Die 70% van de Lidl wel hoorquote:Op maandag 19 mei 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was laatst een keer o tv de lidl die goedkope chocolade is niet echt das nep chocolade
99% isquote:Op maandag 19 mei 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb mijn vader wel eens 99% gegeven, omdat hij zo puur mogelijk wilde. Kwam ie snel op terug
Heb je nog zeebenen?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, uitgeslapen![]()
Hebben jullie die scheurkalender heel erg gemist? Ik vind het maar onzin eigenlijk.
En hoop geld he, ik hobbel er tegenwoordig dan ook snel voorbijquote:
Oh wat stom, vorig jaar deden mijn blauwe bessen het ook niet. Of nouja, ik had tien blauwe besjes oid in totaalquote:Op maandag 19 mei 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Mijn aalbessen doen het ook goed, en er zitten allemaal bloemen in de frambozen dus die gaan ook goed
Mijn blauwe bessen hebben nog helemaal niets gedaan sinds ik die heb
Tjseez, dat waren prijzen vroeger in NL.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor het drinken dit:
https://www.mcdonalds.com(...)cherry-lemonade.html
En ik kreeg de frietsaus gratis.
Was nog geen 7 pond kwijt
Jaquote:Op maandag 19 mei 2025 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]kak, ik wil ook EU onafhankelijk worden
[..]
Jadat gaat best snel vind ik
Oma was altijd van die open deurenquote:Op maandag 19 mei 2025 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je nog zeebenen?
Die scheurkalender is nog kutter dan oma.
Geertquote:Op maandag 19 mei 2025 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]kak, ik wil ook EU onafhankelijk worden
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2025 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik ben gelijk helemaal uit mijn doen
Hardlopen is niet echt eetbaarquote:Op maandag 19 mei 2025 11:38 schreef Crack_ het volgende:
Als ik nou ga hardlopen als lunchpauze dan kan ik mn dag nog redden met eten denk ik. Spannend
Ik heb ook gele, en ook de gewonequote:Op maandag 19 mei 2025 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wat stom, vorig jaar deden mijn blauwe bessen het ook niet. Of nouja, ik had tien blauwe besjes oid in totaal
Mijn frambozen doen dan weer helemaal niks![]()
heb er nu wat van de buren gekregen (want het woekert nogal) en die lijken het wel te doen, zijn die gele
Mooi. Dan stoppen we ermee.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je nog zeebenen?
Die scheurkalender is nog kutter dan oma.
hiquote:
dan ben ik daarna gemotiveerd om weer gezond te eten bedoel ikquote:
hij is volgens mij gewoon echt heel erg dood ondertussen hahaquote:Op maandag 19 mei 2025 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook gele, en ook de gewone
Mja, misschien heeft ie gewoon nog ff tijd nodig om te ontwikkelen? Zie vanzelf of ie op een gegeven moment wel iets gaat doen
Tja, dat is het levenquote:Op maandag 19 mei 2025 11:40 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb dat damn ESF nummer van NL in m'n hoofd
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 19 mei 2025 11:40 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb dat damn ESF nummer van NL in m'n hoofd
quote:Op maandag 19 mei 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hi
[..]
dan ben ik daarna gemotiveerd om weer gezond te eten bedoel ik
[..]
hij is volgens mij gewoon echt heel erg dood ondertussen hahaik laat hem staan en blijf netjes water geven want heb toch nog even niks beters voor die plek maar ehm ja
quote:Op maandag 19 mei 2025 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja mijn blauwe bessenstruikje leeft wel nog iig
Groene blaadjes en alles
Ja dat was wel de beste actquote:Op maandag 19 mei 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
ik heb dit echt al zovaak gekeken, het blijft geweldig![]()
![]()
en ik ben echt fan van die gast zn haar, its amazing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |