Dat soort grootheden lenen zich vaak niet voor dit soort festivals, tenzij er met veul geld gegooid wordtquote:
Omdat minstens een kwart nummers beter waren - die ook catchy en vrolijk waren.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom is dat zo raar. Lekker vrolijk, catchy, folklore, goede act
Sorry, vond het echt kwalitatief de beste liedjes.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat Israël niet catchy was en qua zang ook bagger.
Oostenrijk was ook 10x niets. Gwn wat random vrouwelijk gejank.
En Oekraine? Leuk voor je oorlogs stem. Maar kom op zeg. Als je dat gezang in de top 3 zet
Bad Dragon.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:37 schreef SiGNe het volgende:
Waar haalden die Latvia meisjes die gigantische dildo's eigenlijk vandaan?
ik vraag dit voor een vriend..
Ik schrik hiervanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:37 schreef Montagui het volgende:
1. Zweden
2. Litouwen
3. Oostenrijk
4. Nederland
5. Letland
6. IJsland
7. Albanie
8. Luxemburg
9. San Marino
10. Spanje
Ja, deze weet ik nog wel.quote:
Zweden ben ik nu alweer vergeten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:39 schreef bianconeri het volgende:
99% van de liedjes vergeet je direct weer.
Zweden was nog wel een uitschieter.
En paar andere landen waren catchy.
Maar over het algemeen beluisteren en direct uit geheugen wissen.
niet gezienquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Omdat minstens een kwart nummers beter waren - die ook catchy en vrolijk waren.
Logisch.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:39 schreef RipCity het volgende:
Israel is wel grootste daler van de avond zeg. Stonden voorheen nog op 5 en nu... 200
[ link | afbeelding ]
Pierre Kartner is er ook nog overheen geweest.quote:
Meneertje zwart/wit heeft uiteraard ook weer een mening…quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat Israël niet catchy was en qua zang ook bagger.
Oostenrijk was ook 10x niets. Gwn wat random vrouwelijk gejank.
En Oekraine? Leuk voor je oorlogs stem. Maar kom op zeg. Als je dat gezang in de top 3 zet
Opgezocht: in 2016 kreeg Michal Szpak 7 punten van de jury (25e plek) en 222 punten van de televote (3e plek) om 8e overall te wordenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Polen kreeg een paar jaar terug iets van 9 punten van de jury en 300 van de televote
Klopt, Madonna is voor het geld gezwicht. Gelukkig staat ons Sieneke daarboven.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat soort grootheden lenen zich vaak niet voor dit soort festivals, tenzij er met veul geld gegooid wordt
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meneertje zwart/wit heeft uiteraard ook weer een mening…
Nee, het gifje dat ik denk dat je bedoelt is met John Lundvik die namens Zweden 5e werdquote:
In de kut van tante Sieneke.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Pierre Kartner is er ook nog overheen geweest.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:40 schreef Evangelion het volgende:
Wij willen cha cha cha en rim dim sala bim
Hebben we dan de uitslag? Want ik ben doodop, was vanmorgen om 7u al weer aan het buffelen hier thuis met de verbouwingquote:
Rond 00.45 pas.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hebben we dan de uitslag? Want ik ben doodop, was vanmorgen om 7u al weer aan het buffelen hier thuis met de verbouwing
Zoals altijd weer aan het trollenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meneertje zwart/wit heeft uiteraard ook weer een mening…
Om 1:00 zijn we klaarquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hebben we dan de uitslag? Want ik ben doodop, was vanmorgen om 7u al weer aan het buffelen hier thuis met de verbouwing
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:41 schreef 3rr0r het volgende:
Druppel bij z'n oog, ekte ekte prison gangster jongens!
rond 1 uur pasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee zo'n poolse dame die zit te dweilen of zoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, het gifje dat ik denk dat je bedoelt is met John Lundvik die namens Zweden 5e werd
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:40 schreef Evangelion het volgende:
Ah! Dat gifje was 2014 met het lied We are Slavicquote:
Serhat doet helaas niet meer meequote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:41 schreef vencodark het volgende:
Waarom nou zelden een man met een mooie, zware, krachtige stem?
Omdat Mark lanegan al dood is en Tom Waits oudquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:41 schreef vencodark het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:41 schreef Anonymousz het volgende:
https://x.com/geertwilder(...)8VHf-ZN1k6Xbsug&s=19
Ik heb al een liter gin tonic achter de kiezen.quote:
Misschien Tom Waesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat Mark lanegan al dood is en Tom Waits oud
Wij willen ja ja ding dongquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:40 schreef Evangelion het volgende:
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:42 schreef RipCity het volgende:
Denk dat Celine alleen de hoofdprijs geeft aan de winnaar en niet gaat zingen
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:41 schreef Anonymousz het volgende:
https://x.com/geertwilder(...)8VHf-ZN1k6Xbsug&s=19
die act heeft nooit de finale gehaald (We are Slavic was dat.)quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:42 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nee zo'n poolse dame die zit te dweilen of zo
Dat is al een paar decennia niet meer in de mode.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:41 schreef vencodark het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
die act heeft nooit de finale gehaald (We are Slavic was dat.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |