Jackson Sisters - I believe in miraclesquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:49 schreef ToT het volgende:
@:Miraculously
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb diverse Miracle liedjes door zitten spitten, maar kon die ene die ik zocht niet vinden.
Bij diverse users schiet me een stukje van een liedje te binnen, maar dat is qua tekst zo algemeen dat er niet op te googlen is.
Gevonden!quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jackson Sisters - I believe in miracles
America - I don't believe in miracles
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:30 schreef ToT het volgende:
Was deze al geplaatst voor @:justink ?
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:47 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
@:Bosbeetle @:Nattekat @:Poesindoos @:Moeraskat @:Slobeend @:rubbereend @:superbadeendje @:Dagoduck @:knijn1985
@:Der_Rabbit @:Het_Bokje @:dolle_hond @:Pekingduck
en dan ben ik er vast wel een paar vergeten
Dit nummer gaat nu aan met Volume 100+ met de balkondeur openquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:47 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
@:Bosbeetle @:Nattekat @:Poesindoos @:Moeraskat @:Slobeend @:rubbereend @:superbadeendje @:Dagoduck @:knijn1985
That's some impressive fretwork.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:34 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Dit is natuurlijk het betere @:Fretwork
tof!quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
That's some impressive fretwork.
Ik zou toch gaan voor:
Omdat Yngwie ietwat zielloos is
Die kan ik inderdaad helemaal meedoen. Alleen staan de jurkjes mij niet meer want oud wijf inmiddels.quote:
Nou jaaa zeg!quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Natuurlijk denken we aan je![]()
Zeg je nu dat ik een alcoholist benquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:47 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
@Superbadeendjequote:Op woensdag 28 mei 2025 13:49 schreef nelaeryn het volgende:
@:Darkwing_Duck @:FrenchDuck
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:56 schreef Horsemen het volgende:
Eigenlijk hou ik meer van zwarte paarden maar leuk gevonden.
Echt iets voor op de weblog!quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een fantastisch topic is dit en wat komen er veel leuke, vergeten nummers voorbij!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:56 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Eigenlijk hou ik meer van zwarte paarden maar leuk gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |