Des is gayquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:08 schreef Whuzz het volgende:
Desmond grijpt ook zijn kans. Die denkt "julia is makkelijk, let's GO"
En Roma en Desi zijn straight... en toch......quote:
Je hoeft er niet eens "de kwetsbaren" bij te halen hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:10 schreef Soury het volgende:
Gevaarlijke shit die zogenaamde voorspellers. Ik zou die kaarten hup zo in de haard flikkeren. Optieven met die onzin. Je kan een kwetsbaar iemand iets laten geloven wat niet waar is
Zo'n 100 jaar geleden is mij voorspelt dat ik niet ouder dan 30 zou worden....quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:10 schreef Soury het volgende:
Gevaarlijke shit die zogenaamde voorspellers. Ik zou die kaarten hup zo in de haard flikkeren. Optieven met die onzin. Je kan een kwetsbaar iemand iets laten geloven wat niet waar is
Desmond houdt de optie Peter openquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Desmond: "Volgens mij is het niet goed met Julia"
Peter: "Nee ze heeft slecht geslapen"
Desmond: "Oh, dan is het goed"
Al zijn spullen in een rolcontainer op de stoepquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:13 schreef Whuzz het volgende:
En Peter komt straks buiten en is overal geblocked door z'n chickie
Ik weet van iemand waar tegen is gezegd dat haar vader niet haar echte vaders is. Lul dat maar eens uit iemands hoofd. Teringlijersquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo'n 100 jaar geleden is mij voorspelt dat ik niet ouder dan 30 zou worden....
ben inmiddels 65![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Al zijn spullen in een rolcontainer op de stoep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |