Flauw hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat is al een paar decennia niet meer in de mode.
Ah, dus je gaat je mening niet delen op een discussie forum.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar daar ga ik geen drama van maken…
Kijkt bij vriendenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Waar is @:greys voor een stukje duiding en het melden van de agendapunten?
Balalalalalallalalaquote:
Duitsland niet lijkt mequote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:45 schreef vencodark het volgende:
Zou de top 3 op de bodem UK, Portugal en Duitsland zijn?
in haar safe space waarschijnlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Waar is @:greys voor een stukje duiding en het melden van de agendapunten?
quote:
Nee, die zes zangeressen die close harmony zingen, beetje Enya-achtig.quote:
Italië erbij zou me ook niks verbazen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:45 schreef vencodark het volgende:
Zou de top 3 op de bodem UK, Portugal en Duitsland zijn?
PLANKEN!quote:
Daar zou Claude als echte westfries toch in moeten shinen majaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:46 schreef svann het volgende:
Sommige nummers deden me aan bonkende kermismuziek denken.
Ach ja, ieder z'n afwijking…quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, dus je gaat je mening niet delen op een discussie forum.
En toch ben je hier?
Beetje gek
Hoop het nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Italië erbij zou me ook niks verbazen.
Houden zo.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:48 schreef Arth_NL het volgende:
Käärijä is inmiddels ook al in meer shows verschenen dan Mans, volgens mij.
wordt ook steeds dikkerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:48 schreef Arth_NL het volgende:
Käärijä is inmiddels ook al in meer shows verschenen dan Mans, volgens mij.
Op zich eens hoor maar toch Caroline, ga eens wat nuttigs doen boerentrien.quote:
Heb nog niet gehoord dat er iemand aangevallen is, dus dat zal wel nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:48 schreef SiGNe het volgende:
Zou Joost nog onder 1 van die maskers zitten?
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ahaaa!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:41 schreef vencodark het volgende:
Waarom nou zelden een man met een mooie, zware, krachtige stem?
VS doet niet meequote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:49 schreef RipCity het volgende:
Dit is hoogtepunt VS al die nummers die we vandaag hoorde
Jake Paul is van zo'n bedenkelijk niveau dat zelfs Ali Express daar niet aan begintquote:
Goede avatar…quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Doe niet zo woke. Of ben je zelf ook zo'n dikzak?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is dit voor fat shaming Leoline?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |