waar moet ik dan al mijn spullen kwijt karzai ?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Waarom neem je niet gewoon van die campingstoeltjes ipv een bank?
Nee die is er niet, en ik weet niet voor hoelang.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja snap ik. Ik hoop dat je mee mag doen met die proef. Kan je anders nog een afspraak maken met je vaste huisarts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Op de grond.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar moet ik dan al mijn spullen kwijt karzai ?
quote:Op maandag 19 mei 2025 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die is er niet, en ik weet niet voor hoelang.
Het is geen waarnemend arts maar een vervangend artsohh dus je kan het sowieso wel krijgen mocht deze huisarts het niet willen doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn de redenen voor de huisarts om het niet te doen ?
quote:Op maandag 19 mei 2025 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die is er niet, en ik weet niet voor hoelang.
Het is geen waarnemend arts maar een vervangend artsWat voor iets is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij hebben ze daar ooit kasten voor uitgevonden.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar moet ik dan al mijn spullen kwijt karzai ?
quote:Op maandag 19 mei 2025 10:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar ooit kasten voor uitgevonden.
Officieel is het nog off label medicatie, is oorspronkelijk voor iets heel anders ontwikkeld.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh dus je kan het sowieso wel krijgen mocht deze huisarts het niet willen doen?
Wat zijn de redenen voor de huisarts om het niet te doen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar in hele lage dosis reguleert het je immuunsysteem.
En het bestaat al tientallen jaren, ook in die lage dosis. Maar in NL is het nog weinig bekend. Deze huisarts reageerde ook op mijn berichtje met "ik ken dit middel niet"
Maar ik had allemaal info meegestuurd dus hoop dat ie zich inmiddels heeft ingelezen
En die andere arts houdt zich bijna alleen maar bezig met dit soort ziektes en is er dus bekend mee. Maar dan heb je contact op afstand want die zit ergens bij Utrecht. En je betaalt dan ook voor de consulten enzo..
Lijkt mij een stuk makkelijker als het gewoon via de huisarts kan"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op maandag 19 mei 2025 10:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Officieel is het nog off label medicatie, is oorspronkelijk voor iets heel anders ontwikkeld.En welk effect kan het voor jou hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar in hele lage dosis reguleert het je immuunsysteem.
En het bestaat al tientallen jaren, ook in die lage dosis. Maar in NL is het nog weinig bekend. Deze huisarts reageerde ook op mijn berichtje met "ik ken dit middel niet"
Maar ik had allemaal info meegestuurd dus hoop dat ie zich inmiddels heeft ingelezen
En die andere arts houdt zich bijna alleen maar bezig met dit soort ziektes en is er dus bekend mee. Maar dan heb je contact op afstand want die zit ergens bij Utrecht. En je betaalt dan ook voor de consulten enzo..
Lijkt mij een stuk makkelijker als het gewoon via de huisarts kan
[..]
Officieel is het nog off label medicatie, is oorspronkelijk voor iets heel anders ontwikkeld.Als het via de arts in Utrecht wordt voorgeschreven dat dan je gewoon herhaalrecept kan bestellen bij de huisarts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar in hele lage dosis reguleert het je immuunsysteem.
Lijkt mij een stuk makkelijker als het gewoon via de huisarts kan
Dat heb ik met mijn medicatie zo. Voorgeschreven door het ziekenhuis en daarna steeds herhaalrecept bij de huisarts.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
maar waar zit je danquote:Op maandag 19 mei 2025 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb juist allemaal kleren steeds over m'n bureaustoel hangen
[..]Ik lees het inderdaad,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://cvsmemc.nl/wordpress/?p=2118
Het moet gaan helpen voor brain fog, vermoeidheid en PEM (zieker worden na inspanning)quote:Op maandag 19 mei 2025 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En welk effect kan het voor jou hebben?
Oh dat zou wel weer chiller zijnquote:Op maandag 19 mei 2025 10:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het via de arts in Utrecht wordt voorgeschreven dat dan je gewoon herhaalrecept kan bestellen bij de huisarts.
Dat heb ik met mijn medicatie zo. Voorgeschreven door het ziekenhuis en daarna steeds herhaalrecept bij de huisarts.
Ik hoop voor dat je het kan krijgen en als je het krijgt dat het ook helpt voor je.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het moet gaan helpen voor brain fog, vermoeidheid en PEM (zieker worden na inspanning)
Je hebt wel een lange opbouwfase, en het zal niet alles wegnemen. Maar als die dingen afnemen dan zou ik wel wat meer kunnen ondernemen dan nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |