Ik heb deze 2 in mijn hoofd:quote:Op maandag 19 mei 2025 11:40 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb dat damn ESF nummer van NL in m'n hoofd
Ode aan joost op het eindquote:Op maandag 19 mei 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
ik heb dit echt al zovaak gekeken, het blijft geweldig![]()
![]()
en ik ben echt fan van die gast zn haar, its amazing
Stefano Keizersquote:Op maandag 19 mei 2025 11:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb deze 2 in mijn hoofd:
Ik vond 9 euro per kilo voor m&m's al veel.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hoop geld he, ik hobbel er tegenwoordig dan ook snel voorbij
Ja, die staat hier uitbundig nieuwe blaadjes aan te makenquote:Op maandag 19 mei 2025 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat klinkt iets beter. Mijn kersenboom is ook overleden, had jij ook toch?
Die zijn ook al zo prijzig geworden dus, eet ze bijna niet meer. Kan bijna niets met noten eten stik de moord er altijd n veel last van kriebel in de keel danquote:Op maandag 19 mei 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond 9 euro per kilo voor m&m's al veel.
Ik zie in To good to go app als bezorg pakket cote de dur chocolade staan.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn ook al zo prijzig geworden dus, eet ze bijna niet meer. Kan bijna niets met noten eten stik de moord er altijd n veel last van kriebel in de keel dan
Te zwaar om op te staan nuquote:Op maandag 19 mei 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
oke flinke lunch achter de kiezen. Nu zou ik voldoende energie moeten hebben om op te staan en schoon te gaan maken
Welke XXL sushiburger komt er over 5 minuten om je weer te reanimeren?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
oke flinke lunch achter de kiezen. Nu zou ik voldoende energie moeten hebben om op te staan en schoon te gaan maken
ja zo voelt het.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Te zwaar om op te staan nu
Bitterbolquote:
Zo ver wou ik niet gaanquote:
Ja, de smiecht.quote:
Ik wel.quote:
Ik heb mensen zien veranderen van normaal naar echt vadsig in een hele korte tijd. Vond het zo jammer somsquote:Op maandag 19 mei 2025 12:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wel.
Er moet wel veel gebeuren wil Ballie zo dik worden dat je haar echt blubber mag noemen
ik ben nu 3 jaar gestopt met roken geloof ik en ben 20 kilo aangekomenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb mensen zien veranderen van normaal naar echt vadsig in een hele korte tijd. Vond het zo jammer soms
Same en same, vooral omdat het vaak geen teken van gelukkig zijn isquote:Op maandag 19 mei 2025 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb mensen zien veranderen van normaal naar echt vadsig in een hele korte tijd. Vond het zo jammer soms
Maar je adem is lekker frisquote:Op maandag 19 mei 2025 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben nu 3 jaar gestopt met roken geloof ik en ben 20 kilo aangekomen
Vooral dat.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same en same, vooral omdat het vaak geen teken van gelukkig zijn is
Graag gedaan.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Ik heb kitkatballetjes gekocht en ik geef @:cherrylips de schuld.
ja, sneu voor de jeugdquote:Op maandag 19 mei 2025 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar je adem is lekker fris
[..]
Vooral dat.
In het kader daarvan voorspel ik ook een toename van diabetes type 2 onder de jeugd de komende jaren. Want als ik zie hoe die zich volproppen...
Net filet american op dus denk dat dat ook wat tegenvaltquote:Op maandag 19 mei 2025 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar je adem is lekker fris
[..]
Vooral dat.
In het kader daarvan voorspel ik ook een toename van diabetes type 2 onder de jeugd de komende jaren. Want als ik zie hoe die zich volproppen...
Deels eens, ze hebben het zelf in de hand eer het in de mond verdwijnt.quote:
Ohwquote:Op maandag 19 mei 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net filet american op dus denk dat dat ook wat tegenvalt
Echt super fair als je in een wereld opgroeit waarin je overal om je heen ziet en daardoor leert hoe je vooral niet gezond moet levenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deels eens, ze hebben het zelf in de hand eer het in de mond verdwijnt.
[..]
Ohw
Ik had laatst die vega filet american en toen had ik de volgende dag oranje gerrie.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net filet american op dus denk dat dat ook wat tegenvalt
maar geen derrie?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst die vega filet american en toen had ik de volgende dag oranje gerrie.
Heb je er een vlaggetje ingestoken?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst die vega filet american en toen had ik de volgende dag oranje gerrie.
dat is ook altijd leuk na rode bietenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, was alleen even een probleempje met de kleurstoffen.
sigaretten lijken ook op slangquote:Op maandag 19 mei 2025 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben nu 3 jaar gestopt met roken geloof ik en ben 20 kilo aangekomen
Als dit op koningsdag was zou dat echt geweldig zijnquote:Op maandag 19 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zet het NU alvast in je agenda voor volgend jaarquote:Op maandag 19 mei 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Chelsea In Bloom is vandaag begonnenMis ik altijd
Even onthouden voor volgend jaar. Of met het EK ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als dit op koningsdag was zou dat echt geweldig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |