demi's rol in deze cyclus is bij deze bevestigdquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:53 schreef woxxel2 het volgende:
Demi die niet durft te playbacken, maar sex op tv geen probleem vind?
Ik geloof er niets van.
Ik hoop dat het een actrice is die een naïef typetje speelt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die Roma een script zo dik als een telefoonboek.
Die ranking.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Wéeer goed... terwijl Kletsmond niet eens hoefde te drukken
[ afbeelding ]
De Stand na de Fotobleuurrrrenzo
[ afbeelding ]
De slangen kunnen potverteren.. Floortje kan geen godverdomme roepen ivm zijn gele kaart
[ afbeelding ]
lolquote:Op vrijdag 30 mei 2025 06:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die ranking.
https://lovereality.nl/nu(...)t-in-de-bondgenoten/
Perla en Desmond hebben juist in een eerder stadium aangegeven dat het niet handig zou zijn om strategie te bespreken met Roma omdat zijzelf heeft aangegeven dat ze het moeilijk vond om dat niet tegen Elche door te vertellen. Hier was Roma bij dus niet achter haar rug besproken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
Roma vraagt wat
Perla en Desmond geven er een draai aan
En het is allemaal de schuld van een ander
ze zaten gewoon te roddelenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:09 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Perla en Desmond hebben juist in een eerder stadium aangegeven dat het niet handig zou zijn om strategie te bespreken met Roma omdat zijzelf heeft aangegeven dat ze het moeilijk vond om dat niet tegen Elche door te vertellen. Hier was Roma bij dus niet achter haar rug besproken.
In dat kader is t logisch gezien de gebeurtenissen dat er weinig met Roma besproken word,
Zoals ALLE 16 de hele dag over Iedereen doenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zaten gewoon te roddelen
niks meer niks minder
Klopt, maar dat doen mensen nu eenmaal. Er wordt over iedereen weleens wat gezegd achter diens rug om.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zaten gewoon te roddelen
niks meer niks minder
Dit bevestigd toch wat de andere slangen zeggen...quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doen mensen nu eenmaal. Er wordt over iedereen weleens wat gezegd achter diens rug om.
Maar, ze vallen erover dat Roma tegen El Che vertelt dat ze gesproken hebben over de nieuwe cyclus, of Roma nog met hun wil en ze vertelt dat ze daar niets voor voelt. Naar mijn idee lult ze dan niets door wat binnen het bondje zou moeten blijven. Maar hoe Peter, Desmond en Perla na Roma's vertrek uit de slangenkamer vervolgens over haar praten, vind ik persoonlijk wel grof, maar tja, dat gebeurt in real life ook.
Dat vervolgens anderen gaan staan afluisteren, dit weer tegen Roma doorvertellen die vervolgens verhaal gaat halen, slaat eigenlijk nergens op. Dat afluisteren zou verboden moeten worden. Je moet toch ergens je privacy kunnen hebben om te overleggen zonder dat anderen meeluisteren.
Dus, nieuwe regel: Geel voor afluisteren aan de deur. Ook als er een geheime brief is.
Maar het is toch niet iets wat geheim moet blijven!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:52 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Dit bevestigd toch wat de andere slangen zeggen...
Er is wat besproken op de kamer over de volgende cyclus, nog geen 2 seconden later weten de Haaien hier al van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Jammer dat het de laatste maand is voor John.
Misschien gebeurt er nog een wonder dat hij toch de ton meeneemtdat zou wel heel wonderlijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aangezien ze in andere teams zittenThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Jammer dat het de laatste maand is voor John.
Misschien gebeurt er nog een wonder dat hij toch de ton meeneemtDan wordt het eerder Ouwe Robert, die heeft weer zo braaf zitten janken over hoeveel 'ie houd van zijn deelgenoten, de band die 'ie heeft opgebouwd enzo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er was nog niks toch ?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
En weer lekt de Febo scores in het laatste filmpje... Blijven prutsers. Ben wel benieuwd hoe die scores tot stand komen. Er was toch iets met 25%? Nou, die is dan ook duidelijk.
In dit artikel: https://lovereality.nl/ei(...)-twijfels-nemen-toe/quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er was nog niks toch ?
* greysbones gaat het filmpje opzoeken
Waarom? Deem gaat lekker tongen met Sloomaa, alles voor de kijkcijfers..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In dit artikel: https://lovereality.nl/ei(...)-twijfels-nemen-toe/
Aah thnxquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In dit artikel: https://lovereality.nl/ei(...)-twijfels-nemen-toe/
Dit hebben ze vorig jaar bij BB ook gespeeldquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:37 schreef Whuzz het volgende:
Als dit echt Tetris is dan krijgen ze zometeen 30x _-- op een rij...
Ach ja RLS...quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit hebben ze vorig jaar bij BB ook gespeeld
Ja, hield maar niet op. Had m'n zusje weer de highscore afgepaktquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:38 schreef Soury het volgende:
Oei dat tetris muziekje ook, heb dat zo veel gespeeld.
De vossenquote:
En de haaien zijn dichterbij gekomen zonder te spelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
De vossen
Maar we kunnen gewoon doen of alles om de haaien draait
Ik ben heel goed in F1 25, misschien moet ik solliciteren bij Helmut Marko..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:41 schreef Whuzz het volgende:
Perla: "Ik hoef niet te oefenen, ik ken dit fucking spel!"
Ok. Da's wel een beetje alsof je zegt dat je geen rijlessen hoeft omdat je vroeger een fucking driewieler had.
King Mercquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:43 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in F1 25, misschien moet ik solliciteren bij Helmut Marko..
Ik hoorde dat Marko al een oogje op je hadquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:43 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in F1 25, misschien moet ik solliciteren bij Helmut Marko..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Weer 1 die nog steeds niet door heeft hoe die nachtcamera's werken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:47 schreef Whuzz het volgende:
Peter: ".. dat ik hier een maatje heb...."
en:
"Ik hoop dat ik niets kapot heb gemaakt"
Wat denk je zelf, klaphark
De boel loopt een week achter, denk niet dat vriendin nu nog zo blij is met "het gemis"quote:
Zijn spullen heeft ze al uit haar huis in 'n kluis op het CS opgeslagen. Sleutel ligt bij de Feboquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
De boel loopt een week achter, denk niet dat vriendin nu nog zo blij is met "het gemis"
Wiequote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:51 schreef Soury het volgende:
John is wel één van de sympathiekste deelnemer tot nu toe, hem gun ik de ton deze maand.
Denk iedereen wel daar..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:51 schreef Soury het volgende:
John is wel één van de sympathiekste deelnemer tot nu toe, hem gun ik de ton deze maand.
Hij gebruikt haarquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
Peter neemt Julia niet perse iets kwalijk
Damnnn
Die gozer is niet goed hoor
Maar hij denkt werkelijk dat hijquote:
Mag die denkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij denkt werkelijk dat hij
Gods gift to women is
Ze blijft lekker meedoen.. ze zit daar nog weken en nix te neuke is ook nix denkt zequote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:54 schreef Whuzz het volgende:
Julia: "Ik ben geen product ofzo"
Jawel Julia. Als je je laat gebruiken, dan ben je een product.
Whuzzgod heeft Peter niet aan de vrouwen gegeven, dus nee.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij denkt werkelijk dat hij
Gods gift to women is
Die vent die bezoek had en tetris won.quote:
Je kunt niet vroeg genoeg beginnenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Is Deem niet een beetje te vroeg met haar Emo-TV?
Die komt niet uit een kaartenbak, maar figurantenbureau.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
Zouden ze Roy hebben geïnstrueerd
Ga daar maar even staan
Dan kom je ook nog in beeld
Als ze laatste worden, zijn er maar 3 die Deem weg willen.. waarom midden in de zaal tegen 15 mensen staan orerenquote:
Des is gayquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:08 schreef Whuzz het volgende:
Desmond grijpt ook zijn kans. Die denkt "julia is makkelijk, let's GO"
En Roma en Desi zijn straight... en toch......quote:
Je hoeft er niet eens "de kwetsbaren" bij te halen hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:10 schreef Soury het volgende:
Gevaarlijke shit die zogenaamde voorspellers. Ik zou die kaarten hup zo in de haard flikkeren. Optieven met die onzin. Je kan een kwetsbaar iemand iets laten geloven wat niet waar is
Zo'n 100 jaar geleden is mij voorspelt dat ik niet ouder dan 30 zou worden....quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:10 schreef Soury het volgende:
Gevaarlijke shit die zogenaamde voorspellers. Ik zou die kaarten hup zo in de haard flikkeren. Optieven met die onzin. Je kan een kwetsbaar iemand iets laten geloven wat niet waar is
Desmond houdt de optie Peter openquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Desmond: "Volgens mij is het niet goed met Julia"
Peter: "Nee ze heeft slecht geslapen"
Desmond: "Oh, dan is het goed"
Al zijn spullen in een rolcontainer op de stoepquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:13 schreef Whuzz het volgende:
En Peter komt straks buiten en is overal geblocked door z'n chickie
Ik weet van iemand waar tegen is gezegd dat haar vader niet haar echte vaders is. Lul dat maar eens uit iemands hoofd. Teringlijersquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo'n 100 jaar geleden is mij voorspelt dat ik niet ouder dan 30 zou worden....
ben inmiddels 65![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Al zijn spullen in een rolcontainer op de stoep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |