Ik leg die kleren 's ochtends op m'n bed en 's avonds gaan ze weer naar de bureaustoel. Kleren die ik maar een halve dag heb gedragen en eigenlijk prima nog een keer gedragen kunnen worden. De chairdrobe.quote:
Oke. nou essi duim voor jequote:Op maandag 19 mei 2025 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het moet gaan helpen voor brain fog, vermoeidheid en PEM (zieker worden na inspanning)
Je hebt wel een lange opbouwfase, en het zal niet alles wegnemen. Maar als die dingen afnemen dan zou ik wel wat meer kunnen ondernemen dan nu
oh jaquote:Op maandag 19 mei 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik leg die kleren 's ochtends op m'n bed en 's avonds gaan ze weer naar de bureaustoel. Kleren die ik maar een halve dag heb gedragen en eigenlijk prima nog een keer gedragen kunnen worden. De chairdrobe.
Jaquote:Op maandag 19 mei 2025 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees het inderdaad,
https://cvsmemc.nl/wordpress/?p=2118
Op de bankquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die is er niet, en ik weet niet voor hoelang.
Het is geen waarnemend arts maar een vervangend artsSucces vandaag, hopelijk werkt die een beetje mee en begrijpt die je situatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Daar heb ik gewoon een aparte stoel voor staan in de slaapkamerquote:Op maandag 19 mei 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik leg die kleren 's ochtends op m'n bed en 's avonds gaan ze weer naar de bureaustoel. Kleren die ik maar een halve dag heb gedragen en eigenlijk prima nog een keer gedragen kunnen worden. De chairdrobe.
*Staart loungend op de bank terugquote:
Dus nu kom je met kibbeling voor brunch terug?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:06 schreef bitterbal het volgende:
oke ga lunch halen voordat ik weer teveel trek heb en met kibbeling terug kom
Maar daar heb ik daar geen plek voor dus dan gebruik ik de dichtstbijzijnde stoel.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon een aparte stoel voor staan in de slaapkamer
Ik liep zaterdag langs de vistoko hier. 8,50 voor 300 gram kibbeling.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:06 schreef bitterbal het volgende:
oke ga lunch halen voordat ik weer teveel trek heb en met kibbeling terug kom
Wordt steeds duurderquote:Op maandag 19 mei 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep zaterdag langs de vistoko hier. 8,50 voor 300 gram kibbeling.
Het is niet meer leuk hequote:Op maandag 19 mei 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep zaterdag langs de vistoko hier. 8,50 voor 300 gram kibbeling.
Ik heb liever voor 8,50 aan chocola.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet meer leuk he
chocolade is ook zo duur geworden
Doe mij maar half halfquote:Op maandag 19 mei 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb liever voor 8,50 aan chocola.
een reep cote'dore is ook al bijna 6 euro echt niet meer leukquote:Op maandag 19 mei 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb liever voor 8,50 aan chocola.
Kibbeling en chocolade?quote:
Cote'dotteke.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een reep cote'dore is ook al bijna 6 euro echt niet meer leuk
Maar ik ben het met je eens, liever chocolade dan vis
Net zo lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |