Jackson Sisters - I believe in miraclesquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:49 schreef ToT het volgende:
@:Miraculously
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb diverse Miracle liedjes door zitten spitten, maar kon die ene die ik zocht niet vinden.
Bij diverse users schiet me een stukje van een liedje te binnen, maar dat is qua tekst zo algemeen dat er niet op te googlen is.
Gevonden!quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jackson Sisters - I believe in miracles
America - I don't believe in miracles
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:30 schreef ToT het volgende:
Was deze al geplaatst voor @:justink ?
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:47 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
@:Bosbeetle @:Nattekat @:Poesindoos @:Moeraskat @:Slobeend @:rubbereend @:superbadeendje @:Dagoduck @:knijn1985
@:Der_Rabbit @:Het_Bokje @:dolle_hond @:Pekingduck
en dan ben ik er vast wel een paar vergeten
Dit nummer gaat nu aan met Volume 100+ met de balkondeur openquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:47 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
@:Bosbeetle @:Nattekat @:Poesindoos @:Moeraskat @:Slobeend @:rubbereend @:superbadeendje @:Dagoduck @:knijn1985
That's some impressive fretwork.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:34 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Dit is natuurlijk het betere @:Fretwork
tof!quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
That's some impressive fretwork.
Ik zou toch gaan voor:
Omdat Yngwie ietwat zielloos is
Die kan ik inderdaad helemaal meedoen. Alleen staan de jurkjes mij niet meer want oud wijf inmiddels.quote:
Nou jaaa zeg!quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Natuurlijk denken we aan je![]()
Zeg je nu dat ik een alcoholist benquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:47 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
@Superbadeendjequote:Op woensdag 28 mei 2025 13:49 schreef nelaeryn het volgende:
@:Darkwing_Duck @:FrenchDuck
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:56 schreef Horsemen het volgende:
Eigenlijk hou ik meer van zwarte paarden maar leuk gevonden.
Echt iets voor op de weblog!quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een fantastisch topic is dit en wat komen er veel leuke, vergeten nummers voorbij!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:56 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Eigenlijk hou ik meer van zwarte paarden maar leuk gevonden.
Dat dus!quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:47 schreef Evangelion het volgende:
@:l3viathan
Reeds!quote:
Hehe jawel, natuurlijk!quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:55 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja zag ik, maar andere liedjes mag toch wel.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:15 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
@:cafca
Goede keuze!quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dus!
Aégis is wel mijn favoriete album, maar deze is echt wel nummer 2!En beiden zitten in mijn UI!
Ik zit hier op FOK! al jaren te photoshoppen, maar deze UI is jaren voor mijn FOK!-tijd door een vriend van me gemaakt.quote:
Papa was a rolling stone zou ook kunnen voor Jack Sparrowquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:57 schreef ToT het volgende:
@:jacksparrow
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:45 schreef ACT-F het volgende:
@:usernaamvergeten
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:53 schreef ACT-F het volgende:
@:capuchon_jongen
En de rest mag je ook aanhouden
Dat is gaaf! Ik ken die band helemaal niet. Maar ik houd bijvoorbeeld wel heel erg van postmetal. Weer wat ontdekt! Ik ga het luisteren.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dus!
Aégis is wel mijn favoriete album, maar deze is echt wel nummer 2!En beiden zitten in mijn UI!
Het origineel idd!quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze
Ik ken vrij veel van dit soort muziek.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is gaaf! Ik ken die band helemaal niet. Maar ik houd bijvoorbeeld wel heel erg van postmetal. Weer wat ontdekt! Ik ga het luisteren.
Soms ben ik wel een Sippie hoorquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou jouw username is toch een uiting van vreugde?
En deze natuurlijk:quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:49 schreef Evangelion het volgende:
@:dombohetolifantje1
banger
Ik kan er ook eentje van Cradle Of Filth bij gooien, maar dat kan een beetje als een belediging opgevat worden!quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:19 schreef ACT-F het volgende:
Even @:roos94 weer wakker schudden:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:36 schreef ToT het volgende:
@:schommelstoel
"Get up outta your rockin' chair, grandma! "
quote:
Hier komt mijn naam vandaan ja, ben groot Pink Floyd fan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:03 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
@:0ne_of_the_few
Delicate sound of thunder was 1 van de eerste albums die ik gekocht heb!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hier komt mijn naam vandaan ja, ben groot Pink Floyd fan.
Zeker!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb jou een groot plezier gedaan net dit topic zie ik wel![]()
![]()
Deze was ook nog toepasselijk geweest.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:41 schreef ToT het volgende:
@:sleeping_dogs moet je niet wakker maken:
En gezien je UI kan dat nummer van Snoop Dogg ook wel!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:05 schreef Sleeping_Dogs het volgende:
[..]
Deze was ook nog toepasselijk geweest.![]()
Leuk topic inderdaad, dus dankjewel!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:41 schreef maily het volgende:
Ik heb jou een groot plezier gedaan net dit topic zie ik wel![]()
![]()
Hoewel ik over het algemeen een behoorlijk dubieuze muzieksmaak heb gaat zelfs mij dit te ver.quote:
Irritant nummer he?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoewel ik over het algemeen een behoorlijk dubieuze muzieksmaak heb gaat zelfs mij dit te ver.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:19 schreef ToT het volgende:
Was deze al gedaan voor @:cupfighter ?
Wtf.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:05 schreef nelaeryn het volgende:
@:BehoorlijkKritisch
Vooruit dan:quote:
Nice!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:12 schreef maily het volgende:
Hoe kon ik deze vergeten voor @:ToT
The HU - Wolf Totem![]()
En anders:quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:48 schreef ToT het volgende:
@:thabrain
En anders:
Wow, wat een goed nummer! Waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:17 schreef ToT het volgende:
@:misterfox had ik volgens mij al gehad, maar ik ben stom genoeg dit geniale numemr vergeten!
Ik zat steeds te denken of ik iets kon bedenken met "She wants the D" maar kwam alleen met "Ik ben een Zwarte P maar heb een witte L."quote:
@Fogelquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:31 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Wow, wat een goed nummer! Waar heb je die vandaan?
De beste Piet aller tijdenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat steeds te denken of ik iets kon bedenken met "She wants the D" maar kwam alleen met "Ik ben een Zwarte P maar heb een witte L."![]()
Die draai ik trouwens vaak samen met:quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:31 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Wow, wat een goed nummer! Waar heb je die vandaan?
Die smiley sloeg ook op de user in kwestie, naast idd het nummer en de zanger!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oog- en ooraidsDan deze:
Spotify, concerten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:32 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Waar zou @:fogel het dan weer vandaan hebben?
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Spotify, concerten.
Heb haar vorig jaar zelfs nog even gesproken op een festival
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
@:PSVCL
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:16 schreef Cockwhale het volgende:
Niet direct bij de eerste date elkaar de bek volschijten
nah zo zie ik jou gewoon ofzo. vrije geest in dingen zeggen.quote:
wat een graf herrie.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien heet hij CharlieDeze past bij jou:
Okequote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
nah zo zie ik jou gewoon ofzo. vrije geest in dingen zeggen.
verder is het ook maar grappig topic dus denk er niet te veel over.
het is eigenlijk compliment. want nu jaren later vind ik dit nog een oke nr.
Welke lijst op Spotify? Kan je eens kijken? Beiden nummers nog nooit gehoord terwijl ik ze echt nooit had willen missen!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Spotify, concerten.
Heb haar vorig jaar zelfs nog even gesproken op een festival
Ik had een banquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:19 schreef ACT-F het volgende:
Even @:roos94 weer wakker schudden:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:08 schreef CarbonC het volgende:
@:schaap @:meh @:lammetje
Die van Fever Ray heb ik weer via andere wegen leren kennen trouwens.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:41 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Welke lijst op Spotify? Kan je eens kijken? Beiden nummers nog nooit gehoord terwijl ik ze echt nooit had willen missen!
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:35 schreef ACT-F het volgende:
@:Djeez us Christ Superstar
Ik ben er juist ietsjes aan gaan wennen.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:05 schreef Evangelion het volgende:
@:nogeenoudebekende
ik haat dit nummer zo erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |