Weer 1 die nog steeds niet door heeft hoe die nachtcamera's werken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:47 schreef Whuzz het volgende:
Peter: ".. dat ik hier een maatje heb...."
en:
"Ik hoop dat ik niets kapot heb gemaakt"
Wat denk je zelf, klaphark
De boel loopt een week achter, denk niet dat vriendin nu nog zo blij is met "het gemis"quote:
Zijn spullen heeft ze al uit haar huis in 'n kluis op het CS opgeslagen. Sleutel ligt bij de Feboquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
De boel loopt een week achter, denk niet dat vriendin nu nog zo blij is met "het gemis"
Wiequote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:51 schreef Soury het volgende:
John is wel één van de sympathiekste deelnemer tot nu toe, hem gun ik de ton deze maand.
Denk iedereen wel daar..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:51 schreef Soury het volgende:
John is wel één van de sympathiekste deelnemer tot nu toe, hem gun ik de ton deze maand.
Hij gebruikt haarquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
Peter neemt Julia niet perse iets kwalijk
Damnnn
Die gozer is niet goed hoor
Maar hij denkt werkelijk dat hijquote:
Mag die denkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij denkt werkelijk dat hij
Gods gift to women is
Ze blijft lekker meedoen.. ze zit daar nog weken en nix te neuke is ook nix denkt zequote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:54 schreef Whuzz het volgende:
Julia: "Ik ben geen product ofzo"
Jawel Julia. Als je je laat gebruiken, dan ben je een product.
Whuzzgod heeft Peter niet aan de vrouwen gegeven, dus nee.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij denkt werkelijk dat hij
Gods gift to women is
Die vent die bezoek had en tetris won.quote:
Je kunt niet vroeg genoeg beginnenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Is Deem niet een beetje te vroeg met haar Emo-TV?
Die komt niet uit een kaartenbak, maar figurantenbureau.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
Zouden ze Roy hebben geïnstrueerd
Ga daar maar even staan
Dan kom je ook nog in beeld
Als ze laatste worden, zijn er maar 3 die Deem weg willen.. waarom midden in de zaal tegen 15 mensen staan orerenquote:
Des is gayquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:08 schreef Whuzz het volgende:
Desmond grijpt ook zijn kans. Die denkt "julia is makkelijk, let's GO"
En Roma en Desi zijn straight... en toch......quote:
Je hoeft er niet eens "de kwetsbaren" bij te halen hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:10 schreef Soury het volgende:
Gevaarlijke shit die zogenaamde voorspellers. Ik zou die kaarten hup zo in de haard flikkeren. Optieven met die onzin. Je kan een kwetsbaar iemand iets laten geloven wat niet waar is
Zo'n 100 jaar geleden is mij voorspelt dat ik niet ouder dan 30 zou worden....quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:10 schreef Soury het volgende:
Gevaarlijke shit die zogenaamde voorspellers. Ik zou die kaarten hup zo in de haard flikkeren. Optieven met die onzin. Je kan een kwetsbaar iemand iets laten geloven wat niet waar is
Desmond houdt de optie Peter openquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Desmond: "Volgens mij is het niet goed met Julia"
Peter: "Nee ze heeft slecht geslapen"
Desmond: "Oh, dan is het goed"
Al zijn spullen in een rolcontainer op de stoepquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:13 schreef Whuzz het volgende:
En Peter komt straks buiten en is overal geblocked door z'n chickie
Ik weet van iemand waar tegen is gezegd dat haar vader niet haar echte vaders is. Lul dat maar eens uit iemands hoofd. Teringlijersquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo'n 100 jaar geleden is mij voorspelt dat ik niet ouder dan 30 zou worden....
ben inmiddels 65![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Al zijn spullen in een rolcontainer op de stoep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |