Altijd.quote:
Nou iddquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
De enige aantrekkelijke man van de avond.
No way haha ik moest echt gelijk aan chop suey denkenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:45 schreef yvonne het volgende:
System of a Down is ook van Armeense afkomst. Leuk weetje hè
Hele show bedoel jequote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:45 schreef Karina het volgende:
Waarschuwing voor epilepsie zou wel mogen hier
Migraine ook 🙈🙈quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:45 schreef Karina het volgende:
Waarschuwing voor epilepsie zou wel mogen hier
Nou knap want het klinkt totaal niet als.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
No way haha ik moest echt gelijk aan chop suey denken
Of: Types voor Pamela Anderson.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:44 schreef KinKiJan het volgende:
Als je naar Psycho van Muse op de Temu versie van Spotify zoekt, krijg je dit.
Eerste stukje wel wat laatse helft totaal nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou knap want het klinkt totaal niet als.
quote:
Neequote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet het maar het klinkt verder totaal niet als SoaD.
Goeden vraagquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Van wie krijg jij wel een slakkenspoor?
ik zit te etenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Van wie krijg jij wel een slakkenspoor?
Jammer genoeg komt mijn nieuwe bril pas over 2 weken.quote:
Gummiknuppel in je nek.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:47 schreef RipCity het volgende:
Pro-Palestijnse betogers tegen de deelname van Israël aan het Eurovisie Songfestival in Basel zijn slaags geraakt met de politie in de Zwitserse stad. Oproerpolitie probeert de demonstranten tegen te houden met pepperspray en waterkanonnen, melden Zwitserse media als 20 Minuten.
in het centrum van Basel betogen honderden pro-Palestijnse activisten. Ze scanderen leuzen als 'Bevrijd Palestina', 'Boycot Israël' en 'Nu een staakt-het-vuren'. Ook steken zij vuurwerk af. Velen van hen dragen Palestijnse vlaggen. De politie had de activisten vooraf gewaarschuwd niet door het centrum te trekken, maar dat gebeurde toch.
Nog meer natte vrouwen
Ook zoiets vreselijksquote:
Wanneer doe jij mee met het ESF? Moeten we dan 100% zeker wel gaan winnen..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:47 schreef timmmmm het volgende:
Als je geen mooie vrouw bent, moet je wel goed zingen.
Zij is nog wel redelijk mooi te krijgen met wat flesjes Moroccanoil.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:47 schreef timmmmm het volgende:
Ze is niet afstotelijk, hooguit wat gewoontjes.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:47 schreef timmmmm het volgende:
Gruwelijk natquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:47 schreef RipCity het volgende:
Pro-Palestijnse betogers tegen de deelname van Israël aan het Eurovisie Songfestival in Basel zijn slaags geraakt met de politie in de Zwitserse stad. Oproerpolitie probeert de demonstranten tegen te houden met pepperspray en waterkanonnen, melden Zwitserse media als 20 Minuten.
in het centrum van Basel betogen honderden pro-Palestijnse activisten. Ze scanderen leuzen als 'Bevrijd Palestina', 'Boycot Israël' en 'Nu een staakt-het-vuren'. Ook steken zij vuurwerk af. Velen van hen dragen Palestijnse vlaggen. De politie had de activisten vooraf gewaarschuwd niet door het centrum te trekken, maar dat gebeurde toch.
Nog meer natte vrouwen
soort anouk. Doet elk jaar een tour in Nederland en Noorwegen en dan weer jaar moedertje spelen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is een naam die ik al lang niet meer gezien hebt
mooi liedje maken over de sponsor misschienquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij is nog wel redelijk mooi te krijgen met wat flesjes Moroccanoil.
Ik vind deze wel mooiquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat ik best een mooie vrouw zou zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wanneer doe jij mee met het ESF? Moeten we dan 100% zeker wel gaan winnen..
Tja dat is omdat de rest gewoon zo hysterisch is. Gewoon een oase van rust evenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:48 schreef TanteMathilde het volgende:
Ze kan zingen, maar ik vind het een beetje saai.
Heb haar nog op Pinkpop gezien toentertijd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
soort anouk. Doet elk jaar een tour in Nederland en Noorwegen en dan weer jaar moedertje spelen.
quote:
Tarkovsky kennerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:47 schreef Salina het volgende:
One single shot volgens Graham.
Stukje Tarkovsky boh.
Had je een roze bucket?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb haar nog op Pinkpop gezien toentertijd.
Daarnet liep NPO start 12 sec ofzo achter op YouTube.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:49 schreef Geledruif2 het volgende:
Mooi![]()
Ik kijk trouwens via de lifestream op youtube, maar loopt die nu een beetje achter met tv?
Solaris genot.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:47 schreef Salina het volgende:
One single shot volgens Graham.
Stukje Tarkovsky boh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |