Zelfvoldane smoelquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Desmond kan ook wel goed arrogant kijken..
Ehhquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
Enige mooie hieraan is dat de kans groter is dat er een slang oprot.
We wachten op de secret missionquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:47 schreef spapaars het volgende:
Hopeloos onderaan, we hebben nog een week, getekend Robert.
En Desmond. En Roma. En El Che. En Floris... en de fucking rest van die hele loodsquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
Julia en Manon zijn echt enorm achter de ellebogen
Mwahhquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En Desmond. En Roma. En El Che. En Floris... en de fucking rest van die hele loods
Er zit er niet 1 in het slangen team die ik het gunquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:54 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik vond het knap van Desmond, van mij mogen ze ook de finale halen en spelen.
Herkende er geen 1, maar zou wel 50 punten hebben gemaakt met geen enkele keer drukken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:53 schreef Soury het volgende:
Flauw om Justin zo af te vallen, hij deed zijn best maar Desmond was niet te overtreffen hierin. Ik zag allen Carlo Boshart en dan met de oude foto erbij.
Ik gun het alleen Roma van die 4quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zit er niet 1 in het slangen team die ik het gun
Precies, als ze boos is dan gaat de kleuter-mode ineens uit.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Ah, de rest heeft de Sloomaa-act door... dat ze ook normaal kan praten
Die gaat denk ik niet gekozen wordenquote:
Spelen ze voor de finalequote:
En dat wegstemmen? Wie mag er stemmen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Spelen ze voor de finale
Wie mag uiteindelijk de finale spelen
Wegstemmen doen alleen de laatste 4, dan moet er één oprottenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dat wegstemmen? Wie mag er stemmen?
Degene die de knock-outs verliezenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dat wegstemmen? Wie mag er stemmen?
Vergis cast, die moet in Temptation NeukLoods zitten , dat programma moet nog verzonnen wordenquote:
Misschien door de groep, ze ligt beter dan de rest in de groep denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat denk ik niet gekozen worden
Nummer 4 tegen nummer 3quote:
Sloomaa speelt met succes de debielige gluipkut door alles wat ze hoort over zichzelf overal tegen iedereen uit te stoken.. dat doet ze erg goed mede door zelf overal buitenschot te blijvenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:10 schreef DilanoNirvana het volgende:
Roma dropt een bommetje, dit doet ze zo vaak hahahaha Desmond weer boos.😡
Zegquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:09 schreef Whuzz het volgende:
El Che heeft het ruimtelijk inzicht van een vrouw in een SUV.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die heb ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al 20 jaar schadevrij
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Oh, jullie rijden Saudi-Arabisch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Al 20 jaar schadevrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |