Dit hebben ze vorig jaar bij BB ook gespeeldquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:37 schreef Whuzz het volgende:
Als dit echt Tetris is dan krijgen ze zometeen 30x _-- op een rij...
Ach ja RLS...quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit hebben ze vorig jaar bij BB ook gespeeld
Tom en Randy als ik me niet vergisquote:
Ja, hield maar niet op. Had m'n zusje weer de highscore afgepaktquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:38 schreef Soury het volgende:
Oei dat tetris muziekje ook, heb dat zo veel gespeeld.
De vossenquote:
En de haaien zijn dichterbij gekomen zonder te spelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
De vossen
Maar we kunnen gewoon doen of alles om de haaien draait
Ik ben heel goed in F1 25, misschien moet ik solliciteren bij Helmut Marko..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:41 schreef Whuzz het volgende:
Perla: "Ik hoef niet te oefenen, ik ken dit fucking spel!"
Ok. Da's wel een beetje alsof je zegt dat je geen rijlessen hoeft omdat je vroeger een fucking driewieler had.
King Mercquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:43 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in F1 25, misschien moet ik solliciteren bij Helmut Marko..
Ik hoorde dat Marko al een oogje op je hadquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:43 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in F1 25, misschien moet ik solliciteren bij Helmut Marko..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |