abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217775627
https://www.gld.nl/nieuws(...)chool-ouders-woedend

quote:
ERMELO - Twee leerkrachten van basisschool De Klokbeker in Ermelo zijn plotseling overgeplaatst naar een andere school. Ouders van leerlingen zijn woedend, vooral door de manier waarop dit is gebeurd. “Ze zijn om kwart voor 2 uit de klas geplukt, kinderen kwamen huilend thuis.” Ouders eisen nu het vertrek van het stichtingsbestuur en de terugkeer van de twee juffen.

Het is hommeles op basisschool De Klokbeker in Ermelo. Drie weken geleden werden twee juffen, van groep 7 en 8, plotsklaps uit de klas gehaald. Toen kregen zij te horen dat ze niet meer terug mochten naar hun klas, maar overgeplaatst werden naar een andere school. Een conflict tussen werkgever en werknemer, waar het bestuur vanwege privacy niets over kan zeggen, zou daaraan ten grondslag liggen.

Ouders zijn woedend
Maar ouders zijn woedend en dan vooral over de manier waarop de school dit heeft aangepakt. “Waarom haal je een leerkracht voor het oog van alle kinderen om kwart voor twee uit de klas, dat ze haar spullen moet pakken en moet vertrekken? Waarom niet even wachten tot drie uur, tot de kinderen uit zijn?", stelt een vader, met een dochter in groep 8, vol verbijstering.

Omroep Gelderland sprak meerdere ouders, die omwille van hun kinderen anoniem willen blijven. Allemaal zijn ze vol lof over de twee juffen.

Toen het stichtingsbestuur een tijd later besloot dat de juffen definitief niet meer terug mochten komen, ging het opnieuw mis. Groepen 7 en 8 moesten naar de aula komen, waar de directeur van de overkoepelende stichting VPCO de leerlingen vertelde dat hun juf niet meer terugkwam. De rest zouden hun ouders die avond te horen krijgen tijdens de ingelaste ouderavond.

'Dat was echt de druppel'
“Het was de tweede keer dat ze onze kinderen iets vertelde, waar wij als ouders niet van wisten. Dat was echt de druppel", zegt een verontwaardigde moeder, met een zoon in groep 8. “Mijn zoon zegt niet veel, maar toen hij die woensdag terugkwam, trilden zijn lippen en stonden de tranen in zijn ogen. Bij het naar bed brengen is hij bang en onzeker over wie er morgen weer voor de klas staat. We zien aan alles dat het grote impact op hem heeft.”

Naast de manier waarop de school het gedwongen vertrek van de twee leerkrachten heeft gecommuniceerd, zitten ouders ook nog vol vragen over het waarom. Mede omdat de leerkrachten wél mogen werken op een andere school.
“De veiligheid van kinderen zou in het geding zijn door het handelen van deze twee leerkrachten. Maar als deze twee dames dingen hebben gedaan die de veiligheid van kinderen in gevaar brengt, waarom plaats je ze dan over naar een andere school?”, zegt de vader. Een andere vader: "Als er sprake is van agressie of seksueel misbruik, dan is het absoluut, hoppakee, eruit. Maar anders: praat met elkaar. En als je er dan niet uitkomt, wacht dan tot de zomer.”

Geen vertrouwen meer
Ouders hebben door de gang van zaken geen vertrouwen meer in dit bestuur en zijn een petitie gestart: het bestuur moet weg, de leerkrachten moeten terug. Die petitie is al meer dan 160 keer ondertekend. “Het hangt nu van invallers aan elkaar, terwijl je je kind, in groep 8, die laatste tien weken de mooiste tijd van zijn basisschoolperiode wil geven.”
De onderwijsinspectie heeft meer dan tien klachten van ouders ontvangen over de situatie op De Klokbeker. Volgens de inspectie zou de kwaliteit van het onderwijs niet in het geding zijn. Ze zien daarom nu ook geen reden om actie te ondernemen.

Het bestuur van scholenkoepel VPCO waar De Klokbeker onder valt, wil vanwege de privacy van de betrokkenen niet reageren op vragen van Omroep Gelderland. Ook niet op vragen waarbij er geen sprake was van privacygevoelige informatie.
Wat zou daar aan de hand zijn geweest? Niet goed opgelet of aanwezig geweest in de kerk op zondag?
pi_217775661
De veiligheid van kinderen als argument gebruiken maar wel dezelfde functie op een andere plek kunnen invullen. Da's gek. Hebben ze dan met of over specifieke leerlingen conflict gekregen ofzo, dat niet meer op te lossen viel?

Benieuwd of de leerkrachten iets in de pers gaan zeggen.

Tevens, Ermelo is echt zo'n plek waar een basisschooldirecteur een autoritaire gek is, dat zou nog wel sappig kunnen zijn. Vies biblebelt volk.
-nee-
pi_217775663
Wij staan open voor kinderen en ouders met verschillende levensovertuigingen....

1 Moment later..

Wij verwachten van de kinderen en hun ouders dat ze deelnemen aan de christelijke activiteiten zoals vieringen en dat zij de christelijke identiteit respecteren
pi_217775681
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2025 08:40 schreef Marsenal het volgende:
De veiligheid van kinderen als argument gebruiken maar wel dezelfde functie op een andere plek kunnen invullen. Da's gek. Hebben ze dan met of over specifieke leerlingen conflict gekregen ofzo, dat niet meer op te lossen viel?

Tevens, Ermelo is echt zo'n plek waar een basisschooldirecteur een autoritaire gek is, dat zou nog wel sappig kunnen zijn. Vies biblebelt volk.
Aannames, aannames.

Als ze daadwerkelijk tijdens de schooldag uit de klas gehaald zijn is dat echt slecht, zowel voor de docenten als voor de kinderen.
pi_217775706
Scholenstichtingen zijn ook echt aids. Meestal voorzien van een directeur die denkt dat hij de wereld aan z’n voeten heeft liggen. En onderaan de streep zijn scholen er in zo’n stichting financieel en op andere vlakken nooit beter op geworden. We leven in een tijdperk waar op de meeste basisscholen de juffrouw of meester zelf het knutselspul en de themaversieringen mag kopen bij de Action. Treurige ontwikkelingen waar er maar weinig beter van worden, ook de leerlingen niet.
U MAD?
  woensdag 28 mei 2025 @ 08:48:43 #6
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217775724
Nare machtsspelletjes.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217775728
Gevalletje plaats in Zuid Frankrijk ? :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_217775731
Marseille
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 28 mei 2025 @ 08:53:48 #9
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217775772
Opmerkelijke manier van doen inderdaad.
  woensdag 28 mei 2025 @ 08:54:01 #10
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217775773
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 08:40 schreef Chadi het volgende:
Wij staan open voor kinderen en ouders met verschillende levensovertuigingen....

1 Moment later..

Wij verwachten van de kinderen en hun ouders dat ze deelnemen aan de christelijke activiteiten zoals vieringen en dat zij de christelijke identiteit respecteren
Valt nog mee.
Mag je op een islamschool tijdens de ramadan gewoon ffies water pakken als niet moslim en tijdens de pauze eten?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 28 mei 2025 @ 08:54:50 #11
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217775783
Echt heel slecht management dit
1947-2016
pi_217775786
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 08:49 schreef TLC het volgende:
Pics van die leraressen.
pi_217775871
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
Scholenstichtingen zijn ook echt aids. Meestal voorzien van een directeur die denkt dat hij de wereld aan z’n voeten heeft liggen. En onderaan de streep zijn scholen er in zo’n stichting financieel en op andere vlakken nooit beter op geworden. We leven in een tijdperk waar op de meeste basisscholen de juffrouw of meester zelf het knutselspul en de themaversieringen mag kopen bij de Action. Treurige ontwikkelingen waar er maar weinig beter van worden, ook de leerlingen niet.
Scholenstichtingen krijgen steeds vaker een naamswijziging naar iets Teletubbie-achtigs: je weet totaal niet waar het voor staat. De directeur wordt dan CEO, uiteraard.
pi_217775888
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 08:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Valt nog mee.
Mag je op een islamschool tijdens de ramadan gewoon ffies water pakken als niet moslim en tijdens de pauze eten?
Ik zou het niet weten. Weet jij het? Ik ken geen islamitische school die je verplicht om mee te feesten. Maar als jij ze kent, hoor ik het graag zodat we daar ook aandacht aan kunnen schenken en je je anti Islam portie voor vandaag gehad hebt. Kan je weer verder.
pi_217775891
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:05 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Scholenstichtingen krijgen steeds vaker een naamswijziging naar iets Teletubbie-achtigs: je weet totaal niet waar het voor staat. De directeur wordt dan CEO, uiteraard.
:D
  woensdag 28 mei 2025 @ 09:09:38 #16
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_217775899
quote:

1 Moment later..

Het een sluit het andere toch niet uit? Je mag als PSV supporter ook lid worden van de supportersvereniging van Ajax maar als je dat doet moet je niet gek opkijken als er alleen maar Ajax gerelateerde zaken worden ondernomen.
  woensdag 28 mei 2025 @ 09:11:02 #17
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_217775907
Ik denk dat het bestuur bij een AZC school meer geld kan krijgen. De leerkrachten willen dit niet en worden onder druk gezet.

Zo ik heb asielzoekers alvast de schuldige gemaakt.
  woensdag 28 mei 2025 @ 09:14:18 #18
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217775923
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 08:49 schreef TLC het volgende:
Meer een gevalletje voormalig eiland, tegenwoordig gemeente in de Noordoostpolder gok ik.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_217775934
Lesbische relatie?
pi_217775939
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:11 schreef xzaz het volgende:
Ik denk dat het bestuur bij een AZC school meer geld kan krijgen. De leerkrachten willen dit niet en worden onder druk gezet.

Zo ik heb asielzoekers alvast de schuldige gemaakt.
Ik mis 'moslims' nog in je betoog.
  woensdag 28 mei 2025 @ 09:17:23 #21
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217775941
Wat een opmerkelijke gang van zaken. Wellicht dat het bestuur eerst even het eea kan toelichten voordat ze tegen de muur worden gezet.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217775947
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:07 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik zou het niet weten. Weet jij het? Ik ken geen islamitische school die je verplicht om mee te feesten. Maar als jij ze kent, hoor ik het graag zodat we daar ook aandacht aan kunnen schenken en je je anti Islam portie voor vandaag gehad hebt. Kan je weer verder.
Als je respect wil, moet je ook anderen accepteren.. Probleem ligt dus niet bij die zaken die deze school van leerlingen vraagt.. Maar gewoon bij jou.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  woensdag 28 mei 2025 @ 09:25:15 #23
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217776004
quote:
Vroegah, op mijn basisschool, gaf de directeur nog wel eens les als er een leraar ziek was. Dat was leuk.
Van de school van mijn zoon weet ik niet eens hoe de directeur er uit ziet. Geen idee wie het is.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217776006
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat een opmerkelijke gang van zaken. Wellicht dat het bestuur eerst even het eea kan toelichten voordat ze tegen de muur worden gezet.
er was een petitie maar die is offline gehaald

Petities.nl
https://petities.nl › petitions › bestuur-vpco-ermelo-treed-...
5 dagen geleden — ... basisschool de Klokbeker. De veiligheid van de kinderen is daarbij ernstig aangetast. Petitie. Wij. Ouders / verzorgers, (ex) leerkrachten, medewerkers en .

https://petities.nl/petit(...)de-twee-leerkrachten
  woensdag 28 mei 2025 @ 09:30:03 #25
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_217776056
Zo god met hen is; wie zal tegen hen zijn?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_217776059
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:25 schreef Moonversion het volgende:

[..]

Petities.nl
5 dagen geleden — ... basisschool de Klokbeker. De veiligheid van de kinderen is daarbij ernstig aangetast. Petitie. Wij. Ouders / verzorgers, (ex) leerkrachten, medewerkers en .

Pagina bestaat niet.
blablablabla
pi_217776080
quote:

1 Moment later..

Dat is het toch sowieso met dat hele geloofsding? Alles is warm en liefdevol, maar o wee als je andere keuzes maakt, dan mag je branden in de hel.
pi_217776089
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:30 schreef Elan het volgende:

[..]
Pagina bestaat niet.
Welk stukje van 'er was een petitie maar die is offline gehaald' kun je niet begrijpen?
pi_217776109
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:09 schreef xzaz het volgende:

[..]
Het een sluit het andere toch niet uit? Je mag als PSV supporter ook lid worden van de supportersvereniging van Ajax maar als je dat doet moet je niet gek opkijken als er alleen maar Ajax gerelateerde zaken worden ondernomen.
Spaghetti
pi_217776112
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Lesbische relatie?
Plausibel, zeer plausibel.
pi_217776117
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:18 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Als je respect wil, moet je ook anderen accepteren.. Probleem ligt dus niet bij die zaken die deze school van leerlingen vraagt.. Maar gewoon bij jou.
Zo that exploded fast. Vertel wat bedoel je en wees concreet.
pi_217776118
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:25 schreef Moonversion het volgende:

[..]

Petities.nl

Altijd een ouder of twee die zonder na te denken op de hoogste zeepkist gaan staan.
-nee-
pi_217776121
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:34 schreef Moonversion het volgende:

[..]
Welk stukje van 'er was een petitie maar die is offline gehaald' kun je niet begrijpen?
Ah interessant zeg.
blablablabla
pi_217776135
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:08 schreef Chadi het volgende:

[..]
In Den Bosch heb je Yuverta, in Tilburg Yonder: zijn dit scholen, schoonmaakbedrijven of begrafenisondernemers?
pi_217776140
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:38 schreef CarbonC het volgende:

[..]
In Den Bosch heb je Yuverta, in Tilburg Yonder: zijn dit scholen, schoonmaakbedrijven of begrafenisondernemers?
Ik wil niemand tegen de schenen hier trappen maar het kunnen ook carnavalsverenigingen zijn...
pi_217776150
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Dat is het toch sowieso met dat hele geloofsding? Alles is warm en liefdevol, maar o wee als je andere keuzes maakt, dan mag je branden in de hel.
pi_217776203
Die website van die school: kregen ze die gratis bij een jaarabonnement op de Bobo?
:')

[ Bericht 11% gewijzigd door CarbonC op 28-05-2025 09:52:38 ]
pi_217776204
Voor de liefhebber, soliciteren kan hier:

https://www.meesterbaan.n(...)oolVacatureContainer

6 dagen geleden
Invalleerkrachten (wtf in overleg)
VPCO onderdeel van Stichting VPCO Ermelo

quote:
Stichting VPCO Ermelo is per direct op zoek naar invalleerkrachten (Wtf in overleg). Bij een vacature bij één van onze scholen, heb jij als eerste de mogelijkheid om door te stromen naar een vaste werkplek binnen een school!
pi_217776321
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Op je teentjes getrapt, jochie? :D
Ze moeten in den beginselen al school en religie van elkaar scheiden. Dat kinderen van jongs af aan (christelijk of moslim boeit dan niet) geïndoctrineerd worden is tot daaraan toe; dat het opgenomen wordt in het curriculum is ronduit bizar.
pi_217776457
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Op je teentjes getrapt, jochie? :D
Ik niet hoor. Maar jij komt met een voorbeeld en dan neem ik aan dat je het op basis van een voorval doet. Zo niet, dan is het weer duimzuigen van je en grote kans dat het ook duimzuigen is van je want je antwoord weer op de man en niet op de inhoud.
pi_217776491
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:20 schreef Chadi het volgende:
Ik niet hoor.
Je reageert, dus ben je op je teentjes getrapt.
U MAD?
pi_217776515
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Jij reageert .. ben je nu op je teentjes getrapt?
pi_217776520
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
wat is dit voor gelul?

Dus iedereen die op FOK! reageert is op de teentjes getrapt? OK 14.gif

Edit: ik reageer, dus ik heb een zere teen. Duidelijk?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  woensdag 28 mei 2025 @ 10:29:06 #44
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217776535
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:03 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ze moeten in den beginselen al school en religie van elkaar scheiden. Dat kinderen van jongs af aan (christelijk of moslim boeit dan niet) geïndoctrineerd worden is tot daaraan toe; dat het opgenomen wordt in het curriculum is ronduit bizar.
Jep.
1947-2016
pi_217776566
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Vroegah, op mijn basisschool, gaf de directeur nog wel eens les als er een leraar ziek was. Dat was leuk.
Van de school van mijn zoon weet ik niet eens hoe de directeur er uit ziet. Geen idee wie het is.
Dat is iemand die zoveel geld verdiend dat er geen geld meer is voor extra leerkrachten of IB-ers.
pi_217776605
quote:
Wat vooral het probleem is is dat leerkrachten vaak als stront worden behandeld. Eerst mekkeren dat ze te weinig personeel hebben en als die hebben gaan ze ermee om alsof het wegwerpproducten zijn.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_217776626
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:37 schreef Chadi het volgende:

[..]
Je weet precies wat ik bedoel.. maar voor de zekerheid.. Die school staat open voor andere opvattingen; echter moeten de leerling en zijn ouders dan ook open staan voor de opvattingen van de school. Incl het meevieren van bepaalde feestdagen, wat uiteindelijk wss een paasontbijt is en een kerstviering.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_217776687
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:40 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Je weet precies wat ik bedoel.. maar voor de zekerheid.. Die school staat open voor andere opvattingen; echter moeten de leerling en zijn ouders dan ook open staan voor de opvattingen van de school. Incl het meevieren van bepaalde feestdagen, wat uiteindelijk wss een paasontbijt is en een kerstviering.
In dit land heb je de vrijheid om te geloven wat je wil en hoef je niet aan onzin mee te doen die je niet wil. Dus als je niet mee wil doen aan de ramadan feestje doe je het niet en als je niet mee wil doen aan de paashaas doe je het niet. Een werkgever hoort je niet te dwingen. Dat is de grens die wij moeten bewaken zodat iedereen ook vrij kan zijn voor zichzelf.

Paasontbijt doen we ook op de school van mijn kinderen maar de school dwingt ons absoluut niet waardoor het toch een hele leuke multiculti feestje wordt op school en erg leuk is voor de kinderen. Iedereen neemt wat mee van huis en bakt iets en ouders ondersteunen de school. Maar daar zit geen dwang op. Zodra er dwang op komt, trek ik mijn handen er vanaf.
pi_217776776
quote:

1 Moment later..

Lijkt me logisch dat als je je kinderen naar Christelijke school stuurt je je kinderen laat deelnemen aan de Christelijke aspecten. Stuur ze anders naar een openbare school.
pi_217776814
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:57 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Lijkt me logisch dat als je je kinderen naar Christelijke school stuurt je je kinderen laat deelnemen aan de Christelijke aspecten. Stuur ze anders naar een openbare school.
Is dat altijd een keuze, eigenlijk? Ik hoor ook wel eens over ouders die een top 5 moeten samenstellen en dan af moeten wachten waar ze ingedeeld worden. Lijkt me heel irritant.
-nee-
pi_217776831
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:27 schreef Chadi het volgende:

[..]
Jij reageert .. ben je nu op je teentjes getrapt?
Klopt.
U MAD?
pi_217776911
Ik zat vroeger als ongelovige op de katholieke school en heb carnaval en kerst meegedaan. Nog nooit was er zo'n goede os in een kerstvoorstelling.

Over het nieuwsbericht: ik was er niet bij, maar als het bestuur midden op de dag medewerkers uit een klas trekt om ze over te plaatsen met veel vertoon denk ik dat de werkomgeving niet zo goed is.
pi_217776966
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2025 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
Marseille
Avignon.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 28 mei 2025 @ 11:33:51 #54
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_217777044
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:46 schreef CarbonC het volgende:
Die website van die school: kregen ze die gratis bij een jaarabonnement op de Bobo?

Groen en rood zitten verkeerd om.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:46 schreef Moonversion het volgende:
Voor de liefhebber, soliciteren kan hier:

https://www.meesterbaan.n(...)oolVacatureContainer

6 dagen geleden
Invalleerkrachten (wtf in overleg)
VPCO onderdeel van Stichting VPCO Ermelo
[..]

WTF!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_217777066
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2025 11:33 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

:D _O-
pi_217777097
quote:

[..]
WTF!
Werktijdfactor ;) Maar het komt inderdaad raar over.
pi_217777111
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 11:15 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zat vroeger als ongelovige op de katholieke school en heb carnaval en kerst meegedaan. Nog nooit was er zo'n goede os in een kerstvoorstelling.

Over het nieuwsbericht: ik was er niet bij, maar als het bestuur midden op de dag medewerkers uit een klas trekt om ze over te plaatsen met veel vertoon denk ik dat de werkomgeving niet zo goed is.
en ik mocht het Ezelachtereinde zijn ^O^

Bekijk deze YouTube-video

...en inderdaad, als je als werknemer zo van je werkplek getrokken wordt....
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  woensdag 28 mei 2025 @ 11:46:44 #58
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_217777130
quote:
Dat was echt de druppel", zegt een verontwaardigde moeder, met een zoon in groep 8. “Mijn zoon zegt niet veel, maar toen hij die woensdag terugkwam, trilden zijn lippen en stonden de tranen in zijn ogen. Bij het naar bed brengen is hij bang en onzeker over wie er morgen weer voor de klas staat. We zien aan alles dat het grote impact op hem heeft.”
Dit lijkt me een tikkie overtrokken reactie, afhankelijk van wat ze daar verteld hebben aan die kinderen. En ja, scholen in de Biblebelt :')
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_217777146
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:37 schreef Chadi het volgende:

[..]
Jullie soort zijn altijd wel dwingend he
pi_217777308
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 11:44 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
en ik mocht het Ezelachtereinde zijn ^O^

Bekijk deze YouTube-video

...en inderdaad, als je als werknemer zo van je werkplek getrokken wordt....
Oh wauw dit is de eerste keer dat ik goed naar dit nummer heb geluisterd.

Goud nummertje hoor. Hoop, verdriet en geluk. Het heeft alles!
pi_217777328
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Oh wauw dit is de eerste keer dat ik goed naar dit nummer heb geluisterd.

Goud nummertje hoor. Hoop, verdriet en geluk. Het heeft alles!
ja, ik heb net ook nog even goed naar de tekst geluisterd. Kinderen zijn echt monsters. >:)

"na-na-nanna-naaa-naaa" Lekker puh! ^p^
  woensdag 28 mei 2025 @ 12:13:54 #62
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_217777378
Basisschooldirecteurtjes zijn altijd kleine Hitlers
  woensdag 28 mei 2025 @ 12:35:30 #63
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217777611
Poei het enige wat ik hier heb geconstateerd dat er veel vooroordelen zijn over het onderwijs.

quote:
COOL is gewoon een DWLO binnen het PO en daar dus het logo van.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_217777688
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2025 11:02 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Is dat altijd een keuze, eigenlijk? Ik hoor ook wel eens over ouders die een top 5 moeten samenstellen en dan af moeten wachten waar ze ingedeeld worden. Lijkt me heel irritant.
Geen idee, bij ons kon je in principe kiezen en ik woon vuistdiep in de Randstad.
pi_217777703
Zeker les gegeven over lhbqt-geneuzel...
  woensdag 28 mei 2025 @ 12:49:43 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_217777760
quote:

1 Moment later..

Wat is je punt nu? Dat mensen hun kinderen op een christelijke school mogen plaatsen maar dat ze de christelijke identiteit niet hoeven te respecteren? Wat had je dan gewild? Dat het alleen open stond voor christenen? Dan had je ook lopen janken.
The End Times are wild
pi_217777763
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:46 schreef CarbonC het volgende:
Ik was meer verbaast over de hidden Links naar niet zo Christelijke sites:

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217777781
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:49 schreef raptorix het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
  woensdag 28 mei 2025 @ 12:54:03 #69
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_217777805
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:07 schreef Chadi het volgende:

[..]
Als ik mijn kinderen naar een islamtische school stuur (waarvan ik me dan afvraag of ze wel toegelaten danwel geaccepteerd worden), dan kan ga ik ze ook geen varkenspoten meegeven voor de lunch. Zo simpel is dat.

Wat dat betreft zijn Christenen veel toleranter en staan veel meer open voor andersdenkenden dan jouw geliefde islamieten. Het is letterlijk het verschil tussen tolereren en de hals afsnijden als ze de kans krijgen. En dan toch nog kunnen janken, met je palestina-vlaggetje.
The End Times are wild
pi_217777900
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:49 schreef raptorix het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
WTF (en dan niet werktijdfactor).
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:15:05 #71
436222 Japepk
Padvinder
pi_217778013
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:35 schreef Gunner het volgende:
Poei het enige wat ik hier heb geconstateerd dat er veel vooroordelen zijn over het onderwijs.
[..]
Zie ook 'bobo'
't Echte en 't ware!
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:17:16 #72
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_217778032
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat snap ik, gewoon een grappige overeenkomst met bobo waar iemand anders het over had, neem het niet zo serieus!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_217778134
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:02 schreef CarbonC het volgende:

[..]
WTF (en dan niet werktijdfactor).
Ik vermoed dat een luie dev ergens een Template gepakt/gejat heeft, en de boel gewoon op hidden heeft gezet ;)
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:56:27 #74
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217778346
Misschien deden de juffen ondeugende dingen met elkaar in hun priveleven?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 28 mei 2025 @ 14:10:16 #75
3542 Gia
User under construction
pi_217778434
quote:
18s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Misschien deden de juffen ondeugende dingen met elkaar in hun priveleven?
Misschien dachten ze verkeerd over bepaalde zaken, zoals milieu of Israël.

Maar overplaatsen naar een andere school valt daarmee niet te rijmen.

Tja, lesbische relatie en dan overplaatsen naar aparte scholen, zodat leerlingen er niet mee geconfronteerd kunnen worden. Zou kunnen.

Maar ongeacht de reden, dit had niet op deze manier gemogen, uiteraard.
pi_217778463
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 14:10 schreef Gia het volgende:

[..]
Misschien dachten ze verkeerd over bepaalde zaken, zoals milieu of Israël.

Maar overplaatsen naar een andere school valt daarmee niet te rijmen.

Tja, lesbische relatie en dan overplaatsen naar aparte scholen, zodat leerlingen er niet mee geconfronteerd kunnen worden. Zou kunnen.

Maar ongeacht de reden, dit had niet op deze manier gemogen, uiteraard.
Misschien heeft iemand geroddeld dat er kindermisbruik zou zijn?
  woensdag 28 mei 2025 @ 14:15:44 #77
3542 Gia
User under construction
pi_217778471
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 14:14 schreef Horzula het volgende:

[..]
Misschien heeft iemand geroddeld dat er kindermisbruik zou zijn?
Maar dan worden ze toch gewoon ontslagen! Niet overgeplaatst.
pi_217778491
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 14:15 schreef Gia het volgende:

[..]
Hangende het onderzoek?

Oh wacht!

Ja.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 28 mei 2025 @ 14:51:32 #79
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217778760
quote:

Ermelo biblebelt? Wij lachen daar vanuit Nunspeet hartelijk om. Je moet iets meer naar het oosten of zuiden daarvoor :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_217778910
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 14:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ermelo biblebelt? Wij lachen daar vanuit Nunspeet hartelijk om. Je moet iets meer naar het oosten of zuiden daarvoor :+
Vaak genoeg van Ermelo naar Nunspeet gefietst, wonderlijk eigenlijk dat daar zo'n harde gristengrens kan liggen :+
-nee-
pi_217778948
Groot nieuws in het lokale Ermelose krantje.
pi_217779571
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 14:15 schreef Gia het volgende:

[..]
...en het feit dat ze 'zo hup' om ~1400u uit hun werkplek (de klas mét kinderen!) gehaald worden.

Huh? (ik gebruik nu even niet WTF om de verwarring te voorkomen :D )
pi_217779590
Maar ouders zijn woedend en dan vooral over de manier waarop de school dit heeft aangepakt. “Waarom haal je een leerkracht voor het oog van alle kinderen om kwart voor twee uit de klas, dat ze haar spullen moet pakken en moet vertrekken? Waarom niet even wachten tot drie uur, tot de kinderen uit zijn?", stelt een vader, met een dochter in groep 8, vol verbijstering.

Tja zo gaat het nu in deze wereld.
Schijt aan alles en iedereen.
En niet na denken over de gevolgen voor anderen

In dit geval de kinderen die het mee maken.

Alleen om deze reden zal ik mijn kinderen overplaatsen naar een andere school met wel fatsoen.
  woensdag 28 mei 2025 @ 16:34:15 #84
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_217779651
Als ik dit soort berichten lees ben ik toch wel weer blij dat de Islamitische (basis)scholen als paddestoelen uit de grond springen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_217779674
quote:
15s.gif Op woensdag 28 mei 2025 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik dit soort berichten lees ben ik toch wel weer blij dat de Islamitische (basis)scholen als paddestoelen uit de grond springen.

woensdag 28 mei 2025 @ 16:38:41 #86
13462 BansheeBoy
pi_217779680
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 16:37 schreef CarbonC het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Verplicht meedoen aan christelijke activiteiten. Ik zou me daar drukker om maken. Man man man.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 28 mei 2025 @ 17:06:09 #87
3542 Gia
User under construction
pi_217779896
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 16:23 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
...en het feit dat ze 'zo hup' om ~1400u uit hun werkplek (de klas mét kinderen!) gehaald worden.

Huh? (ik gebruik nu even niet WTF om de verwarring te voorkomen :D )
Ja, echt belachelijk. Ik ben echt benieuwd naar de reden en wat dan zo erg is dat het op deze manier moet, maar ze wel op ander scholen aan 't werk kunnen. Echt bizar!
  woensdag 28 mei 2025 @ 17:07:27 #88
3542 Gia
User under construction
pi_217779911
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 16:37 schreef CarbonC het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:X :X :X :X :X :X :X :X
pi_217780096
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 17:06 schreef Gia het volgende:

[..]
Ja, echt belachelijk. Ik ben echt benieuwd naar de reden en wat dan zo erg is dat het op deze manier moet, maar ze wel op ander scholen aan 't werk kunnen. Echt bizar!
Misschien waren ze bang dat zich ziek zouden melden en dat het op punt van uitlekken stond.
pi_217780382
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:46 schreef Chadi het volgende:
mijn
Dit land is zo vrij dat zelfs een school mag beslissen om zich te baseren op een religie. Jij bent vrij om je kids daar niet naartoe te sturen.

Stop je discriminatie kaart maar weer heel diep weg.
  woensdag 28 mei 2025 @ 19:37:53 #91
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_217781095
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 14:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En dan valt Nunspeet zelfs mee.

Mijn kinders gaan naar een christelijke school, maar ik geloof niet dat men daar zo te werk gaat.

Blijkt ook uit niets dat men het daar moet zoeken? Kan ook roken ten aanzien van kinderen zijn oid.
  woensdag 28 mei 2025 @ 20:16:21 #92
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217781471
quote:

Onze dochters, vrouwelijke en homoseksuele kinderen zijn wat minder enthousiast.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 20:18:13 #93
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_217781485
Wonderbaarlijk. Eigenlijk is er niets te verzinnen waarbij twee leerkrachten WEL op stel en sprong met pek en veren een schoolgebouw uit gesleurd mogen worden, maar NIET tegelijkertijd op non-actief worden gesteld.

Wellicht dat de dames meer liefde voor elkaar voelden dan strikt gristelijk verantwoord is, ik kan me niet voorstellen dat de vleselijke geneugten in het klaslokaal plaatsvonden. Of zouden ze wellicht een praktijkles lentekriebels hebben verzorgd?

Wij op het niet gristelijke deel van de Veluwe zouden dat discriminatie kunnen noemen.
  woensdag 28 mei 2025 @ 20:19:34 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217781496
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 20:18 schreef mcmlxiv het volgende:
Wonderbaarlijk. Eigenlijk is er niets te verzinnen waarbij twee leerkrachten WEL op stel en sprong met pek en veren een schoolgebouw uit gesleurd mogen worden, maar NIET tegelijkertijd op non-actief worden gesteld.

Wellicht dat de dames meer liefde voor elkaar voelden dan strikt gristelijk verantwoord is, ik kan me niet voorstellen dat de vleselijke geneugten in het klaslokaal plaatsvonden. Of zouden ze wellicht een praktijkles lentekriebels hebben verzorgd?

Wij op het niet gristelijke deel van de Veluwe zouden dat discriminatie kunnen noemen.
Ook niet islamitisch verantwoord hoor.

Natuurlijk houden we in progressief la-la-land nog altijd de mythe overeind van kumbaya-zingende islamieten die met super veel begrip en respect en acceptatie de regenboogvlag-mantra's meezingen; die vervelende en natuurlijk heel witte grrrrrrrrrrristenen, die zijn pas intolerant.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 20:19:59 #95
236264 crew  capricia
pi_217781500
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Onze dochters, vrouwelijke en homoseksuele kinderen zijn wat minder enthousiast.
De slag bij Poitiers is toch niet voor niets geleverd? Hoop ik dan toch.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 28 mei 2025 @ 20:21:40 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217781510
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 20:19 schreef capricia het volgende:

[..]
De slag bij Poitiers is toch niet voor niets geleverd? Hoop ik dan toch.
99% van progressief Nederland weet niet eens wat dat is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 20:23:46 #97
236264 crew  capricia
pi_217781527
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja ons geschiedenisonderwijs wordt ook steeds politieker. Of sociaal gewenster.

Maar er zijn een aantal veldslagen geweest waarin Europa de moslim-invasie een halt toegeroepen heeft.

En nu staan we deze zelfde godsdienst te faciliteren.

Een compleet gebrek aan historisch besef.

En ik zie de toekomst slecht in voor vrouwen en ook minderheden.

[ Bericht 11% gewijzigd door capricia op 28-05-2025 21:54:25 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 28 mei 2025 @ 20:38:15 #98
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217781653
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 20:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja ons geschiedenis onderwijs wordt ook steeds politieker. Of sociaal gewenster.

Maar er zijn een aantal veldslagen geweest waarin Europa de moslim invasie een halt toe geroepen heeft.

Taalonderwijs is duidelijk ook niet meer wat het ooit was. Nog afgezien van je totaal misplaatste analogie.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 28 mei 2025 @ 20:39:45 #99
403588 mcmlxiv
pi_217781671
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ook niet islamitisch verantwoord hoor.

Natuurlijk houden we in progressief la-la-land nog altijd de mythe overeind van kumbaya-zingende islamieten die met super veel begrip en respect en acceptatie de regenboogvlag-mantra's meezingen; die vervelende en natuurlijk heel witte grrrrrrrrrrristenen, die zijn pas intolerant.
Zegt iemand dat? Wanneer ik nu ga stellen dat jij dit een normale gang van zaken vindt omdat Islamieten nog kutter zijn dan ga je dat ook weer ontkennen.

Ja de islam is in alle opzichten de meest kutte, meest achterlijke, meest bekrompen, meest onzinnige aller religies. Geen enkele reden waarom dat een excuus zou zijn dat onze eigen iets minder kutte, iets minder achterlijke, iets minder bekrompen, iets minder onzinnige religieuze idioten vergelijkbaar gedrag vertonen.
  woensdag 28 mei 2025 @ 20:40:23 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217781680
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 20:39 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Zegt iemand dat? Wanneer ik nu ga stellen dat jij dit een normale gang van zaken vindt omdat Islamieten nog kutter zijn dan ga je dat ook weer ontkennen.

Ja de islam is in alle opzichten de meest kutte, meest achterlijke, meest bekrompen, meest onzinnige aller religies. Geen enkele reden waarom dat een excuus zou zijn dat onze eigen iets minder kutte, iets minder achterlijke, iets minder bekrompen, iets minder onzinnige religieuze idioten vergelijkbaar gedrag vertonen.
Nee, het is alleen NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wanneer het een gristelijke school betreft.

Wel zo veilig, en laf.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 20:40:51 #101
236264 crew  capricia
pi_217781683
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Taalonderwijs is duidelijk ook niet meer wat het ooit was. Nog afgezien van je totaal misplaatste analogie.
Je bent het er niet mee eens, begrijp ik uit je commentaar?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Forum Admin woensdag 28 mei 2025 @ 20:43:48 #102
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217781715
quote:
Een conflict tussen werkgever en werknemer, waar het bestuur vanwege privacy niets over kan zeggen, zou daaraan ten grondslag liggen.
Laat maar wieberen dat bestuur.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_217781727
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 20:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat gaat niet gebeuren.
  Forum Admin woensdag 28 mei 2025 @ 20:47:28 #104
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217781753
quote:

Ik krijg bij het lezen echt zo'n rokerig jaren 60 bruin pak directeurtje gevoel. Beetje gggristendom erbij.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_217781902
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 20:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hoezo hebben directeuren en bestuurders en shit altijd meer te zeggen dan tientallen ouders en dito meer kinderen.
Echt hoor. Macht naar de mensen en zulks!!
pi_217781972
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 21:00 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Hoezo hebben directeuren en bestuurders en shit altijd meer te zeggen dan tientallen ouders en dito meer kinderen.
Echt hoor. Macht naar de mensen en zulks!!
Ja, dat werkte ook zo goed bij die o zo populaire voorbeeldleerkracht, die toch pedo bleek te zijn.
  woensdag 28 mei 2025 @ 21:07:47 #107
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217782045
Mijn take: de dames zijn lesbisch.

En dat kan natuurlijk écht niet.

Houden van een ander van hetzelfde geslacht, het is een gruwel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 21:09:58 #108
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217782078
Vreemde zaak inderdaad. Als ik dan moet speculeren dan denk ik dat er iets speelt rondom bepaalde leerlingen waar ze weigeren de lijn van het bestuur te volgen.
pi_217782145
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 21:03 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja, dat werkte ook zo goed bij die o zo populaire voorbeeldleerkracht, die toch pedo bleek te zijn.
Laat de directie dat maar zeggen. Als dat de reden is.

ondertussen kiepen ze alles maar met het badwater weg? Terwijl kinderen en ouders in schok achterblijven.

Deze dames hadden het gewoon fijn met elkaar. Waren prima leerkrachten. De directie vond dat niet kunnen. Of zo.
Twee vrouwen, brrr.

Luister gewoon naar de ouders en de kinderen.
  woensdag 28 mei 2025 @ 21:15:06 #110
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_217782161
Ik denk dat de juffen de kinderen vertelden dat een jongetje een meisje en een meisje een jongen kan zijn. Dat ligt op deze school moeilijk maar is op een andere school wel te verkopen
  woensdag 28 mei 2025 @ 21:19:27 #111
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217782210
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:46 schreef Chadi het volgende:

[..]
In dit land heb je de vrijheid om te geloven wat je wil en hoef je niet aan onzin mee te doen die je niet wil. Dus als je niet mee wil doen aan de ramadan feestje doe je het niet en als je niet mee wil doen aan de paashaas doe je het niet. Een werkgever hoort je niet te dwingen. Dat is de grens die wij moeten bewaken zodat iedereen ook vrij kan zijn voor zichzelf.

Paasontbijt doen we ook op de school van mijn kinderen maar de school dwingt ons absoluut niet waardoor het toch een hele leuke multiculti feestje wordt op school en erg leuk is voor de kinderen. Iedereen neemt wat mee van huis en bakt iets en ouders ondersteunen de school. Maar daar zit geen dwang op. Zodra er dwang op komt, trek ik mijn handen er vanaf.
nog wel
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 21:20:31 #112
13462 BansheeBoy
pi_217782223
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 21:15 schreef the-eye het volgende:
Ik denk dat de juffen de kinderen vertelden dat een jongetje een meisje en een meisje een jongen kan zijn. Dat ligt op deze school moeilijk maar is op een andere school wel te verkopen
Dan ben ik blij dat ze geroyeerd zijn.

woensdag 28 mei 2025 @ 21:23:14 #113
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_217782261
quote:
15s.gif Op woensdag 28 mei 2025 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dees vind je leuk
https://x.com/HoodedClaw1974/status/1923651687543087195

_O-
pi_217782312
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:57 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Daar zijn Christelijke scholen zelf ook heel verschillend in. Mijn kinderen zit ook op een Christelijke school, maar kennen geen verplichte deelname aan de feestdagen. Maar goed, dat is natuurlijk iets waar je als ouder dan ook specifiek naar vraagt (kennismaking met de school) of onderzoek naar doet.

Want hoewel de feestdagen niet verplicht zijn krijgen ze natuurlijk wel de 'Christelijk' religieuze invalshoek mee (godsdienstige liederen, allerlei verhalen uit de Bijbel enz.).
Allah Al Watan Al Malik
pi_217782368
quote:

[..]
Ja ons geschiedenis onderwijs wordt ook steeds politieker. Of sociaal gewenster.

Maar er zijn een aantal veldslagen geweest waarin Europa de moslim invasie een halt toe geroepen heeft.

Wel lekker in je bovenkamer verder? Of zit je hier gewoon impliciet te pleiten voor een nieuwe veldslag? Sowieso is enig historisch besef je vreemd - vrouwen en minderheden hadden het toen ook bar slecht in Europa.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 21:37:46 #116
236264 crew  capricia
pi_217782417
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2025 21:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Wel lekker in je bovenkamer verder? Of zit je hier gewoon impliciet te pleiten voor een nieuwe veldslag? Sowieso is enig historisch besef je vreemd - vrouwen en minderheden hadden het toen ook bar slecht in Europa.
En nog steeds in moslimlanden.

Geen zin in die achteruitgang hier.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217782441
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 21:37 schreef capricia het volgende:

[..]
En nog steeds in moslimlanden.

Geen zin in die achteruitgang hier.
Je streeft er kennelijk weer naar, gezien de geschetste historische context. Weg met vrijheden zoals we de kennen binnen de grenzen van de wet.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 28 mei 2025 @ 21:46:50 #118
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217782491
Wellicht ligt het schoolbestuur overhoop met een bepaalde familie en zit er in die klassen een telg van die familie, en zijn de juffen niet loyaal genoeg aan het bestuur.
pi_217782522
quote:

[..]

Dat is in de woestijn inderdaad niet zo praktisch.
  woensdag 28 mei 2025 @ 21:53:41 #120
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_217782538
quote:

[..]
De goeie ouwe tijd :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 28 mei 2025 @ 21:54:00 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217782539
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 21:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
De goeie ouwe tijd :7
  woensdag 28 mei 2025 @ 21:54:47 #122
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_217782548
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Probeer ik me een keer in een moslim te verplaatsen en dan is het weer niet goed :(
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:02:25 #123
403588 mcmlxiv
pi_217782593
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, het is alleen NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wanneer het een gristelijke school betreft.

Wel zo veilig, en laf.
Is dit ook op een moslim school gebeurd? Jeetje gemist, daar heb je vast een berichtje van.
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:04:34 #124
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217782617
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:02 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Is dit ook op een moslim school gebeurd? Jeetje gemist, daar heb je vast een berichtje van.
De tolerantie voor vrouwenrechten en homo's is legendarisch binnen de islam, inderdaad.

Het christendom hebben we hier al een jaartje of 70 getemd. Daarom zoeken progressieven met een vergrootglas naar die paar bijbelbelters die er nog zijn om tegen te ageren; dat we ook van doen hebben met - aldus het laatste UvA rapport - een grootste afkeer van LGBTQ onder islamieten, dat laten we verder maar even onderbelicht.

Christendom, da's pas erg.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:08:08 #125
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_217782648
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waarschijnlijk aan het dineren met Bonifatius
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:09:05 #126
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217782659
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 21:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Je streeft er kennelijk weer naar, gezien de geschetste historische context. Weg met vrijheden zoals we de kennen binnen de grenzen van de wet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:10:13 #127
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217782669
quote:

[..]
TOEN, ja.

Het christendom is hier al een jaar of 70 geneutraliseerd, en blij toe.

Geen zin om daar een geplagieerde variant voor terug te krijgen, waar vooral geen kritiek op mag zijn omdat de aanhang ervan nu eenmaal grotendeels getint, niet-Westers en niet-Europees is.

Achterlijke ideeën zijn niet het monopolie van huidskleur. Het was achterlijk in het christendom, en het is achterlijk in de islam.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:10:18 #128
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_217782671
quote:

[..]
Ja ons geschiedenisonderwijs wordt ook steeds politieker. Of sociaal gewenster.

Maar er zijn een aantal veldslagen geweest waarin Europa de moslim-invasie een halt toegeroepen heeft.

Wat bedoel je met minderheden
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:11:01 #129
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217782682
Ochje, een topic over een christelijke school moet weer worden volgeblerft over hoe kut de islam is.
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:12:32 #130
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217782697
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:11 schreef Hexagon het volgende:
Ochje, een topic over een christelijke school moet weer worden volgeblerft over hoe kut de islam is.
Neuh, toont eerder aan hoe selectief verontwaardigd de 'laten-we-naar-Boedapest-gaan-om-voor-homo's-op-te-komen' brigade is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217782734
quote:
Echt ziekelijk gewoon
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:15:39 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217782738
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Neuh, toont eerder aan hoe selectief verontwaardigd de 'laten-we-naar-Boedapest-gaan-om-voor-homo's-op-te-komen' brigade is.
Nee, het is eerder vergelijkbaar met zo'n pas bevallen moeder die ieder gesprek weer zo dirigeert dat het weer over haar baby gaat. Rete-irritant.
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:16:19 #133
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217782748
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:15 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Echt ziekelijk gewoon
Ziekelijk is dat struisvogelgedrag.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:16:56 #134
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217782760
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee, het is eerder vergelijkbaar met zo'n pas bevallen moeder die ieder gesprek weer zo dirigeert dat het weer over haar baby gaat. Rete-irritant.
Of, waar 'racisme', 'buitenlanderhaat' en 'xenofobie' wederom de revue passeren om anderen monddood te maken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:17:30 #135
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217782767
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:08 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Waarschijnlijk aan het dineren met Bonifatius
Ook die kent 99% niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217782786
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ziekelijk is dat struisvogelgedrag.
Het gaat hier niet over de islam toch moet het er weer bijgesleept worden
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:19:04 #137
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217782792
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ook die kent 99% niet.
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:19:09 #138
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217782794
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:18 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het gaat hier niet over de islam toch moet het er weer bijgesleept worden
Het gaat hier over achterlijke debiele religieuze opvattingen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:19:39 #139
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217782801
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
OK.

Bonifatius was de aartsbisschop van...?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:20:07 #140
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217782806
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat is overigens nog helemaal niet duidelijk, want we weten de reden niet waarom ze zijn overgeplaatst.
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:20:50 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217782819
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Of, waar 'racisme', 'buitenlanderhaat' en 'xenofobie' wederom de revue passeren om anderen monddood te maken.
Waar zie je die in dit topic?
pi_217782851
quote:

[..]
Nee het gaat hier om 2 juffen die overgeplaatst zijn
Waarom weten we niet
pi_217782868
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De tolerantie voor vrouwenrechten en homo's is legendarisch binnen de islam, inderdaad.

Het christendom hebben we hier al een jaartje of 70 getemd. Daarom zoeken progressieven met een vergrootglas naar die paar bijbelbelters die er nog zijn om tegen te ageren; dat we ook van doen hebben met - aldus het laatste UvA rapport - een grootste afkeer van LGBTQ onder islamieten, dat laten we verder maar even onderbelicht.

Christendom, da's pas erg.
Waarom en dat is een oprechte vraag Etto, van verstandige man tot verstandige man.
Waarom maak je je zo tyfusdruk over die dingen want we zien dat altijd de laatste tijd...

Waarom maak je er m.i. zo'n ding van terwijl het hele fenomeen ook weer m.i. vrij marginaal is.
Ook omdat je de problemen der wereld in verhouding moet zien en dan scoort dit 2 of 3 op een schaal van 10 qua echte wereldproblemen.

Althans zo zie ik dat. Het verbaast me nogal dat je continue helemaal woest gaat op dit onderwerp. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:24:16 #144
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217782879
quote:

[..]
OK.

Bonifatius was de aartsbisschop van...?
Dat moet ik uit mijn hoofd weten? Geboortedatum ook wellicht? Wanneer hij gewijd is? Waar hij op school zat? Nog iets?

Want anders weet je niet wie het is natuurlijk ;(
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:25:06 #145
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217782900
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:23 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Waarom en dat is een oprechte vraag Etto, van verstandige man tot verstandige man.
Waarom maak je je zo tyfusdruk over die dingen want we zien dat altijd de laatste tijd...

Waarom maak je er m.i. zo'n ding van terwijl het hele fenomeen ook weer m.i. vrij marginaal is.
Ook omdat je de problemen der wereld in verhouding moet zien en dan scoort dit 2 of 3 op een schaal van 10 qua echte wereldproblemen.

Althans zo zie ik dat. Het verbaast me nogal dat je continue helemaal woest gaat op dit onderwerp. :)
Omdat ik secularisme en de waarden van de verlichting belangrijk vind.

En daarom weet ik ook vrijwel zeker dat deze dames vanwege 'religieus sensitieve' zaken zijn aangepakt.

Het wordt eens tijd dat hele artikel 23 nog een keer onder de loep te nemen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:27:12 #146
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_217782925
quote:

[..]
Dat weten we helemaal niet, dat heb je zelf bedacht om daarna weer los te kunnen gaan op je stokpaardjes.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:27:22 #147
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217782927
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:24 schreef Perox het volgende:

[..]
Het gaat steeds slechter met je. Je antwoord heeft weinig te maken met de post waar je op reageert. Er is geen sprake van islam in die post.
Dat is eerder het gevolg van reacties als deze:

quote:

quote:
15s.gif Op woensdag 28 mei 2025 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Verplicht meedoen aan christelijke activiteiten. Ik zou me daar drukker om maken. Man man man.

quote:

[..]

Overheen gescrolled?

Daar geen 'uitzinnig verontwaardigde waar komt die religie nu ineens waar vandaan' reacties voor?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:28:16 #148
346939 Janneke141
pi_217782934
Ik denk dat het komt omdat ze gewoon niet zo goed rekenlessen konden geven :'(
pi_217782968
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:28 schreef Janneke141 het volgende:
Ik denk dat het komt omdat ze gewoon niet zo goed rekenlessen konden geven :'(
Ah vandaar dat ze zo uit een klas geplukt werden en naar een andere school overgeplaatst werden.
Wat een pech voor die andere school. :D
pi_217782974
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Overheen gescrolled?
Je weet inmiddels toch wel dat deze user moslim of moslim aanhanger is en graag topics ontspoord met deze opmerkingen, daarom reageert er ook niemand op tot nu dan
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:30:52 #151
307622 Perox
(niet de echte)
pi_217782976
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Overheen gescrolled?
Ja en dat zouden meer mensen moeten doen. Je gaat sommigen hier toch niet serieus nemen. En dan een tip: Als je wilt reageren dan op degene die die posts maakt misschien niet op een willekeurige gebruiker?! :?
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:31:35 #152
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217782990
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:30 schreef Perox het volgende:

[..]
Ja en dat zouden meer mensen moeten doen. Je gaat sommigen hier toch niet serieus nemen. En dan een tip: Als je wilt reageren dan op degene die die posts maakt misschien niet op een willekeurige gebruiker?! :?
...

Waarom moeten we die niet serieus nemen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:32:01 #153
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217783001
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:30 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Je weet inmiddels toch wel dat deze user moslim of moslim aanhanger is en graag topics ontspoord met deze opmerkingen, daarom reageert er ook niemand op tot nu dan
Dus reageer je op mij.

Nee, logisch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217783011
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
...

Waarom moeten we die niet serieus nemen?
Kom op, je bent slim genoeg
pi_217783023
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dus reageer je op mij.

Nee, logisch.
Omdat ik jou nog wel serieus neem
pi_217783038
quote:
Er kunnen niet genoeg topics zijn over hoe kut de islam is
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 22:34:38 #157
236264 crew  capricia
pi_217783044
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:10 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Wat bedoel je met minderheden
Homo's, joden, andersdenkenden, dissidenten etc.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:35:19 #158
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217783058
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat moet ik uit mijn hoofd weten? Geboortedatum ook wellicht? Wanneer hij gewijd is? Waar hij op school zat? Nog iets?

Want anders weet je niet wie het is natuurlijk ;(
Mainz.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:37:43 #159
307622 Perox
(niet de echte)
pi_217783092
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
TOEN, ja.

Het christendom is hier al een jaar of 70 geneutraliseerd, en blij toe.

Geen zin om daar een geplagieerde variant voor terug te krijgen, waar vooral geen kritiek op mag zijn omdat de aanhang ervan nu eenmaal grotendeels getint, niet-Westers en niet-Europees is.

Achterlijke ideeën zijn niet het monopolie van huidskleur. Het was achterlijk in het christendom, en het is achterlijk in de islam.
Dit snijdt wel enigzins hout natuurlijk maar het gaat niet om de islam. Eigenlijk formuleer je hier wat ik denk dat "Wir schaffen das" betekende. Assimileren. Dat gaat ook gebeuren.
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:38:12 #160
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217783098
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Er kunnen niet genoeg topics zijn over hoe kut de islam is
Open lekker een topic over een arbeidsconflict op een islamitische school en je kan helemaal je gang gaan.
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:40:06 #161
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217783121
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:37 schreef Perox het volgende:

[..]
Dit snijdt wel enigzins hout natuurlijk maar het gaat niet om de islam. Eigenlijk formuleer je hier wat ik denk dat "Wir schaffen das" betekende. Assimileren. Dat gaat ook gebeuren.
Klopt; het gaat om secularisme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 22:41:42 #162
236264 crew  capricia
pi_217783142
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Klopt; het gaat om secularisme.
Zou in de grondwet opgenomen mogen worden van mij.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:44:53 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217783190
De kans dat het hier om een reden gaat die met de christelijke identiteit van die school te maken heeft lijkt me eigenlijk heel klein. Anders werden ze niet overgeplaatst naar een andere school die onder hetzelfde bestuur valt en dus dezelfde identiteit heeft.
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:48:00 #164
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217783230
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:44 schreef Hexagon het volgende:
De kans dat het hier om een reden gaat die met de christelijke identiteit van die school te maken heeft lijkt me eigenlijk heel klein. Anders werden ze niet overgeplaatst naar een andere school die onder hetzelfde bestuur valt en dus dezelfde identiteit heeft.
Neuh...

De RKK was (is?) ook meester in het transporteren van dubieuze leden naar 'andere parochies' en 'andere parochiescholen'.

Wat men daar niet wist, deerde niet. Schone lei, eer van de kerk gered, etcetera.

Met het verschil natuurlijk dat deze dames hoogstwaarschijnlijk weinig daadwerkelijk dubieus hebben uitgespookt. En hebben ze dat wel, is het nog veel erger... Dan lever je ze namelijk af bij de politie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217783260
quote:
Hoho bepaalde users haalde hier zelf de islam bij.
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:50:36 #166
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217783271
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:49 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Hoho bepaalde users haalde hier zelf de islam bij.
Dat is kennelijk niet relevant, want het moet gaan over 'stokpaardjes'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:51:52 #167
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217783286
Het topic gaat over een mysterieus arbeidsconflict op een christelijke school. Dus alles over de islam is nogal offtopic.
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:52:37 #168
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217783294
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:51 schreef Hexagon het volgende:
Het topic gaat over een mysterieus arbeidsconflict op een christelijke school. Dus alles over de islam is nogal offtopic.
Misschien Banshee en Chadi daar nog even van verwittigen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217783330
quote:
Waarom spreekt je de personen die daar over begonnen niet aan?
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:55:56 #170
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217783332
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:55 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
^O^ ^O^ ^O^
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:58:48 #171
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217783358
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:55 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Ik heb weinig zin het topic uit te gaan pluizen wie er begint. Al zou het wel bij een basisschool passen.
pi_217783388
Zou er compromitterend (digitaal?) pikant materiaal uit hun PABO-tijd boven water gekomen zijn?

Ik vraag dit voor een vriend.

Ohja, niet speculariseren...sorry
  woensdag 28 mei 2025 @ 23:01:56 #173
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217783391
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik heb weinig zin het topic uit te gaan pluizen wie er begint. Al zou het wel bij een basisschool passen.
Echt... :')

Feit is dat ik niet degene ben die 'de islam er weer bijsleept'.

Daar begonnen adepten daarvan zelf over.

Daar reageer ik op.

Dat is nochtans niet de bedoeling, want die users moet je niet 'serieus' nemen.

Dus bestaan die users en hun reacties niet, of iets dergelijks.

En is de conclusie dat ik weer stokpaardjes berijd.

Zoek het uit man.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 23:02:32 #174
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_217783404
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:34 schreef capricia het volgende:

[..]
Homo's, joden, andersdenkenden, dissidenten etc.
OK. Mits ze niet te veel stikstof uitstoten heb ik er geen problemen mee
pi_217783406
quote:

[..]
Dat is vrij duidelijk hoor. Wie hier een hit en run deden.
Beetje flauw om dat willekeurige anderen die daar op reageren te gaan aanspreken.

Zeg dan niets, of lees ff terug.
  woensdag 28 mei 2025 @ 23:02:42 #176
346939 Janneke141
pi_217783408
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
En is de conclusie dat ik weer stokpaardjes bereid.
Laat ze je smaken :Y)
  woensdag 28 mei 2025 @ 23:03:36 #177
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217783418
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 23:02 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Laat ze je smaken :Y)
Zoals ik al zei: buiten die bubbel neemt niemand dit soort fratsen meer serieus.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 23:04:54 #178
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217783438
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Echt... :')

Feit is dat ik niet degene ben die 'de islam er weer bijsleept'.

Daar begonnen adepten daarvan zelf over.

Daar reageer ik op.

Dat is nochtans niet de bedoeling, want die users moet je niet 'serieus' nemen.

Dus bestaan die users en hun reacties niet, of iets dergelijks.

En is de conclusie dat ik weer stokpaardjes berijd.

Zoek het uit man.
Je kan natuurlijk ook gewoon een TR plaatsen of ze vragen ontopic te gaan, in plaats van iedere keer die elpee weer tot in den treure op te zetten.
  woensdag 28 mei 2025 @ 23:06:08 #179
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217783454
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 23:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon een TR plaatsen of ze vragen ontopic te gaan, in plaats van iedere keer die elpee weer tot in den treure op te zetten.
Rijkelijk gedaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217783455
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 23:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Heb jij dat gedaan? Bij degene die over de islam begonnen.
Of vind je dit wel makkelijk?
  woensdag 28 mei 2025 @ 23:06:55 #181
346939 Janneke141
pi_217783465
Het is jammer dat we, zeer waarschijnlijk, niet te weten wat hier achter zit. Gezien de privacy van de betrokkenen ook wel terecht, dit is een intern conflict dat niet in de krant hoeft.

Maar, als het verhaal in de OP klopt, dan is de werkwijze van het schoolbestuur tamelijk schandalig en aangezien dit niet de eerste en ook niet de laatste keer is dat een of andere bestuurder een te grote broek aantrekt ben ik alsnog wel benieuwd wat nu de reden was. Dus ik meld me hier wel weer als dat alsnog bekend wordt.

Oh, en ik hoop ook niet dat schoolbesturen nu op het idee komen dat 'overplaatsen' best een handige manier is om personeelstekorten te bestrijdenverspreiden.
  woensdag 28 mei 2025 @ 23:09:07 #182
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217783484
Daarbij: het volstrekt amateurisme om docenten IN DE LES te verwittigen, en dus de klas erbij, dat ze op moeten sodemieteren...

Welke cursus TEAM MANAGEMENT, laat staan basale didactiek, heeft het bestuur gevolgd die dit wel een goede manier van handelen acht?

Hoe werkt zoiets?

Leontien en Ada staan tussen 10.00 en 12.30 in groep 6, uitgelezen moment om een arbeidsconflict uit te vechten.

Dit is een heel slechte Jiskefet sketch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 23:10:57 #183
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217783502
Gefingeerde namen trouwens.

Hoop ik
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 mei 2025 @ 23:12:12 #184
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_217783517
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 20:47 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik krijg bij het lezen echt zo'n rokerig jaren 60 bruin pak directeurtje gevoel. Beetje gggristendom erbij.
Past wel bij een directrice :+
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 28 mei 2025 @ 23:14:15 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217783539
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 23:06 schreef Janneke141 het volgende:
Het is jammer dat we, zeer waarschijnlijk, niet te weten wat hier achter zit. Gezien de privacy van de betrokkenen ook wel terecht, dit is een intern conflict dat niet in de krant hoeft.

Maar, als het verhaal in de OP klopt, dan is de werkwijze van het schoolbestuur tamelijk schandalig en aangezien dit niet de eerste en ook niet de laatste keer is dat een of andere bestuurder een te grote broek aantrekt ben ik alsnog wel benieuwd wat nu de reden was. Dus ik meld me hier wel weer als dat alsnog bekend wordt.

Oh, en ik hoop ook niet dat schoolbesturen nu op het idee komen dat 'overplaatsen' best een handige manier is om personeelstekorten te bestrijdenverspreiden.
Zelf houd ik erop dat het iets te maken heeft met een conflict rondom specifieke leerlingen, mogelijk van een gezin, waarbij die leraressen niet loyaal genoeg zijn aan het bestuur.
pi_217783540
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Daarbij: het volstrekt amateurisme om docenten IN DE LES te verwittigen, en dus de klas erbij, dat ze op moeten sodemieteren...

Welke cursus TEAM MANAGEMENT, laat staan basale didactiek, heeft het bestuur gevolgd die dit wel een goede manier van handelen acht?

Hoe werkt zoiets?

Leontien en Ada staan tussen 10.00 en 12.30 in groep 6, uitgelezen moment om een arbeidsconflict uit te vechten.

Dit is een heel slechte Jiskefet sketch.
Mee eens dat dit waardeloos gepland is
pi_217783945
quote:
Dan moet ik Moslims de maat gaan nemen en daar ben ik te hypocriet voor.
Heb je gedachtegang wat directer verwoord. Graag gedaan.
  donderdag 29 mei 2025 @ 00:59:37 #188
13462 BansheeBoy
pi_217784242
quote:
Ik onderschrijf dit volledig. Wat mij betreft is de euforie en blijdschap mijnerzijds m.b.t. islamitische (basis)scholen niet meer waard dan een bijzin, een voetnoot zo u wilt.

Ik ben wel benieuwd naar de details van dit conflictje. Ze hebben het niet goed uitgedacht lijkt het.

:{
  donderdag 29 mei 2025 @ 01:00:21 #189
13462 BansheeBoy
pi_217784247
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Volledig eens. Dat moet een gek beeld zijn geweest. :')

pi_217784393
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 23:06 schreef Janneke141 het volgende:
Damage control.
pi_217784396
quote:
15s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je vindt zoiets (dat 'gekke beeld') grappig?
  donderdag 29 mei 2025 @ 07:38:59 #192
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217784875
quote:
15s.gif Op donderdag 29 mei 2025 00:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik onderschrijf dit volledig. Wat mij betreft is de euforie en blijdschap mijnerzijds m.b.t. islamitische (basis)scholen niet meer waard dan een bijzin, een voetnoot zo u wilt.
Ook offtopic gelul. Bovendien vinden dit soort intriges overal plaats dus ook op moslim scholen.
pi_217784964
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 23:14 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Mee eens dat dit waardeloos gepland is
waardeloos is nogal een understatement
pi_217790417
Vermoedelijk gaat het om klokkenluiders waarbij geprobeerd werd ze monddood te krijgen. In dit land worden klokkenluiders vaak met pek en veren behandeld. Beetje een backfire wel nu dit breed in het nieuws komt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 29 mei 2025 @ 21:15:22 #195
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217791603
Ook wel eens leuk dat leerlingen zo van juffen houden.

Wij hadden alleen oude heksen vroeger op de basisschool. Als die zo zouden zijn vertrokken hadden wij van vreugde op de tafels gesprongen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217797170
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:53 schreef H.FR het volgende:
Vermoedelijk gaat het om klokkenluiders waarbij geprobeerd werd ze monddood te krijgen. In dit land worden klokkenluiders vaak met pek en veren behandeld. Beetje een backfire wel nu dit breed in het nieuws komt.
Waar baseer je dit op? Je onderbuik?
  vrijdag 30 mei 2025 @ 16:32:52 #197
66444 Lord_Vetinari
pi_217799035
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:53 schreef H.FR het volgende:
Klokkenluiders waarover dan?
pi_217799534
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 13:26 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Waar baseer je dit op? Je onderbuik?
Verder kijken dan je neus lang is. En dit artikel.

https://www.ermelosweekbl(...)WdSFIIgI3w&sfnsn=wa#
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_217799541
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 16:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Klokkenluiders waarover dan?
Onbehoorlijk bestuur, bijvoorbeeld.
pi_217800073
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 17:17 schreef H.FR het volgende:

[..]
Verder kijken dan je neus lang is. En dit artikel.

https://www.ermelosweekbl(...)WdSFIIgI3w&sfnsn=wa#
Typisch.

Ik kijk hier niet van op.

(maar het zal uiteindelijk wel weer doodbloeden .... glas, plas, was)
  vrijdag 30 mei 2025 @ 18:20:30 #201
66444 Lord_Vetinari
pi_217800089
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 17:18 schreef H.FR het volgende:

[..]
Onbehoorlijk bestuur, bijvoorbeeld.
Wat heeft overplaatsen naar een andere school onder hetzelfde bestuur dan voor nut? Of hoe gaat hen dat stoppen verder te klokkenluiden?
pi_217800112
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 18:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Wat heeft overplaatsen naar een andere school onder hetzelfde bestuur dan voor nut? Of hoe gaat hen dat stoppen verder te klokkenluiden?
Ik neem aan dat ze hopen dat de leerkrachten zelf ontslag nemen.
pi_217800123
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 18:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Wat heeft overplaatsen naar een andere school onder hetzelfde bestuur dan voor nut?
Het conflict draait om de interim schooldirecteur, dan word je gedwongen overgeplaatst, problem solved.
quote:
Of hoe gaat hen dat stoppen verder te klokkenluiden?
Spreekverbod op straffe van (verwijtbaar) ontslag.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 20:37:23 #204
66444 Lord_Vetinari
pi_217801205
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 18:24 schreef r_one het volgende:

[..]
Het conflict draait om de interim schooldirecteur, dan word je gedwongen overgeplaatst, problem solved.
[..]
Spreekverbod op straffe van (verwijtbaar) ontslag.
Helaas werkt dat zo niet onder het arbeidsrecht. Een spreekverbod kan onder de Nederlandse wet alleen worden opgelegd door de rechter. En dan ook nog onder strikte voorwaarden.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 20:56:01 #205
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_217801450
Is er wat meer duidelijkheid?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_217801544
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Helaas werkt dat zo niet onder het arbeidsrecht. Een spreekverbod kan onder de Nederlandse wet alleen worden opgelegd door de rechter. En dan ook nog onder strikte voorwaarden.
Helaas wel. "Dienstopdracht". Ingekleed als vriendelijk verzoek. En als dat niet helpt: (minder vriendelijk) sommatie.

Been there, done that (hoewel dat ambtenarenrecht was).
pi_217801785
Wanneer komt er meer info? Ik wil weten of en wanneer ik de 'nice' pics tevoorschijn kan halen.
pi_217803067
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 21:44 schreef Cockwhale het volgende:
Wanneer komt er meer info?
Dit was het. Meer gaat er niet komen.
quote:
Ik wil weten of en wanneer ik de 'nice' pics tevoorschijn kan halen.
ONZ is een deurtje verder.
pi_217803172
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Maar in veel contracten is ook opgenomen dat je niet met de pers mag praten over het bedrijf, ik heb bij Rabo meegemaakt dat een collega ontslagen werd op een vrij basic vraag van een journalist: Vind je het eerlijk dat een Scrummaster meer verdient dan een onderwijzer, zijn antwoord: Ja dat is eigenlijk best gek. Het was genoeg om hem per direct er uit te gooien.
pi_217803220
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 06:40 schreef raptorix het volgende:

[..]
Maar in veel contracten is ook opgenomen dat je niet met de pers mag praten over het bedrijf, ik heb bij Rabo meegemaakt dat een collega ontslagen werd op een vrij basic vraag van een journalist: Vind je het eerlijk dat een Scrummaster meer verdient dan een onderwijzer, zijn antwoord: Ja dat is eigenlijk best gek. Het was genoeg om hem per direct er uit te gooien.
heeft hij het aangevochten? want het lijkt mij dat een rechter gehakt maakt van dat ontslag
pi_217803234
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 07:23 schreef mschol het volgende:

[..]
heeft hij het aangevochten? want het lijkt mij dat een rechter gehakt maakt van dat ontslag
Het was niet echt ontslag omdat het om een externe consultant ging, gehakt maken zou ik niet al te zeker van zijn omdat het letterlijk in je verplichte training duidelijk gemaakt word, ik kan me wel voorstellen dat een werkgever in een rechtszaak minder sterk zal staan, maar het ging duidelijk niet over een algemene persoonlijke mening maar over de functie die hij uitvoerde bij het bedrijf, en ook nog eens met het bedrijf prominent in de achtergrond op beeld.
pi_217805078
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 07:23 schreef mschol het volgende:

[..]
.... om vervolgens te vonnissen dat partijen niet meer samen door één deur kunnen en wordt de arbeidsovereenkomst alsnog ontbonden, maar dan op andere gronden.
pi_217809042
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 21:44 schreef Cockwhale het volgende:
Wanneer komt er meer info? Ik wil weten of en wanneer ik de 'nice' pics tevoorschijn kan halen.
Jij geilt wel op pedofilie he.
pi_217809059
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:36 schreef HSG het volgende:

[..]
Weet niet op welke scholen jij hebt gezeten maar de juffen en meesters waren bij mij altijd 18+.
pi_217809089
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:37 schreef Nober het volgende:

[..]
Weet niet op welke scholen jij hebt gezeten maar de juffen en meesters waren bij mij altijd 18+.
Jij snapt het niet.
pi_217809118
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:15 schreef Harvest89 het volgende:
Ook wel eens leuk dat leerlingen zo van juffen houden.

Wij hadden alleen oude heksen vroeger op de basisschool. Als die zo zouden zijn vertrokken hadden wij van vreugde op de tafels gesprongen.
Gebeurd overal hoor. Toen Frans Timmermans in de EC zat zei hij dat klokkenluiders erg belangrijk waren en bij de eerste de beste klokkenluiders stak hij een dolk in diegene zijn rug.
pi_217809798
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:36 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik begluur jou graag ja.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 17:54:01 #218
66444 Lord_Vetinari
pi_217809849
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:41 schreef HSG het volgende:

[..]
Gebeurd overal hoor. Toen Frans Timmermans in de EC zat zei hij dat klokkenluiders erg belangrijk waren en bij de eerste de beste klokkenluiders stak hij een dolk in diegene zijn rug.
GebeurT
pi_217810522
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 17:46 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ik begluur jou graag ja.
Sorry maar jij bent te jong voor mij.
pi_217824896
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:37 schreef Nober het volgende:

[..]
Soms kwam er wel een kwekeling, ofwel een stagiare. Die zagen altijd kans om er ouwelijk uit te zien. Mogelijk was dat om mevrouwiger over te komen, maar ze praatten een beetje als kleuterjuffen. Toen werd je pas met 21 jr meerderjarig. Pedofilen vallen voor véél jonger dan 18: op kinderen die fysiek nog kind zijn. .
pi_217824995
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:34 schreef Teslynd het volgende:

[..]
Soms kwam er wel een kwekeling, ofwel een stagiare. Die zagen altijd kans om er ouwelijk uit te zien. Mogelijk was dat om mevrouwiger over te komen, maar ze praatten een beetje als kleuterjuffen. Toen werd je pas met 21 jr meerderjarig. Pedofilen vallen voor véél jonger dan 18: op kinderen die fysiek nog kind zijn. .
Ik denk dat je bij @HSG moet zijn met deze (triviale) uitleg :{w

Post #213
pi_217825030
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:44 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik denk dat je bij @:HSG moet zijn met deze (triviale) uitleg :{w

Post #213
Sorry voor het misverstand.
pi_217825078
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:48 schreef Teslynd het volgende: