ik ben nu 3 jaar gestopt met roken geloof ik en ben 20 kilo aangekomenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb mensen zien veranderen van normaal naar echt vadsig in een hele korte tijd. Vond het zo jammer soms
Same en same, vooral omdat het vaak geen teken van gelukkig zijn isquote:Op maandag 19 mei 2025 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb mensen zien veranderen van normaal naar echt vadsig in een hele korte tijd. Vond het zo jammer soms
Maar je adem is lekker frisquote:Op maandag 19 mei 2025 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben nu 3 jaar gestopt met roken geloof ik en ben 20 kilo aangekomen
Vooral dat.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same en same, vooral omdat het vaak geen teken van gelukkig zijn is
Graag gedaan.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Ik heb kitkatballetjes gekocht en ik geef @:cherrylips de schuld.
ja, sneu voor de jeugdquote:Op maandag 19 mei 2025 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar je adem is lekker fris
[..]
Vooral dat.
In het kader daarvan voorspel ik ook een toename van diabetes type 2 onder de jeugd de komende jaren. Want als ik zie hoe die zich volproppen...
Net filet american op dus denk dat dat ook wat tegenvaltquote:Op maandag 19 mei 2025 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar je adem is lekker fris
[..]
Vooral dat.
In het kader daarvan voorspel ik ook een toename van diabetes type 2 onder de jeugd de komende jaren. Want als ik zie hoe die zich volproppen...
Deels eens, ze hebben het zelf in de hand eer het in de mond verdwijnt.quote:
Ohwquote:Op maandag 19 mei 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net filet american op dus denk dat dat ook wat tegenvalt
Echt super fair als je in een wereld opgroeit waarin je overal om je heen ziet en daardoor leert hoe je vooral niet gezond moet levenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deels eens, ze hebben het zelf in de hand eer het in de mond verdwijnt.
[..]
Ohw
Ik had laatst die vega filet american en toen had ik de volgende dag oranje gerrie.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net filet american op dus denk dat dat ook wat tegenvalt
maar geen derrie?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst die vega filet american en toen had ik de volgende dag oranje gerrie.
Heb je er een vlaggetje ingestoken?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst die vega filet american en toen had ik de volgende dag oranje gerrie.
dat is ook altijd leuk na rode bietenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, was alleen even een probleempje met de kleurstoffen.
sigaretten lijken ook op slangquote:Op maandag 19 mei 2025 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben nu 3 jaar gestopt met roken geloof ik en ben 20 kilo aangekomen
Als dit op koningsdag was zou dat echt geweldig zijnquote:Op maandag 19 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zet het NU alvast in je agenda voor volgend jaarquote:Op maandag 19 mei 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Chelsea In Bloom is vandaag begonnenMis ik altijd
Even onthouden voor volgend jaar. Of met het EK ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als dit op koningsdag was zou dat echt geweldig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |