Echt 6 euro? Zoveel heb ik hier er nog niet voor gezien. Behalve in de bios, daar zijn de prijzen echt megaquote:Op maandag 19 mei 2025 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een reep cote'dore is ook al bijna 6 euro echt niet meer leuk
Maar ik ben het met je eens, liever chocolade dan vis
Dotjequote:
Ik kom je wel opzoeken op de IC.quote:
je hebt nog nooit kibbeling en chocolade gegeten in je leven? dat zou ik eerder bijzonder vindenquote:
Ik ben er nog steeds niet uit wat voor struik ik wil in mijn voortuintjequote:Op maandag 19 mei 2025 11:18 schreef Crack_ het volgende:
Heb stencil ding gekocht, ben benieuwd wanneer die binnenkomt dan meteen testenen ga zo plantjes kopen
ik ga toch voor een rhondondendron ipv de weigelia![]()
Niet tegelijk nee.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je hebt nog nooit kibbeling en chocolade gegeten in je leven? dat zou ik eerder bijzonder vinden
poahquote:Op maandag 19 mei 2025 11:18 schreef essnhills het volgende:
Ik kan voor straks wel tonijn op mijn versgebakken brood doen
Goed ideenu al zin in
lekker, wat voor brood is het?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:18 schreef essnhills het volgende:
Ik kan voor straks wel tonijn op mijn versgebakken brood doen
Goed ideenu al zin in
lastig hequote:Op maandag 19 mei 2025 11:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit wat voor struik ik wil in mijn voortuintje
Zag het gisteren bij AH in de bonus box schrok ervanquote:Op maandag 19 mei 2025 11:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Echt 6 euro? Zoveel heb ik hier er nog niet voor gezien. Behalve in de bios, daar zijn de prijzen echt mega
Aparte bonus.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag het gisteren bij AH in de bonus box schrok ervan
Snel een ander merk zoeken danquote:Op maandag 19 mei 2025 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag het gisteren bij AH in de bonus box schrok ervan
Alle chocolade is duur helaasquote:
Ja klopt, maar er is nog voor onder de 6 euro te vindenquote:
BonBonBloc was ooit een favoriet van me maar dat is al wel een tijdje voorbij nu.quote:
quote:
heb ik met de macquote:Op maandag 19 mei 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
BonBonBloc was ooit een favoriet van me maar dat is al wel een tijdje voorbij nu.
speltbrood, en heb nog een hele lading zonnebloem en pompoenpitten toegevoegd. Ding zal zo wel klaar zijn met bakkenquote:Op maandag 19 mei 2025 11:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lekker, wat voor brood is het?ik ging voor vers brood naar de appie maar ze hadden niet die ik wilde
Ik wilde eerst een vibernum tinus (sneeuwbal), want bloeit heel langquote:[..]
lastig heheb je wel al wat dingen op het oog?
Ik eet ze ook het liefste, blijf het lekker vinden. Alleen in puur hebben ze niet veel smaken helaasquote:Op maandag 19 mei 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
BonBonBloc was ooit een favoriet van me maar dat is al wel een tijdje voorbij nu.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |