SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Anders komen hier opeens allemaal F1 hooligans posten.quote:
Zo jammer dit @Nattekatquote:
Stig is de grootste F1 hooliganquote:Op maandag 19 mei 2025 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anders komen hier opeens allemaal F1 hooligans posten.
Nou, 1 hele grote misschien.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk ook aan anderenquote:
Gelukkig is het proces om hem eruit te knikkeren al in gang gezet.quote:
Dit is wel een beetje waarquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is het proces om hem eruit te knikkeren al in gang gezet.
Ja, ksssttt.quote:
Met batsen of bonken?quote:Op maandag 19 mei 2025 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als hij nou zaterdagavond naar het ESF had gekeken, dan had hij een positieve notitie gehad.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken alleen proem nogquote:Op maandag 19 mei 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met batsen of bonken?
Valt me nu pas op dat knikkers vrij twijfelachtige namen dragen
Er zijn dingen die ik zelfs niet doequote:Op maandag 19 mei 2025 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als hij nou zaterdagavond naar het ESF had gekeken, dan had hij een positieve notitie gehad.
quote:Op maandag 19 mei 2025 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik zelfs niet doe
Trots op jouquote:Op maandag 19 mei 2025 09:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb vandaag het F1 Live naar Nabeschouwing gezet. Stelletje luie donders.
Ik heb al zoveel notitiesquote:
Ik weet niet of dat iets positiefs is.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Trots op jou
[..]
Ik heb al zoveel notities
Als ik ze van jou krijg wel toch?quote:Op maandag 19 mei 2025 09:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat iets positiefs is.
MKquote:
quote:
"MENSEN VERANDER, GEBRUIK KORIANDER!!!"quote:
Stoomsoepje halen danquote:
Potstickers?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://fiqeu.com/creamy-(...)oN59gs8juiWhNlkf4aHg
Dit ziet er lekker uit
Dit lust ik zelfs.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://fiqeu.com/creamy-(...)oN59gs8juiWhNlkf4aHg
Dit ziet er lekker uit
Even naar CL toe danquote:
heb geen idee wat dat zijn iddquote:Op maandag 19 mei 2025 10:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Potstickers?
ziet er wel lekker uit ja
Je mag die van mij wel gebruikenquote:
ja denk ik wel maar denk duur als je het zou bestellenquote:Op maandag 19 mei 2025 10:10 schreef Karzai het volgende:
Thais eten is hier toch makkelijk te krijgen?
quote:Op maandag 19 mei 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik zei nog, 'heb je hem niet nodig wanneer je weer in Nederland bent'
Thais eten hier is in ieder geval zonder vliegjes, zweetdruppels en poepvingers.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:10 schreef Karzai het volgende:
Thais eten is hier toch makkelijk te krijgen?
Gezelliequote:Op maandag 19 mei 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan kom ik vanaaf langs met mijn stoomsoepje
Dus zonder de authentieke smaak en aroma's?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thais eten hier is in ieder geval zonder vliegjes, zweetdruppels en poepvingers.
dat geeft juist die volledige thaise ervaringquote:Op maandag 19 mei 2025 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thais eten hier is in ieder geval zonder vliegjes, zweetdruppels en poepvingers.
quote:Op maandag 19 mei 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat geeft juist die volledige thaise ervaring
Hoiquote:Op maandag 19 mei 2025 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoi jijquote:
quote:
quote:
Is genoteerd voor zijn beoordeling als F1 modquote:
Was het geen martelkelder?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kwam een keer het overblijfsel van zo'n huisje tegen bij het aanleggen van een tuin
Ye/Kanye ?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama heb je de docu over de familie West al gekeken op Netflix?
Nee nog niet, staat voor deze week op de planning.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama heb je de docu over de familie West al gekeken op Netflix?
Hoeveel minpunten heeft hij nu ?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is genoteerd voor zijn beoordeling als F1 mod
quote:
Stiekem zijn het allemaal lieve notitiesquote:Op maandag 19 mei 2025 10:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is genoteerd voor zijn beoordeling als F1 mod
Helaas, wel een keer bij een eerder huis honderden koeienbotten en kaartchips gevonden omdat den Mof de tuin gebruikt had als BBQ plaats.quote:
Heb je er nu al een bende van gemaakt.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
moet hier opruimen en schoonmaken maar zit zo lekker
ja en morgen komt de makelaar :pquote:Op maandag 19 mei 2025 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je er nu al een bende van gemaakt.
Libië?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Die honden worden nu wel onze verantwoording gemaakt heb ik het idee. Maar goed de landlord zou ze het liefst gewoon ergens anders droppen
ja snap ik. Ik hoop dat je mee mag doen met die proef. Kan je anders nog een afspraak maken met je vaste huisarts?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:44 schreef essnhills het volgende:
Ik ben een beetje nerveus voor de huisarts vanmiddag
Succes vandaagquote:Op maandag 19 mei 2025 10:44 schreef essnhills het volgende:
Ik ben een beetje nerveus voor de huisarts vanmiddag
waar moet ik dan al mijn spullen kwijt karzai ?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Waarom neem je niet gewoon van die campingstoeltjes ipv een bank?
Nee die is er niet, en ik weet niet voor hoelang.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja snap ik. Ik hoop dat je mee mag doen met die proef. Kan je anders nog een afspraak maken met je vaste huisarts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Op de grond.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar moet ik dan al mijn spullen kwijt karzai ?
quote:Op maandag 19 mei 2025 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die is er niet, en ik weet niet voor hoelang.
Het is geen waarnemend arts maar een vervangend artsohh dus je kan het sowieso wel krijgen mocht deze huisarts het niet willen doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn de redenen voor de huisarts om het niet te doen ?
[..]
Het is geen waarnemend arts maar een vervangend artsWat voor iets is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij hebben ze daar ooit kasten voor uitgevonden.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar moet ik dan al mijn spullen kwijt karzai ?
quote:Op maandag 19 mei 2025 10:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar ooit kasten voor uitgevonden.
Officieel is het nog off label medicatie, is oorspronkelijk voor iets heel anders ontwikkeld.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh dus je kan het sowieso wel krijgen mocht deze huisarts het niet willen doen?
Wat zijn de redenen voor de huisarts om het niet te doen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar in hele lage dosis reguleert het je immuunsysteem.
En het bestaat al tientallen jaren, ook in die lage dosis. Maar in NL is het nog weinig bekend. Deze huisarts reageerde ook op mijn berichtje met "ik ken dit middel niet"
Maar ik had allemaal info meegestuurd dus hoop dat ie zich inmiddels heeft ingelezen
En die andere arts houdt zich bijna alleen maar bezig met dit soort ziektes en is er dus bekend mee. Maar dan heb je contact op afstand want die zit ergens bij Utrecht. En je betaalt dan ook voor de consulten enzo..
Lijkt mij een stuk makkelijker als het gewoon via de huisarts kan"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op maandag 19 mei 2025 10:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Officieel is het nog off label medicatie, is oorspronkelijk voor iets heel anders ontwikkeld.En welk effect kan het voor jou hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar in hele lage dosis reguleert het je immuunsysteem.
En het bestaat al tientallen jaren, ook in die lage dosis. Maar in NL is het nog weinig bekend. Deze huisarts reageerde ook op mijn berichtje met "ik ken dit middel niet"
Maar ik had allemaal info meegestuurd dus hoop dat ie zich inmiddels heeft ingelezen
En die andere arts houdt zich bijna alleen maar bezig met dit soort ziektes en is er dus bekend mee. Maar dan heb je contact op afstand want die zit ergens bij Utrecht. En je betaalt dan ook voor de consulten enzo..
Lijkt mij een stuk makkelijker als het gewoon via de huisarts kan
[..]
Officieel is het nog off label medicatie, is oorspronkelijk voor iets heel anders ontwikkeld.Als het via de arts in Utrecht wordt voorgeschreven dat dan je gewoon herhaalrecept kan bestellen bij de huisarts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar in hele lage dosis reguleert het je immuunsysteem.
Lijkt mij een stuk makkelijker als het gewoon via de huisarts kan
Dat heb ik met mijn medicatie zo. Voorgeschreven door het ziekenhuis en daarna steeds herhaalrecept bij de huisarts.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
maar waar zit je danquote:Op maandag 19 mei 2025 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb juist allemaal kleren steeds over m'n bureaustoel hangen
[..]Ik lees het inderdaad,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://cvsmemc.nl/wordpress/?p=2118
Het moet gaan helpen voor brain fog, vermoeidheid en PEM (zieker worden na inspanning)quote:Op maandag 19 mei 2025 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En welk effect kan het voor jou hebben?
Oh dat zou wel weer chiller zijnquote:Op maandag 19 mei 2025 10:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het via de arts in Utrecht wordt voorgeschreven dat dan je gewoon herhaalrecept kan bestellen bij de huisarts.
Dat heb ik met mijn medicatie zo. Voorgeschreven door het ziekenhuis en daarna steeds herhaalrecept bij de huisarts.
Ik hoop voor dat je het kan krijgen en als je het krijgt dat het ook helpt voor je.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het moet gaan helpen voor brain fog, vermoeidheid en PEM (zieker worden na inspanning)
Je hebt wel een lange opbouwfase, en het zal niet alles wegnemen. Maar als die dingen afnemen dan zou ik wel wat meer kunnen ondernemen dan nu
Ik leg die kleren 's ochtends op m'n bed en 's avonds gaan ze weer naar de bureaustoel. Kleren die ik maar een halve dag heb gedragen en eigenlijk prima nog een keer gedragen kunnen worden. De chairdrobe.quote:
Oke. nou essi duim voor jequote:Op maandag 19 mei 2025 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het moet gaan helpen voor brain fog, vermoeidheid en PEM (zieker worden na inspanning)
Je hebt wel een lange opbouwfase, en het zal niet alles wegnemen. Maar als die dingen afnemen dan zou ik wel wat meer kunnen ondernemen dan nu
oh jaquote:Op maandag 19 mei 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik leg die kleren 's ochtends op m'n bed en 's avonds gaan ze weer naar de bureaustoel. Kleren die ik maar een halve dag heb gedragen en eigenlijk prima nog een keer gedragen kunnen worden. De chairdrobe.
Jaquote:Op maandag 19 mei 2025 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees het inderdaad,
https://cvsmemc.nl/wordpress/?p=2118
Op de bankquote:
[..]
Het is geen waarnemend arts maar een vervangend artsSucces vandaag, hopelijk werkt die een beetje mee en begrijpt die je situatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Daar heb ik gewoon een aparte stoel voor staan in de slaapkamerquote:Op maandag 19 mei 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik leg die kleren 's ochtends op m'n bed en 's avonds gaan ze weer naar de bureaustoel. Kleren die ik maar een halve dag heb gedragen en eigenlijk prima nog een keer gedragen kunnen worden. De chairdrobe.
*Staart loungend op de bank terugquote:
Dus nu kom je met kibbeling voor brunch terug?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:06 schreef bitterbal het volgende:
oke ga lunch halen voordat ik weer teveel trek heb en met kibbeling terug kom
Maar daar heb ik daar geen plek voor dus dan gebruik ik de dichtstbijzijnde stoel.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon een aparte stoel voor staan in de slaapkamer
Ik liep zaterdag langs de vistoko hier. 8,50 voor 300 gram kibbeling.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:06 schreef bitterbal het volgende:
oke ga lunch halen voordat ik weer teveel trek heb en met kibbeling terug kom
Wordt steeds duurderquote:Op maandag 19 mei 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep zaterdag langs de vistoko hier. 8,50 voor 300 gram kibbeling.
Het is niet meer leuk hequote:Op maandag 19 mei 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep zaterdag langs de vistoko hier. 8,50 voor 300 gram kibbeling.
Ik heb liever voor 8,50 aan chocola.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet meer leuk he
chocolade is ook zo duur geworden
Doe mij maar half halfquote:Op maandag 19 mei 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb liever voor 8,50 aan chocola.
een reep cote'dore is ook al bijna 6 euro echt niet meer leukquote:Op maandag 19 mei 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb liever voor 8,50 aan chocola.
Kibbeling en chocolade?quote:
Cote'dotteke.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een reep cote'dore is ook al bijna 6 euro echt niet meer leuk
Maar ik ben het met je eens, liever chocolade dan vis
Net zo lekkerquote:
Interessant combi om te proberen.quote:
Echt 6 euro? Zoveel heb ik hier er nog niet voor gezien. Behalve in de bios, daar zijn de prijzen echt megaquote:Op maandag 19 mei 2025 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een reep cote'dore is ook al bijna 6 euro echt niet meer leuk
Maar ik ben het met je eens, liever chocolade dan vis
Dotjequote:
Ik kom je wel opzoeken op de IC.quote:
je hebt nog nooit kibbeling en chocolade gegeten in je leven? dat zou ik eerder bijzonder vindenquote:
Ik ben er nog steeds niet uit wat voor struik ik wil in mijn voortuintjequote:Op maandag 19 mei 2025 11:18 schreef Crack_ het volgende:
Heb stencil ding gekocht, ben benieuwd wanneer die binnenkomt dan meteen testenen ga zo plantjes kopen
ik ga toch voor een rhondondendron ipv de weigelia![]()
Niet tegelijk nee.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je hebt nog nooit kibbeling en chocolade gegeten in je leven? dat zou ik eerder bijzonder vinden
poahquote:Op maandag 19 mei 2025 11:18 schreef essnhills het volgende:
Ik kan voor straks wel tonijn op mijn versgebakken brood doen
Goed ideenu al zin in
lekker, wat voor brood is het?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:18 schreef essnhills het volgende:
Ik kan voor straks wel tonijn op mijn versgebakken brood doen
Goed ideenu al zin in
lastig hequote:Op maandag 19 mei 2025 11:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit wat voor struik ik wil in mijn voortuintje
Zag het gisteren bij AH in de bonus box schrok ervanquote:Op maandag 19 mei 2025 11:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Echt 6 euro? Zoveel heb ik hier er nog niet voor gezien. Behalve in de bios, daar zijn de prijzen echt mega
Aparte bonus.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag het gisteren bij AH in de bonus box schrok ervan
Snel een ander merk zoeken danquote:Op maandag 19 mei 2025 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag het gisteren bij AH in de bonus box schrok ervan
Alle chocolade is duur helaasquote:
Ja klopt, maar er is nog voor onder de 6 euro te vindenquote:
BonBonBloc was ooit een favoriet van me maar dat is al wel een tijdje voorbij nu.quote:
quote:
heb ik met de macquote:Op maandag 19 mei 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
BonBonBloc was ooit een favoriet van me maar dat is al wel een tijdje voorbij nu.
speltbrood, en heb nog een hele lading zonnebloem en pompoenpitten toegevoegd. Ding zal zo wel klaar zijn met bakkenquote:Op maandag 19 mei 2025 11:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lekker, wat voor brood is het?ik ging voor vers brood naar de appie maar ze hadden niet die ik wilde
Ik wilde eerst een vibernum tinus (sneeuwbal), want bloeit heel langquote:[..]
lastig heheb je wel al wat dingen op het oog?
Ik eet ze ook het liefste, blijf het lekker vinden. Alleen in puur hebben ze niet veel smaken helaasquote:Op maandag 19 mei 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
BonBonBloc was ooit een favoriet van me maar dat is al wel een tijdje voorbij nu.
quote:
O ik zie mijn favoriet is ook een euro duurder geworden, die is nu boven de 4 euroquote:
Oehhh dat klinkt heerlijkquote:Op maandag 19 mei 2025 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
speltbrood, en heb nog een hele lading zonnebloem en pompoenpitten toegevoegd. Ding zal zo wel klaar zijn met bakken
[..]
Ik wilde eerst een vibernum tinus (sneeuwbal), want bloeit heel lang
maar toen dacht ik misschien beter iets inheems
En toen dacht ik aan een Gelderse roos, maar weet niet of dat veel troep met besjes geeft die ik dan weer moet opruimen
En nu zat ik weer te kijken naar een Abelia geandiflora (want bloeit lang), maar die is volgens mij weer niet inheems
En toen dacht ik, inheems/uitheems hoeft ook niet per se een heel groot issue te zijn, zolang de insecten er maar vrolijk van worden. Maar weet niet of dat ook voor die Sneeuwbal en Abelia geldt
ik heb net een wit bolletje op, ik weet niet of dit het begin is van een slechte lunchquote:
Ja ze gooien er steeds zo maar wat bij boven opquote:Op maandag 19 mei 2025 11:25 schreef drakin het volgende:
[..]
O ik zie mijn favoriet is ook een euro duurder geworden, die is nu boven de 4 euro
Ben je nieuw hier?quote:
Ik denk eenvoudig. Brood met beleg en enkele hardgekookte eieren.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb net een wit bolletje op, ik weet niet of dit het begin is van een slechte lunchwat ga je lunchen?
Nieuwer dan de rest jaquote:
Er is ook eigen merk van ah die er op lijktquote:Op maandag 19 mei 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vind het sowieso erg lekker broodquote:Op maandag 19 mei 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhh dat klinkt heerlijk![]()
Lol ja oke, dat gaat ook alle kanten op. Er is ook zooooooveel keus
Dat is lekker jaquote:Op maandag 19 mei 2025 11:26 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nu van die dunne repen met 70% cacao. En dan braaf 1 blokje
En dat vind ik wel erg lekker, maar je eet er niet makkelijk een hele reep van weg
De Albert Heijn zit hier niet echt in de buurt. Moet ik toevallig in het centrum van Emmen zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is ook eigen merk van ah die er op lijkt
70% vind ik net iets te eerlijk gezegdquote:Op maandag 19 mei 2025 11:26 schreef essnhills het volgende:
En dat vind ik wel erg lekker, maar je eet er niet makkelijk een hele reep van weg
Welke supermarkten heb je?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
[..]
De Albert Heijn zit hier niet echt in de buurt. Moet ik toevallig in het centrum van Emmen zijn.
De Mac in Engeland is goedkoopquote:
Jaquote:Op maandag 19 mei 2025 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is lekker jaik geniet het meest van dingen als ik bewust eet, en vers, en gezond
dat is niet bij een zak chips leegeten maar TOCH blijft mijn hoofd af en toe denken van wel. Zo stom
Heb mijn vader wel eens 99% gegeven, omdat hij zo puur mogelijk wilde. Kwam ie snel op terugquote:Op maandag 19 mei 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
70% vind ik net iets te eerlijk gezegd
Geef maar aan mij danquote:Op maandag 19 mei 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
70% vind ik net iets te eerlijk gezegd
* TheStigsDutchCousin trip naar Engeland boektquote:Op maandag 19 mei 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Mac in Engeland is goedkoopWe hadden twee menu's waar je in Nederland 1 menu voor hebt. En dan had ik nog een upgrade erbij voor het drinken.
bij de aldi hebben ze ook van die dunne "repen" en dat zijn dat 5 los verpakte blokjes. Die vind ik wel lekker.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:26 schreef essnhills het volgende:
Heb ik een geproefd, dat is echt niet lekker eten. Dus snap hem welquote:Op maandag 19 mei 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb mijn vader wel eens 99% gegeven, omdat hij zo puur mogelijk wilde. Kwam ie snel op terug
Bijzondere lunch.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
Oké. Heb mayo , filet américaine,1 gehaktballetje, sponsjes , 2 flesjes ice tea en 3 witte broodjes
15 en halve euro
Daar heb ik 1x een heel klein stukje van gehad. Of misschien was het 98%quote:Op maandag 19 mei 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb mijn vader wel eens 99% gegeven, omdat hij zo puur mogelijk wilde. Kwam ie snel op terug
IK heb het niet anders had je het gekregenquote:
Die heb ik vaak, ook 100% maar daar zitten choconibs in en dat is niet overal fijn bijquote:Op maandag 19 mei 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En de g'woon heeft hem ookquote:Op maandag 19 mei 2025 11:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is ook eigen merk van ah die er op lijkt
Bij de Lidl hebben ze ook lekkere chocoladequote:Op maandag 19 mei 2025 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij de aldi hebben ze ook van die dunne "repen" en dat zijn dat 5 los verpakte blokjes. Die vind ik wel lekker.
Ik had dezequote:Op maandag 19 mei 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin trip naar Engeland boekt
Ga je die sponsjes ook beleggen?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
Oké. Heb mayo , filet américaine,1 gehaktballetje, sponsjes , 2 flesjes ice tea en 3 witte broodjes
15 en halve euro
Die hebben we niet hierquote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had deze
https://www.mcdonalds.com(...)cken-one-crispy.html
G'woon heeft ook lekkere chocola jaquote:
Wandelsequote:
ei is ingewikkeld hoorquote:Op maandag 19 mei 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk eenvoudig. Brood met beleg en enkele hardgekookte eieren.
[..]
Nieuwer dan de rest ja
Ik wil door jou ook weer brood gaan bakkenquote:Op maandag 19 mei 2025 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vind het sowieso erg lekker brood
En erg makkelijk met die bakbroodmachine zo
Die had ik anderhalf jaar geleden voor ¤20 ofzo gekocht met een actie en gebruik hem wekelijks
En er is idd zoveel keus
Lastig allemaal maar
Voor het drinken dit:quote:
Jaquote:Op maandag 19 mei 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, uitgeslapen![]()
Hebben jullie die scheurkalender heel erg gemist? Ik vind het maar onzin eigenlijk.
Ik koop bijna alles van g'woonquote:Op maandag 19 mei 2025 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
G'woon heeft ook lekkere chocola ja
Die heb ik meestal want de Deka verkoopt dat
Was laatst een keer o tv de lidl die goedkope chocolade is niet echt das nep chocoladequote:Op maandag 19 mei 2025 11:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij de Lidl hebben ze ook lekkere chocolade
Gewoon uitfaserenquote:Op maandag 19 mei 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, uitgeslapen![]()
Hebben jullie die scheurkalender heel erg gemist? Ik vind het maar onzin eigenlijk.
quote:Op maandag 19 mei 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor het drinken dit:
https://www.mcdonalds.com(...)cherry-lemonade.html
En ik kreeg de frietsaus gratis.
Was nog geen 7 pond kwijt
Kijk bij NLse Mac Donalds daar zijn prijzen zo dat ik bijna kan gaan uit eten bij gewoon restaurant.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had deze
https://www.mcdonalds.com(...)cken-one-crispy.html
Als het lekker smaakt boeit me dat niks.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was laatst een keer o tv de lidl die goedkope chocolade is niet echt das nep chocolade
quote:Op maandag 19 mei 2025 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ei is ingewikkeld hoor
[..]
Ik wil door jou ook weer brood gaan bakkenwil het al een tijd en daarvoor moet eerst mn vriezer meer leeg en dat gaat.. eh, langzaam.
20 euro is wel echt een koopje![]()
Mijn aalbesjes doen het echt kei goed trouwens, ik zal straks een foto maken (weet niet of ik dit van de week ook al zei) en mijn blauwe bessen idem
![]()
oke nu even kijken waar die planten het goedkoopst zijn en dan meteen bestellen voordat ik van gedachte verander
quote:Op maandag 19 mei 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Mac in Engeland is goedkoopWe hadden twee menu's waar je in Nederland 1 menu voor hebt. En dan had ik nog een upgrade erbij voor het drinken.
Jaquote:Op maandag 19 mei 2025 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Merk wel dat na die lange periode van praktisch geen toegevoegde suikers en nu dus heel sporadisch ik ook veel bewuster geniet van wat ik eet
En je smaak verandert ook echt. Als ik nu een keertje een gebakje heb dan vind ik het al heel gauw ergggg zoet
Die 70% van de Lidl wel hoorquote:Op maandag 19 mei 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was laatst een keer o tv de lidl die goedkope chocolade is niet echt das nep chocolade
99% isquote:Op maandag 19 mei 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je nog zeebenen?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, uitgeslapen![]()
En hoop geld he, ik hobbel er tegenwoordig dan ook snel voorbijquote:
Oh wat stom, vorig jaar deden mijn blauwe bessen het ook niet. Of nouja, ik had tien blauwe besjes oid in totaalquote:Op maandag 19 mei 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Mijn aalbessen doen het ook goed, en er zitten allemaal bloemen in de frambozen dus die gaan ook goed
Mijn blauwe bessen hebben nog helemaal niets gedaan sinds ik die heb
Tjseez, dat waren prijzen vroeger in NL.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor het drinken dit:
https://www.mcdonalds.com(...)cherry-lemonade.html
En ik kreeg de frietsaus gratis.
Was nog geen 7 pond kwijt
Jaquote:Op maandag 19 mei 2025 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]kak, ik wil ook EU onafhankelijk worden
[..]
Jadat gaat best snel vind ik
Oma was altijd van die open deurenquote:Op maandag 19 mei 2025 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je nog zeebenen?
Die scheurkalender is nog kutter dan oma.
Geertquote:Op maandag 19 mei 2025 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]kak, ik wil ook EU onafhankelijk worden
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2025 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik ben gelijk helemaal uit mijn doen
Hardlopen is niet echt eetbaarquote:Op maandag 19 mei 2025 11:38 schreef Crack_ het volgende:
Als ik nou ga hardlopen als lunchpauze dan kan ik mn dag nog redden met eten denk ik. Spannend
Ik heb ook gele, en ook de gewonequote:Op maandag 19 mei 2025 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wat stom, vorig jaar deden mijn blauwe bessen het ook niet. Of nouja, ik had tien blauwe besjes oid in totaal
Mijn frambozen doen dan weer helemaal niks![]()
heb er nu wat van de buren gekregen (want het woekert nogal) en die lijken het wel te doen, zijn die gele
Mooi. Dan stoppen we ermee.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je nog zeebenen?
Die scheurkalender is nog kutter dan oma.
hiquote:
dan ben ik daarna gemotiveerd om weer gezond te eten bedoel ikquote:
hij is volgens mij gewoon echt heel erg dood ondertussen hahaquote:Op maandag 19 mei 2025 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook gele, en ook de gewone
Mja, misschien heeft ie gewoon nog ff tijd nodig om te ontwikkelen? Zie vanzelf of ie op een gegeven moment wel iets gaat doen
Tja, dat is het levenquote:Op maandag 19 mei 2025 11:40 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb dat damn ESF nummer van NL in m'n hoofd
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 19 mei 2025 11:40 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hi
[..]
dan ben ik daarna gemotiveerd om weer gezond te eten bedoel ik
[..]
hij is volgens mij gewoon echt heel erg dood ondertussen hahaik laat hem staan en blijf netjes water geven want heb toch nog even niks beters voor die plek maar ehm ja
quote:Op maandag 19 mei 2025 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja mijn blauwe bessenstruikje leeft wel nog iig
Groene blaadjes en alles
Ja dat was wel de beste actquote:Op maandag 19 mei 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
ik heb dit echt al zovaak gekeken, het blijft geweldig![]()
![]()
en ik ben echt fan van die gast zn haar, its amazing
Ik heb deze 2 in mijn hoofd:quote:Op maandag 19 mei 2025 11:40 schreef Koen66 het volgende:
Ode aan joost op het eindquote:Op maandag 19 mei 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb dit echt al zovaak gekeken, het blijft geweldig![]()
![]()
en ik ben echt fan van die gast zn haar, its amazing
Stefano Keizersquote:Op maandag 19 mei 2025 11:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb deze 2 in mijn hoofd:
Ik vond 9 euro per kilo voor m&m's al veel.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hoop geld he, ik hobbel er tegenwoordig dan ook snel voorbij
Ja, die staat hier uitbundig nieuwe blaadjes aan te makenquote:Op maandag 19 mei 2025 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat klinkt iets beter. Mijn kersenboom is ook overleden, had jij ook toch?
Die zijn ook al zo prijzig geworden dus, eet ze bijna niet meer. Kan bijna niets met noten eten stik de moord er altijd n veel last van kriebel in de keel danquote:Op maandag 19 mei 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond 9 euro per kilo voor m&m's al veel.
Ik zie in To good to go app als bezorg pakket cote de dur chocolade staan.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn ook al zo prijzig geworden dus, eet ze bijna niet meer. Kan bijna niets met noten eten stik de moord er altijd n veel last van kriebel in de keel dan
Te zwaar om op te staan nuquote:Op maandag 19 mei 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
oke flinke lunch achter de kiezen. Nu zou ik voldoende energie moeten hebben om op te staan en schoon te gaan maken
Welke XXL sushiburger komt er over 5 minuten om je weer te reanimeren?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
oke flinke lunch achter de kiezen. Nu zou ik voldoende energie moeten hebben om op te staan en schoon te gaan maken
ja zo voelt het.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Te zwaar om op te staan nu
Bitterbolquote:
Zo ver wou ik niet gaanquote:
Ja, de smiecht.quote:
Ik wel.quote:
Ik heb mensen zien veranderen van normaal naar echt vadsig in een hele korte tijd. Vond het zo jammer somsquote:Op maandag 19 mei 2025 12:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wel.
Er moet wel veel gebeuren wil Ballie zo dik worden dat je haar echt blubber mag noemen
ik ben nu 3 jaar gestopt met roken geloof ik en ben 20 kilo aangekomenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb mensen zien veranderen van normaal naar echt vadsig in een hele korte tijd. Vond het zo jammer soms
Same en same, vooral omdat het vaak geen teken van gelukkig zijn isquote:Op maandag 19 mei 2025 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb mensen zien veranderen van normaal naar echt vadsig in een hele korte tijd. Vond het zo jammer soms
Maar je adem is lekker frisquote:Op maandag 19 mei 2025 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben nu 3 jaar gestopt met roken geloof ik en ben 20 kilo aangekomen
Vooral dat.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same en same, vooral omdat het vaak geen teken van gelukkig zijn is
Graag gedaan.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Ik heb kitkatballetjes gekocht en ik geef @:cherrylips de schuld.
ja, sneu voor de jeugdquote:Op maandag 19 mei 2025 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar je adem is lekker fris
[..]
Vooral dat.
In het kader daarvan voorspel ik ook een toename van diabetes type 2 onder de jeugd de komende jaren. Want als ik zie hoe die zich volproppen...
Net filet american op dus denk dat dat ook wat tegenvaltquote:Op maandag 19 mei 2025 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar je adem is lekker fris
[..]
Vooral dat.
In het kader daarvan voorspel ik ook een toename van diabetes type 2 onder de jeugd de komende jaren. Want als ik zie hoe die zich volproppen...
Deels eens, ze hebben het zelf in de hand eer het in de mond verdwijnt.quote:
Ohwquote:Op maandag 19 mei 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net filet american op dus denk dat dat ook wat tegenvalt
Echt super fair als je in een wereld opgroeit waarin je overal om je heen ziet en daardoor leert hoe je vooral niet gezond moet levenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deels eens, ze hebben het zelf in de hand eer het in de mond verdwijnt.
[..]
Ohw
Ik had laatst die vega filet american en toen had ik de volgende dag oranje gerrie.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net filet american op dus denk dat dat ook wat tegenvalt
maar geen derrie?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst die vega filet american en toen had ik de volgende dag oranje gerrie.
Heb je er een vlaggetje ingestoken?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst die vega filet american en toen had ik de volgende dag oranje gerrie.
dat is ook altijd leuk na rode bietenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, was alleen even een probleempje met de kleurstoffen.
sigaretten lijken ook op slangquote:Op maandag 19 mei 2025 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben nu 3 jaar gestopt met roken geloof ik en ben 20 kilo aangekomen
Als dit op koningsdag was zou dat echt geweldig zijnquote:Op maandag 19 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zet het NU alvast in je agenda voor volgend jaarquote:Op maandag 19 mei 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Chelsea In Bloom is vandaag begonnenMis ik altijd
Even onthouden voor volgend jaar. Of met het EK ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als dit op koningsdag was zou dat echt geweldig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |