Die zien we nooit meerquote:
Zijn de mods ook al outsourced naar polen?quote:
Da's speciaal voor @Cocoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:28 schreef Cirilico het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze daar hangt als een gedrogeerde handpop.
Die pakjes zijn na vanavond verkrijgbaar bij Zalando…quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Als ik 52 ben wil ik er ook wel zo uitzien
Die snik was onnodig. Het nummer is heel goed, de zang zat er gewoon weer naast. Tekstfoutjes boeien nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:27 schreef RipCity het volgende:
Ad:
Verslaggever Alexander van Eenennaam: De act van Claude was in detail beter in beeld gebracht dan in de halve finale van dinsdag. Toen kwam hij meteen in beeld, nu kwam hij - zoals bedoeld door creative director Pim Brassien - vanuit het donker het beeld instappen. Hij eindigde nu met een luide snik, hij vertelde eerder vandaag al vol emoties te zitten. Vocaal was het optreden van vrijdagavond misschien nog net iets beter, toen deelden de vakjury’s hun punten al uit. Vanavond gaat het alleen om de thuisstemmers. Al met al mag Claude tevreden zijn. Er zat wel een klein tekstfoutje aan het begin, maar dat is niet belangrijk.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:28 schreef Evangelion het volgende:
Duitsland meteen na Polen. You started it.
Ga maar alvast sparen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Als ik 52 ben wil ik er ook wel zo uitzien
En besparen op eten zo te zienquote:
Heb hem alquote:
Dat is toch het hele concept van het songfestival?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:30 schreef JaneDoe het volgende:
Iemand heeft een aanval van verbale diaree
Ik heb Chivaz en HowardRoark nochtans niet zien posten deze avond.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wie heeft het hek van BNW open laten staan vanavond?
Ja iddquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Terecht, die dt fout kan echt niet.
Dank, het begon op werken te lijkenquote:
Maakt niet uit wat ze sturen. Niemand mag Duitsland.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Allemaal moeite voor 2 punten die Duitsland ontvangt
Lena was goed.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat ze sturen. Niemand mag Duitsland.
40-45quote:
Whutt?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:31 schreef Flow3r het volgende:
Oh ja de dame die niks uit kon trekken en het tóch deed
quote:
Het is wachten op @Dr8gonOfLifequote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb Chivaz en HowardRoark nochtans niet zien posten deze avond.
Ohja ik schenk t shotje vast inquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:31 schreef Flow3r het volgende:
Oh ja de dame die niks uit kon trekken en het tóch deed
Goeie film welquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:31 schreef Fretwork het volgende:
Ik kan alleen maar aan Lola Rennt denken
Die tekst in all CAPS was tot daar aan toe, maar dit kon écht niet nee.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Terecht, die dt fout kan echt niet.
Sowiesoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Denk dat Duitsland wel wint van Engeland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |