Weer 1 die nog steeds niet door heeft hoe die nachtcamera's werken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:47 schreef Whuzz het volgende:
Peter: ".. dat ik hier een maatje heb...."
en:
"Ik hoop dat ik niets kapot heb gemaakt"
Wat denk je zelf, klaphark
De boel loopt een week achter, denk niet dat vriendin nu nog zo blij is met "het gemis"quote:
Zijn spullen heeft ze al uit haar huis in 'n kluis op het CS opgeslagen. Sleutel ligt bij de Feboquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
De boel loopt een week achter, denk niet dat vriendin nu nog zo blij is met "het gemis"
Wiequote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:51 schreef Soury het volgende:
John is wel één van de sympathiekste deelnemer tot nu toe, hem gun ik de ton deze maand.
Denk iedereen wel daar..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:51 schreef Soury het volgende:
John is wel één van de sympathiekste deelnemer tot nu toe, hem gun ik de ton deze maand.
Hij gebruikt haarquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
Peter neemt Julia niet perse iets kwalijk
Damnnn
Die gozer is niet goed hoor
Maar hij denkt werkelijk dat hijquote:
Mag die denkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij denkt werkelijk dat hij
Gods gift to women is
Ze blijft lekker meedoen.. ze zit daar nog weken en nix te neuke is ook nix denkt zequote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:54 schreef Whuzz het volgende:
Julia: "Ik ben geen product ofzo"
Jawel Julia. Als je je laat gebruiken, dan ben je een product.
Whuzzgod heeft Peter niet aan de vrouwen gegeven, dus nee.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij denkt werkelijk dat hij
Gods gift to women is
Die vent die bezoek had en tetris won.quote:
Je kunt niet vroeg genoeg beginnenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Is Deem niet een beetje te vroeg met haar Emo-TV?
Die komt niet uit een kaartenbak, maar figurantenbureau.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
Zouden ze Roy hebben geïnstrueerd
Ga daar maar even staan
Dan kom je ook nog in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |