Thais eten hier is in ieder geval zonder vliegjes, zweetdruppels en poepvingers.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:10 schreef Karzai het volgende:
Thais eten is hier toch makkelijk te krijgen?
Gezelliequote:Op maandag 19 mei 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan kom ik vanaaf langs met mijn stoomsoepje
Dus zonder de authentieke smaak en aroma's?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thais eten hier is in ieder geval zonder vliegjes, zweetdruppels en poepvingers.
dat geeft juist die volledige thaise ervaringquote:Op maandag 19 mei 2025 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thais eten hier is in ieder geval zonder vliegjes, zweetdruppels en poepvingers.
quote:Op maandag 19 mei 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat geeft juist die volledige thaise ervaring
Hoiquote:Op maandag 19 mei 2025 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anders komen hier opeens allemaal F1 hooligans posten.
Hoi jijquote:
quote:
quote:
Is genoteerd voor zijn beoordeling als F1 modquote:
Was het geen martelkelder?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kwam een keer het overblijfsel van zo'n huisje tegen bij het aanleggen van een tuin
Ye/Kanye ?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama heb je de docu over de familie West al gekeken op Netflix?
Nee nog niet, staat voor deze week op de planning.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama heb je de docu over de familie West al gekeken op Netflix?
Hoeveel minpunten heeft hij nu ?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is genoteerd voor zijn beoordeling als F1 mod
quote:
Stiekem zijn het allemaal lieve notitiesquote:Op maandag 19 mei 2025 10:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is genoteerd voor zijn beoordeling als F1 mod
Helaas, wel een keer bij een eerder huis honderden koeienbotten en kaartchips gevonden omdat den Mof de tuin gebruikt had als BBQ plaats.quote:
Heb je er nu al een bende van gemaakt.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
moet hier opruimen en schoonmaken maar zit zo lekker
ja en morgen komt de makelaar :pquote:Op maandag 19 mei 2025 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je er nu al een bende van gemaakt.
Libië?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Die honden worden nu wel onze verantwoording gemaakt heb ik het idee. Maar goed de landlord zou ze het liefst gewoon ergens anders droppen
ja snap ik. Ik hoop dat je mee mag doen met die proef. Kan je anders nog een afspraak maken met je vaste huisarts?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:44 schreef essnhills het volgende:
Ik ben een beetje nerveus voor de huisarts vanmiddag
Succes vandaagquote:Op maandag 19 mei 2025 10:44 schreef essnhills het volgende:
Ik ben een beetje nerveus voor de huisarts vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |