Ik heb deze 2 in mijn hoofd:quote:Op maandag 19 mei 2025 11:40 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb dat damn ESF nummer van NL in m'n hoofd
Ode aan joost op het eindquote:Op maandag 19 mei 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
ik heb dit echt al zovaak gekeken, het blijft geweldig![]()
![]()
en ik ben echt fan van die gast zn haar, its amazing
Stefano Keizersquote:Op maandag 19 mei 2025 11:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb deze 2 in mijn hoofd:
Ik vond 9 euro per kilo voor m&m's al veel.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hoop geld he, ik hobbel er tegenwoordig dan ook snel voorbij
Ja, die staat hier uitbundig nieuwe blaadjes aan te makenquote:Op maandag 19 mei 2025 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat klinkt iets beter. Mijn kersenboom is ook overleden, had jij ook toch?
Die zijn ook al zo prijzig geworden dus, eet ze bijna niet meer. Kan bijna niets met noten eten stik de moord er altijd n veel last van kriebel in de keel danquote:Op maandag 19 mei 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond 9 euro per kilo voor m&m's al veel.
Ik zie in To good to go app als bezorg pakket cote de dur chocolade staan.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn ook al zo prijzig geworden dus, eet ze bijna niet meer. Kan bijna niets met noten eten stik de moord er altijd n veel last van kriebel in de keel dan
Te zwaar om op te staan nuquote:Op maandag 19 mei 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
oke flinke lunch achter de kiezen. Nu zou ik voldoende energie moeten hebben om op te staan en schoon te gaan maken
Welke XXL sushiburger komt er over 5 minuten om je weer te reanimeren?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
oke flinke lunch achter de kiezen. Nu zou ik voldoende energie moeten hebben om op te staan en schoon te gaan maken
ja zo voelt het.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Te zwaar om op te staan nu
Bitterbolquote:
Zo ver wou ik niet gaanquote:
Ja, de smiecht.quote:
Ik wel.quote:
Ik heb mensen zien veranderen van normaal naar echt vadsig in een hele korte tijd. Vond het zo jammer somsquote:Op maandag 19 mei 2025 12:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wel.
Er moet wel veel gebeuren wil Ballie zo dik worden dat je haar echt blubber mag noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |