SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
En even voor de duidelijkheid:
Geniet iedereen!Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Vanavond lekker stomen en warm worden onder de douche.quote:
Wow liep wel snel uit de hand zeg, dat je dit zo openbaar hebt durven postenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een cola zero opengetrokken
Bij de term extravagant kun je tegenwoordig wel een foto van Nemo plaatsen ja.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:33 schreef Meke het volgende:
Ik ben nu bij het stuk dat jullie nog vonden dat Nemo bij hun eerste optreden bijzondere kleding aan had, dat werd nog wel even overtroffen
Hmm. Ik ben niet eens chagrijnig. Vorige week welquote:Op zondag 18 mei 2025 18:20 schreef Meke het volgende:
Ik ben blij dat mijn vriend vandaag trouwens niet thuis is, beter voor de sfeer hier in huis
Overigens zag ik al weer wat posts voorbij komen dat Nemo wel snel een psycholoog nodig had, want het zou ze niet verbazen als die binnenkort zelfmoord zou plegenquote:Op zondag 18 mei 2025 18:33 schreef Meke het volgende:
Ik ben nu bij het stuk dat jullie nog vonden dat Nemo bij hun eerste optreden bijzondere kleding aan had, dat werd nog wel even overtroffen
Nee volgens mij was vorige week voor de meeste fans ook wel een beetje het omslagpunt, maar zuur blijft het welquote:Op zondag 18 mei 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben niet eens chagrijnig. Vorige week wel
quote:Op zondag 18 mei 2025 18:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Overigens zag ik al weer wat posts voorbij komen dat Nemo wel snel een psycholoog nodig had, want het zou ze niet verbazen als die binnenkort zelfmoord zou plegenDan denk ik heb je nou echt nog nooit excentrieke artiesten gezien in je leven?
Nou vond ik de kleding etc. ook niet om aan te gluren, maar Nemo moet lekker zelf weten hoe hen erbij looptEn geen moment dat ik denk die heeft professionele hulp nodig.
Beterschap!quote:Op zondag 18 mei 2025 18:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vanavond lekker stomen en warm worden onder de douche.
Precies. Overigens nog aanvullend dat de meeste haute couture van de grote mode ontwerpers er negen van de tien keer nog achterlijker uitziet.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:39 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik vind het ook niet mooi maar kan me ook voorstellen dat het voor veel mensen ook wel tof en bevrijdend kan zijn dat hen er lekker zo bij loopt, ik vond hen niet ongelukkig ogen inderdaad.
Mjah, als je eerlijk kijkt, dan heeft Ajax het zelf weggegeven en is PSV gewoon de terechte kampioen. Dat is ook iets van troost. Als PSV net zo slecht als Ajax speelde, had ik er meer moeite mee gehad.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee volgens mij was vorige week voor de meeste fans ook wel een beetje het omslagpunt, maar zuur blijft het wel![]()
(hoewel iedereen zo ongeveer de eerste helft van het seizoen had getekend voor een tweede plaats wil je niet dat het zo gaat)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ja ho ik heb er geen echt verstand van hè, dus vanaf hier neem ik gewoon aan wat jij zegtquote:Op zondag 18 mei 2025 18:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mjah, als je eerlijk kijkt, dan heeft Ajax het zelf weggegeven en is PSV gewoon de terechte kampioen. Dat is ook iets van troost. Als PSV net zo slecht als Ajax speelde, had ik er meer moeite mee gehad.
quote:Op zondag 18 mei 2025 18:43 schreef usagi414 het volgende:
@:Redefine & @:Strani hebben nog zo hun best gedaan om de uitslag in spoilers te zetten
Voor wie nog met het bord op schoot wil kijken naar de ontknoping.Ja dan doen wij zo nog zo ons bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 18-05-2025 18:58:29 ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zondag 18 mei 2025 18:33 schreef Redefine het volgende:
Het conflict tussen Armenië en Azerbeidzjan is natuurlijk al wat langer bekend. Even kijkend naar de statistieken.
Azerbeidzjan heeft Armenië op plek 26 bij zowel de jury als het publiek, geen verrassing.
Aan de andere kant van het spectrum stond dan weer Israël, bij de Azeri. Ze waren het enige jury die Israël 12 punten gaf. Door de combi met de 12 punten van het publiek ook het enige land die de volle 24 punten aan ze gaf.
Daarbij nog aangevuld dat Azerbeidzjan het enige niet West-Europese land is dat meer dan 7 punten gaf aan Israël van het publiek.
Azerbeidzjan zal Israël wel de natte droom vinden voor hun eigen strijd met Armenië.
Kijken we naar Armenië dan kunnen we daar niet kijken naar laatste plaatsen voor de Azeri, want die zaten in de halve finale en haalde finale niet. Maar Israël stond bij de jury op plek 25. Bij het publiek nog wel elfde. Maar ze waren daarmee een van de slecht drie landen die geen punten gaf aan de televoting winnaar.
Ik herken me niet in het geschetste beeldquote:
Oh zie dit nu pasquote:Op zondag 18 mei 2025 17:47 schreef Meke het volgende:
Zo, ik en mijn gigantische bak popcorn gaan maar eens even de afgelopen 24u hier teruglezenZijn jullie een beetje bijgekomen? Is er nog nazorg nodig?
![]()
Wij herkennen je wel Meke!quote:
Maar het spijt je dat wij ons gekwetst voelen?quote:
Voetbal is toch ook niet zo moeilijk.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ho ik heb er geen echt verstand van hè, dus vanaf hier neem ik gewoon aan wat jij zegt![]()
Inderdaad!
Oef, moet ik het nog in spoiler zetten? Of vraag ik @Meke om mijn berichten in spoiler te zetten? Zij is begonnenquote:Op zondag 18 mei 2025 18:43 schreef usagi414 het volgende:
@:Redefine & @:Strani hebben nog zo hun best gedaan om de uitslag in spoilers te zetten
Ja sorry ik ging er niet echt vanuit dat er mensen het nog niet wilden weten, ik vind live-events zoals ESF en voetbal eigenlijk niet echt spoilerig? Maar misschien vergis ik me daarinquote:Op zondag 18 mei 2025 18:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oef, moet ik het nog in spoiler zetten? Of vraag ik @:Meke om mijn berichten in spoiler te zetten? Zij is begonnen
Ik heb dezelfde mening als jij. Als je voetbalfan bent, dan kan je dit weekend toch wel spoilers verwachtenquote:Op zondag 18 mei 2025 18:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sorry ik ging er niet echt vanuit dat er mensen het nog niet wilden weten, ik vind live-events zoals ESF en voetbal eigenlijk niet echt spoilerig? Maar misschien vergis ik me daarin
Ik zou het maar doen voor @Arizona terugkomt uit de douche en merkt dat FC Twente onverwachts kampioen is geworden.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oef, moet ik het nog in spoiler zetten? Of vraag ik @:Meke om mijn berichten in spoiler te zetten? Zij is begonnen
Ja. Al geldt dat andersom ook voor kijkers van WIDM of andere programma's.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde mening als jij. Als je voetbalfan bent, dan kan je dit weekend toch wel spoilers verwachten
Ja Ajax i.v.m. de beuk tegen de cameraman van Wout Weghorst.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen voor @:Arizona terugkomt uit de douche en merkt dat FC Twente onverwachts kampioen is geworden.
Iets met diskwalificaties.
Ik eigenlijk ook niet zo.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sorry ik ging er niet echt vanuit dat er mensen het nog niet wilden weten, ik vind live-events zoals ESF en voetbal eigenlijk niet echt spoilerig? Maar misschien vergis ik me daarin
En alsnog deed je het wel hequote:Op zondag 18 mei 2025 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet zo.
Onzin met die spoilers
Moah, voelt voor mij toch minder nieuwswaardig? Ik ga even nadenken waarom daar een verschil voor mij tussenzitquote:Op zondag 18 mei 2025 19:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al geldt dat andersom ook voor kijkers van WIDM of andere programma's.
Ik denk dat de live-waarde voor sport een stuk groter is dan voor programma's die toevallig op een bepaald tijdstip worden uitgezonden maar niet eens live zijn.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Moah, voelt voor mij toch minder nieuwswaardig? Ik ga even nadenken waarom daar een verschil voor mij tussenzit
Ja, zoiets denk ik ookquote:Op zondag 18 mei 2025 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat de live-waarde voor sport een stuk groter is dan voor programma's die toevallig op een bepaald tijdstip worden uitgezonden maar niet eens live zijn.
Ik hoop dat dit helpt.
Zou jij ChatGPT kunnen vragen of jij ook nog meningen hebt die je niet door ChatGPT worden ingefluisterd?quote:Op zondag 18 mei 2025 19:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, zoiets denk ik ook![]()
Chat zegt: Voetbalwedstrijden en het Songfestival worden overwegend live gevolgd en zijn actuele gebeurtenissen die breed worden besproken in het publieke domein – van nieuws tot sociale media – op het moment dat ze plaatsvinden. De verwachting is dat wie interesse heeft, dit live meemaakt of er direct na afloop mee geconfronteerd wordt. Bij programma’s als Wie is de Mol of Expeditie Robinson ligt dat anders: deze worden vaak teruggekeken op een later moment. De beleving is veel afhankelijker van de opbouw en onthullingen. Spoilers verstoren daar echt de kijkervaring, terwijl het bij live-evenementen vooral gaat om het delen van die ene gezamenlijke ervaring.
En het is ook wel een beetje hoe de meeste media het doen, zeggen bijv: "Dit is de afvaller van Wie is de Mol", maar wel voluit noemen wie de Eredivisie of het Songfestival heeft gewonnen met een pushbericht.
Ja, daar vind ik het op een of andere manier toch logischer.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al geldt dat andersom ook voor kijkers van WIDM of andere programma's.
Ho ho, ik gebruik slechts Chat om mijn mening te onderbouwenquote:Op zondag 18 mei 2025 19:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou jij ChatGPT kunnen vragen of jij ook nog meningen hebt die je niet door ChatGPT worden ingefluisterd?
Nou ik echt totaal niet. Ik ben het helemaal met Redefine eens.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, daar vind ik het op een of andere manier toch logischer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn genoeg voetbalkijkers die niet in de groep die hard fans vallen en/of niet live kunnen kijken. Die dan later terugkijken. Dus is dat wel degelijk vergelijkbaar.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Moah, voelt voor mij toch minder nieuwswaardig? Ik ga even nadenken waarom daar een verschil voor mij tussenzit
quote:Op zondag 18 mei 2025 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja om jou een plezier te doen maar dat doe ik dus ook NOOIT meer
Dit behoeft een TL;DR Meke.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:11 schreef Meke het volgende:
Ik heb het even wat algemener geformuleerd, en dan zegt 'ie:
Vind je een verschil zitten in het openbaar op een forum mogen bespreken van events zoals de Eredivisie, het Songfestival, Wie is de Mol en Expeditie Robinson? Zou er bij een aantal van deze programma's spoilertags gebruikt moeten worden? En zo ja, bij welke programma's en waarom?
Ja, er is zeker een verschil te beargumenteren in hoe je op een forum omgaat met spoilers voor live evenementen zoals de Eredivisie of het Songfestival versus opgenomen programma’s zoals *Wie is de Mol* of *Expeditie Robinson*. Hier zijn de belangrijkste overwegingen:
---
### 📺 **Live vs. opgenomen: het kernverschil**
* **Live evenementen** (*Eredivisie*, *Songfestival*): worden in real-time uitgezonden of zijn bedoeld om *live* gevolgd te worden. Uitslagen en gebeurtenissen zijn vaak meteen openbaar (via nieuwsmedia, pushberichten, sociale media). Verwacht wordt dat mensen die het willen volgen, dat op dat moment ook doen.
* **Opgenomen programma’s** (*Wie is de Mol*, *Expeditie Robinson*): worden van tevoren opgenomen en later uitgezonden. De uitkomst is vooraf bekend bij de productie en verspreidt zich pas onder kijkers na uitzending. Veel mensen kijken op een later moment (uitgesteld), en proberen actief spoilers te vermijden.
---
### 📌 **Spoilertags: waar wél en waar niet?**
**✅ *Wél spoilertags gebruiken bij:***
* **Wie is de Mol**
* **Expeditie Robinson**
* **De Verraders, Hunted, etc.**
🧠 *Waarom?*
* Sterk afhankelijk van twists, onthullingen, eliminaties.
* Veel kijkers willen het *spanningsverloop* zelf ervaren.
* Grote groep kijkt uitgesteld (bijv. via NPO Start).
**❌ *Niet nodig bij:***
* **Eredivisie / andere sportwedstrijden**
* **Eurovisie Songfestival / live stemshows**
* **Politieke debatten, actualiteitenprogramma’s**
🧠 *Waarom niet?*
* Worden live gevolgd, vaak trending in het nieuws en op sociale media.
* De uitslag is op dat moment "algemeen bekend".
* Forumgebruikers mogen ervan uitgaan dat wie het wil vermijden, zichzelf weert van forums of nieuws.
---
### 🔧 **Beleidsvoorstel voor een forum:**
> **Spoilertags zijn verplicht bij vooropgenomen programma’s met sterke spelelementen of eliminaties, zoals *Wie is de Mol* of *Expeditie Robinson*, tot 72 uur na de oorspronkelijke uitzending.**
>
> **Live-evenementen (zoals sport of het Songfestival) mogen direct na afloop besproken worden zonder spoilertags, tenzij expliciet anders afgesproken is binnen het subforum.**
---
Wil je ook een kort tekstje in forumstijl waarmee je dit beleid zou kunnen aankondigen of uitleggen aan gebruikers?
Ik vraag me oprecht af of ik deze mensen kenquote:Op zondag 18 mei 2025 19:11 schreef Redefine het volgende:
Er zijn genoeg voetbalkijkers die niet in de groep die hard fans vallen en/of niet live kunnen kijken. Die dan later terugkijken. Dus is dat wel degelijk vergelijkbaar.
TL;DR; ik heb altijd gelijkquote:
Absoluut! Jij hebt je eigen meningen, voorkeuren, overtuigingen en intuïties—en die zijn van jou. Wat ik doe, is reageren op wat jij zegt, je vragen beantwoorden, opties aanreiken, of informatie structureren. Ik kan je helpen scherper te krijgen *waarom* je iets vindt of wat de gevolgen zijn van een bepaalde mening, maar ik verzin je mening niet voor je.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou jij ChatGPT kunnen vragen of jij ook nog meningen hebt die je niet door ChatGPT worden ingefluisterd?
Ik ken er genoeg die sport vertraagd kijken. Voetbal valt daar ook onder. Maar echt heel veel boeien doet mij het gebruik van de spoilers in deze ook weer niet hoorquote:Op zondag 18 mei 2025 19:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af of ik deze mensen kenIk heb altijd het gevoel dat mensen OF vol fan zijn OF het niet zo boeiend vinden
Hoorde wel dat alle datacenters wel enorm stonden te roken om dat te kunnen produceren.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje wat knap van ChatGPT dat het zo goed fictie kan schrijven
Zolang het niet om een prijs gaat kan Arsenal wel winnen. ja.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:16 schreef Strani het volgende:
Ondertussen is Arsenal hard op weg naar de Champions League en maakt Newcastle het zichzelf nogal moeilijk door (als er niks verandert) van Arsenal te verliezen.
Gewoon op je gevoel aangaan Straan.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja om jou een plezier te doen maar dat doe ik dus ook NOOIT meer
Toch fijn om wat steun te krijgen na zoveel weerstandquote:Op zondag 18 mei 2025 19:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gewoon op je gevoel aangaan Straan.
Ook al is dat tegen de stroom in. "What the hell just happened" is leuk.
Wat voor chantagemiddelen heeft de Straan tegen jouquote:Op zondag 18 mei 2025 19:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gewoon op je gevoel aangaan Straan.
Ook al is dat tegen de stroom in. "What the hell just happened" is leuk.
Die steun kreeg je al van de juryquote:Op zondag 18 mei 2025 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch fijn om wat steun te krijgen na zoveel weerstand
quote:Op zondag 18 mei 2025 19:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen voor @:Arizona terugkomt uit de douche en merkt dat FC Twente onverwachts kampioen is geworden.
Iets met diskwalificaties.
Arsenal heeft het gered zie ik. Wordt wel nog spannend voor de drie overgebleven plekken vijf teams binnen een punt van elkaar. Al moet City nog een wedstrijd inhalen.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:16 schreef Strani het volgende:
Ondertussen is Arsenal hard op weg naar de Champions League en maakt Newcastle het zichzelf nogal moeilijk door (als er niks verandert) van Arsenal te verliezen.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, zoiets denk ik ook![]()
Chat zegt: Voetbalwedstrijden en het Songfestival worden overwegend live gevolgd en zijn actuele gebeurtenissen die breed worden besproken in het publieke domein – van nieuws tot sociale media – op het moment dat ze plaatsvinden. De verwachting is dat wie interesse heeft, dit live meemaakt of er direct na afloop mee geconfronteerd wordt. Bij programma’s als Wie is de Mol of Expeditie Robinson ligt dat anders: deze worden vaak teruggekeken op een later moment. De beleving is veel afhankelijker van de opbouw en onthullingen. Spoilers verstoren daar echt de kijkervaring, terwijl het bij live-evenementen vooral gaat om het delen van die ene gezamenlijke ervaring.
En het is ook wel een beetje hoe de meeste media het doen, zeggen bijv: "Dit is de afvaller van Wie is de Mol", maar wel voluit noemen wie de Eredivisie of het Songfestival heeft gewonnen met een pushbericht.
Eet smakelijk voor straks.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:33 schreef BillDauterive het volgende:
De kaasboer heeft weer graskaas, dus heb ik extra veel kaas gehaald en vanavond pannenkoeken gegeten
Ik heb nog geen dm`s van Strani gekregen. Hij is nog goed aan het zoeken.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat voor chantagemiddelen heeft de Straan tegen jou
Nou... hoe langer je niks van me hoort, hoe erger het waarschijnlijk is hoor.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen dm`s van Strani gekregen. Hij is nog goed aan het zoeken.
Dan zou ik wel echt heel bang wordenquote:Op zondag 18 mei 2025 19:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen dm`s van Strani gekregen. Hij is nog goed aan het zoeken.
Dat ja.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou... hoe langer je niks van me hoort, hoe erger het waarschijnlijk is hoor.
Dank je. Heb ook al gegeten.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb ze al op. Jij ook eet smakelijk
quote:Op zondag 18 mei 2025 19:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb ze al op. Jij ook eet smakelijk
Beetje mosterd na de maaltijd ditquote:
Dat is ook wel logisch. Mosterd op pannenkoeken lijkt mij niet heel geslaagd.quote:
Nouja mosterd op kaas weer wel, dus misschien op een kaaspannekoek ook wel?quote:Op zondag 18 mei 2025 19:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook wel logisch. Mosterd op pannenkoeken lijkt mij niet heel geslaagd.
Op kaas wel ja. Maar met het deeg van pannenkoeken (ondanks de kaas) lijkt het mij toch niet te matchen.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja mosterd op kaas weer wel, dus misschien op een kaaspannekoek ook wel?
Dat had ik op zich wel willen proberen, jammer dat je er nu pas mee komt. Dat is een...quote:Op zondag 18 mei 2025 19:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja mosterd op kaas weer wel, dus misschien op een kaaspannekoek ook wel?
quote:
Mooie rebound en scorequote:Op zondag 18 mei 2025 19:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat had ik op zich wel willen proberen, jammer dat je er nu pas mee komt. Dat is een...
[..]
Nouja als je kijkt wat ze in het gemiddelde pannenkoekenhuis als pannenkoek serveren vind ik het niet heel vergezochtquote:Op zondag 18 mei 2025 19:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op kaas wel ja. Maar met het deeg van pannenkoeken (ondanks de kaas) lijkt het mij toch niet te matchen.
Maar dat is net zoveel een pannenkoek te noemen als veel van de koffie die je bij Starbucks kan halen koffie te noemen isquote:Op zondag 18 mei 2025 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja als je kijkt wat ze in het gemiddelde pannenkoekenhuis als pannenkoek serveren vind ik het niet heel vergezocht
Oh ja, volgende week ook nog eens een paar inhalen.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:01 schreef Meke het volgende:
Zo, nu de laatste aflevering van de Mol kijken om dit weekend af te sluiten
Waarom zou ik naar die twee proleten willen luisteren?quote:Op zondag 18 mei 2025 20:11 schreef NailQueen het volgende:
Heeft iemand trouwens nog gekeken met commentaar van Gordon en Andy vd heide?
Weet niet maar wie weet heeft van ons toch geluisterdquote:Op zondag 18 mei 2025 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar die twee proleten willen luisteren?
Dat wilde ik precies ook vragen ja. Zoiets doe je toch niet vrijwillig?quote:Op zondag 18 mei 2025 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar die twee proleten willen luisteren?
Ja. Het is al moeilijk genoeg om Gordon proberen te vermijden, maar hem dan ook nog actief opzoeken met ook nog eens Andy van der Meijde erbijquote:Op zondag 18 mei 2025 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wilde ik precies ook vragen ja. Zoiets doe je toch niet vrijwillig?
En dit is nu ze wél kampioen zijn geworden hè...quote:Sfeer slaat volledig om bij PSV stadion: politie bekogeld, fotografen in elkaar geslagen
Ik heb het vermoeden dat dat Tubantia van jullie gewoon de rest van het land wil zwartmaken. Eerst Ajax, nu PSVquote:Op zondag 18 mei 2025 20:42 schreef Arizona het volgende:
Ondertussen uiten de PSV supporters hun feestvreugde op bijzondere wijze:
[..]
En dit is nu ze wél kampioen zijn geworden hè...
https://www.tubantia.nl/v(...)r-geslagen~a2980818/
Ze sparen ook onze eigen provincie niet:quote:Op zondag 18 mei 2025 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat dat Tubantia van jullie gewoon de rest van het land wil zwartmaken. Eerst Ajax, nu PSV
Wat is dat toch met die "fans"quote:Grote vechtpartij tussen supporters van Go Ahead Eagles en FC Twente langs A1 bij Wilp: twee gewonden
Ah oké dan is het goedquote:Op zondag 18 mei 2025 20:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze sparen ook onze eigen provincie niet:
https://www.tubantia.nl/f(...)e-gewonden~ab6b094a/
[..]
Wat is dat toch met die "fans"
Ja, ik vind dat wel leukquote:
Dan ga ik dat op een rustig moment nog eens doenquote:Op zondag 18 mei 2025 21:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat wel leuk![]()
Zeker met de kennis van nu vind ik het best grappig.
Ik ben wel voor de puntentelling gestopt met bijlezen van de SC, dat lees ik morgen ofzo nog verder
Ik voelde dat al aankomen, vandaar dat ik de show dit jaar maar heb overgeslagen.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:59 schreef Strani het volgende:
Oké mensen allemaal onze posts aanpassen, @:H_T gaat teruglezen!!
Heel goed, that's the spirit.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Helaas is het weekend weer voorbij.
Maar dat betekent ook dat we morgen weer aan de slag mogen.![]()
Voor nu welterusten.![]()
Oh ja dat is er ook nog!quote:Op zondag 18 mei 2025 22:30 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen wordt Bara Bada Bastu gecoverd in Even tot Hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |