Oehhh dat klinkt heerlijkquote:Op maandag 19 mei 2025 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
speltbrood, en heb nog een hele lading zonnebloem en pompoenpitten toegevoegd. Ding zal zo wel klaar zijn met bakken
[..]
Ik wilde eerst een vibernum tinus (sneeuwbal), want bloeit heel lang
maar toen dacht ik misschien beter iets inheems
En toen dacht ik aan een Gelderse roos, maar weet niet of dat veel troep met besjes geeft die ik dan weer moet opruimen
En nu zat ik weer te kijken naar een Abelia geandiflora (want bloeit lang), maar die is volgens mij weer niet inheems
En toen dacht ik, inheems/uitheems hoeft ook niet per se een heel groot issue te zijn, zolang de insecten er maar vrolijk van worden. Maar weet niet of dat ook voor die Sneeuwbal en Abelia geldt
ik heb net een wit bolletje op, ik weet niet of dit het begin is van een slechte lunchquote:
Ja ze gooien er steeds zo maar wat bij boven opquote:Op maandag 19 mei 2025 11:25 schreef drakin het volgende:
[..]
O ik zie mijn favoriet is ook een euro duurder geworden, die is nu boven de 4 euro
Ben je nieuw hier?quote:
Ik denk eenvoudig. Brood met beleg en enkele hardgekookte eieren.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb net een wit bolletje op, ik weet niet of dit het begin is van een slechte lunchwat ga je lunchen?
Nieuwer dan de rest jaquote:
Er is ook eigen merk van ah die er op lijktquote:Op maandag 19 mei 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
BonBonBloc was ooit een favoriet van me maar dat is al wel een tijdje voorbij nu.
Ja vind het sowieso erg lekker broodquote:Op maandag 19 mei 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhh dat klinkt heerlijk![]()
Lol ja oke, dat gaat ook alle kanten op. Er is ook zooooooveel keus
Dat is lekker jaquote:Op maandag 19 mei 2025 11:26 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nu van die dunne repen met 70% cacao. En dan braaf 1 blokje
En dat vind ik wel erg lekker, maar je eet er niet makkelijk een hele reep van weg
De Albert Heijn zit hier niet echt in de buurt. Moet ik toevallig in het centrum van Emmen zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is ook eigen merk van ah die er op lijkt
70% vind ik net iets te eerlijk gezegdquote:Op maandag 19 mei 2025 11:26 schreef essnhills het volgende:
En dat vind ik wel erg lekker, maar je eet er niet makkelijk een hele reep van weg
Welke supermarkten heb je?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
[..]
De Albert Heijn zit hier niet echt in de buurt. Moet ik toevallig in het centrum van Emmen zijn.
De Mac in Engeland is goedkoopquote:
Jaquote:Op maandag 19 mei 2025 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is lekker jaik geniet het meest van dingen als ik bewust eet, en vers, en gezond
dat is niet bij een zak chips leegeten maar TOCH blijft mijn hoofd af en toe denken van wel. Zo stom
Heb mijn vader wel eens 99% gegeven, omdat hij zo puur mogelijk wilde. Kwam ie snel op terugquote:Op maandag 19 mei 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
70% vind ik net iets te eerlijk gezegd
Geef maar aan mij danquote:Op maandag 19 mei 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
70% vind ik net iets te eerlijk gezegd
* TheStigsDutchCousin trip naar Engeland boektquote:Op maandag 19 mei 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Mac in Engeland is goedkoopWe hadden twee menu's waar je in Nederland 1 menu voor hebt. En dan had ik nog een upgrade erbij voor het drinken.
bij de aldi hebben ze ook van die dunne "repen" en dat zijn dat 5 los verpakte blokjes. Die vind ik wel lekker.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:26 schreef essnhills het volgende:
Heb ik een geproefd, dat is echt niet lekker eten. Dus snap hem welquote:Op maandag 19 mei 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb mijn vader wel eens 99% gegeven, omdat hij zo puur mogelijk wilde. Kwam ie snel op terug
Bijzondere lunch.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
Oké. Heb mayo , filet américaine,1 gehaktballetje, sponsjes , 2 flesjes ice tea en 3 witte broodjes
15 en halve euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |