negeerdeN. 'jij en andere users' is meervoud.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want daar negeerde jij en de andere zeer fanatieke users dit meermaals
Dit was gisteravond laat pas in het nieuws en toen was ik niet actief hier.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want daar negeerde jij en de andere zeer fanatieke users dit meermaals
Geen idee, dat andere topic loopt als een treinquote:
Jouw posts waren respectievelijk de 3e en 5e post na dit nieuws schatquote:Op zondag 25 mei 2025 10:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit was gisteravond laat pas in het nieuws en toen was ik niet actief hier.
Etto heeft heel vaak gelijk en pakt dat in met bronnen en een eigen stijl. Daar is helemaal niets mis mee.quote:Op zondag 25 mei 2025 09:08 schreef KareldeStoute het volgende:
Over topics onderschijten gesproken. Etto heeft dit topic succesvol doen ontsporen. Daardoor gaat het over alles behalve het onderwerp.
NWS / SGP-leden verwerpen motie om vrouwen meer ruimte te geven in politiek
quote:Op zondag 25 mei 2025 10:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
negeerdeN. 'jij en andere users' is meervoud.
"Hij brengt het prima"quote:Op zondag 25 mei 2025 10:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Etto heeft heel vaak gelijk en pakt dat in met bronnen en een eigen stijl. Daar is helemaal niets mis mee.
Volk wat daar vervolgens niet tegen kan gaat op de persoonlijke tour waarna ze onderbouwd af worden gemaakt. Een hexagon kan daar bijvoorbeeld niet tegen en gaat lopen zuigen en zieken. Niet etto.
Ben het ook lang niet altijd eens met hem, maar hij brengt het prima.
Zal allemaal wel, ik lees voornamelijk persoonlijke aanvallen van hem.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Etto heeft heel vaak gelijk en pakt dat in met bronnen en een eigen stijl. Daar is helemaal niets mis mee.
Zal vast ook aan jou liggen dat je hem niet kan hebben.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Hij brengt het prima"![]()
Hij ging daar volledig los op de persoonlijke toer. Ik zet zelden een TR, en er is hier en daar wat verwijderd maar het is triest dat er nog steeds persoonlijke aanvallen blijven staan.
En dat was niet het enige topic dat hij compleet laat ontsporen door allerlei users random aan te vallen. Het wordt steeds erger.
Hij had daar ook geen gelijk. Het topic onderwerp ging over de SGP en hij kwam daar offtopic met allerlei beschuldigingen aan zetten.
Hij wordt persoonlijk, doet herhaaldelijk valse aannames en valse beschuldigingen.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zal vast ook aan jou liggen dat je hem niet kan hebben.
Zie genoeg bronnen en onderbouwingen van m voorbij komen en van jou alleen maar asoposts en gejank.
Spiegeltje much man.
Ik denk dat jij hem hier valselijk beschuldigd van van alles wat je in je eerste zin zegt. Croft maar. Altijd een bron, altijd onderbouwd.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij wordt persoonlijk, doet herhaaldelijk valse aannames en valse beschuldigingen.
Maar daar wat op terug zeggen is "asopost" en "gejank", en "niet kunnen hebben". Duidelijk.
Wat zwak ditquote:Op zondag 25 mei 2025 17:03 schreef Harvest89 het volgende:
Vraag aan de mods.
Mag je gewoon zonder consequenties herhaaldelijk topics ontsporen door met offtopic onderwerpen en valse beschuldigingen users aan te vallen en uit te maken voor lafbek, etc.
Als dat mag, schenkt ome Harvest89 straks om 21.00 een borreltje in en gaan we helemaal los.
Ik kan wel wat hebben, maar persoonlijk worden tegen een user omdat hij het bijvoorbeeld niet heeft over het uitsterven van de ijsbeer in een topic dat gaat over de tieten van Lies Zhara is nogal irritant.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hem hier valselijk beschuldigd van van alles wat je in je eerste zin zegt. Croft maar. Altijd een bron, altijd onderbouwd.
Doe maar huilie verder omdat je hem niet kan pareren.
Huh? Je wordt boos op mensen die het ergens niet over hebben?quote:Op zondag 25 mei 2025 17:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben, maar persoonlijk worden tegen een user omdat hij het bijvoorbeeld niet heeft over het uitsterven van de ijsbeer in een topic dat gaat over de tieten van Lies Zhara is nogal irritant.
Ik niet.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh? Je wordt boos op mensen die het ergens niet over hebben?
Ik word schijtziek van users die in elk topic zonder enige aanleiding ''religie van de vrede, lage bloedsuikerspiegel, wir schaffen das, culturele verrijking'' etc posten en als het dan niet zo blijkt te zijn je ze ook verder niet meer ziet.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
ik word echt schijtziek van al die linkse totaalmongolen die in ieder topic met een aanslag lopen te zeiken dat het geen moslim is en mensen daardoor niet reageren
halve topics vol met die troep
Je vergeet ‘kansenparels’.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van users die in elk topic zonder enige aanleiding ''religie van de vrede, lage bloedsuikerspiegel, wir schaffen das, culturele verrijking'' etc posten en als het dan niet zo blijkt te zijn je ze ook verder niet meer ziet.
Halve topics vol met die troep
ja met als verschil dat jij dat wel opruimt en er voor waarschuwt makkerquote:Op zondag 25 mei 2025 18:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van users die in elk topic zonder enige aanleiding ''religie van de vrede, lage bloedsuikerspiegel, wir schaffen das, culturele verrijking'' etc posten en als het dan niet zo blijkt te zijn je ze ook verder niet meer ziet.
Halve topics vol met die troep
Sneren naar moderatie gaat je niet helpen.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:03 schreef bianconeri het volgende:
Inmiddels al 5 dagen zonder het Oekraine topic. Na alle gebeurtenissen daar weer van de afgelopen dagen...
En dat alleen maar vanwege het niet ingrijpen door de mods en nu ineens wel.
Beetje jammer dit.
+1 Vanwege de eerste zin. Dat gezeur op de moderatie is nou precies de reden waarom ze het hebben dichtgegooid, kap daar nou eens mee.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:03 schreef bianconeri het volgende:
Inmiddels al 5 dagen zonder het Oekraine topic. Na alle gebeurtenissen daar weer van de afgelopen dagen...
Beetje jammer dit.
En Finnen.quote:
Dat besef ik me na al die jaren eigenlijk nu pas.quote:
Als suggestie zou ik het volgende voorstellen:quote:Op maandag 26 mei 2025 10:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
+1 Vanwege de eerste zin. Dat gezeur op de moderatie is nou precies de reden waarom ze het hebben dichtgegooid, kap daar nou eens mee.
Ik zou het topic ook graag weer open zien. Misschien met waarschuwing dat men klachten over moderatie hier in het FB-topic kwijt kan of bij (te veel) gezeur op de moderatie dit ook tot een ban kan leiden. Het is hier geen democratie
quote:Op maandag 26 mei 2025 10:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Sneren naar moderatie gaat je niet helpen.
Als de mods de schuldigen zijn voor die problemen dan is gezeur op moderatie meer dan terecht.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
+1 Vanwege de eerste zin. Dat gezeur op de moderatie is nou precies de reden waarom ze het hebben dichtgegooid, kap daar nou eens mee.
Ik zou het topic ook graag weer open zien. Misschien met waarschuwing dat men klachten over moderatie hier in het FB-topic kwijt kan of bij (te veel) gezeur op de moderatie dit ook tot een ban kan leiden. Het is hier geen democratie
Grotendeels eens. Dit feedback topic kan dat extra leven vanwege mod fouten wel gebruiken.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als suggestie zou ik het volgende voorstellen:
1. Geen gezeik op de moderatie in het topic
2. Zero tolerance op persoonlijke aanvallen, dus geen gezeik over roebelhoeren en poetinpijpers of oorlogshitsers meer.
3. Bij nieuws, graag een bron.
4. Bewezen desinformatie weghalen.
Er is momenteel best veel nieuws dus het zou mooi zijn als het topic uiteindelijk weer open kon mits iedereen een beetje normaal kan doen.
De tering zeg....quote:Op maandag 26 mei 2025 09:03 schreef bianconeri het volgende:
Beetje jammer dit.
Dat heeft Straat toch rigoureus gedaan?quote:Op maandag 26 mei 2025 10:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Als de mods de schuldigen zijn voor die problemen dan is gezeur op moderatie meer dan terecht.
En nee het is hier idd geen democratie, maar als niet ingrijpen door mods het probleem zijn van het ontsporen van topics dan wordt het toch tijd om iets aan te passen.
Nee niet voldoende.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat heeft Straat toch rigoureus gedaan?
Persoonlijke vind ik dit een duidelijke opsomming. Maar het puntje 'bewezen desinformatie' vind ik een lastige. Van een aantal zaken is bekend dat het niet klopt, maar wanneer is iets 'bewezen desinformatie'? Er gaat zoveel propaganda van alle partijen rond, dat ik het users niet kwalijk kan nemen als ze onjuiste informatie posten. Dat zou dan in de daaropvolgende discussie kunnen worden ontkracht.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als suggestie zou ik het volgende voorstellen:
1. Geen gezeik op de moderatie in het topic
2. Zero tolerance op persoonlijke aanvallen, dus geen gezeik over roebelhoeren en poetinpijpers of oorlogshitsers meer.
3. Bij nieuws, graag een bron.
4. Bewezen desinformatie weghalen.
Er is momenteel best veel nieuws dus het zou mooi zijn als het topic uiteindelijk weer open kon mits iedereen een beetje normaal kan doen.
Noem jij een populair topic sluiten niet rigoureus?quote:Op maandag 26 mei 2025 11:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee niet voldoende.
Want de mods hier hebben wel een politieke voorkeur maar laten ook ruimte voor andere meningen.
En dat is volgens sommige users niet toegestaan.
Die willen een soort totalitair regim.
Ik noem het in dit geval meer een wanhoopsdaad.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Noem jij een populair topic sluiten niet rigoureus?
Persoonlijk vind ik X-berichten van Lord Bebo desinformatie. Dat account combineert vaak oude of niet gerelateerde beelden met het Russische verhaal.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Persoonlijke vind ik dit een duidelijke opsomming. Maar het puntje 'bewezen desinformatie' vind ik een lastige. Van een aantal zaken is bekend dat het niet klopt, maar wanneer is iets 'bewezen desinformatie'? Er gaat zoveel propaganda van alle partijen rond, dat ik het users niet kwalijk kan nemen als ze onjuiste informatie posten. Dat zou dan in de daaropvolgende discussie kunnen worden ontkracht.
Als dat met een goede intentie gebeurt, wel. Elke user is toch vrij om zijn eigen conclusie te trekken over hetgeen gepost wordt. Niemand is verplicht om een post waarvan hij denkt dat het propaganda is serieus te nemen. Scroll daar gewoon voorbij.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik X-berichten van Lord Bebo desinformatie. Dat account combineert vaak oude of niet gerelateerde beelden met het Russische verhaal.
Bijvoorbeeld de beelden van "conscription van Oekraïners" met beelden die niet kloppen.
Moet je het quoten van zo'n account ter ondersteuning van een Russisch talking point toelaten?
https://factcheck.afp.com/doc.afp.com.42BV3CV
Ik dacht aan KIB - > kibbelenquote:Op maandag 26 mei 2025 12:00 schreef Candymannetje het volgende:
Misschien is het een idee om nog een subtopic te openen voor dit topic.
We hebben NWS, OOR en BNW maar is het een idee om een GGZ topic te openen voor die geflipte?
Sorry jippie misschien ben ik te grof maar ik ben nou eenmaal niet politiek correct.quote:
Dat is nu een issue voor veel users. Niemand dwingt jullie om politiek correct te zijn, maar het sneren naar andere users is niet gewenst.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Sorry jippie misschien ben ik te grof maar ik ben nou eenmaal niet politiek correct.
Vandaar dat ik nooit meer wordt uitgenodigd voor vergaderingen op m'n werk misschien 🤔
Maar de mods valt echt niks te verwijten naar mijn mening.
Die doen echt hun best om alles in goede banen te leiden zonder politieke voorkeur.
Maar er zijn wat users die het daar niet mee eens zijn en daar verandering in willen brengen.
Ja, maar ik heb nog nooit getrold dan wel desinformatie rond lopen strooien.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:20 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De tering zeg....
Ik wilde hier eigenlijk niet reageren maar heb je wel eens gehoord van de hand in eigen boezem steken?
Nog nooit gezien dan, ik moet elke keer als ik wil volgen 10/13 pagina's door scrollen vanwege alle Russische rotzooi.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat heeft Straat toch rigoureus gedaan?
Hou toch op zeg.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee niet voldoende.
Want de mods hier hebben wel een politieke voorkeur maar laten ook ruimte voor andere meningen.
En dat is volgens sommige users niet toegestaan.
Die willen een soort totalitair regim.
Kom je weleens in Dordt? De beste kibbeling van Nederland! Bij viszaak Plexat aan de visbrug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |