Klopt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jij reageert .. ben je nu op je teentjes getrapt?
Avignon.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:46 schreef CarbonC het volgende:
Die website van die school: kregen ze die gratis bij een jaarabonnement op de Bobo?
WTF!quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:46 schreef Moonversion het volgende:
Voor de liefhebber, soliciteren kan hier:
https://www.meesterbaan.n(...)oolVacatureContainer
6 dagen geleden
Invalleerkrachten (wtf in overleg)
VPCO onderdeel van Stichting VPCO Ermelo
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Groen en rood zitten verkeerd om.
en ik mocht het Ezelachtereinde zijnquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:15 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zat vroeger als ongelovige op de katholieke school en heb carnaval en kerst meegedaan. Nog nooit was er zo'n goede os in een kerstvoorstelling.
Over het nieuwsbericht: ik was er niet bij, maar als het bestuur midden op de dag medewerkers uit een klas trekt om ze over te plaatsen met veel vertoon denk ik dat de werkomgeving niet zo goed is.
Dit lijkt me een tikkie overtrokken reactie, afhankelijk van wat ze daar verteld hebben aan die kinderen. En ja, scholen in de Biblebeltquote:Dat was echt de druppel", zegt een verontwaardigde moeder, met een zoon in groep 8. “Mijn zoon zegt niet veel, maar toen hij die woensdag terugkwam, trilden zijn lippen en stonden de tranen in zijn ogen. Bij het naar bed brengen is hij bang en onzeker over wie er morgen weer voor de klas staat. We zien aan alles dat het grote impact op hem heeft.”
Jullie soort zijn altijd wel dwingend hequote:Op woensdag 28 mei 2025 09:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo that exploded fast. Vertel wat bedoel je en wees concreet.
Oh wauw dit is de eerste keer dat ik goed naar dit nummer heb geluisterd.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:44 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
en ik mocht het Ezelachtereinde zijn![]()
Bekijk deze YouTube-video
...en inderdaad, als je als werknemer zo van je werkplek getrokken wordt....
ja, ik heb net ook nog even goed naar de tekst geluisterd. Kinderen zijn echt monsters.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh wauw dit is de eerste keer dat ik goed naar dit nummer heb geluisterd.
Goud nummertje hoor. Hoop, verdriet en geluk. Het heeft alles!
COOL is gewoon een DWLO binnen het PO en daar dus het logo van.quote:
Geen idee, bij ons kon je in principe kiezen en ik woon vuistdiep in de Randstad.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is dat altijd een keuze, eigenlijk? Ik hoor ook wel eens over ouders die een top 5 moeten samenstellen en dan af moeten wachten waar ze ingedeeld worden. Lijkt me heel irritant.
Wat is je punt nu? Dat mensen hun kinderen op een christelijke school mogen plaatsen maar dat ze de christelijke identiteit niet hoeven te respecteren? Wat had je dan gewild? Dat het alleen open stond voor christenen? Dan had je ook lopen janken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:40 schreef Chadi het volgende:
Wij staan open voor kinderen en ouders met verschillende levensovertuigingen....
1 Moment later..
Wij verwachten van de kinderen en hun ouders dat ze deelnemen aan de christelijke activiteiten zoals vieringen en dat zij de christelijke identiteit respecteren
Ik was meer verbaast over de hidden Links naar niet zo Christelijke sites:quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:46 schreef CarbonC het volgende:
Die website van die school: kregen ze die gratis bij een jaarabonnement op de Bobo?
quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik was meer verbaast over de hidden Links naar niet zo Christelijke sites:
[ afbeelding ]
Als ik mijn kinderen naar een islamtische school stuur (waarvan ik me dan afvraag of ze wel toegelaten danwel geaccepteerd worden), dan kan ga ik ze ook geen varkenspoten meegeven voor de lunch. Zo simpel is dat.quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Weet jij het? Ik ken geen islamitische school die je verplicht om mee te feesten. Maar als jij ze kent, hoor ik het graag zodat we daar ook aandacht aan kunnen schenken en je je anti Islam portie voor vandaag gehad hebt. Kan je weer verder.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik was meer verbaast over de hidden Links naar niet zo Christelijke sites:
[ afbeelding ]
Zie ook 'bobo'quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:35 schreef Gunner het volgende:
Poei het enige wat ik hier heb geconstateerd dat er veel vooroordelen zijn over het onderwijs.
[..]
COOL is gewoon een DWLO binnen het PO en daar dus het logo van.
Dat snap ik, gewoon een grappige overeenkomst met bobo waar iemand anders het over had, neem het niet zo serieus!quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
COOL is gewoon een DWLO binnen het PO en daar dus het logo van.
Ik vermoed dat een luie dev ergens een Template gepakt/gejat heeft, en de boel gewoon op hidden heeft gezetquote:
Misschien dachten ze verkeerd over bepaalde zaken, zoals milieu of Israël.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Misschien deden de juffen ondeugende dingen met elkaar in hun priveleven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |