Zelfvoldane smoelquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Desmond kan ook wel goed arrogant kijken..
Ehhquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
Enige mooie hieraan is dat de kans groter is dat er een slang oprot.
We wachten op de secret missionquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:47 schreef spapaars het volgende:
Hopeloos onderaan, we hebben nog een week, getekend Robert.
En Desmond. En Roma. En El Che. En Floris... en de fucking rest van die hele loodsquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
Julia en Manon zijn echt enorm achter de ellebogen
Mwahhquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En Desmond. En Roma. En El Che. En Floris... en de fucking rest van die hele loods
Er zit er niet 1 in het slangen team die ik het gunquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:54 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik vond het knap van Desmond, van mij mogen ze ook de finale halen en spelen.
Herkende er geen 1, maar zou wel 50 punten hebben gemaakt met geen enkele keer drukken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:53 schreef Soury het volgende:
Flauw om Justin zo af te vallen, hij deed zijn best maar Desmond was niet te overtreffen hierin. Ik zag allen Carlo Boshart en dan met de oude foto erbij.
Ik gun het alleen Roma van die 4quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zit er niet 1 in het slangen team die ik het gun
Precies, als ze boos is dan gaat de kleuter-mode ineens uit.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Ah, de rest heeft de Sloomaa-act door... dat ze ook normaal kan praten
Die gaat denk ik niet gekozen wordenquote:
Spelen ze voor de finalequote:
En dat wegstemmen? Wie mag er stemmen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Spelen ze voor de finale
Wie mag uiteindelijk de finale spelen
Wegstemmen doen alleen de laatste 4, dan moet er één oprottenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dat wegstemmen? Wie mag er stemmen?
Degene die de knock-outs verliezenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dat wegstemmen? Wie mag er stemmen?
Vergis cast, die moet in Temptation NeukLoods zitten , dat programma moet nog verzonnen wordenquote:
Misschien door de groep, ze ligt beter dan de rest in de groep denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat denk ik niet gekozen worden
Nummer 4 tegen nummer 3quote:
Sloomaa speelt met succes de debielige gluipkut door alles wat ze hoort over zichzelf overal tegen iedereen uit te stoken.. dat doet ze erg goed mede door zelf overal buitenschot te blijvenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:10 schreef DilanoNirvana het volgende:
Roma dropt een bommetje, dit doet ze zo vaak hahahaha Desmond weer boos.😡
Zegquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:09 schreef Whuzz het volgende:
El Che heeft het ruimtelijk inzicht van een vrouw in een SUV.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die heb ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al 20 jaar schadevrij
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Oh, jullie rijden Saudi-Arabisch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Al 20 jaar schadevrij
Hier al 31 jaar schadevrijquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Al 20 jaar schadevrij
Ze denkt elke minuut een keer aan sex he, dus jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Toch maar weer neuke...echt een dom kind die Sloomaa![]()
[ afbeelding ]
Ohhja,, dat zei ze inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze denkt elke minuut een keer aan sex he, dus ja
Moa, zal wel loslopen allemaal. Kijkcijferklifhangert.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
Dafuqsels![]()
Roma sleept demi mee in bed![]()
Jaaa lekkerr tongen wil Roma met Demi😁😁😁🤪quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
Dafuqsels![]()
Volgens mij heeft die Roma een script zo dik als een telefoonboek.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
Dafuqsels![]()
Dat is geilquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
Dafuqsels![]()
Die vrouw heet Roma, blijkbaar erg lastig te typen voor jequote:Op woensdag 28 mei 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Sloomaa zit in haar Act die ze maar niet laten kan.. de godganse dag paranoia mensen uitspelen
[ afbeelding ]
Maar ... El Chipolata bakt zo goed in Cromaquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die vrouw heet Roma, blijkbaar erg lastig te typen voor je
Zolang deelneemsters zich niet normaal gedagen kunnen in een fatsoenlijke familieshow geef ik ze de bijpasselijke naam..quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die vrouw heet Roma, blijkbaar erg lastig te typen voor je
Erg flauw en kinderachtigquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zolang deelneemsters zich niet normaal gedagen kunnen in een fatsoenlijke familieshow geef ik ze de bijpasselijke naam..
Ohw, ik dacht dat je die flauwe kinderachtige act van Sloomaa bedoelde, ik zit er verder niet meequote:
Deem zag er gretig uit.. dat gaat helemaal goed komen, Demi's rol in deze cyclus is bij deze bevestigdquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:53 schreef woxxel2 het volgende:
Demi die niet durft te playbacken, maar sex op tv geen probleem vind?
Ik geloof er niets van.
Ik hoop dat het een actrice is die een naïef typetje speelt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die Roma een script zo dik als een telefoonboek.
Die ranking.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Wéeer goed... terwijl Kletsmond niet eens hoefde te drukken
[ afbeelding ]
De Stand na de Fotobleuurrrrenzo
[ afbeelding ]
De slangen kunnen potverteren.. Floortje kan geen godverdomme roepen ivm zijn gele kaart
[ afbeelding ]
lolquote:Op vrijdag 30 mei 2025 06:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die ranking.
https://lovereality.nl/nu(...)t-in-de-bondgenoten/
Perla en Desmond hebben juist in een eerder stadium aangegeven dat het niet handig zou zijn om strategie te bespreken met Roma omdat zijzelf heeft aangegeven dat ze het moeilijk vond om dat niet tegen Elche door te vertellen. Hier was Roma bij dus niet achter haar rug besproken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
Roma vraagt wat
Perla en Desmond geven er een draai aan
En het is allemaal de schuld van een ander
ze zaten gewoon te roddelenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:09 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Perla en Desmond hebben juist in een eerder stadium aangegeven dat het niet handig zou zijn om strategie te bespreken met Roma omdat zijzelf heeft aangegeven dat ze het moeilijk vond om dat niet tegen Elche door te vertellen. Hier was Roma bij dus niet achter haar rug besproken.
In dat kader is t logisch gezien de gebeurtenissen dat er weinig met Roma besproken word,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |