Als Appie de ½ betaald..quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Een ton is zo op toch? Is niet belastingvrij gok ik, dus dan blijft er maar 60% van over.
60k... nou, poe.
Dan is het de helft minder snel op... maar als je een beetje op vakantie gaat en wat leuks koop is die 60k in een jaar weg. Als je niet ook nog werkt, dan is die 60k na een jaar weg zelfs als je níet op vakantie gaat.quote:
Jepquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Een ton is zo op toch? Is niet belastingvrij gok ik, dus dan blijft er maar 60% van over.
60k... nou, poe.
Behalve als ze thuis wonen, dan zijn de de ½ minder kwijt aan kostenquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan is het de helft minder snel op... maar als je een beetje op vakantie gaat en wat leuks koop is die 60k in een jaar weg. Als je niet ook nog werkt, dan is die 60k na een jaar weg zelfs als je níet op vakantie gaat.
De meesten haal je er echt niet uitquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het niveau van Floris met dit spel.
Ach ja... standaard AI werk. Ik gok dat Desmond zijn werk ook met AI doetquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meesten haal je er echt niet uit
Ik vind het bijzonder
Op zijn zachts gezegd
Of Desmond heeft wat AI gekregenquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach ja... standaard AI werk. Ik gok dat Desmond zijn werk ook met AI doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |