En dat ging fout.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
Het schakelen in talen blijf ik altijd wel knap vinden
Ik zie het niet, tenzij je die viezelijke uiers bedoelt.quote:
Vrees het ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:19 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ja niemand gaat NL onthouden na dit man
Erika mag de schoenen niet poetsen van Sabrina of Samantha Fox.quote:
BufordTJustice, noooooooooooooooo.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:17 schreef BufordTJustice het volgende:
Speelde deze niet in the White Lotus?
Het is ook niet mijn smaak hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie het niet, tenzij je die viezelijke uiers bedoelt.
Ik word er niet warm van, dit gaat denk ik zelfs @:de_boswachter te ver. Smerig wijf
Beetje breed hoofd ookquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind die lipliner heel jammer. Dat heeft nog nooit iemand geflatteerd.
Vonken uit de microfoon gemist?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:19 schreef Arth_NL het volgende:
Blijf het raar vinden dat er niet een grote explosie op het einde is. Als je dan toch daarover zingt.
Ich Will was wat beterquote:
Ja idd het eindigt zo raarquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:19 schreef Arth_NL het volgende:
Blijf het raar vinden dat er niet een grote explosie op het einde is. Als je dan toch daarover zingt.
Typisch Finsquote:
Cha cha chaquote:
Neequote:
Die van Denemarken schijnt ongesteld te zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Je rook zowat de witte vloed door het scherm heen.
Alweer een nieuwe paus?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Je rook zowat de witte vloed door het scherm heen.
Dit wil ik ook niet van Cornald weten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Ich komme, dat willen we allemaal wel”
~ Cornald
Omdat het tekstueel ook briljant isquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:22 schreef DrMarten het volgende:
Ik blijf het idioot vinden dat deze als enige ondertiteld wordt. Of alles, of niets.
Damianoooooooquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Måneskin krijgt dit jaar geen opvolger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |