Dat dus!quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:47 schreef Evangelion het volgende:
@:l3viathan
Bekijk deze YouTube-video
Reeds!quote:
Hehe jawel, natuurlijk!quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:55 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja zag ik, maar andere liedjes mag toch wel.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:15 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
@:cafca
Goede keuze!quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dus!
Aégis is wel mijn favoriete album, maar deze is echt wel nummer 2!En beiden zitten in mijn UI!
Ik zit hier op FOK! al jaren te photoshoppen, maar deze UI is jaren voor mijn FOK!-tijd door een vriend van me gemaakt.quote:
Papa was a rolling stone zou ook kunnen voor Jack Sparrowquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:57 schreef ToT het volgende:
@:jacksparrow
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:45 schreef ACT-F het volgende:
@:usernaamvergeten
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:53 schreef ACT-F het volgende:
@:capuchon_jongen
En de rest mag je ook aanhouden
Dat is gaaf! Ik ken die band helemaal niet. Maar ik houd bijvoorbeeld wel heel erg van postmetal. Weer wat ontdekt! Ik ga het luisteren.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dus!
Aégis is wel mijn favoriete album, maar deze is echt wel nummer 2!En beiden zitten in mijn UI!
Het origineel idd!quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze
Ik ken vrij veel van dit soort muziek.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is gaaf! Ik ken die band helemaal niet. Maar ik houd bijvoorbeeld wel heel erg van postmetal. Weer wat ontdekt! Ik ga het luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |