negeerdeN. 'jij en andere users' is meervoud.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want daar negeerde jij en de andere zeer fanatieke users dit meermaals
Dit was gisteravond laat pas in het nieuws en toen was ik niet actief hier.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want daar negeerde jij en de andere zeer fanatieke users dit meermaals
Geen idee, dat andere topic loopt als een treinquote:
Jouw posts waren respectievelijk de 3e en 5e post na dit nieuws schatquote:Op zondag 25 mei 2025 10:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit was gisteravond laat pas in het nieuws en toen was ik niet actief hier.
Etto heeft heel vaak gelijk en pakt dat in met bronnen en een eigen stijl. Daar is helemaal niets mis mee.quote:Op zondag 25 mei 2025 09:08 schreef KareldeStoute het volgende:
Over topics onderschijten gesproken. Etto heeft dit topic succesvol doen ontsporen. Daardoor gaat het over alles behalve het onderwerp.
NWS / SGP-leden verwerpen motie om vrouwen meer ruimte te geven in politiek
quote:Op zondag 25 mei 2025 10:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
negeerdeN. 'jij en andere users' is meervoud.
"Hij brengt het prima"quote:Op zondag 25 mei 2025 10:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Etto heeft heel vaak gelijk en pakt dat in met bronnen en een eigen stijl. Daar is helemaal niets mis mee.
Volk wat daar vervolgens niet tegen kan gaat op de persoonlijke tour waarna ze onderbouwd af worden gemaakt. Een hexagon kan daar bijvoorbeeld niet tegen en gaat lopen zuigen en zieken. Niet etto.
Ben het ook lang niet altijd eens met hem, maar hij brengt het prima.
Zal allemaal wel, ik lees voornamelijk persoonlijke aanvallen van hem.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Etto heeft heel vaak gelijk en pakt dat in met bronnen en een eigen stijl. Daar is helemaal niets mis mee.
Zal vast ook aan jou liggen dat je hem niet kan hebben.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Hij brengt het prima"![]()
Hij ging daar volledig los op de persoonlijke toer. Ik zet zelden een TR, en er is hier en daar wat verwijderd maar het is triest dat er nog steeds persoonlijke aanvallen blijven staan.
En dat was niet het enige topic dat hij compleet laat ontsporen door allerlei users random aan te vallen. Het wordt steeds erger.
Hij had daar ook geen gelijk. Het topic onderwerp ging over de SGP en hij kwam daar offtopic met allerlei beschuldigingen aan zetten.
Hij wordt persoonlijk, doet herhaaldelijk valse aannames en valse beschuldigingen.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zal vast ook aan jou liggen dat je hem niet kan hebben.
Zie genoeg bronnen en onderbouwingen van m voorbij komen en van jou alleen maar asoposts en gejank.
Spiegeltje much man.
Ik denk dat jij hem hier valselijk beschuldigd van van alles wat je in je eerste zin zegt. Croft maar. Altijd een bron, altijd onderbouwd.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij wordt persoonlijk, doet herhaaldelijk valse aannames en valse beschuldigingen.
Maar daar wat op terug zeggen is "asopost" en "gejank", en "niet kunnen hebben". Duidelijk.
Wat zwak ditquote:Op zondag 25 mei 2025 17:03 schreef Harvest89 het volgende:
Vraag aan de mods.
Mag je gewoon zonder consequenties herhaaldelijk topics ontsporen door met offtopic onderwerpen en valse beschuldigingen users aan te vallen en uit te maken voor lafbek, etc.
Als dat mag, schenkt ome Harvest89 straks om 21.00 een borreltje in en gaan we helemaal los.
Ik kan wel wat hebben, maar persoonlijk worden tegen een user omdat hij het bijvoorbeeld niet heeft over het uitsterven van de ijsbeer in een topic dat gaat over de tieten van Lies Zhara is nogal irritant.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hem hier valselijk beschuldigd van van alles wat je in je eerste zin zegt. Croft maar. Altijd een bron, altijd onderbouwd.
Doe maar huilie verder omdat je hem niet kan pareren.
Huh? Je wordt boos op mensen die het ergens niet over hebben?quote:Op zondag 25 mei 2025 17:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben, maar persoonlijk worden tegen een user omdat hij het bijvoorbeeld niet heeft over het uitsterven van de ijsbeer in een topic dat gaat over de tieten van Lies Zhara is nogal irritant.
Ik niet.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh? Je wordt boos op mensen die het ergens niet over hebben?
Ik word schijtziek van users die in elk topic zonder enige aanleiding ''religie van de vrede, lage bloedsuikerspiegel, wir schaffen das, culturele verrijking'' etc posten en als het dan niet zo blijkt te zijn je ze ook verder niet meer ziet.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
ik word echt schijtziek van al die linkse totaalmongolen die in ieder topic met een aanslag lopen te zeiken dat het geen moslim is en mensen daardoor niet reageren
halve topics vol met die troep
Je vergeet ‘kansenparels’.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van users die in elk topic zonder enige aanleiding ''religie van de vrede, lage bloedsuikerspiegel, wir schaffen das, culturele verrijking'' etc posten en als het dan niet zo blijkt te zijn je ze ook verder niet meer ziet.
Halve topics vol met die troep
ja met als verschil dat jij dat wel opruimt en er voor waarschuwt makkerquote:Op zondag 25 mei 2025 18:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van users die in elk topic zonder enige aanleiding ''religie van de vrede, lage bloedsuikerspiegel, wir schaffen das, culturele verrijking'' etc posten en als het dan niet zo blijkt te zijn je ze ook verder niet meer ziet.
Halve topics vol met die troep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |