Je kijkt voor het eerst?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:59 schreef bianconeri het volgende:
Wat is dit
Waarom is 99% van alle mannelijke deelnemers en publiek van dat vreselijk overdreven gay gedoe?
Echt te walgelijk
Man dit heeft geen fuck met Nightwish te maken, van muziek net zoveel verstand als voetbal, niks dusquote:
Wow, dat is een indrukwekkende hoeveelheid frustratie voor één koffietentje en een MacBook. Ik hoop dat je bier net zo scherp smaakt als je oordeel, al vrees ik dat het vooral bitter is.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Doe niet zo woke", van wooooooow kijk jou eens dom zijn in woke-land en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens popie zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Ik drink meer bier en jij bent middelmaat!
Voor de liefhebber.quote:
Neem die act van @Tjacka nou niet zo serieus.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Man dit heeft geen fuck met Nightwish te maken, van muziek net zoveel verstand als voetbal, niks dus
quote:
HJ is prima te pruimenquote:Op zondag 18 mei 2025 00:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wow, dat is een indrukwekkende hoeveelheid frustratie voor één koffietentje en een MacBook. Ik hoop dat je bier net zo scherp smaakt als je oordeel, al vrees ik dat het vooral bitter is.
Bij de ESF klagen over dat het te gay isquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:59 schreef bianconeri het volgende:
Wat is dit
Waarom is 99% van alle mannelijke deelnemers en publiek van dat vreselijk overdreven gay gedoe?
Echt te walgelijk
Mijn vrouw wilde kijken.quote:
Bedankt voor je feedbackquote:Op zondag 18 mei 2025 00:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou maar weer op met je temu posts, ze zijn geen van allen raak of grappig
Ik dacht dat wij dat waren...quote:Op zondag 18 mei 2025 00:01 schreef marcodej het volgende:
Zwitserland presenteert zich nu als land voor gekken.
Hij telt ze nu in omgekeerde volgordequote:Op zondag 18 mei 2025 00:02 schreef MadMaster het volgende:
Is die notaris nou nog niet klaar met stemmen tellen?
Jupquote:Op zondag 18 mei 2025 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Was dit de winnaar van vorig jaar?!![]()
quote:Op zondag 18 mei 2025 00:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Man dit heeft geen fuck met Nightwish te maken, van muziek net zoveel verstand als voetbal, niks dus
Oostenrijk zo hoog? Niet serieus te nemen die getallen dus.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:02 schreef RipCity het volgende:
Update: Zweden nu nog zwaarder fav: 1.64
Oostenrijk: 4.7
Frankrijk: 14
Finland: 30
Nederland: 60
Koffie: 86
Ik neem genoegen met een stukje Zwitserse kaasquote:Op zondag 18 mei 2025 00:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog steeds geen Federer, nog even en ik neem genoegen met Wawrinka
Ik heb slechtere voetbalpotjes gezienquote:Op zondag 18 mei 2025 00:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mijn vrouw wilde kijken.
Ik heb zelf al heel lang niet gekeken. Vanwege het slechte niveau en politieke geneuzel.
Maar wij allebei moeten er bijna van kotsen.
Dit kan je toch niet uitzenden?
Ja, en ja ik heb moeten googlen hoe hij/zij er vorig jaar uitzag.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, dat waren de winnaars van vorig jaarquote:Op zondag 18 mei 2025 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vergeet Duitsland en Luxemburg nietquote:Op zondag 18 mei 2025 00:03 schreef vencodark het volgende:
Uitzonderlijk veel lelijke kandidaten trouwens.
Dan is Claude echt een pareltje om te zien.
Jawel, alleen nu nog biedingsproces en daarna geld tellenquote:Op zondag 18 mei 2025 00:02 schreef MadMaster het volgende:
Is die notaris nou nog niet klaar met stemmen tellen?
Findingquote:Op zondag 18 mei 2025 00:03 schreef Maerwynn het volgende:
Hoe heet dat nummer van Nemo, unlistenable?
Cornald loopt misschien weer voor.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:02 schreef Firuze60 het volgende:
Cornald vindt hem een geweldige artiest, ok..
Nee joh, de HotD draakjes zien er wel wat beter uit.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:03 schreef Ama het volgende:
Komt die draak op de achtergrond van Polen uit Game of Thrones. Oprechte vraag geen grap.
Maar de rest was nog matigerquote:Op zondag 18 mei 2025 00:04 schreef TLC het volgende:
Met alle respect voor Claude, maar zijn optreden was toch gewoon matig
Ik heb veel meer matige optredens gezien en maar een paar die beter warenquote:Op zondag 18 mei 2025 00:04 schreef TLC het volgende:
Met alle respect voor Claude, maar zijn optreden was toch gewoon matig
Daar wordt op gestemd, want .. Zweden. Veilige stem.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik al blij als Zweden het niet wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |